5R Objavljeno Junij 11, 2001 Opozori Objavljeno Junij 11, 2001 Ce ima kdo viška knjižico z navodili za Xamaho XTZ 660 (l.1997) ali vsaj kopijo se mi prosim naj oglasi! Dobrodošli tudi vsi nasveti-izkušnje(okvare,gume...) glede tega motorja. Peter
Ice Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 ce si zmozen nemscine ti priporocam net-stan revije motorrad v nemciji (www.motorradonline.de).v arhivu se najde marsikaj o tenere 660. best Ice
5R Objavljeno Junij 13, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 JA HVALE NEKAJ JE ŠE ZMERAJ PA POZIVAM LASTNIKE XTZ 660 (SEDANJE ALI BIVŠE) DA NAPIŠEJO KAJ O TEM MOTORJU; PA TUDI ZA KNJIŽICO Z NAVODILI SE PRIPOROCAM !! Peter
Noise Objavljeno Junij 13, 2001 Opozori Objavljeno Junij 13, 2001 Climber ima Yamaho Tenere, tako, da se kar nanj obrni; mislim, da ima tudi knjižico //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
stenere Objavljeno Junij 15, 2001 Opozori Objavljeno Junij 15, 2001 Se ena dobra nemska stran: http://www.tenere.ch V forumu bos sigurno nasel odgovore na vsa vprasanja.
5R Objavljeno Junij 16, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2001 Hvala obema za linke. Kaj pa izkušnje domacih uporabnikov? Peter
melandri Objavljeno Avgust 15, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2002 A ma kdo slučajno kakšne izkušnje s tem motorjem, koliko grejo, kako je kaj vodljiv! Zaj pa se zanima en kolega zato tisti, ki imate kakšne izkušnje s tem motorjem, prosim za kak nasvet! lep pozdrav!
BRANE Objavljeno Avgust 15, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2002 Moj kolega ga je imel.. Gre en tolko kot xt-jka, mogoče pospeški malo slabši, končna večja, vzdržljiv motor, malce težak za po terenu, kljub teži zelo vodljiv.
Ice Objavljeno Marec 26, 2003 Opozori Objavljeno Marec 26, 2003 Zoki5 Novinec Član od: torek, 11.06.2002 8:13 Objav: 11 Kraj: Slovenia Objavljeno: 26 mar 2003 12:46 Zadeva: Centralno stojalo za XTZ660 -------------------------------------------------------------------------------- Iščem centralno stojalo za Tenere XTZ660 l. 93. Ima kdo kaj pojma, kje se da omenjena reč nabavit. Iščem še kaj več podatkov za omenjen motor, kakšne mikrofilme. LP Zoki PS Ali je že kdo naredil kaj podobnega sam doma (stojalo)?
Climber Objavljeno Marec 26, 2003 Opozori Objavljeno Marec 26, 2003 Knjižico sem dal mojemu serviserju, Borutu, tako da jo lahko dobiš pri njemu in si jo skopiraš. Če ne veš kje je to - vem jaz :D Kaj moraš pazit pri tem motorju - , pazi da maš bencin, pa olje, maži ketno, vsake tolk časa potrkaj zadnje špice, da so enakomerno napete (menda rade pokajo, ker je kolo od tamale XT??), pa ne se pozabit vozit seveda :D
Zoki5 Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Za špice oziroma kolo nisem povsem prepričan. Na XT sem imel jeklene obroče, tukaj na XTZ pa mislim da so Alu. Ali so bili v tisti knjižici tudi podatki za štelanje ventilov in podobno? LP Zoki
Climber Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Za zadnje kolo mi je rekel serviser. Meni se ni nikoli nič zgodilo, so pa menda bili primeri, ko je ob obremenitvi šprikle enostavno zavrtelo? Knjižica opisuje takorekoč celoten servis, tako da bi se načeloma lahko lotil z nekaj znanja generalke. (saj kolikor se spomnim)
strom Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Hmnja... bom doma pogledal če imam mrbit mikrofilme al pa service manual. LP
mladen Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Jaz sem se vozil z XTZ660 l99 eno leto. Uporabljal sem jo za potovanja v dvoje, za kar je pa popolnoma neprimerna, tako da sem jo kmalu prodal. Med dobre lastnosti bi lahko stel vzdrzljivost (ima jo prijatelj ze vec let), majhna poraba goriva, ne rabi olja, zelo okretna ce si dovolj visok, majhni stroski vzdrzevanja. Ce se ti nikamor ne mudi bos lahko naredil 340 km z enim tankom. V mojem primeru pa je imela kup slabosti, ni moci, vec kot 120kmh ni mogoce potovat zaradi tresljajev, v ovinkih se ful zviva, sprednja zavora absolutno presvoh (samo en disk). Med posebnosti pa spada vsaj zame kontrola nivoja olja, ker mi se vedno ni povsem jasno kako se izvede.
