Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
CPU

Aprilia 650 Pegaso Trail

Recommended Posts

tom

uf, pod zicem je ogromno placa v primerjavi z mnogimi ostalimi motorji. brez problema gre not nova ta velika prva pomoč, originalni komplet orodja, odsevni brezrokavnik, tamali doza maziva za verigo in še kaj bi se dalo zraven stlačit.

če te zanima, bom jutri poslikal in pripopal slikco sem gor.

zelo uporaben pa je tudi prostor za drobnarije na posod za gorivo, kamor lahko praviš denarnico, telefon ali sončna očala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bayker

LP, kako je zdaj s Pegasom, meni je tudi všeč, bom najbrž nabavo kaj podobnega, Strada mi je skoraj bolj všeč...

So kakšne težave, kot s prejšnjimi Pegasi, al se splača kupit...? :yea1:

Sezona bo kmalu tu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tom

Hja do zdaj sem z pegasom prevozil nekaj manj kot 8000 km. Zaenkrat nimam nič slabega povedat o motorju. Vse dela brez problemov, zaenkrat še nobenih okvar. Glede samega agregata pa mislim, da ne bi smelo biti problemot takšnih, kot so bili pri starih pegasih. Agregat je yamahin in kolikor vem ga aprilia ni nič spreminjala. Po izkušnjah lastnikov yamah, pa s temi agregati ni večjih problemov.

Saj ne vem kaj še naj povem o motorju, sem že kar nekaj napisal v tej temi. Če te kaj konkretno zanima pa kar vprašaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matejgra

Zdravo Tom

odločujem se med Yamaho Xt 660 in Pegasom 650 trail...

Motorja sta enaka, vendar se še nisem odločil kaj bi imel raje.

Določene tvoje izkušnje sem že prebral zgoraj

Ali drži, da je Pagaso malo slabše sestavljen,ker je pač italjan. To bolj mislim ali že imaš kakšne probleme z vibriranje kakšnih delov, ki so se mogoče odvijačili ... ali pa kaj podobnega.

Hvala MG

Share this post


Link to post
Share on other sites
tom

To sem tudi jaz slišal o italijanih, pa morem povedat da so na trailu po dobrih 8000 km še vsi vijaki na svojem mestu, nobenega vibriranja ni opazit, pa tudi sestavljen se mi zdi kar vredu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Pri odločanju med Yamaho Xt 660 in Pegasom 650 trail, bi se odločil za:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...f=4&t=14549

Cenovno ni neke velike razlike. Zadevica je v živo kar prepričljiva (zajahal na IMOT-u).

Predhodnico, pravzaprav dve, sem vozil kar nekaj sezon zato ti lahko priporočim.

Kar se pa tiče kvalitete, je oboje narejeno v Evropi Yama po podatku iz Motorrada v Španiji.

PS. Tom prodajaš zaradi premalo moči? Oba motocikla za katera bi menjal imata kar nekaj konjev več.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
tom
PS. Tom prodajaš zaradi premalo moči? Oba motocikla za katera bi menjal imata kar nekaj konjev več.

Hm v bistvu ja pa ne. Rad bi neko spremembo, npr. kakšen naked 4 valjni predvsem zato, ker še nisem imel štirivaljnika. Sicer je er6 dvovaljnik, vendar imam dobre izkušnje od prej z er5.

Glede moči pa je tak pri meni: za vsakdanjo vožnjo jo je več kod dovolj, vendar se sam rad zapeljem malo bolj dinamično, takrat pa ga je treba do konca ožemat. Pa za kakšno daljšo furo s sopotnico je tudi bolj komot, če imaš malo več manevrskega prostora, sploh pri prehitevanjih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matejgra

:worship:

Hvala Tom .. in Ostalim za nasvet ...veliko sem tudi prebral po forumih in sem se odločil ..

Postal sem lastnik motorja APrilia Pegaso 650 - Trail :naughty:

Morem povedat zelo lepa zadeva ... sploh sedaj ko je v novi kombinaciji črno-sive lise...

Bom pa tudi sporočal moje iskušnje in težave na tem forumu. :rolleyes:

post-19163-1208867194_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mucek

Olja.

Bi lahko kdo opisal, kako je z sopotnico (sopotnikom)? Je dosti prostora, so tačke dobto postavljene, če je montiran zadnji "kufer" je udobna vožnja?

No, če ima kdo kake izkušnje....lepo prosim...

lp, M

Edited by mucek

Share this post


Link to post
Share on other sites
SALCKA
Olja.

Bi lahko kdo opisal, kako je z sopotnico (sopotnikom)? Je dosti prostora, so tačke dobto postavljene, če je montiran zadnji "kufer" je udobna vožnja?

