Skoči na vsebino

Super Tenere klub


Priporočene objave

:worship: No zdej se pa mormo res nek dobit pa kakšno reč. Stenere Super slikce upam da si vidu tud unga Čeha z xtz 900

Popravljeno . Popravil Hop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistega z xtz 900 nisem videl, vem pa, da je bil vsaj en iz Slovaške. Pa kar nekaj 850k je bilo.

Torej,

zraven je šel Egy, moj brat, štartala sva v petek zjutraj okoli osme. V Dravogradu sem se potrudil čisto polno natankat, potem pa gasa čez mejo. Ker je do zbora dobrih 800 km, sva bila odločena, da greva večino po avtocesti. Že pred avtocesto sva iskala vrečke za smeti(verjetno sem s svojim neznanjem nemščine eni deklici na pumpi polepšal dan), da je egy zapakiral svojo spalko vodotesno.

Pred Tauerntunelom sva šla dol iz AC in šla čez Katschberg in Obertauern, da sva se mal ohladila.

Pred Salzburgom sva zopet polno natankala, jaz celo malo preveč polno, zato mi je v času, ki sem ga preživel na WC školjki, začel bencin ven tečt.

V Münchnu sva padla v nekajkilometrski "Štau". Malo sem opazoval druge motoriste, potem pa počasi po sredini med avti, ki so se na mojo presenečenje umikali. Na celi poti mi niti en ni nastavil ob črto.

Po 230 km zopet pavza, natankama (nekje do Francije bo itak treba) in gledava v zrak. Namesto poštenega kosila pojeva sendviče in gasa naprej pred dežjem. Čez par kilometrov oblačiva dežne kombinezone. :headbang:

Potem je sledilo ca 150 km vožnje v dežju. Avtocesto od Münchna do Stuttgarta širijo, zato so pasi zožani, na desnem tovornjaki vozijo 95kmh, na levem pa ostali okoli 100 kmh.

V Stuttgartu spet padeva v Štau, tokrat 12 km, po "balkansko" sva šla previdno počasi po odstavnem pasu mimo, v glavi pa sem iskal besede, ki jih bom povedal policistu, ko me bo ustavil(gospod, sej ne bom več, nisem vedel, pri nas je to dovoljeno, če ni nevarno :whistle: ).

V Karlsruhe je moja papirnata navigacija odpovedala, zato je brat privlekel ven Garmina, zaradi katerega sva sicer malo telovadila po deteljicah in iskala pravi izvoz, ampak okoli osmih zvečer prišla v kraj Mothern.

Videlo se je, da je tudi tu deževalo.

Na brzino sva postavila šotore, pri tem sem našel konjsko podkvo.

Sledilo je učenje nemščine in večerja. Brezalkoholnega pira niso imeli, tudi alkoholnega bi bilo boljše, če ga nebi imeli, ker ni bil dober.

Zjutraj sem se zbudil že ob šestih, sonce je pribijalo v glavo. Na šotoru vidim čudne sence, ugotovim, da to ni listje, ampak polži.

Po zajtrku sem se spravil v vrsto za testno vožnjo z novo Ténérétko in je minilo dopoldne.

Vmes je bilo kar nekaj humorja, ko so se trudili z branjem madžarskih in ostalih "čudnih" imen.

Potem sva šla v nabavo v trgovino in naredila še en manjši krog. Garmin jo je zopet zagodel, ker ni vedel, da tam ni mosta čez vodo, ampak le splav. :slap:

Preverim olje, namaževa ketne, in že se mi zdi, da bo ostanek malega potovalnega louisovega kettenspreja premalo za do doma.

Popoldne je bila odprta motokros proga, nekateri s (super) teneretkami so kar divje vozili. Me je mikalo, ampak bom raje bližje doma počel take neumnosti. Potem je še Franco Picco vozil nekaj krogov z novo Tenertko.

Vmes je že malo začelo deževat. V okolici je bilo vse črno. Zvečer sem od drage dobil sms, da je bila nad Stuttgartom pizdarija, podiralo drevje...

