Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

To se mi dogaja vedno ko spustim plin.Samo ne vem,če bo pomagala nastavitev,ker je motor nov ( 1400 km ).Sem vprašal na akrapota,pa so rekli ,da je to normalno,in ,da ni potrebno nič nastavljat motorja,ker je izpuh narejen in testiran na serijskem motorju.

Me samo zanima,če je kdo pogruntal,če se da to pokanje odstranit.Ima kolega R6 in istega heksagonalnega akrapota,pa nič ne poka!!

LP,

Hja, mislim da je vse odvisno od načina izgorevanja in tisočak verjetno proizvede veliko več plinov kot 600ccm in verjetno je tudi drugačna zasnova mašine. Pa sej tko močno da bi blo moteče pa spet ne poka :unsure:

Mislim da se boš s tem moral kar sprijazniti, al pa če daš nazaj DBkiller, samo potem pa spet ne bo pravega zvoka :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, mislim da je vse odvisno od načina izgorevanja in tisočak verjetno proizvede veliko več plinov kot 600ccm in verjetno je tudi drugačna zasnova mašine. Pa sej tko močno da bi blo moteče pa spet ne poka :unsure:

Mislim da se boš s tem moral kar sprijazniti, al pa če daš nazaj DBkiller, samo potem pa spet ne bo pravega zvoka :trance_33_sleep:

Meni isto poka pa mam FZ6. Mam pa Leo-ta z dušilci. Men je všeč, če mal repetira, ko zaprem gas :krneki: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nima rdečega.

A ti veš če se da kaj nardit proti temu streljanju iz avspuha???

Meni moj Akrapo cisto isto strelja...z db killerjem in brez db killerja.

Mi pa je na Z750S isto delalo, vendar malo manj mocno & glasno. Mogoce ma res kaj veze z prostornino motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koncna verzija izgleda za leto 2008(upam :whistle: )

Menjano:Akrapovic izpuh, Pazzo Racing nastavljive rocke za zavoro & sklopko, crashpadi GSG Moto, nastavljivi nosilec reg. tablice, LED smerokazi, bugspoljer...

@Ice - ne se jezit;mislim,da bolj pase v to temo kot v predstavitev motociklov

post-5882-1212347209_thumb.jpg

post-5882-1212347222_thumb.jpg

post-5882-1212347233_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"nastavljivi nosilec reg. tablice"

A lahko daš gor kakšno bolj podrobno sliko?

Ni to, kar si verjento mislis...naklon lahko samo rocno nastavljam. Nabavil tukaj: ebay.de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Flero hvala, pa šklocni tudi in ga rukni gor.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

...evo kočno škljocnil moj prikazovalnik prestav...je pa zakon...sam slika je bl tko tko :unsure: ...

lp

post-2086-1212430196_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lepo pozdravljeni lastniki FZ1.

Letos bi rad končno zamenjal horneta 600 za motor.

Domačo nalogo sem že opravil, sprobal par motorjev, ki so bili v ožjem izboru in se odločil za nakup FZ1, ker mi od vseh najbolj ustreza pozicija na motorju.

Gledam po oglasih da se da dobit 2007 letnik tam 2.000€ ali več, zanima pa me ali moram pazit na kakšne specifične zadeve pri nakupu?

Je mogoče kdo iz Maribora ali okolice pripravljen žrtvovat 10-15 minut pogovora in ogleda motorja seveda ob kavici, bi pa bil zelo hvaležen za uslugo.

Hvala že v naprej za odgovore, pa upam da se kaj srečamo, seveda ko bom imel motor :OK:

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni lastniki FZ1.

Letos bi rad končno zamenjal horneta 600 za motor.

Domačo nalogo sem že opravil, sprobal par motorjev, ki so bili v ožjem izboru in se odločil za nakup FZ1, ker mi od vseh najbolj ustreza pozicija na motorju.

Gledam po oglasih da se da dobit 2007 letnik tam 2.000€ ali več, zanima pa me ali moram pazit na kakšne specifične zadeve pri nakupu?

Je mogoče kdo iz Maribora ali okolice pripravljen žrtvovat 10-15 minut pogovora in ogleda motorja seveda ob kavici, bi pa bil zelo hvaležen za uslugo.

