Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

10 let vozu Bmw pa mi tud na pamet ne pride da bi se včlanil,nikamor ne sam tu,vem pa da mi je Dare to skoz nudil in me vabil poleg .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

10 let vozu Bmw pa mi tud na pamet ne pride da bi se včlanil,nikamor ne sam tu,vem pa da mi je Dare to skoz nudil in me vabil poleg .

V dolocenih klubih dobis tudi popuste na servisu in rezervnih delih, ne gre se samo zaradi druzenja...Druzim se rajs pozimi, poleti se vozim :)

Objavljeno

V dolocenih klubih dobis tudi popuste na servisu in rezervnih delih, ne gre se samo zaradi druzenja...Druzim se rajs pozimi, poleti se vozim :)

Res je. Kot član BMW kluba imaš s kartico popuste na servise, dele in opremo po celem svetu, ne samo pri lokalnem dilerju. Prideš npr. v Munchen, hočeš nekaj kupiti, potegneš ven kartico in brez besede ti dajo popust. Glede popustov v Nemčiji pa vsi vemo, kako težko jih dajo!

Druženje tudi ne škodi, kdaj pa kdaj.

Se vidimo jutri ob 9h na kavi in rogljičku!

 

10 let vozu Bmw pa mi tud na pamet ne pride da bi se včlanil,nikamor ne sam tu,vem pa da mi je Dare to skoz nudil in me vabil poleg .

Vsak po svoje, različnost bogati svet.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Res je. Kot član BMW kluba imaš s kartico popuste na servise, dele in opremo po celem svetu, ne samo pri lokalnem dilerju. Prideš npr. v Munchen, hočeš nekaj kupiti, potegneš ven kartico in brez besede ti dajo popust. Glede popustov v Nemčiji pa vsi vemo, kako težko jih dajo!

Druženje tudi ne škodi, kdaj pa kdaj.

Se vidimo jutri ob 9h na kavi in rogljičku!

 

Vsak po svoje, različnost bogati svet.

Pridi v Celje Selmarju po popust!

Objavljeno

V dolocenih klubih dobis tudi popuste na servisu in rezervnih delih, ne gre se samo zaradi druzenja...Druzim se rajs pozimi, poleti se vozim :)

Pravi popotnik  :OK:

Objavljeno

Pridi v Celje Selmarju po popust!

Le zakaj, saj nicesar nimajo, cesar ne bi bilo v Lj ali GRosupljem?

Ce hoces kaj od opreme je najbolje na Frankfurter ring skociti.

Objavljeno

Le zakaj, saj nicesar nimajo, cesar ne bi bilo v Lj ali GRosupljem?

Ce hoces kaj od opreme je najbolje na Frankfurter ring skociti.

Lej nisi me razumel, bil v bmw klubu, kupil pri njemu motor in kaj mi je rekel, ko sem mu rekel, da sem v bmw

klubu: To je pa čist od mene odvisno, če bom dal popust, na material, delo, obleke itd.

In je isto pooblaščeni uvoznik za bmw. Plus, da je enkrat dražji serviser kot drugi dilerji v Slo in ne vem, če imajo zlate roke pri njih!

Ne vem zakaj bi hodil v Lj, če imam dilerja v Celju. Če mi je kdaj kdo dal popust je bil Kavčič.

Objavljeno

Cinizma o Selmarju nisem razimel. Tam sem bil le enkrat malo pogledati.

Motorji, servis in moto oprema so drugo kot oblacila in ostalo. motorje s popustom pri nas dobis pri vseh, zal je pri nas situacija za trgovce zelo slaba.Opreme za motoriste v Sloveniji ni, oziroma je samo po narocilu.Bmw na Frankfurter ringu je krovna firma, tam dobis vse, popust za clane brez besed upostevajo.

Objavljeno

Cinizma o Selmarju nisem razimel. Tam sem bil le enkrat malo pogledati.

Motorji, servis in moto oprema so drugo kot oblacila in ostalo. motorje s popustom pri nas dobis pri vseh, zal je pri nas situacija za trgovce zelo slaba.Opreme za motoriste v Sloveniji ni, oziroma je samo po narocilu.Bmw na Frankfurter ringu je krovna firma, tam dobis vse, popust za clane brez besed upostevajo.

saj ne bova nehala, pri Selmarju kupil motor in dobil kurac od popusta.... drugace bom šel v Minchen kupit motor in tudi servis bom pri njih delal.

