Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


rebel

Priporočene objave

Jaz sem zadevo s cukanjem odpravil vsaj 50% tako, da sem odklopil lambda sondo, samo eno žičko za signal, ker drugače javlja napako F1. Vozim ga od septembra lani in sem prevozil sedaj 4000km. Originalna guma je kriza. Sedaj imam Metzeler Z6 interact in je špica. Predelava do sedaj: malo barvanja, balanca, maska, zadek, xenon luč, ogledala zadnji smerokazi in modifikacija prednjih smerokazih. Naslednje kar pride je izpuh.

Še nekaj slikic:

Zakaj je originalna guma "kriza"? Koliko km pa si naredil z originalno gumo? men se zdi, da jo nenormano "liže"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to, da lambda daje podatke računalniku podatke glede goriva, je ideja o odklopu kakršnekoli žičke iz lambde sonde ne preveč dobra za zdravje tvojega motorja. Sicer sedaj deluje motor po programu "default", vendar imaš posledično tudi višjo porabo ter nepravo mešanico bencina in zraka...premisli ali je to pametno

Zadevo sem prebral na Nemškem Suzuki forumu in pri zadevi ni nič spornega. Lambda je potrebna za optimizacijo čistejšega izpuha in tu tudi nastja potem problem, ker pri manjhih vrtljajih neprestano korigira količino zraka in bencina v tem primeru deluje neprestano kot če bi bil motor obremenjen in zares potroši minimalno več goriva. Škoduje pa to motorju ne. Se pa dobijo tudi tako zvani O2 eliminatorji, ki so enaka zadeva kot to samo da narejana na konektorju.

Kupiti se jih da tukaj: O2 eliminator

Popravljeno . Popravil Sali
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sali : ta nosilec za tablico si kupil ali ga sam naredil, ker ko sem menjaval avspuh se je ta zadnji del celi vzel dol držijo ga samo 4-je vijaki, verjetno si pol moral spodnji del odrezat :?. Ali kak si to spravil skup daj prilepi eno slikico od spodaj.

Zadek je kompletno zamenjan in je privit na originalne odprtine. Nabavil sem ga v Franciji. Slike bom naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj je originalna guma "kriza"? Koliko km pa si naredil z originalno gumo? men se zdi, da jo nenormano "liže"

Kvaliteta gume je porazna boš opazil ko jo boš zamenjal. Meni je zdržala 4500 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteta gume(original)je res katastrofa :headbang: , žal jo je na mojem prejšnji lastnik menjal z originalno :headbang: in je sedaj praktično nova tako da bo jo treba prvo znucat :headbang: pol pa gre sigurno gor Road smart :worship: ki sem jo imel na prejšnjem motorju. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem jo zamenjal pri 3000 km, bolj zaradi "dirkaških" ambicij, kot kaj drugega :D. Vendar je bila že ravna na sredini :S. Sedaj pa Q RR. In razlika je občutna :rolleyes: . Po moje bom s to gumo naredil več kot pa z originalno BT 014. Pa še užitki so nenormalno večji :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem jo zamenjal pri 3000 km, bolj zaradi "dirkaških" ambicij, kot kaj drugega :D. Vendar je bila že ravna na sredini :S. Sedaj pa Q RR. In razlika je občutna :rolleyes: . Po moje bom s to gumo naredil več kot pa z originalno BT 014. Pa še užitki so nenormalno večji :evilgrin: .

Moja je bila tudi ploska. Če bi se vozil od začetka kot se sedaj bi jo moral menjati že pred 4000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam blizu 3000km, pa ni videt da bi bla kej znucana...a to govorimo vsi o bridgestonki? :)

Moja je zdržala 7800km s tem da sem motor dobil v roke ko je mel 4800km prevoženih, guma je pa zgledala ko nova ... Govora je pa o Bridgestone BT014.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga je prejšnji lastnik imel v dnevni sobi samo za gledanje da je bla pri teh km kot nova? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga je prejšnji lastnik imel v dnevni sobi samo za gledanje da je bla pri teh km kot nova? :D

Saj cel motor je zgledal kot nov :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe...toliko o gumah

nabavil sem šipco in namontiral...samo še vedno imam ogromno trušča v čeladi, ko pa dvignem ramena, da zaprem dovod zraka z zadnje strani, ta trušč poneha. imam pa araievo čelado chaser.

what to do? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko imaš šipco, bo trušča še več. le pihalo bo manj. Steklo vrtinči zrak, in od več faktorjev (tvoja višina, višina in nagib stekla, položaj ramen....) je odvisna tudi jakost hrupa. Seveda je tu tudi vprašanje čelade. Jaz sem kupil tako, da je okoli vratu in pod brado čimbolj zaprta. Araijeve čelade pa se mi zdi, glih nisto tega tipa.

