XizyX Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Jaz sem zadevo s cukanjem odpravil vsaj 50% tako, da sem odklopil lambda sondo, samo eno žičko za signal, ker drugače javlja napako F1. Vozim ga od septembra lani in sem prevozil sedaj 4000km. Originalna guma je kriza. Sedaj imam Metzeler Z6 interact in je špica. Predelava do sedaj: malo barvanja, balanca, maska, zadek, xenon luč, ogledala zadnji smerokazi in modifikacija prednjih smerokazih. Naslednje kar pride je izpuh. Še nekaj slikic: Zakaj je originalna guma "kriza"? Koliko km pa si naredil z originalno gumo? men se zdi, da jo nenormano "liže"
Sali Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 (popravljeno) glede na to, da lambda daje podatke računalniku podatke glede goriva, je ideja o odklopu kakršnekoli žičke iz lambde sonde ne preveč dobra za zdravje tvojega motorja. Sicer sedaj deluje motor po programu "default", vendar imaš posledično tudi višjo porabo ter nepravo mešanico bencina in zraka...premisli ali je to pametno Zadevo sem prebral na Nemškem Suzuki forumu in pri zadevi ni nič spornega. Lambda je potrebna za optimizacijo čistejšega izpuha in tu tudi nastja potem problem, ker pri manjhih vrtljajih neprestano korigira količino zraka in bencina v tem primeru deluje neprestano kot če bi bil motor obremenjen in zares potroši minimalno več goriva. Škoduje pa to motorju ne. Se pa dobijo tudi tako zvani O2 eliminatorji, ki so enaka zadeva kot to samo da narejana na konektorju. Kupiti se jih da tukaj: O2 eliminator Popravljeno Julij 30, 2009. Popravil Sali
Sali Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Sali : ta nosilec za tablico si kupil ali ga sam naredil, ker ko sem menjaval avspuh se je ta zadnji del celi vzel dol držijo ga samo 4-je vijaki, verjetno si pol moral spodnji del odrezat . Ali kak si to spravil skup daj prilepi eno slikico od spodaj. Zadek je kompletno zamenjan in je privit na originalne odprtine. Nabavil sem ga v Franciji. Slike bom naredil.
Sali Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Zakaj je originalna guma "kriza"? Koliko km pa si naredil z originalno gumo? men se zdi, da jo nenormano "liže" Kvaliteta gume je porazna boš opazil ko jo boš zamenjal. Meni je zdržala 4500 km.
boys Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Kvaliteta gume(original)je res katastrofa , žal jo je na mojem prejšnji lastnik menjal z originalno in je sedaj praktično nova tako da bo jo treba prvo znucat pol pa gre sigurno gor Road smart ki sem jo imel na prejšnjem motorju.
zviki Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Jst sem jo zamenjal pri 3000 km, bolj zaradi "dirkaških" ambicij, kot kaj drugega . Vendar je bila že ravna na sredini :S. Sedaj pa Q RR. In razlika je občutna . Po moje bom s to gumo naredil več kot pa z originalno BT 014. Pa še užitki so nenormalno večji :evilgrin: .
Sali Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Jst sem jo zamenjal pri 3000 km, bolj zaradi "dirkaških" ambicij, kot kaj drugega . Vendar je bila že ravna na sredini :S. Sedaj pa Q RR. In razlika je občutna . Po moje bom s to gumo naredil več kot pa z originalno BT 014. Pa še užitki so nenormalno večji :evilgrin: . Moja je bila tudi ploska. Če bi se vozil od začetka kot se sedaj bi jo moral menjati že pred 4000 km.
milkoman Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 jst mam blizu 3000km, pa ni videt da bi bla kej znucana...a to govorimo vsi o bridgestonki?
Borcix Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 jst mam blizu 3000km, pa ni videt da bi bla kej znucana...a to govorimo vsi o bridgestonki? Moja je zdržala 7800km s tem da sem motor dobil v roke ko je mel 4800km prevoženih, guma je pa zgledala ko nova ... Govora je pa o Bridgestone BT014.
boys Objavljeno Avgust 4, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2009 Ga je prejšnji lastnik imel v dnevni sobi samo za gledanje da je bla pri teh km kot nova?
