Tenere XTZ Objavljeno Januar 11, 2015 Opozori Objavljeno Januar 11, 2015 Pozdravljeni! Sem lastnik tenerejke XTZ 660 letnik 93. Vprašanje pa je sledeče....motor ne polni baterije - kateri deli elektronike so vključeni v to? Hvala za odgovor in LP!
Tenere XTZ Objavljeno Januar 11, 2015 Opozori Objavljeno Januar 11, 2015 Cca kakšen strošek je to? A to je oboje fuč ali eno od teh? LP
MiNa Objavljeno Januar 12, 2015 Opozori Objavljeno Januar 12, 2015 Alternator preveriš tako, da pomeriš upornost navitij med posameznimi kontakti in seveda proti masi. Nikjer ne sme biti kratkega stika posebej ne proti masi. V slučaju, da so merjene vrednosti normalne pomeriš napetosti brez priklopljenega regulatorja (reglerja), ko je motor prižgan. Izmenična napetost mora bit večja od 40V pri cca 2500 o/min. Tudi regulator lahko preveriš, če je v stiku... Takole je zgledal "pogorelič" na mojem motorju (stik proti masi in medovojni stik) napetosti pa na vseh treh navitjih 25V (trifazni genetator) regulator je bil OK. Nov pa s poštnino 150€. hajoktejn 1
Tenere XTZ Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Ali je možno staro pumpo za bencin nadomestiti z električno na tem motorju? LP
MiNa Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Najbrž bi se dalo. Originalna črpalka na 660-ki je sicer podtlačna membranska črpalka. Lahko jo preizkusiš zelo enostavno. Na podtlačnem priključku poskrbiš za "pulzirajoč" podtlak in na strani kjer črpa vidiš, če prečrpava gorivo. Pred tem lahko preveroš membrane vendar bodi pazljiv, da jih med razdiranjem ne poškoduješ. Lahko, da je samo zamašena ali pa zagozdena z umazanijo iz tanka za gorivo.
MiNa Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Takole približno izgleda razdrena podtlačna črpalka (slika je iz neta in ni prav za 660-ko). Oznacil sem ti na kaj bodi pozoren. To sta enosmerna membranska ventila, ki skrbita za črpanje goriva. V primeru, da se eden ali oba "zagozdita" črpalka ne deluje. Seveda ne pozabi tudi na membrano, ki zaradi podtlaka "ustvari silo za črpanje". Scarabeo 500, ciciban, hajoktejn in 1 other 4
Tenere XTZ Objavljeno Marec 15, 2015 Opozori Objavljeno Marec 15, 2015 Problem je da mi pušča na malih luknjicah zadaj, drgač pumpica dela
S-trMa Objavljeno Marec 16, 2015 Opozori Objavljeno Marec 16, 2015 Stari motorji (endure) so tudi že imeli take rešitve Kako to mislš, stari motorji?! :angry: :naughty:
MiNa Objavljeno Marec 16, 2015 Opozori Objavljeno Marec 16, 2015 "stara" XTZ660Tenere je "mazalce" imela pa gumijasta manšeta je bila preko kompletnega ročičevja. Ni3ous in hajoktejn 2
MiNa Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Vidim, da si dodal merilnik napetosti (12,1V). Slaba izkušnja (pogorel alternator, regulator) ali zgolj informacija, bo zjutraj "kresnila" ali ne. Za Beduro pa :notworthy: . Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil MiNa
Fadil Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 V vsem tem času si naredil samo dobrih 25.000 km?
Ni3ous Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Voltmeter je preventiva in dober pokazatelj kas se dogaja s porabo. Števec sem pa menjal garancijsko, ker je prišla vlaga noter, tako da prištej še 10kkm. MiNa in ciciban 2
Vodnar Objavljeno Julij 6, 2015 Opozori Objavljeno Julij 6, 2015 (popravljeno) Alternator preveriš tako, da pomeriš upornost navitij med posameznimi kontakti in seveda proti masi. Nikjer ne sme biti kratkega stika posebej ne proti masi. V slučaju, da so merjene vrednosti normalne pomeriš napetosti brez priklopljenega regulatorja (reglerja), ko je motor prižgan. Izmenična napetost mora bit večja od 40V pri cca 2500 o/min. Tudi regulator lahko preveriš, če je v stiku... Takole je zgledal "pogorelič" na mojem motorju (stik proti masi in medovojni stik) napetosti pa na vseh treh navitjih 25V (trifazni genetator) regulator je bil OK. Nov pa s poštnino 150€. Tudi pri meni je problem s polnjenjem akumulatorja. Kje se pa ta nesrečni regler nahaja pri tenerejki. Malo sem že gledal, pa ga na hitro ne najdem da bi premeril, kar je Mina predlagal. Je dosti razdiranja, da se pride do njega? Popravljeno Julij 6, 2015. Popravil Vodnar
MiNa Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Poglej, levo ali desno v višini prednje luči pod bočnim "oklepom". Zgleda pa takole. Se ga vidi brez, da snemaš "oklep". Vodnar 1
HyperJack Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 Proda kdo XTY 660 tenere? proti koncu te oz. na začetku druge sezone?
