premza Objavljeno Julij 1, 2006 Opozori Objavljeno Julij 1, 2006 Včeraj sem imel priložnost sprobat to čudo od RXV. Tavelko s 550ccm in kros kolesi. Po asfaltu seveda. To ni zame... :grrr
mljubi Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 Vozili smo: Aprilia RXV 550 :) Mi tudi :) (samo ne na cesti)...zelo presenečen nad močjo, ki jo daje ... zato bi bilo zelo zanimivo sprobati supermoto...
SiR Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 Vozili smo: Aprilia RXV 550 :) aprilia ali huskvarna, to je zdaj vprašanje :hmm: Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ...
viggen Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 aprilia ali huskvarna, to je zdaj vprašanje :hmm: Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ... Slišal?? Jaz sem slišal da je Elvis še živ!? Motor je popolnoma sama razvila Aprilia. Takrat so ogromno tvegali ter se podali v projekt V2 . Preden je Aprilio prevzel Piaggio se je za njih precej zanimal Ducati, predvsem zaradi v-2 projekta, a je Piaggio dal več. Takrat so je japonarji še smejali, no, rezultati na pisti (npr. supermoto S2) govorijo pa drugače! Bravo Aprilia!
Kawl Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 Kakšni servisni intervali so mišljeni na 3000km?Aprilia je po mojem mnenju naredila še en zelo drag motor za vzdrževanje.Bate se verjetno menja kot pri dvotaktnih raketah. LP Rok
jest Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 Neki sem slišal, da naj bi to aprilio zasnoval pravzaprav huskvarnarji, ki so potem spizdili v okrilje aprilie, ko so tam pokazal dnar ... Je poper na tej trditvi! Spizdenja razlog ni bil dnar ampak spoznanje da V-2 ni za hard enduro. Sicer pa so osnovo (vse se ne da vkrast) pri MVA ohranli, izboljšali in čakajo na Milano-jesen, ko pride ven najbolj odpiljen SM doslej. Čičali in čakali da vidimo. Za onga mal višje: Aprilia ne dela nobenih štiritaktnih strojev, ampak jih kupuje pri Bombardierju (Rotax je le ena od firm te kanadske kompanije) od leta 2003 tud pri Piaggiu (prvi Piaggiov stroj je bil v Atlantisu) in od leta 2004 še pri Minarelliju (ki je yamahina last) Motor je popolnoma sama razvila Aprilia. Takrat so ogromno tvegali ter se podali v projekt V2 . ! Bravo Aprilia! Uf, a mamo Slovenca v upravnem odboru Aprilie S.p.A? Kako stoji s podaljšanjem pogodbe z Bombardierjem?
viggen Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Je poper na tej trditvi! Spizdenja razlog ni bil dnar ampak spoznanje da V-2 ni za hard enduro. Sicer pa so osnovo (vse se ne da vkrast) pri MVA ohranli, izboljšali in čakajo na Milano-jesen, ko pride ven najbolj odpiljen SM doslej. Čičali in čakali da vidimo. Za onga mal višje: Aprilia ne dela nobenih štiritaktnih strojev, ampak jih kupuje pri Bombardierju (Rotax je le ena od firm te kanadske kompanije) od leta 2003 tud pri Piaggiu (prvi Piaggiov stroj je bil v Atlantisu) in od leta 2004 še pri Minarelliju (ki je yamahina last) Uf, a mamo Slovenca v upravnem odboru Aprilie S.p.A? Kako stoji s podaljšanjem pogodbe z Bombardierjem? Ne, mislim da Slovenca ni v upravnem odboru. Kar sem napisal je pisalo v reviji IN MOTO ter Motociclismo. Da ti podatki niso verodostojni, pa nisem mogel vedeti.......
kasti Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Aj, jaj aj... kaj dela foušija!? Jest pa nisem vedu... .)
jest Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Aj, jaj aj... kaj dela foušija!? Jest pa nisem vedu... .) Ne vem kaj ima pri podajanju dejstev foušija. Ne razumem.
Avatar Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Ne vem kaj ima pri podajanju dejstev foušija. Ne razumem. Mogoče kasti misli, da ti sediš v upravnem odboru Bombardierja .)