Borcix Objavljeno Avgust 4, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2009 Ga je prejšnji lastnik imel v dnevni sobi samo za gledanje da je bla pri teh km kot nova? Saj cel motor je zgledal kot nov :evilgrin:
milkoman Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 hehe...toliko o gumah nabavil sem šipco in namontiral...samo še vedno imam ogromno trušča v čeladi, ko pa dvignem ramena, da zaprem dovod zraka z zadnje strani, ta trušč poneha. imam pa araievo čelado chaser. what to do? :unsure:
Tedybear Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 Zdaj, ko imaš šipco, bo trušča še več. le pihalo bo manj. Steklo vrtinči zrak, in od več faktorjev (tvoja višina, višina in nagib stekla, položaj ramen....) je odvisna tudi jakost hrupa. Seveda je tu tudi vprašanje čelade. Jaz sem kupil tako, da je okoli vratu in pod brado čimbolj zaprta. Araijeve čelade pa se mi zdi, glih nisto tega tipa. Vse to so le moje izkušnje. Ko sem imel prvi motor (xj 600 z oklepom) mi je bobnelo za znoret. Nad 120 km/h tudi čepki niso več zadostovali. Potem sem od kolega probal prejšnji model fazerce (oklep) bobnelo za znoret. Probal KLE 500 bobnelo. Probal Vstrom 1000 - bobnelo. Probal nakeda. Samo pšššššššššššššššššš. Šumenje...bobnenja pa skoraj nič, ZATO vozim nakeda. Je pa res, da mam zelo občutljiva ušesa.
rosse20 Objavljeno Avgust 5, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2009 Vse to so le moje izkušnje. Ko sem imel prvi motor (xj 600 z oklepom) mi je bobnelo za znoret. Nad 120 km/h tudi čepki niso več zadostovali. Potem sem od kolega probal prejšnji model fazerce (oklep) bobnelo za znoret. Probal KLE 500 bobnelo. Probal Vstrom 1000 - bobnelo. Probal nakeda. Samo pšššššššššššššššššš. Šumenje...bobnenja pa skoraj nič, ZATO vozim nakeda. zdravo! jaz sem vozila suzuki sv650s, letnik 2000 in sem kupila nolan n84 čelado. glasno za znoret. sem prodala čelado in sem kupila nolan x-lite. malenkost bolje, vendar še vedno zelo moteče. sem prodala motor in kupila fazerja (naked izvedbo) in sedaj je kr precej tiho. seveda se še kaj sliši, vendar je veliko bolje. aja. pa nimam nobene šipce gor.
milkoman Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Zdaj, ko imaš šipco, bo trušča še več. le pihalo bo manj. Steklo vrtinči zrak, in od več faktorjev (tvoja višina, višina in nagib stekla, položaj ramen... .) je odvisna tudi jakost hrupa. Seveda je tu tudi vprašanje čelade. Je pa res, da mam zelo občutljiva ušesa. exactlyyyyyyyyy...včeraj se zapeljal iz Novega mesta v Radomlje v Motoraj. Nalimal vinjeto,ki je čakala na mizi kake 2 meseca ..prvič po avtocesti...obup, obup in še enkrat obup. vozil sem se 120, pa sklonjen, kot da vozim 200...pol si predstavljejte izrazu lic na folku, ko je peljal mimo mene grem do prijaznih prodajalcev,kjer sem nabavil opremo, na čelado mi pritrdi nosnik in podbradek. grem probat, ista figa, samo da mi ne piha spredaj -> very ql kliče g. Pintarja, kateri takoj vpraša za kater motor gre in če imam šipo. DA ok, damo šipo dol, trušča nikjer. srečen ko radio, se odpeljem proti domu...in glej ga zlomka, spet se pojavi trušč. od kje hudimana, če sem testiral pa je blo ok. glavnega krivca najdem pa danes zjutraj, ko se odpravim 20km stran v službo. sej ne boste verjel, ampak vsega skupaj je bila kriva podkapa!!! tudi izpuha ni več tok slišat (bobnenje) in trušč je kar izginil... ne vem, ali sem se vozil v brezvetrju, čeprav sem probal tudi 150 in sem imel neverjetno tišino. danes grem probat še s punco, da vidim, ali so bo kaj boljše brez šipce. drugače jo bom pa verjetno namontiral nazaj in še 1x sprobal brez podkape, pa da vidim, če sem imel prav ali ne izkoristite vikend za lepo vožnjo, saj bo lep! srečno!
boys Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 (popravljeno) Evo pa je tudi homologacija za GPR Ghost porihtana tak da ni več straha pred modrimi angeli. :evilgrin: :evilgrin: Kakšen glas da to od sebe :kva2: :music1:. Popravljeno Avgust 8, 2009. Popravil boys
milkoman Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 ok, za trušč je bila kriva podkapa in velika šipa, katera je tudi naprodaj. šipa ima par kilometrov in je praktično nova. z nosilci me je prišla 90€, jaz jo dam za 70€ + poštnina, če je komu zanimiva. slika in ime sledita v kratkem :closedeyes:
milkoman Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 ok, za trušč je bila kriva podkapa in velika šipa, katera je tudi naprodaj. šipa ima par kilometrov in je praktično nova. z nosilci me je prišla 90€, jaz jo dam za 70€ + poštnina, če je komu zanimiva. slika in ime sledita v kratkem :closedeyes: znamka KAPPA
Borcix Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 ok, za trušč je bila kriva podkapa in velika šipa, katera je tudi naprodaj. šipa ima par kilometrov in je praktično nova. z nosilci me je prišla 90€, jaz jo dam za 70€ + poštnina, če je komu zanimiva. slika in ime sledita v kratkem :closedeyes: Ok ... kaki trušč lahko povzroča podkapa (res si ne morem predstavljati)? Kako podkapo maš/si mel? Kaka je razlika pri vožnji z in brez šipce (jaz jo mam od samega začetka, zato sprašujem)? Vnaprej hvala ...