Zvečer je bila neke vrste tombola, žrebanje vstopnic za nagrade sponzorjev. Švicarski "voditelj" je bral številke v štirih jezikih. :eek:

Zraven je bilo kar nekaj smeha. Polo(nekaj podobnega pot Louis) je podelil kar nekaj bonov po 25E in nekaj kettensprejev, en Nizozemc je dobil komplet jakno in hlače, KEDO (XT&XTZ parts) pa precej drobnih delov, oljni filri, .. pa ena balanca, pa ... ne spomnem se vsega, pa neeekaj majic od Tenere klubov so podelili. Je trajalo kako uro. Midva nisva nič dobila.

Ostalega sobotnega programa nisem preveč spremljal.

Ostalim so všeč bile naše lepe majhne registerske tablice. :-) Tisti, ki so približno bili orientirani, kje je Slovenija :) so malo spraševali, točno od kod sva, kak imava plan za domov, .... pač blabla

V nedeljo sva štartala okoli devetih, nisva čakala na skupinsko slikanje.

Šok sem doživel, ko v Franciji nisem našel gotovinske bencinske, samo avtomatske na kreditkarte jaz pa pošteno na rezervi. Sicer sem imel Masterkard zraven, ampak nisem vedel PINa :slap:

Prijazen nemški voznik golfa je pomagal, natankal s svojo kartico, jaz pa njemu dal eure. Potem pa gasa naprej, tokrat čimmanj po avtocesti. Nekje v Schwarzwaldu v en klanec mi nekaj reče(verjetno podkva), naj spustim gas mimo policista z radarjem priletim samo z dobrih 120. So očitno lovili hitrejše, ker naju niso ustavili.

Ob avstrijsko/nemško/švicarski meji sem čisto po naključju našel eno zelo lepo motoristično cesto, dokaj oblegano (ala naše planinske ride). Ob vstopu v Avstrijo spet tankava, razlika je očitna (Nemčija 1.50 in več, Avstrija od 1.30 naprej)

Ne da se mi več... moram it po karti, da se mal spomnim... zvečer ali jutri naprej.

Ruta za povratek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem zajeb** s povezavo do google maps. Tale je prava.

Torej v kraju Egg, nekaj km po prihodu v Avstirjo, sva tankala, in si privoščila Kebab. Egy, ki je bil en vikend prej na delovnem vikendu v Srbiji, se je hotel kar "može i po naše" menit. :D

Cesta od kraja Au do Warth in naprej do Landeck-a (Hochtannberg Pass, Flexenpass in Arlberg Pass ) me je zelo impresionirala. Najbrž tudi zato, ker niti slučajno nisem pričakoval take ceste. Ma sej je Grossglockner lep, ampak tole... vse zeleno, mostovi, cela serpentina na mostu, potem pa dolge galerije... :wub: Pa pred Landeckom tunel, ki se spušča, da moraš skoraj bremzat... Okoli Landecka sva bila na avtocesti, ker je bolj logično označeno. Tu tudi tankava, sem mislil, da je to zadnja pumpa pred Italijo. Do Naudersa, kjer sva prespala (označeno z B na karti) je lepa gorska cesta, zopet nekaj galerij, sredi skalovja ob cesti je grad... v Naudersu iščeva nek hotelček, katerega sem si že doma na internetu nagledal, ampak garmin za take odročne kraje nima hišnih številk. Malo pogledava okoli, grem do ene hiše "bikers welcome", pa smo se kar zmenili z zajtrkom za 28eur po osebi, vsak svojo sobo, motorja pod streho. Raskoš. :P

Ker je bila ura šele sedem, malo gledava, da bi naredila še en krog čez Švico, Italijo, in nazaj, ampak sva potem izbrala en manjši krog po Švici, na drugi strani doline, da sva slikala še cesto do Naudersa. Smešno, v bistvu sva bila v Švici, ampak sva šla samo mimo avstrijskih policistov, imajo kao neko brezcarinsko območje, da švicarskim patruljam ni treba biti na dveh lokacijah. V dolini, zopet v Avstriji, sva jedla špagete Carbonara, končno sem dobil tudi en normalen brezalkoholen pir. Aja, nek čuden francoski brezalkoholni pir iz trgovine sploh ni bil dober. Tudi alkoholni na zboru je bil hmm, kot bi nekaj kislega rdečega vina zraven nalil. :?

