vandrovec Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Hvala vandrovec,prvo moram ugotovit,kje se sploh olje kontrolira:PDrugače pa je res igračka od motorja;) Sem že pozabil vse podrobnosti je več kot 10 let odkar sem imel ta motor. Nekje na vrhu okvirja, pod ali zraven krmila je en črn pokrovček za odviti na katerem je tudi šibka za olje. Kako je možno kontrolirati tako visoko nivo olja mi ni jasno, ampak tako nekako je.
toxico Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 Do kje mora priti kazalec za temperaturo da je na sredini ali je lahko kjerkoli na zelenem. Če ga pustim na mestu pride kazalec do rdečega vklopi ventilator potem ko se pa pelješ pa gre kazalec skrajno levo.
MiNa Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 (popravljeno) OK, še enkrat si pogledal je termostat (št1 na sliki) v ohišju ali ga ni. Glede na to kako se obnaša ga najbrž ni. Na mojih obeh 660-kah je bil kazalec približno na sredini zelenega polja. Popravljeno Julij 8, 2013. Popravil MiNa
sršenar Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Lep pozdrav, iščem in iščem pa se nobena taka Yamaha ne prodaja . A je tolk dobra da noben noče prodat al tok grda da je nobeden nima . Resno razmišljam o menjavi, da prodam avto in si kupim motor vendar nočem novega. Pri prodajalcu Yamah pa se ne da dobit testnega motorja . Tako da če kdo ve za kakšno ki se prodaja se priporočam? Sem zelo zainteresiran, vendar bi še vseeno moral narediti kakšen krog da se prepričam če mi motor res odgovarja za moje potrebe. lp
sportnik2 Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 ta mesc grem kupt yamaho xtz660 tenere na netu sm vidu da se da mal posminkat v takole a do ve kje bi to urediu vandrovec, Bostjan L in sayo 3
dromomaniac Objavljeno December 3, 2013 Opozori Objavljeno December 3, 2013 ta mesc grem kupt yamaho xtz660 tenere na netu sm vidu da se da mal posminkat v takole a do ve kje bi to urediu Pri dobrem avtoličarju..??! Prednji blatnik in sedež pa dobiš pri Touratechu.
kasti Objavljeno December 4, 2013 Opozori Objavljeno December 4, 2013 ta mesc grem kupt yamaho xtz660 tenere na netu sm vidu da se da mal posminkat v takole a do ve kje bi to urediu Pri Markingu: http://www.marking.si/motokros.html
cvile Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 Mogoče kdo ve, kolikšna mora biti zračnost ventilov pri Tenere 660 let 92 (3yf)??
MiNa Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 V Googla sem vpisal xtz660 valve clearance in "voilà".. XTZ 660 Tenere (4MY) 96-99 Check valve clearance: alle 3.000 km Valve clearance (Intake.): kalt 0,10-0,15mm Valve clearance (Exhaust.): kalt 0,15-0,20mm Contact break: not necessary Tire pressure front (solo/pillion): 1,8/2,3 bar Tire pressure rear (solo/pillion): 2,3/2,5 bar Replace front forks oil: alle 6.000 km Front forks oil: (669 ml) SAE 7,5 Air chamber: 160 mm Front forks - air pressure: not necessary Replace engine oil: alle 3.000 km Replace filter: alle 6.000 km Engine oil: SAE 20W/40 Oil with filter: 3,0 Liter Oil without filter: 2,8 Liter Sytytystulppa: DPR9EA-9 0.9XTZ 660 (4MD) 94-96 Check valve clearance: alle 3.000 km Valve clearance (Intake.): kalt 0,10-0,15mm Valve clearance (Exhaust.): kalt 0,15-0,20mm Contact break: not necessary Tire pressure front (solo/pillion): 2,0 bar Tire pressure rear (solo/pillion): 2,0 bar Replace front forks oil: alle 6.000 km Front forks oil: (669 ml) SAE 7,5 Air chamber: 160 mm Front forks - air pressure: not necessary Replace engine oil: alle 3.000 km Replace filter: alle 6.000 km Engine oil: SAE 20W/40 Oil with filter: 2,7 Liter Oil without filter: 2,6 LiterXTZ 660 (3YF) 91-93 Check valve clearance: alle 3.000 km Valve clearance (Intake.): kalt 0,10-0,15mm Valve clearance (Exhaust.): kalt 0,15-0,20mm Contact break: not necessary Tire pressure front (solo/pillion): 1,8/2,3 bar Tire pressure rear (solo/pillion): 2,3/2,5 bar Replace front forks oil: alle 6.000 km Front forks oil: (669 ml) SAE 7,5 Air chamber: 160 mm Front forks - air pressure: not necessary Replace engine oil: alle 3.000 km Replace filter: alle 6.000 km Engine oil: SAE 20W/40 Oil with filter: 2,7 Liter Oil without filter: 2,5 Liter Ps, nabavi si "service manual" če rabiš "uporabniška navodila" jih pa celo imam. LP in SREČNO TER VESELO 2014 Mirč
yamahaxt600 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Zdravo, morda kdo ve, če pašejo obroči z naperami od yamaha xt 600 z tenere na yamaha xt 600? Tenere ima tiste zlate 18 col, xt pa navadne 17 col.
yamahaxt600 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Nima enako število lukenj? ali kako..? Vem da ima tenere uzadaj boben, pa sem mislil da je pesta mogoče enako velika.