Kawl Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 Ima kdo mogoče kakšne informacije koliko je vzdrževanja s tem motorjem, in kakšni so stroški glede nato da ima dva cilindra za poštimat :) Sem videl da motor prodajajo s 14.5kw - 20KM , potem je registracija zelo poceni, tudi če ga daš kasneje odpret ?!? (govorim za 550ccm , RXV/SXV 5.5 ) LP
SiR Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 Sem videl da motor prodajajo s 14.5kw - 20KM , potem je registracija zelo poceni, tudi če ga daš kasneje odpret ?!? (govorim za 550ccm , RXV/SXV 5.5 ) No ja, če ga odpreš, potem tista pocenska registracija ne velja in naj bi načeloma registriral za večjo moč, a ne.
BIGpete Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Zanima me kaj več o rxv 450. Predvsem o stroških... Ta dvovalnik me bega . Če sm prov zastopu ma 55 al mal mn konjev, tko da me zanima na koliko ur (kilometrov) se menja bat? Koliko porabi v primerjavi z ostalimi 450 kubičnimi endurami,... Več al mn me zanimajo te stvari katere ne pišejo v testih in na uradnih straneh (vaša mnenja)!! LP in hvala
ROBČEK Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Zanima me kaj več o rxv 450. Predvsem o stroških... Ta dvovalnik me bega . Če sm prov zastopu ma 55 al mal mn konjev, tko da me zanima na koliko ur (kilometrov) se menja bat? Koliko porabi v primerjavi z ostalimi 450 kubičnimi endurami,... Več al mn me zanimajo te stvari katere ne pišejo v testih in na uradnih straneh (vaša mnenja)!! LP in hvala Sigurno manj stroškov kot pa z KTM.
simonsi Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Sigurno manj stroškov kot pa z KTM. Aja? Po čem pa to sklepaš?
BIGpete Objavljeno Maj 7, 2009 Opozori Objavljeno Maj 7, 2009 Ja problem je to da je v2 ---------> 2bata 2x več stroškov... Zato me pa zanima na kok časa
lukec Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Ja problem je to da je v2 ---------> 2bata 2x več stroškov... Zato me pa zanima na kok časa pa več zdrzi kot en cilinder,vibracij občutno manj kot na ktm
dolsina Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Ja res je, da je vibracij pri v2 veliko manj kot pri enem cilindru. Ktm seka pod ritjo k norc. Ampak tut da iz sebe mnogo konjeu.
lukec Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Ja res je, da je vibracij pri v2 veliko manj kot pri enem cilindru. Ktm seka pod ritjo k norc. Ampak tut da iz sebe mnogo konjeu. probi rxv,trga gate
LRR Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 (popravljeno) LP Prijatelj je prodal aprilio in mu je doma ostalo še veliko delov, če mogoče koga zanima kaj: -mecasystem ščitniki -rekluse z start pro aprilia sklopka -rally luč -rally stranske plastike -športen filter -večji tank z sedežem -set cestnih platišč z povsem novimi gumami in diski (premontiraš iz endure v 20min) Verjetno sem še kakšno stvar pozabil. Priložil sem še nekaj slik Popravljeno Maj 22, 2011. Popravil LRR
DIINGGO Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 Ali mi lahko nekdo svetuje?? In sicer slišal sem da je na aprili sxv potrebno delati generalne ali pa menjati bate, in me zanima če je to res ali se lahko normalno vozim in delam običajne servise (olje, filter,...)??? Motor bi pa se uporabljal vglavnem po cesti včasih pa redko za kakšen krog po pisti.
simonsi Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 hja aprilije od 08 letnika naprej so kar v redu motorčki. 06 pa 07 letniki pa živa loterija. Bate se menja na ene 10kkm cestne normalne vožnje. Redni servisi in to je to. Ima pa par fint na katere je treba pazit pri vzdrževanju in mogoče malo pogosteje kontrolirat kot na drugih znamkah tega razreda.
DIINGGO Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 hja aprilije od 08 letnika naprej so kar v redu motorčki. 06 pa 07 letniki pa živa loterija. Bate se menja na ene 10kkm cestne normalne vožnje. Redni servisi in to je to. Ima pa par fint na katere je treba pazit pri vzdrževanju in mogoče malo pogosteje kontrolirat kot na drugih znamkah tega razreda. Jaz gledam novo obliko sxv od 2008 naprej, sepravi pri teh novejših je potrebna generalka na 10k km ?? sem prav razumel?? I koliko to stane približno?
simonsi Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 to ni generalka, ampak redni servis. tko na uč, dva bata, tesnila, delo, plus še kaj zraven takoj ene 500eur
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se