komandos Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 A pol je isto oz podobno kot pri meni.Se dviguje in pada :whistle: Vprašal sem, ker pri prejšnjem motorju nisem bil vajen takih nihanj. Oz se mi je ventilator vklapljal bolj poredko. Me je pa sedaj skrbelo, če imajo oklepi kaj pri tem. Jaz imam cel oklep pa se mi na mestu veliko bolj hitro segreje kot prej.Kolikor sem se do sedaj vozil med voznjo in pri tej temperaturi ni bistvene razlike.Ja ventilator se pa mi kar pogosto uklaplja pa se tud kar sliši.
blackrider46 Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 yamaha je bla je in bo !!!!!!!!!!!!!yamaha
flero Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 (popravljeno) A pol je isto oz podobno kot pri meni.Se dviguje in pada :whistle: Vprašal sem, ker pri prejšnjem motorju nisem bil vajen takih nihanj. Oz se mi je ventilator vklapljal bolj poredko. Me je pa sedaj skrbelo, če imajo oklepi kaj pri tem. ...@Frips verjetno si to zasledil že na FZ1OA forumu :hmm: , drugače pa tam malo pobrskaj, saj si logiran a n?! .) ...tam je namreč kar nekaj fantov poročalo o višjih temperaturah agregata po montaži celega oklepa, da se zaradi oklepa slabše odvaja vročina, da ima premali hladilnik glede na R1 iz katere izhaja mašina, itd...sicer si pa verjetno to že prelistal :? ...sam se ravno zaradi tega ne bom odločil za oklep ampak samo za plug, pa bo... lp...pa čim manj vklopov fena... :P p.s. @blackrider46 spet smetke pa je Ice ravno počistil nesnago :huh: Popravljeno Februar 26, 2008. Popravil flero
Frips Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 Flero sem poštrumu po forumu ja. Sam veš kako je z amerigosi, itak se večino cajta po mestu peljejo :D Skratka, danes se pogovarjal z mehanikom in je rekel, da nimam kaj skrbet. Itak se po mestu ne vozim veliko, edino me malo skrbijo kolone na poti na morje....bomo vidli. Sicer sem pa prebarval belanco na črno (samo štango), zgleda veliko bolje kot tista sivina :naughty: Pa novi prvi blatnik je v dobavi :whistle: Ko bo vse namontiran, pripopam slikco.
simonsi Objavljeno Februar 27, 2008 Opozori Objavljeno Februar 27, 2008 yamaha je bla je in bo !!!!!!!!!!!!!yamaha Točno tako. Najboljši motorji vseh časov. :winkiss:
Frips Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 (popravljeno) Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle: PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče. Popravljeno Marec 3, 2008. Popravil Frips
komandos Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle: PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče. Ja sem kupil v TC tisto povečano.Kar dobr občutek med vožnjo čeprav pa ne zgleda preveč dirkaško.Boj izglega kot FJR.Sm pa zadovoljen :worship:
Frips Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Aha...tista je res šajba :D Ta od Puiga mi zgleda simpatično :hmm:
komandos Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Ja pa ni videt spet taku grozno :naughty:
vuk76 Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle: PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče. Enih par cm dvigne tok vetra...če ti zdaj tolče pod brado, bi ti znalo to ustrezat, sam mam izkušnjo samo na Zju.