Zoki5 Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Vstrom, resnično bi bil vesel česarkoli za XTZ, drugače bi pa prosil za Borutov naslov. Vozim se sam na motorju, tako da ni blema (imam 4 leta starega sina in ni šans, da bi se vozila dva). Drugače pa mislim da bo kar. Danes sem ga registriral, jutri dvignem še tablice, potem bo pa slabo vreme :x Mimogrede. Ali ima motor termostat ali hladilna tekočina kar ves čas cirkulira. Mislim, da se mašina mal prepočasi segreva oziroma, se nekako sploh ne ogreje (po cca 6 km je bil števec še čisto tam na levi, ko pa je motor stal na miru, pa se je segrel). LP Zoki
Zoki5 Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Strom, sorrrrrrry, ker sem te preimenoval v Vstrom. Misli mi uhajajo na Suzukija. Mi je zelo všeč. LP Zoki
mladen Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 jo za potovanja v dvoje, za kar je pa popolnoma neprimerna, tako da sem jo kmalu prodal. ..........V mojem primeru pa je imela kup slabosti, ni moci, vec kot 120kmh ni mogoce potovat zaradi tresljajev.......... JAz ne vem, zakaj ste tak obcutljivi na te vibracije. Tak pljuvate čez enocilindrične endure, da glava boli. Prevozil sem se z raznimi ATX, CTX, 125 2T endurami, MZ,...še pa još, pa nisem nikoli "jamral", ravno nasprotno. Kar se tiče udobja-enduro zakon. Vsi motorji ki si jih navedel so od 50ccm do 250ccm, in sem se pred leti z njimi vozil. Tale Yamaha je pa 660ccm. Poskusi se peljat z njo dalj casa po odprti cesti ali avtocesti.
MOTOVILC Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Tale Yamaha je pa 660ccm. Poskusi se peljat z njo dalj casa po odprti cesti ali avtocesti.
MOTOVILC Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 Potem bo pa najbolje da prodas Afrito TWIN in nabavis kakega vitkega enocilndrasa, da se bos bolje peljal po nasih kolovozih. sm kr dosti prevozil z XT-jko po bližnjih in dalnjih deželah te naše evropce pa sm biu kr zadovoljen, sam zdej morm pa še ženo vlačt sz sabo ,je ratala malo šwoh :wink: pa zdržljivi stroji ti povem
7AK Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 Tale Yamaha je pa 660ccm. Poskusi se peljat z njo dalj casa po odprti cesti ali avtocesti. za odprto cesto si boš mogu nabaut GOLD WING ali LT1200, pa v Avstralijo bo treba, :lol: ne pa enduro motor, :roll: kateri je idealno prevozno sredstvo za naše ceste-kolovoze By the way, zame GOLDWING ni motor, prej kabriolet :)
Denny Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Zdaj pa resno... Ker si nameravam kupiti enduro motor ala XT, XTZ, KLR...ipd. (saj če bi bil denar potem bi nabavil AT, TA...) me zanima, če ste llahko bolj natančni, kar se tiče teh vibracij. A predvsem mislite to npr. ko pospešuješ malo v višji brzini (ali ko spelješ v 2. prestavi) pa malo zatrese... ali vibracije na belanci... ali kje??? ZAnima me še, kako je z vibracijami pri hitrostih od 60-100 km/h v 5. prestavi, ker mislit z motrjem potovat po okoliških cestah. Avtoceste so izključene, ker je itak brezveze, ker nimaš kaj videt. KAj vas bolj utrudi, veter ali preozek sedež (no tak pravijo, sam meni je čist ok, samo pri dolgi turi pa ne vem, ker nisem imel možnost preizkusa). A je velika razlika med XTZ in XT, kar se tiče udobja. Jaz ne videm velike razlike, kar se tiče zaščite proti vetru in udobnosti sedeža. O shit, sem bil dolg... Uživajte! Lp