Na poti nazaj v Nauders poslikava grad, še dobro so uspele slike, glede na to, da je bil že mrak.

Zjutraj pri zajtrku brat gleda eno nemško revijo, in zagleda 25 Jahre Yamaha Tenere blabla tudi nekaj o zboru :D

Štartava šele ob poldesetih, ker sva predolgo spala. Pred italijansko mejo je še ena bencinska. Le zakaj? :? :P

Pri spustu iz Reschenpassa/Passo di Resia (Nauders je praktično na vrhu) sem bil očitno preveč zbran na morebitne policiste, das ploh nisem opazil tegale zvonika od cerkve sredi jezera.

Vožnja do Merana ni bila kaj posebnega, malo sem opazoval domače motoriste in se prilagodil njihovemu načinu vožnje. V enem naselju je policist streljal z radarjem. Neuspešno, sva bila znotraj omejitev. Drugače je pa kar letelo, tudi po 160 na navadnih cestah. :whistle: :krneki:

V Meranu je malo trajalo, da sva našla pot proti Jaufenpass-u, ker moraš čez pol mesta po ulicah vozit. No, ko skapiraš, da moraš sledit puščicam tvoje barve (smer Jaufenpass je rjava), je lažje.

Po cesti na Jaufenpass je malo gradbišča-makadam, tam se je dalo fajn prehitevat avte. Še dobro, da malo pred tem Egy ni enih živčnih cestačev naprej spustil, bi tu na makadamu gužvo delali ;)

Pri spustu iz Jaufenpassa sem Egya naprej poslal, da mu nisem gužve delal. Spet je tačke brusil.

Nekje pred odcepom za Staller Sattel (gorski prehod med Ita/Avstrijo) na bencinski počakava(tankala nisva, predrago) in gledava v zrak, očitno bo dež. Eh, ne bo, skoraj nihče iz najine smeri nima dežnega kombinezona. Po par kilometrih se pod balkonom oblačiva... :(

Cesta preko Staller Sattel je široka okoli 2.5 metra, zato je enosmerna, pol ure v eno smer, pol ure v drugo, prišla sva ravno pravi čas, dani bilo treba čakat. Ker je rahlo deževalo in je mene sredi ovinka na železnih ceveh (tiste prepreke, da krave ne morejo po cesti it iz pašnega območja) grdo odneslo, sem se potem zelo posrano vozil, čisto sem zgubil občutek v ovinkih, zato sem Egya naprej poslal, da mi je narekoval tempo. V avstriji tankava za okoli 1,30eur/l. Po 20 km narediva na drugi bencinski še eno pavzo, ker na prejšnji niso sendvičev imeli. Tu še kettenspray kupim, zarad dežja je bolj pogosto treba mazat.

Potem pa gasa naprej v dež proti Lienzu, tu okoli full ulivalo, potem malo rosilo, pa ponehalo, pa spet nevihta... kamor si pogledal, vse črno, z ato sva Naßfeldpass in Plöckenpass spustila iz plana.

Proti Hermagorju sva se izognila tahude nevihte, ki je grozila v smeri proti Spitalu. V Beljaku se odločim za avtocesto, da pridem čim hitreje nekam, kjer ne bo dežja. V trenutku, ko prideva na AC, se na polno ulije, take velike kaplje, sem že mislil, da gre toča zraven, tako me je "pikalo" po rokah. No kaj dost se nisva dala motit, samo gasa...AC na srečo ni bila polna. Folk iz avtov pa malo čudno gleda...