No, če ima kdo kake izkušnje....lepo prosim...

lp, M

L.P. Zadaj se super sedi, sploh če je zadaj kovček z naslonom npr. od Kappe v46 kakršnega imam jaz na moji Aprilii Stradi 650. Tudi na daljše ture vožnja ni nič obremenjujoča. Motor se izredno lepo pelje sploh ker imam gor cestne pnevmatike kakršne ima Strada. Tačke so dobro postavljene in sedi se zravnano lepo pokonci. Jaz svojo Aprilio prodajam če koga zanima, motor je izredno lepo ohranjen kot nov ( letn. 2006). L.P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
katy12

hej! imam eno vprašanje:) rada bi zamenjala gume na svojem motorju (pegaso trail) in me zanima, če imate kake predloge? vozim se večinoma po asvaltu, sem ter tja pa zavijem tudi na kak makedam... poleti imam namen jit po pirenejih... trenutno imam gor trailatack in so mi ok. sprašujem, če so še kake druge s katerimi ste zadovoljni, da imam več izbire:) najlepša hvala za odgovore!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

hej! imam eno vprašanje:) rada bi zamenjala gume na svojem motorju (pegaso trail) in me zanima, če imate kake predloge? vozim se večinoma po asvaltu, sem ter tja pa zavijem tudi na kak makedam... poleti imam namen jit po pirenejih... trenutno imam gor trailatack in so mi ok. sprašujem, če so še kake druge s katerimi ste zadovoljni, da imam več izbire:) najlepša hvala za odgovore!!

 

Metzeler Tourance Next!  :OK:

Preveri če jih delajo v tvojih dimenzijah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomyboy

Mi imamo Pegasota Strado pri hiši. Po pravici povedano mi gre motor res na živce. Trese, ruka, cuka, res nekaj najbolj neprijetnega za vožnjo :BUA:  S 180 cm sem na njem natlačen kot Krpan na kobilici :OK:

Po drugi strani pa otročje lahek za manevriranje :OK:

Zdaj sem prenastavil TPS na 18 in CO vrednost in je malo boljše. Obstaja še kakšen trik za mirnejše delovanje agregata?

 

Če se je slučajno kdo naveličal vetrobrana, ga kupim :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

jaz sem tudi kar ogromen za tale motorček, 188cm :D

 

drgače pa je mene tudi na začetku živciral, zdaj ga pa že kar lepo obvladam..

 

DSC_0073_zps614253de.jpg

 

 

glede CO... jaz imam na -12, tako po občutku se mi zdelo najbolje, je pa razlika od motorja do motorja

 

LP,

Share this post


Link to post
Share on other sites
celjan89

informativno me zanima sem bral na tujih forumih.. baje da majo eno napako in sicer z napeljavo za izklop motorja in se je ze komu zgodilo da mu je med voznjo ugasnil motor? Kako je stem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Imel sem aprilio pegaso strada, honda dominator, yamaha xt660r-se pravi vsi enovalnolniki- pa mi je vsak kdaj ugasnil med vožnjo. Zakaj.

- ne vem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Pa se kdo vozi s tem trail-om po kaksnem ne tolk finem makadamy al pa kolovozu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pegassoo

imam aprilio pegaso 2001 ,in sicer imam težave s hlajanjem ne vžge ventilatorja...? kaj narediti??

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, pegassoo pravi:

imam aprilio pegaso 2001 ,in sicer imam težave s hlajanjem ne vžge ventilatorja...? kaj narediti??

vprašanje postavi v pravi temi, bo prej odgovor.

Isto vprašanje lahko postaviš tudi tule: https://motosvet.com/tabla/topic/40581-sam-svoj-mehanik-vse-mogoče-okoli-šraufanja/