Ni3ous Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Četudi bi bila pesta enaka, je obroč večji. Sam si ugotovil da eden ima 17" drugi pa 18" obroč. Torej so napere različno dolge.
Ni3ous Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Čakaj, ti bi rad menjal tudi obroče? Se pravi predelal iz 17 na 18" ? Če so pesta enaka, potem paše, sicer pa je malo loterija. Bi moral imeti obe pesti pred sabo in pregledat če je dovolj podobno narejeno, da bi pasalo. Poleg tega pa moraš še biti prepričan, da imaš dovolj prostora na zadnji nihajki, za montažo večjega kolesa. To malo preglej tuje forume, pa boš našel koga ki je to že naredil, v kolikor je izvedljivo. Lp yamahaxt600 1
yamahaxt600 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Ja, pesto bi pustil original, ker na original pesti imam disk zavore, pri tenere je pa boben, zamenjal bi pa samo obroče in napere. Tako da bi predelal iz 17 na 18" ja. Prostora na nihajki je dovolj, 3 leta nazaj sem imel tudi tako xt, kjer je že prejšnji lastnik montiral gor 18" obroče. Sedaj sem pa zvedel da en obroče prodaja za tenere, in za vsak slučaj uprašam, preden nardim neumnost.
kp-kp Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Preštej luknje. Če jih je isto število paše. Napere pa kupiš primerne takšne kot rabiš..
vandrovec Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Če mas xtz 660 kje nagledano pa da jo ne misliš kupit bi bil js te informacije vese. Na žalost ni bilo tenerejk v izbiri...
Dujo Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 223223 Danes obrnil prvih 1000km,. Zaenkrat fuuuuuuuuuulllllll zadovoljen.......... Tudi sam sem včeraj "prebil" prvih 1000km -super mašinca Se pa najde tudi kak minus pri vetrni zaščiti. Okoli čelade se že pri cca 50 km/h pojavi močno bučanje vetra (turbolenca) , ki ne preneha tudi s premikom glave gor ali dol proti vizirju. Ko na motorju vstanem občutim pravo olajšanje- le rahel piš vetra okoli čelade(schuberth c2). Višji vizir mi ne "diši", po moje bi bil nižji (kot na xt-jki, kjer tega problema nisem poznal) boljši, a ne vem, če sega sploh da dobit, povsod kjer gledam so le povišane variante. Kakšno rešitev predlagate? Toutateck dodatek na obstoječi vizir pomaga. Verzija s ključavnico je ok.
royal Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Oba sta mi po svoje všeč, predvsem zaradi položaja sedenja na motorju. Iščem predvsem ugoden nakup, da po letu, dveh ne bi preveč izgubil, ko bi motor prodajal. To o izgubi vrednosti je larifari, če prav vidim boš kar pridno servisiral, da bo vse štimalo .....povej čez dve leti če sem se zmotil!
jamato Objavljeno Oktober 6, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2014 Pozdravljeni, mene pa zanima če ma mogoče kdo doma kakšne plastike od omenjene yamahe xtz 660 tenere toda starejši letnik 1996 ? za odgovore se že v naprej zahvaljujem lp Jure
plansar Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 Zdravo, nekej me zanima, je kdo na teli tenerejki ze kj spreminjal zobnike oz razmerja? Če bi menjal spredej za 1 zob večjega, oz. zadej za 3 manjšega bi se poznalo kaj na končni hitrosti oz obratih?. Predvsem zaradi porabe se mi gre saj imam večkrat za premagat kakšno veliko razdaljo, npr. 500km po avtocesti pa je pri 130 že ohoho vrtljajev in s tem tudi visoka poraba...sicer imam sedaj še 660x ampak razmišljam o tenerejki da bi premagala tudi kakšen hujši makedam..gledal sem tud 750 super tenere ampak tam je tudi poraba velika pa še težka je...će menjaš zobnike, kako se kaj pozna pri majhnih hitrostih? hvala za odgovore
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 19, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2014 Jaz sem na svojem menjal spredaj zob manj - šesta že vredu potegne. Tebi pa bi slabo potegnila. Poskusi spredaj zob več, se že pozna, meni se je, izgubil sem pri enaki hitrosti 500 obratov. Mislim, da je kar si navedel preveč za okoli 50 konjev. Scarabeo
Ni3ous Objavljeno Oktober 20, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2014 Tenerejka ima 5 prestav. Zobnike smo pei tenerejki premetovali že na vse variante. Če hočeš nižje vrtljaje pri vožji, bi ti svetoval, da daš zadaj 2 zoba manjši zobnik. Ti bo ravno pravo razmerje moč/vrtljaji. Če boš naredil večjo spremembo, bo motor postal malo podhranjen s pospeški. Če se rad kaj še po terenu voziš, bo prva prestava postala malo prehitra in posledično bo bolj trpela sklopka.
Bostjan L Objavljeno Oktober 20, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2014 Kako se dvigne sedež? Ponavadi imajo podobni motorji ključavnico ob strani. :glare: Ali ima kdo manual v elektronski obliki
branez Objavljeno Oktober 20, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2014 (popravljeno) Popravljeno Oktober 20, 2014. Popravil branez
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se