Da se še na tvoj klub vrneva. Bil nekaj let, ko je še imel Stanovnik Vip enduro rely in je bilo ok. Pol so začeli lomit motorje in se je nehalo. Članarina je bila enkrat dražja od normalnih klubov. V vseh letih, ko sem bil v klubu sem dobil eno kapo in majico. Ko smo kam šli smo morali vse doplačevati. Hvala ne več.

ps: članarina je bila za eno sprednjo gumo!

Objavljeno

saj ne bova nehala, pri Selmarju kupil motor in dobil kurac od popusta.... drugace bom šel v Minchen kupit motor in tudi servis bom pri njih delal.

Da se še na tvoj klub vrneva. Bil nekaj let, ko je še imel Stanovnik Vip enduro rely in je bilo ok. Pol so začeli lomit motorje in se je nehalo. Članarina je bila enkrat dražja od normalnih klubov. V vseh letih, ko sem bil v klubu sem dobil eno kapo in majico. Ko smo kam šli smo morali vse doplačevati. Hvala ne več.

ps: članarina je bila za eno sprednjo gumo!

 

 

 

Jst sem letos prvo leto v klubu in po verjetnosti tudi zadnje, ugotovil sem da je stvar brezveze, nekaj skupnih izletov, na njih "nizkocenovno kosilo" in tako dalje... da ne bom nabijal grdih stvari.Popuste ki jih klub nudi pa itatk dobiš pri vsakem dilerju še mogoče bolše kot pa z to kartico.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jst sem letos prvo leto v klubu in po verjetnosti tudi zadnje, ugotovil sem da je stvar brezveze, nekaj skupnih izletov, na njih "nizkocenovno kosilo" in tako dalje... da ne bom nabijal grdih stvari.Popuste ki jih klub nudi pa itatk dobiš pri vsakem dilerju še mogoče bolše kot pa z to kartico.

 

jaz sem ustrajal samo zaradi Stanovnika, ker nas je le nekaj enduro tehnike naučil...  :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Problem pri nas je, da dobiš popuste tako ali tako povsod in za vse in popust za člane zvodeni.

Letos sem se prvić včlanil v kak moto klub in priznam, da zaradi dodatnega popusta na zavarovanje. Dobil sem lepo majico in vsakič me nahranijo, kamorkoli grem. Potem sem ugotovil, da s to isto kartico dobim popuste tudi v Nemčiji, kar je samo dodaten plus. Žal pa Nemci ne dajo popusta na BMW izobraževanja, prav rad bi šel k njim na kakšno enduro šolanje, ki jih imajo v Nemčiji. Moram pri Nemcih še enkrat preveriti, informacijo, da popusta na to ni, sem dobil tu.

Da ne bom preveč nabijal. Včeraj sem prišel tja šele on 16:30, ker sem naredil en krog čez južno obvoznico (Viki, Gorica čez Kras, Bovec, Predil,..).

Preizkusil sem novega RRa in malo poklepetal z ekipo, ki je še bila tam (v glavnem zaposleni). Vem, da bi vse to lahko tudi brez članstva, prav rad pa podprem klub in kot rećeno na začetku, od tega tudi kaj imam.  Za klubske vožnje sem prevelik solist in se težko vozim v koloni, rad pa kdaj pa kdaj s kom poklepetam.

Objavljeno

Jst sem letos prvo leto v klubu in po verjetnosti tudi zadnje, ugotovil sem da je stvar brezveze, nekaj skupnih izletov, na njih "nizkocenovno kosilo" in tako dalje... da ne bom nabijal grdih stvari.Popuste ki jih klub nudi pa itatk dobiš pri vsakem dilerju še mogoče bolše kot pa z to kartico.

 

 

Pa zdej to soboto so nam dali "povabilo" da naj plačamo 12 EUR za rogljiček in golaž ob skupni vožnji preko Vršiča.

 

 

Svašta 

Objavljeno

Pa zdej to soboto so nam dali "povabilo" da naj plačamo 12 EUR za rogljiček in golaž ob skupni vožnji preko Vršiča.

 

 

Svašta 

Za 6 eurov na Rožniku dobiš golaža da ga pojest ne moreš ......vsak ma svoje veselje,sam nisem od nekdaj v nobenem klubu in nikjer včlanjen ,nekateri pa se radi družijo z istomislečimi sam ne,rad si izbiram svojo družbo in če mi kdo ne paše ga pač več ni,že sam dobro ve zakaj !!!

