Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

A pol je isto oz podobno kot pri meni.

Se dviguje in pada :whistle:

Vprašal sem, ker pri prejšnjem motorju nisem bil vajen takih nihanj. Oz se mi je ventilator vklapljal bolj poredko.

Me je pa sedaj skrbelo, če imajo oklepi kaj pri tem.

Jaz imam cel oklep pa se mi na mestu veliko bolj hitro segreje kot prej.Kolikor sem se do sedaj vozil med voznjo in pri tej temperaturi ni bistvene razlike.Ja ventilator se pa mi kar pogosto uklaplja pa se tud kar sliši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol je isto oz podobno kot pri meni.

Se dviguje in pada :whistle:

Vprašal sem, ker pri prejšnjem motorju nisem bil vajen takih nihanj. Oz se mi je ventilator vklapljal bolj poredko.

Me je pa sedaj skrbelo, če imajo oklepi kaj pri tem.

...@Frips verjetno si to zasledil že na FZ1OA forumu :hmm: , drugače pa tam malo pobrskaj, saj si logiran a n?! .) ...tam je namreč kar nekaj fantov poročalo o višjih temperaturah agregata po montaži celega oklepa, da se zaradi oklepa slabše odvaja vročina, da ima premali hladilnik glede na R1 iz katere izhaja mašina, itd...sicer si pa verjetno to že prelistal :? ...sam se ravno zaradi tega ne bom odločil za oklep ampak samo za plug, pa bo...

lp...pa čim manj vklopov fena... :P

p.s. @blackrider46 spet smetke pa je Ice ravno počistil nesnago :huh:

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Flero sem poštrumu po forumu ja. Sam veš kako je z amerigosi, itak se večino cajta po mestu peljejo :D

Skratka, danes se pogovarjal z mehanikom in je rekel, da nimam kaj skrbet. Itak se po mestu ne vozim veliko, edino me malo skrbijo kolone na poti na morje....bomo vidli.

Sicer sem pa prebarval belanco na črno (samo štango), zgleda veliko bolje kot tista sivina :naughty: Pa novi prvi blatnik je v dobavi :whistle:

Ko bo vse namontiran, pripopam slikco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle:

PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle:

PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče.

Ja sem kupil v TC tisto povečano.Kar dobr občutek med vožnjo čeprav pa ne zgleda preveč dirkaško.Boj izglega kot FJR.Sm pa zadovoljen :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle:

PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče.

Enih par cm dvigne tok vetra...če ti zdaj tolče pod brado, bi ti znalo to ustrezat, sam mam izkušnjo samo na Zju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle:

PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče.

Jes mam na mojmu fazerju od MRA šipco tisto k de da mal gor dvignt, pa se fuuul pozna pri mal večji brzini! Priporočam :OK:

Ti prilagam eno slikco da si jo boš predstavlou :naughty:

post-18175-1204579822_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Daj naredi povzetek za nas neuke. Z nemščino si glih nisva na TI :(

Primerjajo izboljšave gled ena prejšnje letnike, hvalijo predvsem izboljšan ABS sistem, ki sedaj dela bolj z ' občutkom', ampak je še vedno dovolj športen, da se da na dobrem asfaltu nardit stopija in občutljivost na dodajanje in odvzemanje plina, s čemer so imeli predvsem 06 letniki probleme, da je pač 'cukal' motor. Poudarili so tudi da lepše vleče pod 4000 RPM in da ni več tako grobe razdelitve moči oz. je podajanje moči dosti bolj linearno(pod 4000 RPM vleče slabo, nad 4000 RPM še nekak gre, nad 7000 RPM pa brutalno).

Nekak tako je zelo hiter prevod najbolj pomembnih točk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, do včeraj sem bil prepričan, da se na obeh vilicah štela poleg trdote vzmeti, tudi povrat. Včeraj sem pa malo natančneje brskal po navodilih in videl, da se na desni vilici štela povrat, na levi pa pritisk blaženja ?

Zdj pa, ker sem z mehaniko malo skregan, bi prosil da mi nekdo razloži stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, do včeraj sem bil prepričan, da se na obeh vilicah štela poleg trdote vzmeti, tudi povrat. Včeraj sem pa malo natančneje brskal po navodilih in videl, da se na desni vilici štela povrat, na levi pa pritisk blaženja ?

Zdj pa, ker sem z mehaniko malo skregan, bi prosil da mi nekdo razloži stvar.

VIDEO o vzmetenju FZ1 (glej pod SUSPENSION->YAMAHA->FZ1)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, do včeraj sem bil prepričan, da se na obeh vilicah štela poleg trdote vzmeti, tudi povrat. Včeraj sem pa malo natančneje brskal po navodilih in videl, da se na desni vilici štela povrat, na levi pa pritisk blaženja ?

Zdj pa, ker sem z mehaniko malo skregan, bi prosil da mi nekdo razloži stvar.

Jaz si to tako razlagam da je ena "vilca" odvisna od druge ker so skušaj vpete, tako da dejansko ena dela drugače od druge, obe skupaj pa majo oboje od obeh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako kužim ja....Sem pa preletel temo vse o vzmetenju, pa nisem našel nič o tem

v katerem primeru štelat:

- povrat

- pritisk blaženja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako kužim ja....Sem pa preletel temo vse o vzmetenju, pa nisem našel nič o tem

v katerem primeru štelat:

- povrat

- pritisk blaženja

V temi vzmetenje je Rude dal ene par zelo zanimivih linkov. Jaz imam v Wordu en "Tuning guide" s primeri (npr. motor plava v ovinkih -> potrebno je utrditi vzmeti in priviti povrat itd.). Mislim da je to na uni strani, kjer imajo tudi priporočene nastavitve za posamezne motocikle.

Pošlji mi mail na PM pa dobiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!