Skoči na vsebino

Yamaha YZF 600 R Thundercat


loyo

Priporočene objave

Bom jutr pogledu na embalažo ka piše... sem že pozabu, ker je že neki časa od tedi ko sem menjal. U glavnem, kupil sem ga oz. mi ga je šel kolega iskat in prodajalc je reku, da je dost bolš kot 4, ker je kao odporen na večje temperature... če pa so me nategnal, oz. me je, mu ga bom v torek u glavo zabrisu...

ce je 5,1, pol je to res. 5 je pa problem, da se pregreva, ni tolk gost in full vlece nase vlago. sicer 5,1 tud, sam manj. je pa res, da je bolj prijazen do barvanih povrsin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole temo bi lahk kamot zaprli :P mačke se ne kvarijo, izboljšat nimaš kaj...edino ,kar se lahk menimo je to ,kaj bi pokvarli :P.

fajn furajte pjebi .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole temo bi lahk kamot zaprli :P mačke se ne kvarijo, izboljšat nimaš kaj...edino ,kar se lahk menimo je to ,kaj bi pokvarli :P.

fajn furajte pjebi .)

No...o tem bi lahko kako rekli...zadnji amortizer je prava mačkina bolezen. Ostalo pa je res trotl ziher :D Ampak še vedno mi ni jasno zakaj pridem na sprednji gumi do roba, na zadnji pa je še "pussy štrajfn".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No...o tem bi lahko kako rekli...zadnji amortizer je prava mačkina bolezen. Ostalo pa je res trotl ziher :D Ampak še vedno mi ni jasno zakaj pridem na sprednji gumi do roba, na zadnji pa je še "pussy štrajfn".

hmm, lahk bi bil kriv amortizer,nisem siguren, mal čudno to...po tem takem motor nebi letel ravno...a ma kaj lufta v zadnji nihajki ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor gre brez problema ravno ko ga spustim. Za nihajko glih nevem če ma luft, je pa pri riti malo mehka mačka in jo mam na najtrše nastavljeno. Kak pa vidiš če je luft?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor gre brez problema ravno ko ga spustim. Za nihajko glih nevem če ma luft, je pa pri riti malo mehka mačka in jo mam na najtrše nastavljeno. Kak pa vidiš če je luft?

tudi jaz sem imel ta problem pa sem dal spredaj višjo gumo....problem rešen :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz sem imel ta problem pa sem dal spredaj višjo gumo....problem rešen :naughty:

Kak se pa pelje z višjo gumo? Je kaj razlike v "padanju" v ovinek? Ker glih nebi rad zaradi višje gume potem motor "potiskal" v ovinek, ker samo noče past not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, jaz teh problemov nimam :hmm:

Mogoče, ker maš R6 amortizer :D Ti bi m ga lahko poslikal 1x pa povedal part number od tega tvojega amortizerja. Pa pogledal, če je na originl nosilcih :D Tak da ugotovimo od kere R6 je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor gre brez problema ravno ko ga spustim. Za nihajko glih nevem če ma luft, je pa pri riti malo mehka mačka in jo mam na najtrše nastavljeno. Kak pa vidiš če je luft?

najlažje boš sam ugotovil tako, če ga daš na stojalo in zadnji rep migaš levo in desno.Po mojem bo najprej to krivo.Za amortizer se bom pa pozanimal,kje ga lahko obnoviš.

A semeringe na prednjih vilcah si menjal?

Ena thundercatka se prodaja po delih, na netu je pod karamboliranimi....nekje v mb če se ne motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče, ker maš R6 amortizer :D Ti bi m ga lahko poslikal 1x pa povedal part number od tega tvojega amortizerja. Pa pogledal, če je na originl nosilcih :D Tak da ugotovimo od kere R6 je :D

Bom danes popoldan poslikal ko ga bom pral. Ne vem iz fraj glave od kterga letnika r6 je, bom pa pogledu tud, če kje piše. Mislim, da je tam nekje od letnik 2001 ali pa 2002. Vsaj tko mi je blo rečeno!

najlažje boš sam ugotovil tako, če ga daš na stojalo in zadnji rep migaš levo in desno.Po mojem bo najprej to krivo.Za amortizer se bom pa pozanimal,kje ga lahko obnoviš.