Ne vidim pa nič spornega v takih druženjih razen profita že tako profitiranih  :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pravi popotnik  :OK:

Saj ti si isti :) veliko se vozis a na srecanja ne hodis vsaj ko je sezona ne ;)....kar je tudi prav :)

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kaj je zdej Bemwejaši, a se ne boste nč pohvalil kk ste se mel na izletu???Mene ni blo, me pa vseen zanima!Pa kako fotko bi se spodobl pokazat, a ne?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj je zdej Bemwejaši, a se ne boste nč pohvalil kk ste se mel na izletu???Mene ni blo, me pa vseen zanima!Pa kako fotko bi se spodobl pokazat, a ne?

...nobenga ni blo :P

Objavljeno

Pridi na Stammtisch v pivnico Pivovarne Union, boš vse izvedel iz prve roke!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je kak lastnik Xchallenge-a tukaj in ga namerava v prihodnosti prodat? Lahko na privat...

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo. 
Bi mi lahko gdo na hitro opisal pozitivne in negativne lastnosti in razlike med temi motorji?

G 650 GS
F 700 GS
F 800 GS
F 800 GS Adventure

Malo si delam lušte, pa bi rabil izkušnje iz prve roke. Vozil bi po cesti in makedamu, pa tud kaka suha varjanta offroada. 

Občasno tudi v dvoje. Gledam tudi malo po Honda NC750x 

Aja, pa iščem nekaj ne-požrešnega :P

Popravljeno . Popravil BigOne
Objavljeno

Pobrskaj po temi Motocikli, če tam ne najdeš, vprašaj v taisti temi! Tu bo bolj redkokdo opazil tvoje vprašanje.

Objavljeno

 

pred 7 urami, BigOne pravi:

Bi mi lahko gdo na hitro opisal pozitivne in negativne lastnosti in razlike med temi motorji?

G 650 GS
F 700 GS
F 800 GS
F 800 GS Adventure

Pozdravljen!

G serija je "enocilindraš" moči cca 50 "konjev", F serija pa "dvocilindraš"  71/75/85 konjev.

Vozim model F650GS/2011 do sedaj sem prevozil 79500km (1. lastnik). V osnovi enak kot F700GS vendar z nekaj malo razlikami. F700 je nadgradnja 650-ke. Moj predlog je, da tehnične podatke izbrskaš na netu, jih med seboj primerjaš, potem pa zadeve preizkusiš. Pri prodajalcih (BMW) imajo vedno registrirane testne motorje. Ponavadi imajo spomladi dneve odprtih vrat in boš tako potešil svojo radovednost tudi v praksi.

Jaz sem prav na osnovi testa (vožnje) izbral F650GS in ne F800GS. Čeprav sem od začetka pri prehodu iz R1150GS imel v prvem planu prav F800. Za makedam bosta vsekakor bolj primerna oba 800 modela, že zaradi koles 21/17 inch v primerjavi z G-jem in 700-ko, ki imata lita platiščaa 19/17, ki so bolj primerna za urejene ceste. Sicer pa kot sem že omenil preizkus ti bo dal najboljše odgovore.

lp, in veliko užitkov.

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Super odgovor. Hvala.
Zdaj bi se še pa moral samo vsest na vse 3, da vidim kak mi ustrezajo glede višine.
Problem za testno vožno je moj A2 izpit :) tak da še bo treba počakat leto pa pol :/ 

Kako se pa kaj peljejo v dvoje?

Od vseh me najbolj pritegne 800gs. Čeprav se iz slik točno ne vidijo razlike med modeli razen v platiščih 

pa malo dizajna. 

 

 

Objavljeno

Največja razlika med 650/700 in 800/800ADV je v višini in pa kot je MiNa že zgoraj napisal, da sta 650/700 bolj cestno orientirana, 800/800ADV pa ''bolj offroad''. Za vožnji so vsi modeli izredno lahkotni in neutrujajoči. Kar se tiče vožnje v dvoje ne vem, ker se vedno sam vozim, ima pa znanec 800-tko in se s punco vedno v dvoje vozita (oba imata malo preveč kg cca 280 skupaj), tudi naložena in pravi, da ni nekega problema ...

Objavljeno

Kot zanimivost ti lahko zapišem, da ima prav F650GS (800ccm) največjo "nosilnost" po podatkih proizvajalca.

237kg

TezeF650.thumb.jpg.b5de5a59147d4a5d0344a

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!