Vse to so le moje izkušnje. Ko sem imel prvi motor (xj 600 z oklepom) mi je bobnelo za znoret. Nad 120 km/h tudi čepki niso več zadostovali. Potem sem od kolega probal prejšnji model fazerce (oklep) bobnelo za znoret. Probal KLE 500 bobnelo. Probal Vstrom 1000 - bobnelo. Probal nakeda. Samo pšššššššššššššššššš. Šumenje...bobnenja pa skoraj nič, ZATO vozim nakeda.

Je pa res, da mam zelo občutljiva ušesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse to so le moje izkušnje. Ko sem imel prvi motor (xj 600 z oklepom) mi je bobnelo za znoret. Nad 120 km/h tudi čepki niso več zadostovali. Potem sem od kolega probal prejšnji model fazerce (oklep) bobnelo za znoret. Probal KLE 500 bobnelo. Probal Vstrom 1000 - bobnelo. Probal nakeda. Samo pšššššššššššššššššš. Šumenje...bobnenja pa skoraj nič, ZATO vozim nakeda.

zdravo!

jaz sem vozila suzuki sv650s, letnik 2000 in sem kupila nolan n84 čelado. glasno za znoret. sem prodala čelado in sem kupila nolan x-lite. malenkost bolje, vendar še vedno zelo moteče. sem prodala motor in kupila fazerja (naked izvedbo) in sedaj je kr precej tiho. seveda se še kaj sliši, vendar je veliko bolje. aja. pa nimam nobene šipce gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko imaš šipco, bo trušča še več. le pihalo bo manj. Steklo vrtinči zrak, in od več faktorjev (tvoja višina, višina in nagib stekla, položaj ramen... .) je odvisna tudi jakost hrupa. Seveda je tu tudi vprašanje čelade.

Je pa res, da mam zelo občutljiva ušesa.

exactlyyyyyyyyy...včeraj se zapeljal iz Novega mesta v Radomlje v Motoraj. Nalimal vinjeto,ki je čakala na mizi kake 2 meseca :) ..prvič po avtocesti...obup, obup in še enkrat obup. vozil sem se 120, pa sklonjen, kot da vozim 200...pol si predstavljejte izrazu lic na folku, ko je peljal mimo mene :)

grem do prijaznih prodajalcev,kjer sem nabavil opremo, na čelado mi pritrdi nosnik in podbradek. grem probat, ista figa, samo da mi ne piha spredaj -> very ql :worship:

kliče g. Pintarja, kateri takoj vpraša za kater motor gre in če imam šipo. DA

ok, damo šipo dol, trušča nikjer. srečen ko radio, se odpeljem proti domu...in glej ga zlomka, spet se pojavi trušč. od kje hudimana, če sem testiral pa je blo ok.

glavnega krivca najdem pa danes zjutraj, ko se odpravim 20km stran v službo. sej ne boste verjel, ampak vsega skupaj je bila kriva podkapa!!! :headbang: tudi izpuha ni več tok slišat (bobnenje) in trušč je kar izginil...

ne vem, ali sem se vozil v brezvetrju, čeprav sem probal tudi 150 in sem imel neverjetno tišino. danes grem probat še s punco, da vidim, ali so bo kaj boljše brez šipce. drugače jo bom pa verjetno namontiral nazaj in še 1x sprobal brez podkape, pa da vidim, če sem imel prav ali ne :)

izkoristite vikend za lepo vožnjo, saj bo lep!

srečno! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa je tudi homologacija za GPR Ghost porihtana tak da ni več straha pred modrimi angeli. :evilgrin: :evilgrin:

Kakšen glas da to od sebe :kva2: :kva2: :music1: :music1:.

Popravljeno . Popravil boys
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, za trušč je bila kriva podkapa in velika šipa, katera je tudi naprodaj.

šipa ima par kilometrov in je praktično nova. z nosilci me je prišla 90€, jaz jo dam za 70€ + poštnina, če je komu zanimiva.

slika in ime sledita v kratkem :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, za trušč je bila kriva podkapa in velika šipa, katera je tudi naprodaj.

šipa ima par kilometrov in je praktično nova. z nosilci me je prišla 90€, jaz jo dam za 70€ + poštnina, če je komu zanimiva.

slika in ime sledita v kratkem :closedeyes:

sipca.jpg

znamka KAPPA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, za trušč je bila kriva podkapa in velika šipa, katera je tudi naprodaj.

šipa ima par kilometrov in je praktično nova. z nosilci me je prišla 90€, jaz jo dam za 70€ + poštnina, če je komu zanimiva.

slika in ime sledita v kratkem :closedeyes:

Ok ... kaki trušč lahko povzroča podkapa (res si ne morem predstavljati)? Kako podkapo maš/si mel? Kaka je razlika pri vožnji z in brez šipce (jaz jo mam od samega začetka, zato sprašujem)?