A semeringe na prednjih vilcah si menjal?

Ena thundercatka se prodaja po delih, na netu je pod karamboliranimi....nekje v mb če se ne motim...

Ja najbolj ugodno bi mogoče res blo da ga obnovijo, ker novi so svinjsko dragi. Celo ta rabljen od R6 je prišel mislim da okoli 160 ali 170 EUR :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja glede na angleške forume se mačkin amortizer ne da obnovit. Če bi se dalo, bi blo zmagovalno to :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem tud en kramp :slap:, pol leta sem rabu ,da sem skapiral ,zakaj sem z prejšno muciko z istim nagibom in hitrostjo čohal fostrasterje po asvaltu, z sedanjo pa ni šlo :wallbash:. Sedanja ima vzmetenje :OK: in je zato tudi višje od tal.....Buhtl pač :blush:.

Sem se pa namatral, preden sem najdo to temu na tem zmešanem forumu :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem tud en kramp :slap:, pol leta sem rabu ,da sem skapiral ,zakaj sem z prejšno muciko z istim nagibom in hitrostjo čohal fostrasterje po asvaltu, z sedanjo pa ni šlo :wallbash:. Sedanja ima vzmetenje :OK: in je zato tudi višje od tal.....Buhtl pač :blush:.

Sem se pa namatral, preden sem najdo to temu na tem zmešanem forumu :bum:

Isa :D ti vročina škodi ;) hehehehehe

tud na moji je mnda nemogoče, da bi počohu z fostrasterjem po tleh :P hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isa :D ti vročina škodi ;) hehehehehe

tud na moji je mnda nemogoče, da bi počohu z fostrasterjem po tleh :P hehehe

gre,gre, sej so indikatorji na stopalkah, do tja se da lepo pelat, če so gume dobre, na prejšni so mi bili v napoto..več od bunk na stopalkah, pa tud jaz ne upam, z to mačko že ne :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre,gre, sej so indikatorji na stopalkah, do tja se da lepo pelat, če so gume dobre, na prejšni so mi bili v napoto..več od bunk na stopalkah, pa tud jaz ne upam, z to mačko že ne :grrr

Js niti do teh indikatorjev ne upam :P Sem pa zadnjič na ridah gledu enga k se je po kolenu vozu z mačko ;) in je zgledal vse skup kr na "izi" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem tud en kramp :slap:, pol leta sem rabu ,da sem skapiral ,zakaj sem z prejšno muciko z istim nagibom in hitrostjo čohal fostrasterje po asvaltu, z sedanjo pa ni šlo :wallbash:. Sedanja ima vzmetenje :OK: in je zato tudi višje od tal.....Buhtl pač :blush:.

Sem se pa namatral, preden sem najdo to temu na tem zmešanem forumu :bum:

Isa jaz sem tvojo bivšo dosti bolše naštelal... tak da do tačk je jaz ne spravim. Guma pa gre do roba. Je pa res da je vzmetenje za e drek na njej. Pa še vedno čakam snoopekove slike njegovega vzmetenja :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isa jaz sem tvojo bivšo dosti bolše naštelal... tak da do tačk je jaz ne spravim. Guma pa gre do roba. Je pa res da je vzmetenje za e drek na njej. Pa še vedno čakam snoopekove slike njegovega vzmetenja :P

evo milan danes ti obljubim, da bom poslikal in ti poslal. Plastiko moram snet in je to to!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js niti do teh indikatorjev ne upam :P Sem pa zadnjič na ridah gledu enga k se je po kolenu vozu z mačko ;) in je zgledal vse skup kr na "izi" :D

kašne barve je pa bla mačka? :) mogoče sem bil celo jaz hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je 5,1, pol je to res. 5 je pa problem, da se pregreva, ni tolk gost in full vlece nase vlago. sicer 5,1 tud, sam manj. je pa res, da je bolj prijazen do barvanih povrsin.

v bistvu je razlika sistemska. DOT 4 in 5.1 sta na osnovi glikola, DOT 5 pa osnovi silikona. gugl tudi kaj najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!