Andro82 Objavljeno Marec 3, 2008 Opozori Objavljeno Marec 3, 2008 Danes tankal, rekordno nizka poraba....5.4l/100km. Stil vožnje..po omejitvah :whistle: PS.: A je že kdo zamenjal prvo šipco? Razmišljam, da bi dal od Puiga. Mi mal pod brado veter tolče. Jes mam na mojmu fazerju od MRA šipco tisto k de da mal gor dvignt, pa se fuuul pozna pri mal večji brzini! Priporočam :OK: Ti prilagam eno slikco da si jo boš predstavlou :naughty:
vuk76 Objavljeno Marec 15, 2008 Opozori Objavljeno Marec 15, 2008 Test 08 letnika;očitno so vse porihtali kar je folk grajal :OK: produkte_motorrad_2008_testbericht_FZ1_ABS_motorradfahrer_2008_04.pdf
Frips Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Daj naredi povzetek za nas neuke. Z nemščino si glih nisva na TI :(
vuk76 Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Daj naredi povzetek za nas neuke. Z nemščino si glih nisva na TI :( Primerjajo izboljšave gled ena prejšnje letnike, hvalijo predvsem izboljšan ABS sistem, ki sedaj dela bolj z ' občutkom', ampak je še vedno dovolj športen, da se da na dobrem asfaltu nardit stopija in občutljivost na dodajanje in odvzemanje plina, s čemer so imeli predvsem 06 letniki probleme, da je pač 'cukal' motor. Poudarili so tudi da lepše vleče pod 4000 RPM in da ni več tako grobe razdelitve moči oz. je podajanje moči dosti bolj linearno(pod 4000 RPM vleče slabo, nad 4000 RPM še nekak gre, nad 7000 RPM pa brutalno). Nekak tako je zelo hiter prevod najbolj pomembnih točk.
Frips Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Aha, thx. To z gasom so že pri 07 uredili (hvala bogu). ABS-a pa itak nimam :D
komandos Objavljeno Marec 19, 2008 Opozori Objavljeno Marec 19, 2008 No same pohvale :worship: .Ni kej zdej pa gas! :naughty: No po pameti!!!!! :yes:
Frips Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Ok, do včeraj sem bil prepričan, da se na obeh vilicah štela poleg trdote vzmeti, tudi povrat. Včeraj sem pa malo natančneje brskal po navodilih in videl, da se na desni vilici štela povrat, na levi pa pritisk blaženja ? Zdj pa, ker sem z mehaniko malo skregan, bi prosil da mi nekdo razloži stvar.
rude Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Ok, do včeraj sem bil prepričan, da se na obeh vilicah štela poleg trdote vzmeti, tudi povrat. Včeraj sem pa malo natančneje brskal po navodilih in videl, da se na desni vilici štela povrat, na levi pa pritisk blaženja ? Zdj pa, ker sem z mehaniko malo skregan, bi prosil da mi nekdo razloži stvar. VIDEO o vzmetenju FZ1 (glej pod SUSPENSION->YAMAHA->FZ1)
Stric Burek Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Ok, do včeraj sem bil prepričan, da se na obeh vilicah štela poleg trdote vzmeti, tudi povrat. Včeraj sem pa malo natančneje brskal po navodilih in videl, da se na desni vilici štela povrat, na levi pa pritisk blaženja ? Zdj pa, ker sem z mehaniko malo skregan, bi prosil da mi nekdo razloži stvar. Jaz si to tako razlagam da je ena "vilca" odvisna od druge ker so skušaj vpete, tako da dejansko ena dela drugače od druge, obe skupaj pa majo oboje od obeh :D
Frips Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Nekako kužim ja....Sem pa preletel temo vse o vzmetenju, pa nisem našel nič o tem v katerem primeru štelat: - povrat - pritisk blaženja
marko55 Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Nekako kužim ja....Sem pa preletel temo vse o vzmetenju, pa nisem našel nič o tem v katerem primeru štelat: - povrat - pritisk blaženja V temi vzmetenje je Rude dal ene par zelo zanimivih linkov. Jaz imam v Wordu en "Tuning guide" s primeri (npr. motor plava v ovinkih -> potrebno je utrditi vzmeti in priviti povrat itd.). Mislim da je to na uni strani, kjer imajo tudi priporočene nastavitve za posamezne motocikle. Pošlji mi mail na PM pa dobiš.
Frips Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Sem gledal, pa zgleda da sem spregledal :D Imaš PM
marko55 Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Sem gledal, pa zgleda da sem spregledal :D Imaš PM Je bil post od Misty-ja. Drugače je pa tu link do Suspension tuning guide Sem pa videl da nimajo predlogov nastavitve za FZ1. Sam za plastičarje...
Frips Objavljeno Marec 20, 2008 Opozori Objavljeno Marec 20, 2008 Hvala za mail...bom prečekiral. Je pa Brdaus podal tudi zanimivi link.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se