Vnaprej hvala ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok ... kaki trušč lahko povzroča podkapa (res si ne morem predstavljati)? Kako podkapo maš/si mel? Kaka je razlika pri vožnji z in brez šipce (jaz jo mam od samega začetka, zato sprašujem)?

Vnaprej hvala ...

pelji se z avtomobilom in odpri samo zadnjo šipo pri 100km/h in boš videl kako ti veter nabija po ušesih. ta vikend sem bil na morju, vozil brez podkape in prišel spočit na cilj...kdo bi si mislil..sej si vsak lahko misli da nabijam zarad te podkape, ampak veliko manj naporno je voziti brez podkape :closedeyes:

ne vem, če se lahko tudi podkape razlikujejo po kvaliteti, vem pa da nisem vzel najcenejšo, mislm da je prišla okoli 30€, grem pa z veseljem poizkusit kakšno boljšo varianto, če bo pomagalo :trance_33_sleep:

imam že okol 3000km in se bom moral kaj kmalu posloviti od BT014, jih pobira kot za stavo...no upam da do konca sezona zdržijo, drugo leto pa nove gor...verjetno kar 016, čeprav me tut metzeler mikajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ti podkapa "dela" trusc bi prej rekel, da ti celada ne tesni dovolj dobro okoli glave, oz. ti celada "opleta" na glavi.

mogoce se enostavno vse skupaj (glava, celada, podkapa, motor) ne ujema (kar je najveckrat vzrok za taksne tezave).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pelji se z avtomobilom in odpri samo zadnjo šipo pri 100km/h in boš videl kako ti veter nabija po ušesih. ta vikend sem bil na morju, vozil brez podkape in prišel spočit na cilj...kdo bi si mislil..sej si vsak lahko misli da nabijam zarad te podkape, ampak veliko manj naporno je voziti brez podkape :closedeyes:

ne vem, če se lahko tudi podkape razlikujejo po kvaliteti, vem pa da nisem vzel najcenejšo, mislm da je prišla okoli 30€, grem pa z veseljem poizkusit kakšno boljšo varianto, če bo pomagalo :trance_33_sleep:

imam že okol 3000km in se bom moral kaj kmalu posloviti od BT014, jih pobira kot za stavo...no upam da do konca sezona zdržijo, drugo leto pa nove gor...verjetno kar 016, čeprav me tut metzeler mikajo

glede podkape... jaz imam eno navadno (bombažno?) od alpinestarsa in je tako, kot je ne bi imela. imam pa eno, ki je z windstoperja in tudi po vratu drug material, tam pa se malenkost pozna pri sami glasnosti, vendar mene ne moti. poskusi kakšno poceni bombažno... takšno za 5€ in boš videl, če bo kaj bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam eno navadno bombažno (ki jo mam tudi pozimi za bordanje cena mislim da 5€), pred kratkim sem si pa kupil drugo, ki ni tako "debela" v TC-ju za 9€ ... razlike ne občutim, no ne potim se tako močno, vendar ni omembe vredno ... Največje "zvoke" mi pa proizvaja sama čelada (ko odprem vse zračnike in ko je vizir na 1 stopnji odprt), in to je bolj ko ne piskanje ... kakih truščov pa nimam ...

Glede šipce pa so mi rekli da je možno da jo maš narobe "montirano" se pravi, da ti šipca usmerja ves tok vetra direkt pod čelado in ne čez nje ...

Lep pozdrav,

Borcix

za čelado ne morm rečt, da mi ne tesni dobr, ker mam XS z S ličnicami :whistle:

podkapa je od windstopperja, resno bom probal kako ˝pocen˝ varianto, hvala! :worship:

glede šipce pa ne vem če mam še željo in voljo montirat še 1x :whistle: ..nimaš tut verjetn velik za zaj****, ker nosilce montiraš fiksno in jih tut ne morš neki premikat, bom pa povprašal pri prodajalcu vseeno

hvala za nasvet :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede podkape in windstopperja poisci ustrezne teme.

samo toliko: bombazna podkapa je slaba varianta. ce ze, potem svilena. windstopper podkapa ima svoj namen v hladnih casih. razen ce si genetsko zmrznjene sorte.

vec o tem: glej prvi stavek.

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno malo off topic vprašanje. A mogoče kdo ve, zakaj ima gsr pa tudi na nekaterih drugih motorjih sem že to videl, da imajo dve pletenici za plin. A je to zaradi same sigurnosti, če se pač ena pretrga še vedno druga ostane. Al pa je kakšen drugi razlog za to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!