Šele pred Celovcem sva zopet počakala, ko sva bila mimo dežja... mazanje ketne, wc, jajce sem imel mal mokre, tokrat je tudi meni nekje mimo dežnega priteklo. Ampak dežnega pa nisva dala dol, je bilo čudno ozračje.

skozi Celovec še po AC, potem pa dol in po navadni cesti naprej, pa do Lavamünda do Dravograda, kjer sva končno slekla dežne. Brat je imel neke pripombe, zakaj nisem zavil na golico. :D

V Velenju sva še tankala. Bila je gužva, ker so navalili pred podražitvijo. Tip pred mano je v avto tankal manj, kot jaz v motor. Ob poldevetih zvečer sva bila doma. Dobr sem motor spravil pod streho, ko se je ulilo....

Šele čez vikend sem vse razpakiral.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: Vem kako si se počutil.Ko sem jaz mojo Superco kupu me je pral od Trojan do Ljubljane sem bil moker do kosti (da ne govorim kakšen občutek je bil ko mi je v gate priteklo :blink: :blush: :unsure: )No pa sej pravjo da nisi taprav motorist če te vsaj enkrat ne napere do kosti :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dobro si tole poslikal in odfural! :worship:

Jutri nameravam letet do Beljaka - v louis, da kupim en set s ketno in zobniki... če bodo imel, drugače pa bo pač ostalo pri izletu-... Furica iz Gorenjske na Koroško. :krneki:

Upam da dobim set.

uživajte v vremenu, saj kaže, da bo dobro za vožnjo ... mogoče bo postalo celo prevroče... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!! A bo šel kdo v Medvode danes ali pa jutri?? :worship:

Hja, težka bo... :huh: mam dost motorja za danes...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, težka bo... :huh: mam dost motorja za danes...

Pa Jutri? Čene pa kdaj drugič pa sej midva morva bit čisto blizu če si iz Gorenjske :worship: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa Jutri? Čene pa kdaj drugič pa sej midva morva bit čisto blizu če si iz Gorenjske :worship: :rolleyes:

Morva bit res blizu.... Grem zdejle na kratko furico in bom šel spotoma pogledat da vidim če se tam kaj dogaja...

Računam da bom tam med 18 in 19 uro nekje... bomo vid'l... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morva bit res blizu.... Grem zdejle na kratko furico in bom šel spotoma pogledat da vidim če se tam kaj dogaja...

Računam da bom tam med 18 in 19 uro nekje... bomo vid'l... :whistle:

Evo učeraj bil v Medvodah vidu eno Superco iz KR enake barve kot moja in mislim da si bil ti Ozzie :worship:

P.S. Nisem pa čisto prepričan :unsure:

Popravljeno . Popravil Hop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Glihkar sem si kupil super tenerejko in zaenkrat nimam pripomb. Za peljat je enostavna, poraba tud ni pretirana, gre pa ko dež

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem že tukaj - sem s prekmurja pa me zanima če je kak steneraš v teh krajih. Ker sem še začetnik na motorju bi bil zlo hvaležen za kak koristen nasvet v zvezi s stenerejko. Slišal sem same pohvale, ampak se bojim, da so tud kake cake, ki jih je dobro vedet. Tud za info o klubu bi bil hvaležen, če obstaja (MENDA JA , HUDIČA).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glihkar sem si kupil super tenerejko in zaenkrat nimam pripomb. Za peljat je enostavna, poraba tud ni pretirana, gre pa ko dež

Ti pa nisi ravno zahteven ali pa nisi imel veliko motorjev. :whistle:

Sem jo imel skoraj dve sezoni pa je gumijasta v ovinkih, slabe zavore, težka, okorna.

Plus je prožen in navorast agregat, dovolj moči za svoj namen, velik rezervoar, zanesljiva, udobna.

Je pa eden tistih motorjev, kjer se lahko cel dan voziš brez problema in ti ta občutek da greš lahko kamorkoli. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede prve trditve se absolutno strinjam, ker je to moj prvi motor. Kar se tiče ostalega pa - ne vem no , meni se ne zdi okorna, težka je res malo ampak mašina zmore. Bremze bi bile tudi res lahko malo boljše ampak moj splošen vtis je da je ob normalni uporabi kar dober motorček. (pa še precej velik je da mi sin ne teži da bi se vozil).