Hvala že v naprej za odgovore, pa upam da se kaj srečamo, seveda ko bom imel motor :OK:

Igor

Hi, tam pri ceni si se verjetno malo zmotil.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za opozorilo, sem želel napisat 2.000€ ceneje kot pa nov, ki bi naj bil 9.900,00€

So prsti hitrejši od glave.

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehm kje si pa ti l.2007 našel za 2000€ cenej kot je nov pri nas? Tist na avtopikanet je prevzem lisinga;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtopikanet so trenutno 3-je FZ1S letnik 07, najdražji ima ceno 7.999€, ostala 2 sta prevzem lisinga če se ne motim, ampak če dobiš še nekaj opreme zraven (nosilec in kovček, ...), se še vedno pozna razlika.

Sem se na hitro zaustavil pred dnevi pri šerbineku v Mb in pravijo da bi se dalo dobiti še nekaj popusta za 08 letnik.

Na srečo oz. vukovo prijaznost bom danes še zvedel kaj več o motorju, tako da se bo pol treba samo še odločit okoli financ oz novega ali rabljenega.

Hvala za 1x.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, če misliš dati kasko potem se splača. Če pa kaska nisi mislil imeti, potem pa še ta strošek prištej zraven (ker je zaradi lisinga obvezn).

Pa hiter kup :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Lepo pozdravljeni lastniki FZ1.

Letos bi rad končno zamenjal horneta 600 za motor.

Domačo nalogo sem že opravil, sprobal par motorjev, ki so bili v ožjem izboru in se odločil za nakup FZ1, ker mi od vseh najbolj ustreza pozicija na motorju.

Gledam po oglasih da se da dobit 2007 letnik tam 2.000€ ali več, zanima pa me ali moram pazit na kakšne specifične zadeve pri nakupu?

Je mogoče kdo iz Maribora ali okolice pripravljen žrtvovat 10-15 minut pogovora in ogleda motorja seveda ob kavici, bi pa bil zelo hvaležen za uslugo.

Hvala že v naprej za odgovore, pa upam da se kaj srečamo, seveda ko bom imel motor :OK:

Igor

...po 4000km vedno bolj zadovoljen :naughty: ...v dvoje ali sam, motor seka (mašina, menjalnik, počutje v vožnji) :evilgrin: ...mogoče bom krmilo spustil nižje, kar bi mi bolj ugajalo, pa kak blažilec krmila bi se prilegel, ker je prednji del čist preveč poskočen...al bo pa treba mal vzmetenje poštimat... :whistle: ...aja, pa obvezno zamenjat gume; serijske Dunlop D221 in Michelin Pilot Road so bl kap kot ne...Z6 al M3 :OK:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...po 4000km vedno bolj zadovoljen :naughty: ...v dvoje ali sam, motor seka (mašina, menjalnik, počutje v vožnji) :evilgrin: ...mogoče bom krmilo spustil nižje, kar bi mi bolj ugajalo, pa kak blažilec krmila bi se prilegel, ker je prednji del čist preveč poskočen...al bo pa treba mal vzmetenje poštimat... :whistle: ...aja, pa obvezno zamenjat gume; serijske Dunlop D221 in Michelin Pilot Road so bl kap kot ne...Z6 al M3 :OK:

lp

ekola, poslusal tvoj nasvet in placal M3 gume:) drug teden nardim burnout in jih dam gor pa da vidmo razliko.

dej mi se neki povej. ti kdaj motor rahlo cuka? mislim pri pospesevanju?

kaksna je razlika z akrapovicem? nekateri pravijo da je bolj enakomeren pospesek in vecja moc drugi pa grajajo. zanima me se vase mnenje:) pa balanco res mal trese, js sm bil mnenja da zarad gum. bomo videl je reku ta slep :naughty: kje se splaca nabavit akrapota? treba homologirat?

lp,

nino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje z akrapotom.....od 1.5k do nekje 2k obratov ga malo zaduši, če nimaš dB Killerja not. Z dB killerjem potegne lepo in enakomerno....malo se pozna razlika proti originalnem. Brez dB killerja ne opazim neke razlike, razen zvoka in sekanja, ko spustiš gas..heh.

