Skoči na vsebino

Vetrobrani, naslonjala, sissy bar


Priporočene objave

Objavljeno
mi lahko kdo pove kam naj dam zavarit nosilec za vetrobransko steklo?!

sem ga dal že dvakrat in mi je vedno počilo!!

je kromiran,votel nosilec...

hvala :?

Ti to samo pelji enemu avtokleparju. Pa kdo ti pač že bo varil naj obvezno vari plamensko (avtogeno).

Fino bi tudi blo, da ti v nosilec vstavi manjšo cev, ker se tako da dosti boljše prevarit.

Aja - pa krom obvezno zbusit okoli mesta varjenja. B)

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me kako imate to urejeno na svojem motorju, meni namreč pri moji višini 185 vsaka standardna zaščita usmeri veter ravno v čelo. Posledica je glasnoist čelade in konstantno pritiskanje čelade ob čelo (znam dobiti kake glavobole na začetku sezone ko buča še ni navajena). Torej konkreten primer: kolega ima XJR (yamaha) 1300 in ko se vozi z "šipco" mu veter toliko nabija v glavo da več kot 200 km v šusu ni zmožen prepeljati, sedaj je to "šipco" snel pa težko vozi več kot 120 km/h dalj časa. Zanima me kakšne so vaše izkušnje, kako šipo svetujete (da ne bo motor tak kot une 6-tke od poštarjev), ali sama oblika šipe igra kako bistveno vlogo?

Moderatorjem: podobno temo sem neuspešno iskal z iskalnikom, v primeru da obstaja pa je nisem našel, prosim če se ta copy/paste/delete.

Hvala lepa

Objavljeno

Preden zaklenejo: zadeva je preprosta, pri buffetingu sta samo dve rešitvi, prva je višja šipa oz laminar-lip tako da ti veter pihne čez čelado, druga pa, da skrajšaš šipo oz da jo daš dol.

Pri prvi ti bo razpihalo sopotnika (mogoče, odvisno od izvedbe), pri drugi pa pri večji hitrosti tebe, ampak bo pa stvar neprimerno tišja, kot s šipo, ki ti vrtinči okrog čelade. Aja, to so izkušnje kar nekaj- lastnikov Caponordov, pri drugih motorjih se zadeva mogoče kaj spremeni.

lp

Rudi

Objavljeno

ali pa preizkusi sipco nekako podlozit ali pa na druge nosilce zmontirat, da bo odmaknjena od maske (tako da bo dosti lufta vmes ) in s tem bos zmanjsal podtlak in vrtincenje zraka za sipco. Vzgleduj se npr. po V-stromu 650.

pejt kaksnemu mojstru, kupi pleksi steklo in naj ti oblikuje in naredi nosilce/zelo cheap varianta

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa same oblike stekel, mislim na razliko med tistimi "simetričnimi" in tistimi nepravilnih oblik, pri katerih je (npr) leva stran šipe višja za cca. 10 cm ?

Popravljeno . Popravil marem
Objavljeno

Tole ponuja MRA: http://www.mra.de/Marken/APRILIA/Pegaso65097.htm

Očitno Vario za tvoj motor ne obstaja. Zna biti nasvet višje zgoraj, da si uredi dodatno šipco, ki bo preprečevala vrtinčenje še najbolj pravi.

Jaz na ZR7 sem obupal in sem šipco skrajšal, tako da mi ne piha v čelado, ampak nižje. Pri večjih hitrostih je treba malo bolj balanco grabit, pa jebi ga, sem imel tistega ropotanja prej polno glavo.

Upam, da boš uspešno rešil problem.

LP HHV

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

MEne pa zanima, če mogoče kdo pozna kakšnega izdelovalca šip od motorja pa k nardi dokaj pocen,ker za original ne mislm dt 45k? :wacko:

Thnx za odgovore

Lp

Objavljeno

Z isklanikom nisem našel nič bolj specifičnega, še najbolj paše sem noter (da ne bo preveč smeti).

V zadnjem času me vse bolj preganja misel, da bi si dal sedež na motorju preobleči v usnje.

Dobrega mojstra, ki bi zadevo naredil kvalitetno in za sprejemljivo ceno sem že našel.

