Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

odvisno dej okrog osi amortizerja zategni vezico (ni treba pretiravat tolk da stoji )in se nato pelji in poglej do kam se ti vezica premakne. Drugače je pa kolk kg imaš in na kako stopnjo imaš zategnjen preload? ker če imaš dost kg in preload našponan do konca bi blo dobro razmislit o novi vzmeti ali pa novem amortizerju

Do konca za preload so še 3 mogoče 4 stopnje. Imam 78-80kg.

Posed ko se vsedem na motor je 30mm in ko spustim motor iz stojal ima sam motor tudi 28-30mm poseda. 

Bom jutri za dva klika zaprl še rebound.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam problem. Na V-stromu sem pred par mesci dal vgradit ricor intiminators ventile in zamenjat olje v vilicah za 5w olje, kot je predpisano. Hkrati sem dal zamenjat še semeringe... Majster je sicer rekel, da on tega ne bi delal, ker je prva vgradnja običajno najboljša, pa sem potem vseeno dal menjat semeringe, ker sem jih že nabavil.

 

No, zdaj ugotavljam, da mi očitno nekje pušča olje. Okoli zunanjih semeringov je mastno, ravno tako je masten celoten fork brace. Od menjave sem naredil morda vsega skupaj 2000 km. Načeloma se ne bi pretirano sekiral, ampak se v kratkem odpravljam na daljšo pot, kjer bo vzmetenje precej trpelo. Zanima me, kako je možno, da so semeringi tako hitro spustili? Je možno, da je krivo redko olje? Sklepam, da je zdaj potrebno menjati semeringe in olje v vilicah. Imam prav? Kako naj vem, da se zadeva ne bo ponovila?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti je mojster že "načel"semeringe z montažo, najverjetneje pa so spustili, če niso original še najbolj verjetno. Zamenjat za originalne al pa drugo znamko, ni druge. Pa s sabo vzami rezervne; ni tko težko zamenjat; olje lahko pa tud atf naliješ v vilce; dobiš ga skoraj povsod, jst ga menjam enkrat na leto, špila bp, viskoznost nej bi bla pa 7,5w.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso original, so All Balls semeringi. Ravnokar sem malo pogooglal, pa vidim, da je nekdo na motosvetu pisal, da ima kar nekaj ljudi, ki jih pozna, slabe izkušnje z all balls semeringi. Tako da bo verjetno to. 

 

Sem se že naročil pri majstru, peljem motor jutri tja na zadnje rihtanje pred potjo. :)

 

btw: ATF olje je za avtomatske menjalnike? Na ricorjevih navodilih piše, da naj bi dal not 5w olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta ATF ja. No lej, predlog in moje izkušnje, ti pa kokr se boš odločil ;) Če greš dlje pa se ti uščije semering, boš dal not kaj? Take stvari je fajn sam delat že zato da jih lahko na poti po potrebi sam delaš. Kar se pa tiče samih rezervarčkov olja vilic pa ne vem kako vpliva viskoznost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dober dan!

Zanima me ce mogoce veste kdo na stajerskem koncu bi se znal ukvarjat z ravnanjem vilic? Če ima kdo kakšen kontakt bi prosil za pomoč.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj zadnji amortizer očitno ni kos polno naloženemu bremenu, razlog je prešvoh vzmet - že na ravni podlagi včasih težko pospravim tačko. Posledično tudi dušenje ni primerno, zato me zanima, če kdo pozna še kakega majstra, ki bi znal poservisirati zadnji amortizer? Star je 5 let in bi se že spodobilo, da se ga malce osveži. Kombiniral bi tršo zadnjo vzmet in hkrati še servis prvih vilic, kjer bi posodobil vzmeti na progresivne in seveda menjava vseh tesnil. 

 

Menjava s kakšnim Wilbersom / Ohlinsom pa me malce manj privlači predvsem zaradi cene, si hitro na tisoč €. Solo divjanje vzmetenje povsem OK prenaša, naložena v dvoje pa se voziva s precej bolj turističnim tempom, problem je predvsem prekomerno posedanje in nihanje pri slabi cesti. Sploh glede na to, da je original zelo dobro nastavljiv ne bi želel dajati tisočaka namesto 300€ za obnovo in tršo vzmet. 

 

Po forumih sem zasledil, da je možno zadnjo vzmet servisirati (rebuild), nisem pa nikjer našel postopka ali kaj podobnega. Gre za Triumph Tiger 1050, letnik 2009. Pri Čarmanu mi tudi niso znali povedati ali se ga bo dalo poservisirat ali ne, bi se moral zapeljat do njih - so žal kar daleč in ne delajo za vikende, dopusta samo za pregled vzmetenja pa ne bom jemal. Sem jim poslal pripete slike, če bodo znali kaj več povedat iz njih.