Vreden svojega denarja? Ni! Menjal samo zaradi tega, ker sem original vlekel po tleh :hmm:

Itak ga je treba homologirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekola, poslusal tvoj nasvet in placal M3 gume:) drug teden nardim burnout in jih dam gor pa da vidmo razliko.

dej mi se neki povej. ti kdaj motor rahlo cuka? mislim pri pospesevanju?

lp,

nino

...cukanja pri mojem nisem zaznal, niti ga nisem pri testnem, ki sem ga vozilo pred nakupom...oba sta bila letnik 2007...to naj bi se dogajalo predvsem letnikom 2006, potem pa so v tovarni popravili shemo vbrizga...kot vidim imaš ti tudi letnik 2007 tako da :hmm: ...povprašaj serviserja ali pa daj kakemu FZ1 rider-ju za stestirat moped, mogoče samo preveč čutiš - si bolj občutljive sorte, hehe :P ...

...pa poročaj kako bo šlo z M3...pa srečno in varno...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

En lep pozdrav!

Sem novopečeni lastnik FZ1S (2007) :yea1: Nad motorjem sem NAVDUŠEN...

Motor sem kupil od prvega lastnika kateri je v enem letu naredil 1400km, 1. servis je bil narejen, pa me zanima kako dolgo ga moram vozit bolj na easy da se lepo uteče (vozim sicer nekje do max 8.000 obratov).

In pa še eno vprašanje glede nosilca za kovček - kupil sem GIVI nosilec na katerem piše da lahko montiraš največ 37l kovček - sam pa imam 52l, prodajalec mi je zatrdil da obstaja samo ta nosilec in da kamot dam gor 52l....ima kdo podobno zadevo??

Hvala za odgovore in lp,

Z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En lep pozdrav!

Sem novopečeni lastnik FZ1S (2007) :yea1: Nad motorjem sem NAVDUŠEN...

Motor sem kupil od prvega lastnika kateri je v enem letu naredil 1400km, 1. servis je bil narejen, pa me zanima kako dolgo ga moram vozit bolj na easy da se lepo uteče (vozim sicer nekje do max 8.000 obratov).

In pa še eno vprašanje glede nosilca za kovček - kupil sem GIVI nosilec na katerem piše da lahko montiraš največ 37l kovček - sam pa imam 52l, prodajalec mi je zatrdil da obstaja samo ta nosilec in da kamot dam gor 52l....ima kdo podobno zadevo??

Hvala za odgovore in lp,

Z

Pri 1400 km je ze utecen. Glede nosilca imam jaz cisto isto, to se pac Yamaha verjetno zavaruje v primeru kaksnih tezav;sam tudi vozim gor 52l Givijev kufer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 1400 km je ze utecen. Glede nosilca imam jaz cisto isto, to se pac Yamaha verjetno zavaruje v primeru kaksnih tezav;sam tudi vozim gor 52l Givijev kufer.

Glede kovčka je problem v tem, da GIVI "dovoljuje" le 6 kg obremenitve na nosilec pri FZ1!

Zato predpisujejo le 37 l kovček... da ne spraviš tolko not in da je zračni upor manjši.

Jaz bi tudi rad montiral 52l ampak kaj če slučajno zadeva dol pade??? Sem videl 37l montiranega na FAZER-ki in zgleda obupno :cry: Sem malo pogledal okoli pri drugih proizvajalcij nosilcev... ostali imajo celo samo do 5 kg obremenitve... :(

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kovčka je problem v tem, da GIVI "dovoljuje" le 6 kg obremenitve na nosilec pri FZ1!

Zato predpisujejo le 37 l kovček... da ne spraviš tolko not in da je zračni upor manjši.

Jaz bi tudi rad montiral 52l ampak kaj če slučajno zadeva dol pade??? Sem videl 37l montiranega na FAZER-ki in zgleda obupno :cry: Sem malo pogledal okoli pri drugih proizvajalcij nosilcev... ostali imajo celo samo do 5 kg obremenitve... :(

LP

js mam gor 52l kufer, naredu z njim cca 9k km. sou na morje polno natovorjen, vozil nisem pocasi pa zadeva ne povzroca nobenih preglavic. :)

tko da brez skrbi

Popravljeno . Popravil prefix
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam gor 52l kufer, naredu z njim cca 9k km. sou na morje polno natovorjen, vozil nisem pocasi pa zadeva ne povzroca nobenih preglavic. :)

tko da brez skrbi

Ali pa ne. Sem videl kako je enem na tržaški v LJ odletel kufer iz motorja. Prehitel ga je na semaforju, ko je motorist ustavil. Kufer pa je drgnu naprej po cesti :unsure: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!