mladen Objavljeno Marec 31, 2003 Opozori Objavljeno Marec 31, 2003 Bom se enkrat poskusil napisat nekaj o vibracijah, ceprav me bodo najbrz takoj cenzurilari. Tiste vibracije pri pospesevanju so bile vsaj meni full vredu in niso bile motece. Problem se pojavi ce gres na kaksno potovanje in bos prevozil 300km ali vec na enkrat. V bistvu nimas obcutka da ne vem kako trese sam ko se ustavis cutis brvince od dlani do komolcev in full te utrudi. Ce se bos vozil po Sloveniji po 100km na furo, ne bo problema. So pa razlike tudi med enocilindrasi v tresenju. XTZ trese se najmanj kar sem jaz sprobal. Ima proti vibracijsko gred (se mi zdi da jo XT nima), krmilo na blažilcih, ter neke utezi na koncu krmila ki baje sluzijo za dušitev vibracij. Prej sem imel KLR 650, trese obcutno bolj, XT tudi. Nisem pa probal F650 in Pegaso. Mozno je, da tresejo se manj. Glede veterne zascite in sedeza, ce si na vetru 50km je veliko bolj motece kot ce imas ozek sedez, sam po 100km ce nisi utrjen pa boliii tudi rit. Sam to bo problem, ce bos sel kam dalec, drugace ni panike. Razlika med XT in XTZ je precej velika. XTZ ima vec moci, vec navora (ce se ne motim ima vec navora kot TA 600) vodno hlajen motor, dokaj dobro veterno zascito (lahko kupis tudi povisano steklo), boljso opremo, vecji rezervar... Je pa XT boljsa za teren. KLR je podobno kot XT le da ima nekaj konjev vec in pa vodno hlajen motor. Poglej si še KLE. Ima dva cilindra - malo vibracij-, precej konjev sam malo navora. Spada v nizjo kategorijo za registracijo in ni drag. Ce kupujes poceni enocilindrasa, ti mocno svetujem XTZ. Ce bos potoval po okoliskih cestah 50-100km/h ne bo problema. Jaz sem jo nabavil marca 2001 in sem bil full zadovoljen. Avgusta sva odpotovala v Grcijo in tam sem se odlocil da jo oktobra prodam. V tistem casu sem naredil 10000km. Kar se tice avtocest je pa tako; itak so nezanimive, sam ce imas 12 dni dopusta in bi si rad ogledal to in ono na Siciliji moras tja v cimkrajsem casu...
Zoki5 Objavljeno April 1, 2003 Opozori Objavljeno April 1, 2003 Pri XT so res občutne vibracije. Jaz nisem nikoli imel problemov ob sestopu z motorja, ampak med samo vožnjo. Tam nekje pri 4000 obratih/min motor zavibrira (vsaj meni se je tako zdelo), se pa občuti kot mravljinci v rokah - prsti, zapestje. Problem sem reševal tako, da sem med vožnjo migal s prsti, pa je kar pomagalo; tisto tresenje in mahanje z rokami pa je bil bolj blažev žegn. KLR je isti šmorn. XTZ pa imam premalo časa, da bi lahko kaj bolj točnega povedal. Res ima neko protivibracijsko gumo na spoju belanca - vilice. Če ima protivibracijsko gred pa ne vem. Takšno gred imajo novejši enocilindraši - BMW F, Pegaso, itd. Kar se pa tiče protivetrne zaščite, se pa XTZ bolje obnese. Tisti mali ščitek se veliko pozna. Z XT, KLR in podobnimi stvarcami računaj 90 max 100 km/h vožnje na daljši turi. Kar je več je muka - utrujajoče. LP Zoki PS KLE-ja nisem peljal, vendar mora biti zanimiva stvarca. Kot pravi Mladen, dva cilindra in pa registracija. PS drugič Če bi imel denar, bi vozil TDM ali V-Strom.
Denny Objavljeno April 2, 2003 Opozori Objavljeno April 2, 2003 Najprej se lepo zahvaljujem Zokiju5 in Mladenu za izčrpne informacije... Mladen, to kar si napisal za XTZ, nisem vedel (mislim na "dušilce" vibracij...). Meni so vsi govorili, da je isti šmorn med XT in XTZ, kar se tiče vibracij. No, zdaj sem še bolj odločen za XTZ. Samo bo treba še malo prišparat. Penezi se zbirajo na kup, ampak zelo počasi. Problem je, ker sem študent in imam ful predavanj in obveznih laboratorijskih vaj in ne morem veliko delat, pa še učit se je treba.... Že dve leti sem brez motorja, še malo pa se mi bo spiiiippppaaaaaaall
moped Objavljeno April 3, 2003 Opozori Objavljeno April 3, 2003 Kolega ga ima že nekaj let, in je z njim brez težav prevozil že preko 80.000 km. Pravi da ga vibracije ne motijo, pa dela daljše fure, po terenu se pač ne vozi. Pomankljivosti pravi da skoraj ni, morda bi si zaželel le malo močnejši agragat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se