anzoanzo77 Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 Pozdravljeni, imam en problem. Pri menjavi olja se mi je polomil vijak kjer se spusti olje. Problem je pa v tem, da vijak ni navaden, ampak je bil z zunanje strani nanj pritrjen kabel, v notranjosti je pa nekakšna plastična puša z vzmetjo. In če pogledam v notranjost motorja lahko tudi vidim neko kroglico. Se morda komu sanja kakšna bi bila funkcija tega vijaka? Z servisa so mi poslali tudi katalog sestavnih delov, in tega vijaka ni gor, kar pomeni da ga logično ne morem naročit in oni mi tudi ne morejo pomagati. Se zahvaljujem za kakršenkoli odgovor.
hajoktejn Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 Prvo - servisni manual nabavi ce mislis sraufat motor sam. Drugo - kot se ti verjetno dozdeva to ni vijak za izpust olja, ampak bypass ventil, ki skrbi za pravilen pritisk olja. Če si ga zlomil rabiš novega.
anzoanzo77 Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 jah, napaka, drugič bomo drugače to delali. Hvala za odgovor, zdej je pa problem kje to dobit? Naslednji teden bom še kam poklical, ampak do sedaj nisem imel sreče, da bi kje imeli to. aja, zakaj bi bil pa tisti kabel? ozemljitev? Ima mogoče kdo tudi service manual?
MiNa Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 (popravljeno) Pomoje si ti "odšraufal" stikalo za "ler", ali stikalo za oljni tlak. Pri 660 je menjava olja malo drugače kot pri klasičnih motociklih, ima namreč "suhi" karter olje pa v okvirju "geštelu". Med tankom in osjo krmila omaš vijak za kontrolo in dolivanje. Če se me boš držal točnih navodil v servisnih navodilih, kot ti je predlagal @hajoktejn, boš zaje...al motor. Na hitro pa takole... Ko boš točno ugotovil, kaj si Zje...al, pogledaš part listo, veš kakšna je kataloška stevilka dela, potem dobiš (kupiš) del v servisu Yamaha. Lahko pa tudi kaj rabljenega (ebay). Popravljeno November 14, 2015. Popravil MiNa hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 Yamaha pooblaščen servis? Delta team, če ni kdo bližje. Sicer pa drži kot je napisal @MiNa; nisem bil pozoren, da si napisal da ima kabel pritrjen gor.
anzoanzo77 Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 uf, hvala za tista navodila. Zdej vem, da drugič ne se prehitro lotit stvari. Ko dobim nadomestni del se bom navodil točno držal. Z delta team se bil pa 2 tedna v kontaktu, od tega enkrat dobil napačen del, zdaj pa smo ugotovili, da v katalogu tega vijaka sploh ni. Poslali so mi tudi skico in sem tudi sam preveril, ta vijak ni narisan. Bo treba zgleda klicat kam drugam.
MiNa Objavljeno November 14, 2015 Opozori Objavljeno November 14, 2015 (popravljeno) Tule imaš part liste za tvoj model motorja (predpostavljam da je prve generacije iz 90 let) nisi napisal. Točno si oglej kaj si polomil potem pa s tem "listom" v iskanje nadomestnega dela. "napamet" v tehničnih vodah ne prideš ravno daleč. ps, daj sliko "vijaka" in kje v mašini je bil, da ne "tavamo v temi". pps, tiste slike so iz uporabniških navodil, tam so opisane le osnove za vzdrževanje, kaj več je pa v servisnih navodilih. Pa še popravek moje napake iz prejšnjega posta. Ta Yamaha nima stikala za kontrolo oljnega tlaka, tako da ja tisti vijak sigurno stikalo neutralnega položaja (4GY825401000 /cena cca 15€) "ler". Je pa to stikalo nad ispustnim čepom v karterju. Imaš pa še enega na okvirju "geštel" kot lahko vidiš na slikah. Stikalo Popravljeno November 14, 2015. Popravil MiNa
anzoanzo77 Objavljeno November 15, 2015 Opozori Objavljeno November 15, 2015 Ja, pozabil sem dodat, ta motor je letnik 1999. Spodaj bom pa priložil slike, morda moram še dodat, da je nad tem vijakom še eden, ki pa je v katalogu. Tistega, ki ga potrebujem pa v katalogu, ki so mi ga poslali pa ni. Je možno, da je sestavni del tega vijaka tudi kroglica?
MiNa Objavljeno November 15, 2015 Opozori Objavljeno November 15, 2015 (popravljeno) Kot sem predvideval, to je stikalo prostega teka. Sem opisal že v prejšnjem postu. Ni kroglica je poseben "čepek" ki poskrbi za kontakt, ko je menjalnik v neutralnem položaju "ler", takrat gori zelena lučka v amaturi. "moli boga", da je padel na dno karterja in bo tam tudi ostal ali pa ga boš izpral z oljem, ko boš končno odvil vijak za izpust olja iz karterja (preglej še enkrat slike, ki sem jih prilepil). Poglej malo na "tubi" kako izgleda "podrta mašina" ali pa vprašaj na kakšnem forumu kako in kaj. Pokliči v Krško povej kodo, ki sem jo zapisal in problem bo rešen. lp, Mirč Popravljeno November 15, 2015. Popravil MiNa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se