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Preveri varovalke, odklopi konektor od ventilatorja in priklopi 12V da sprobas ce zalaufa. Porocaj in dobis navodila po korakih naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Mavti
      Na tale film sem naletel po naključju med iskanjem kaj bi  si takrat ogledal ,in film je  odličen enkraten po filmu sem kar obsedel pa razmišljal  o človeški norosti,     posnetki zvoka , streljanja in vsega naokoli pa kapo dol.
    • Akito
      OReo piškotke BI
    • nemo
      V zimskem času, ko pretežni del jadrnic počiva na privezih ali stojalih, je čas za obujanje spominov in načrtovanje prihodnjih plovb. Ali pa lahko debata teče o čem tretjem, povezanim z jadranjem. Ena takih bi lahko bila o aplikaciji Squid, ki omogoča planiranje rut na podlagi vremenske napovedi. Na MS, v okviru teme »vodni športi« še nisem zasledil ničesar v zvezi s to aplikacijo in jo zato nameravam na kratko opisati. Meni je zelo koristila na plovbi od Bresta v severozahodni Franciji do Jadrana. Potovanje je trajalo od 15.4.2017 do 20.5.2017  Štirje člani posadke smo prepluli nekaj manj kot 3.000 nm.   Squid je aplikacija, ki na podlagi vremenske napovedi in plovnih karakteristik jadrnice, izračuna optimalen kurz. Aplikacija je v osnovni verziji brezplačna in kot taka zadošča za planiranje rut. Plačljiva verzija ima več opcij (predvsem možnost vnosa več različnih modelov vremenske napovedi) in omogoča tudi on-line komunikacijo s ponudnikom storitve.     V Squid je najprej treba definirati polarni diagram jadrnice. Polarni diagram (polara) določene jadrnice predstavlja grafično upodobitev razmerja med različnimi spremenljivimi dejavniki, kot je hitrost realnega vetra (True Wind Speed) in smer realnega vetra (True Wind Direction) ter absolutne hitrosti jadrnice. Prikazana je polara za jadrnico Oceanis 37. Diagram kaže hitrost jadrnice glede na smer in jakost vetra. V tabeli so vrednosti, ki so vrisane v diagram. Kratice so: TWA (true wind angle), TWS (true wind speed). Squid aplikacija ima prednaložene polare za različne modele jadrnic. To so polare, ki jih navajajo oblikovalci in konstruktorji jadrnic (Velocity Prediction Program - VPP). Glede na to, da je polara odvisna ne le od konstrukcije trupa, oblike jader, izvedbe motornega pogona (fiksna ali zložljiva elisa), čistosti podvodnega dela, kakor tudi od izkušenosti posadke, aplikacija Squid omogoča korigiranje vseh vrednosti, ki tvorijo polarni diagram in na ta način doseže večjo točnost pri izračunavanju rute. Izračunavanje rute od začetne do končne točke plovbe temelji na vremenski napovedi območja med obema točkama, datumu in uri začetka plovbe . Brezplačna verzija aplikacije je pri zajemanju vremenske napovedi omejena na pet prognostičnih modelov, plačljiva pa jih ponuja še dodatnih 27. Vremenski podatki so zapisani v formatu GRIB (https://en.wikipedia.org/wiki/GRIB).  Poleg planiranja rute, Squid ponuja precej koristnih opcij, ki so vse pripomoček za čim natančnejše jadranje (potna knjiga, analiza rute, uvoz sinoptične karte…). Za ilustracijo sem planiral ruto od pristanišča Lorient v Bretanji preko Biskaja do A Corune, odhod v soboto, 23.11.2019 ob 9.00 UTC. Glede na aktualno vremensko napoved je pričakovan prihod v A Coruno v ponedeljek ob 14.41 UTC. Dolžina rute je 359 nm, najbolj pogost veter bo NW od 20 – 30kn. Potna knjiga (road book) je v tem konkretnem primeru sestavljena iz 36 točk, za vsako točko je navedeno precej podatkov (pozicija, smer vetra, jakost vetra, odklon od smeri proti cilju, prepluto razdaljo, razdaljo do cilja…). Potna knjiga na ta način omogoča primerjavo med planom in dejansko ruto ter sprotno korekcijo kurza. Aplikacija Squid je namenjena predvsem planiranju dolgih, več dnevnih rut. Planiranje dnevnih počitniških priobalnih križarjenj je seveda prav tako možno, a nepotrebno, če ne celo nemogoče, zaradi razvejanosti jadrankse obale in številnih otokov in plitvin.  Toliko za začetek... 
    • smasher
      Dokler so zablokirani da ne grejo več kot 50km/h so to po zakonu mopedi torej AM.
    • Akito
  • Similar Content

    • partyzan
      By partyzan
      Pozdravljeni!

      Pred kratkim sem naredil izpit za motor do 25 kw. Do spomladi nameravam kupiti motor, in ker je motorjev do 25 kw zelo malo, sem se odločil da bom kupil motor večje moči z blokado.

      Omenjen model mi je zelo všeč, zanimajo pa me vaša mnenja in predlogi.

      Sem pa začetnik, pred tem sem 6 let vozil 50 kubičnega skuterja.

      LP
    • norc12
      By norc12
      pozdravljeni zanima me če bi mi lahko povedal kje bi lahko dobil žmigavce za aprilijo pegagaso 125, kakšen športen izpuh in kje bi dobil dele za generalko kdaj jo je treba delati?????

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!