Mogoče pa se najde tudi kak stručko na forumu? :)

 

post-30907-0-37726600-1435693297_thumb.jpg

post-30907-0-78586700-1435693298_thumb.jpg

post-30907-0-22628700-1435693300_thumb.jpg

post-30907-0-24850600-1435693301_thumb.jpg

post-30907-0-37585000-1435693302_thumb.jpg

post-30907-0-68371200-1435693303_thumb.jpg

post-30907-0-70026300-1435693304_thumb.jpg

post-30907-0-32032000-1435693306_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original amortizer se da odpret in poservisirat. Glede samih vzmeti dosti hvalijo Hyperpro, ne vem pa, če to kdo ima pri nas.

Bistveno pa je, da si vzmetenje narediš po meri zase, drugače kje je point. Kar pomeni, da jim daš težo, način vožnje itd...

Če se dosti voziš tudi s sopotnico ni narobe, če vzameš hidravlično komando za štelanje vzmeti zadaj.

Kot sem ti napisal, sem jaz vzmetenje porihtal za dosti manj kot 1000€.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj zadnji amortizer očitno ni kos polno naloženemu bremenu, razlog je prešvoh vzmet - že na ravni podlagi včasih težko pospravim tačko. Posledično tudi dušenje ni primerno, zato me zanima, če kdo pozna še kakega majstra, ki bi znal poservisirati zadnji amortizer? Star je 5 let in bi se že spodobilo, da se ga malce osveži. Kombiniral bi tršo zadnjo vzmet in hkrati še servis prvih vilic, kjer bi posodobil vzmeti na progresivne in seveda menjava vseh tesnil. 

 

Menjava s kakšnim Wilbersom / Ohlinsom pa me malce manj privlači predvsem zaradi cene, si hitro na tisoč €. Solo divjanje vzmetenje povsem OK prenaša, naložena v dvoje pa se voziva s precej bolj turističnim tempom, problem je predvsem prekomerno posedanje in nihanje pri slabi cesti. Sploh glede na to, da je original zelo dobro nastavljiv ne bi želel dajati tisočaka namesto 300€ za obnovo in tršo vzmet. 

 

Po forumih sem zasledil, da je možno zadnjo vzmet servisirati (rebuild), nisem pa nikjer našel postopka ali kaj podobnega. Gre za Triumph Tiger 1050, letnik 2009. Pri Čarmanu mi tudi niso znali povedati ali se ga bo dalo poservisirat ali ne, bi se moral zapeljat do njih - so žal kar daleč in ne delajo za vikende, dopusta samo za pregled vzmetenja pa ne bom jemal. Sem jim poslal pripete slike, če bodo znali kaj več povedat iz njih.

Mogoče pa se najde tudi kak stručko na forumu? :)

 

Menjal na KTM 990 adv

Zadeva se odlično obnese,manj pogrezanja pri polni obremenitvi in zaviranju.

 

post-5502-0-61918800-1435744150_thumb.jpg

 

 

                                      

http://hyperpro.com/en/catalogue/

 

http://hyperpro.com/en/wp-content/uploads/sites/3/2015/03/Hyperpro-Replacement-springs.pdf

 

vzameš kombi kit:TIGER 1050 `07-12 SP-TR10-SSC002

 

 

lp     Cene R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav ta HyperPro komplet imam že ogledan, vendar trenutno še tuhtam ali bi zadaj stisnil rajše kakšnega Ohlinsa ali Wilbersa, ker zadaj tudi dušenje ni ravno vrhunsko - polno naložen se zibam kot na morju, čeprav ne vozim po jadranki ...  :lol: Hidravlični preload je obvezen, saj je prostora okoli amortizerja minimalno. Kot že večkrat povedano, pa zadnji amortizer na Tigru 1050 ne blesti ravno.  :dry: Kljub slabi hidravliki pa ima vsaj z izvijačem nastavljiv preload, kar je luksuz napram štelanju s ključem. 

 

Zadržkov nad povsem novim amortizerjem nimam nobenih, se pa nad idejo precej pritožuje pujsa Pepa - šparovček ...  :whistle: Wilbers 640 pride 500€, s hidravličnim preloadom pa 700€, kar ni zanemarljivo. Dodaš še prvi konec pa si na jurja. :)

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadržkov nad povsem novim amortizerjem nimam nobenih, se pa nad idejo precej pritožuje pujsa Pepa - šparovček ...  :whistle: Wilbers 640 pride 500€, s hidravličnim preloadom pa 700€, kar ni zanemarljivo. Dodaš še prvi konec pa si na jurja. :)

Jaz sem ravno danes dobil rabljen komplet Wilbers za več kot polovico ceneje od novega...če bo potreben servis bo pa še servis.

Sem zamudil enak komplet Ohlins skoraj nov v Trstu, tudi za še ne pol cene novega, se je prodajal na Subito.it...vse se dobi, če se išče.

20150701200849.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo mene zanima prosim to resno sprasujem kupu sm zx za aprilijo sr 50 kere valcke vzmeti nej dam notr da bom meu dobre pospeske pa da se kaj pozna na hitrosti?