Kakorkoli že, jaz uživam, ko ga vozim. (Moja tašča ga je tud pohvalila, ko se je zadnjič na 70 rojstni dan peljala z mano enih 30 km :kva2: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen novi super teneraš!

Jaz imam ST že 4 mesece vendar čakam na 21 let da dobim izpit za neomejono(6.8.) za dva dni :).

V tem času sem veliko prešraufal uspelo pa mi je tudi narediti nekaj kilometrov in en padec. Vozil sem v mraku skoraj že v temi po brezpotjih med njivami in naletel v veliko luknjo in me je kar zabrisalo iz motorja. Rezultat tega je bil levo polomljeno ogledalo, polomljen prvi blatnik, polomljen zadnji ščit ketne in zvinjena prestavna ročka. Pobrati pa mi ga je uspelo komaj v tretjem poskusu pa še to z rahlim nategom vratnih mišic. :)

Težek je precej zato ne odpušča prevelikih bedarij, v ovinkih pa res precej pleše.

No v tem času sem zamenjal (dodelal) naslednje stvari:

-nove vzmeti v prvih amortizerjih (wilbers) so malo trše in se opazi razlika meni osebno je boljše

-na vseh zavornih batih sem zamenjal semeringe

-stahlflex za prednje zavore (nevem če je razlika)

-oljni filter in olje

-ogrevane ročke (stare so bile zanič ogrevane pa sem dobil zelo poceni)

- sedaj sta tudi 2 novi ogledali :) (iz louisa - vibrirata pri pospeševanju tako da ne vidiš v njih nič)

-12v regulator sem prestavil izpod zica pod pokrov na levo stran in mu naredli aluminijasti nosilec ter mu dodal računalniški 80mm ventilator (baje radi crkavajo zaradi pregrevanja) pod zicom še ga dodatno greje posoda za olje

-ožičenje za prve luči sem napeljal drugo (debelejše žice) in preko dveh relejev (en rele za kratke, drugi za dolge luči) RAZLIKA JE OČITNA

-zmeril sem maksimalno porabo kompletnega sistema med prižganim motorjem(dve dolgi luči ter ostale luči, ogrevanje ročk na max, ter poraba za sam vžig motorja (za iskro)) ampermeter je pokazal okrog 15A, 'motor' pa bi naj po papirjih lahko proizvajal 25A tako da nebi smelo biti problemov še z kako dodatno razsvetljavo.

No, to so moje dosedanje ugotovitve. Kaj več pa ko začnem z tem motorjem tudi pridno nabirati kilometre. Upam da mi bo dobro služil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pozdrave.

Da ne bo pomote - jaz sem izpit za motor naredil šele pred enim mesecem, tako da res nisem nek stari motorist (razen po letih hehehe). Sem pa kupoval v bistvu kakega čoperja. Sprobal sem jih kar nekaj ampak se mi niso preveč dopadli, razen za pred bajto parkirat v nedeljo, ko gredo ljudje k maši. Vožnja pa ni bila tisto kar sem pričakoval. S supertenerejko je bila pa ljubezen na prvo furo.

V avtošoli sem vozil kavasakija nr6, pa se mi je zdel precej bolj štorast (beri neudoben) kljub svojim 50 kilam manj se mi je zdel težji. Kar se pa pobiranja motorja tiče pa - če ti je stjka pretežka, pač pazi da ne boš padal :whistle: , al pa začni gvihtat pa bo. Mene je do zdaj namatrala samo honda goldwing (pa še to sam za štos). :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem st-jko ene 4-krat pobiral. Adrenalin dela svoje in pa če si nek bogu za hrbtom ti ne bo nihče pomagal. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. Bi rekel človek "shit happens". Upam da je meni ne bo treba.

Eno vprašanje: uporabniško knjižico se da kje dobit za stenere? Zdaj na začetku kariere bi mi prav prišla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No hvala bogu se le še množimo. :worship: :worship: Service manual mam jaz in ti ga lahk zapečem na CD(pdf format) pa se nek dobimo uporabniškega pa nimam bi ga pa mel če je kje.L.P ZUPI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!