milkoman Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Ok ... kaki trušč lahko povzroča podkapa (res si ne morem predstavljati)? Kako podkapo maš/si mel? Kaka je razlika pri vožnji z in brez šipce (jaz jo mam od samega začetka, zato sprašujem)? Vnaprej hvala ... pelji se z avtomobilom in odpri samo zadnjo šipo pri 100km/h in boš videl kako ti veter nabija po ušesih. ta vikend sem bil na morju, vozil brez podkape in prišel spočit na cilj...kdo bi si mislil..sej si vsak lahko misli da nabijam zarad te podkape, ampak veliko manj naporno je voziti brez podkape :closedeyes: ne vem, če se lahko tudi podkape razlikujejo po kvaliteti, vem pa da nisem vzel najcenejšo, mislm da je prišla okoli 30€, grem pa z veseljem poizkusit kakšno boljšo varianto, če bo pomagalo :trance_33_sleep: imam že okol 3000km in se bom moral kaj kmalu posloviti od BT014, jih pobira kot za stavo...no upam da do konca sezona zdržijo, drugo leto pa nove gor...verjetno kar 016, čeprav me tut metzeler mikajo
Ice Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 ce ti podkapa "dela" trusc bi prej rekel, da ti celada ne tesni dovolj dobro okoli glave, oz. ti celada "opleta" na glavi. mogoce se enostavno vse skupaj (glava, celada, podkapa, motor) ne ujema (kar je najveckrat vzrok za taksne tezave).
rosse20 Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 pelji se z avtomobilom in odpri samo zadnjo šipo pri 100km/h in boš videl kako ti veter nabija po ušesih. ta vikend sem bil na morju, vozil brez podkape in prišel spočit na cilj...kdo bi si mislil..sej si vsak lahko misli da nabijam zarad te podkape, ampak veliko manj naporno je voziti brez podkape :closedeyes: ne vem, če se lahko tudi podkape razlikujejo po kvaliteti, vem pa da nisem vzel najcenejšo, mislm da je prišla okoli 30€, grem pa z veseljem poizkusit kakšno boljšo varianto, če bo pomagalo :trance_33_sleep: imam že okol 3000km in se bom moral kaj kmalu posloviti od BT014, jih pobira kot za stavo...no upam da do konca sezona zdržijo, drugo leto pa nove gor...verjetno kar 016, čeprav me tut metzeler mikajo glede podkape... jaz imam eno navadno (bombažno?) od alpinestarsa in je tako, kot je ne bi imela. imam pa eno, ki je z windstoperja in tudi po vratu drug material, tam pa se malenkost pozna pri sami glasnosti, vendar mene ne moti. poskusi kakšno poceni bombažno... takšno za 5€ in boš videl, če bo kaj bolje.
milkoman Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Jaz mam eno navadno bombažno (ki jo mam tudi pozimi za bordanje cena mislim da 5€), pred kratkim sem si pa kupil drugo, ki ni tako "debela" v TC-ju za 9€ ... razlike ne občutim, no ne potim se tako močno, vendar ni omembe vredno ... Največje "zvoke" mi pa proizvaja sama čelada (ko odprem vse zračnike in ko je vizir na 1 stopnji odprt), in to je bolj ko ne piskanje ... kakih truščov pa nimam ... Glede šipce pa so mi rekli da je možno da jo maš narobe "montirano" se pravi, da ti šipca usmerja ves tok vetra direkt pod čelado in ne čez nje ... Lep pozdrav, Borcix za čelado ne morm rečt, da mi ne tesni dobr, ker mam XS z S ličnicami podkapa je od windstopperja, resno bom probal kako ˝pocen˝ varianto, hvala! glede šipce pa ne vem če mam še željo in voljo montirat še 1x ..nimaš tut verjetn velik za zaj****, ker nosilce montiraš fiksno in jih tut ne morš neki premikat, bom pa povprašal pri prodajalcu vseeno hvala za nasvet
Ice Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 glede podkape in windstopperja poisci ustrezne teme. samo toliko: bombazna podkapa je slaba varianta. ce ze, potem svilena. windstopper podkapa ima svoj namen v hladnih casih. razen ce si genetsko zmrznjene sorte. vec o tem: glej prvi stavek.
XizyX Objavljeno Avgust 23, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2009 Eno malo off topic vprašanje. A mogoče kdo ve, zakaj ima gsr pa tudi na nekaterih drugih motorjih sem že to videl, da imajo dve pletenici za plin. A je to zaradi same sigurnosti, če se pač ena pretrga še vedno druga ostane. Al pa je kakšen drugi razlog za to?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se