Popravljeno . Popravil nejc45
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo mene zanima prosim to resno sprasujem kupu sm zx za aprilijo sr 50 kere valcke vzmeti nej dam notr da bom meu dobre pospeske pa da se kaj pozna na hitrosti?

 

Probej vse te tri dimenzije.  Ta prvi ma bolše pospeške pa slabšo končno, tazadn ti bo pa končno za ene 2km/h poveču, adrenalin ti rečm :OK: Najbolj valčke za skutr pa dobiš pr Ribnčanu - tist kombi s suho robo,.Ma tut take vetrnice, pa stole, on ti bo znau pomagat  :D

 

leseni-idelki-valjar-1024x1024.jpg

Popravljeno . Popravil dog66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prilimam še tule:

Na levem delu sprednjih vilic se vidijo kapljice olja pa so mi rekli, da moram zamenjat semeringe. Imam tole sliko pa ne vem katerega od teh delov sploh potrebujem. Predvidevam, da je v tabeli semering označen pod številko 12 a me zanima ali potrebujem še kaj drugega, kakšno drugo tesnilo? Slika je spodaj. Kaj pomeni verify k sign on the hub? Sem gledal če bi "K" kje na vilicah našel pa ga nisem.

post-4906-0-86170800-1439821831_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če ti pušča semering  so lahko trije vzroki. Poškodovan kroma na ceveh, Uničeni semeringi zaradi prahu do tega pride če sepreredko čisti drsno površino ali pa zaradi lufta v vilicah .

 

če je poškodovan krom je treba dat cev na novo hard kromat oziroma kupit novo cev

če pušča zaradi prahu ki je poškodoval semeringe rabiš nov oljni semering in prašno zaščito.

če pušča zaradi lufta potrebuješ nove puše in nov oljni semering 

 

bakreno podloško pod št. 2 pa lahko uporabiš staro ali pa daš novo. Jaz jih ponavadi zamenjam 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če ti pušča semering  so lahko trije vzroki. Poškodovan kroma na ceveh, Uničeni semeringi zaradi prahu do tega pride če sepreredko čisti drsno površino ali pa zaradi lufta v vilicah .

 

če je poškodovan krom je treba dat cev na novo hard kromat oziroma kupit novo cev

če pušča zaradi prahu ki je poškodoval semeringe rabiš nov oljni semering in prašno zaščito.

če pušča zaradi lufta potrebuješ nove puše in nov oljni semering 

 

bakreno podloško pod št. 2 pa lahko uporabiš staro ali pa daš novo. Jaz jih ponavadi zamenjam 

 

Dobr si napisu.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons dal na servis komplet od Capota. Bom porocal a je minimalen poseg vreden kaj al je bols dat vec in narest kot je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ludiluka! Glede na opis bi lahko najbolj verjetna bila druga varianta, ker jih nisem ravno veliko čistil (kljub obilici mrčesa na njih) v glavnem pa se bo zadeva videla šele ko bo stvar razstavljena. Zdaj ne vem ali naj počakam še dva meseca in to poštimam po koncu sezone, ker če grem zdaj to delat se bo mesec obrnil takoj. Ponavadi je semering, verjetno sta ostali dve stvari bolj redki. Škoda, da nisem s tvojga konca, bi to lahko na hitr poštimal. :OK: Je pa še vse original gor staro cca 7 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ludiluka! Glede na opis bi lahko najbolj verjetna bila druga varianta, ker jih nisem ravno veliko čistil (kljub obilici mrčesa na njih) v glavnem pa se bo zadeva videla šele ko bo stvar razstavljena. Zdaj ne vem ali naj počakam še dva meseca in to poštimam po koncu sezone, ker če grem zdaj to delat se bo mesec obrnil takoj. Ponavadi je semering, verjetno sta ostali dve stvari bolj redki. Škoda, da nisem s tvojga konca, bi to lahko na hitr poštimal. :OK: Je pa še vse original gor staro cca 7 let.

Eh to maš v dveh urah rešeno razdri dol vilce z motorja. Ko jih boš mel dol vpni vilico v primež (umes daj kos lesa,..) in probaj će ima vsaka vilica kaj lufta. Če nima naroči sam tesnila in si zmagal. Velja pa opozoriti še na to da imajo nekateri motorji narejene vilice tako da se uniči puša ko jih raztavljaš sicer so redke vendar obstajajo ;) pa orodje moreš imet da boš zabil oljni semering nazaj na mesto ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Dober dan!

 

Imamo v Sloveniji kakšno firmo, majstra, ki lahko naredi re-valve na zadnjem original amortizerju in ga v celoti poservisira? Gre se za suzuki gsxr 750. Lahko je tudi firma iz avstrije(steiermarkt). 

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Imamo v Sloveniji kakšno firmo, majstra, ki lahko naredi re-valve na zadnjem original amortizerju in ga v celoti poservisira? Gre se za suzuki gsxr 750. Lahko je tudi firma iz avstrije(steiermarkt). 

 

LP

Amortizer d.o.o. Dol pri Ljubljani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!