Zanima me pa sledeče:

-kakšne so težave z usnjenim sedežem glede vzdrževanja, mislim seveda na vremenske razmere (dež, sonce …….).

Pričakujem odgovore poznavalcev in seveda tistih, ki so tak poseg že izvedli.

Objavljeno

Ali res nima nobeden nobenih izkušenj :hmm: :( :unsure: :hmm: :hmm:

Objavljeno

hmnja, osebno nisem imel se usnjenega sedeza. po pogovorih z motoristi, kateri so si to ekstravaganco privoscili sledece:

- polnilo (pena, blazina, whatever) je potrebno zavarovati pred vlago/vodo. usnje, tudi se tako namazano, lahko ob zadostni kolicini vode prepusti vodo. sedez se lahko potem susi vec mesecev; ce ni polnilo samo vodoodporno.

- usnje je potrebno redno vzdrzevati, enako kot usnjeno obleko.

- stroski. odvisno od nacina izdelave so lahko do 6x in vec visji; normalno usnje brez motiva do vodoodporno, puncirano in/ali vezano usnje iz vec 10 kosov.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

zanimajo me vase izkusnje z veliki sipami na naked motorjih. Kolega (visok je 182cm) bi rad imel odlicno zascito zgornjega dela vkljucno z rameni in dosti visoko, da tok zraka popolnoma usmeri preko celade. Na sliki so sipce od MRA proizvajalca. Zanimajo ga zadnji dve. KAj menite?

A bi se pojavljale velike turbolence? Mogoce nestabilnost pri veliki hitrosti? "Premetavanje" ob močnem vetru? Zazeljena so mnenja o funkcionalnosti, ne o izgledu.

post-1414-1100102240.jpg

post-1414-1100102244_thumb.jpg

post-1414-1100102308_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Denny
Objavljeno

ima kdo izkusnje z givijevo A650 (DIMENSIONS (l. x p. x h.)510 x 615 mm) ali podobno taksne oblike in dimenzij? Koliko zascite nudi?

post-1414-1100528945.jpg

Objavljeno

Jaz sem rešil problem vrtinčenja zraka direktno v čelado tako, da sem pod originalno šipo vstavil dva kosa plastike, ki mi jih je prijatelj oblikoval na mizarskem hobliču v obliko zagozde. Vse skupaj sem še malo zagrel in skrivil, da se čimbolj prilega in tako dobil cca 4-5 cm višjo šipo kot prej. Vrtinca ni več čutiti. To seveda lahko velja le za šipce zmontirane na oklep. Uporabljam že več kot leto in deluje OK . Prilagam slikce.

post-5391-1100542475_thumb.jpg

post-5391-1100542493_thumb.jpg

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Za mojo ljubico sem si namislil športno šipo in izbiram med MRA in PUIG. Zanima me kakšne so kaj cene in kje jih prodajajo? Katera bi bla boljša izbira? Če ima kdo kakšno rabljeno bi se tud priporočal :yes:

Imam pa Hondo CBR 600F letnik 99

Objavljeno

Yozo jes mam MRA racing, pa moram povedat, da je občutna razlika v primerjevi z originalno šipo, namreč prej mi je zrak zabijalo direktno v prsa, zdaj z MRA šipo pa ga večji del lepo preusmerja preko čelade tako da :OK:

....MRA lahko kupiš tule al pa tule pa še kje bi se našlo .)

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

A je gdo že probu temnit sprednje vetrobransko steklo :? :?

Kako se kej obnese in ke ste kupil folijo :?

Hvala!

Objavljeno

Pozdravljeni!

A je gdo že probu temnit sprednje vetrobransko steklo :? :?

Kako se kej obnese in ke ste kupil folijo :?

Hvala!

folijo odbiš v vsakem avto tuning shopu

Objavljeno

:)

Kako ste pa kej nalimal folijo a se je fajn vidl da je folija? A se hitr unič al pa kej tazga!

A policaji kej morijo? :?

Objavljeno

:)

Kako ste pa kej nalimal folijo a se je fajn vidl da je folija? A se hitr unič al pa kej tazga!

A policaji kej morijo? :?

ma nimajo kaj morit polcaji

jst mam čis črno šipco, prosojna je lih tok ko šipca na maski za švasat :D

Objavljeno

:(

No dons sm neki probavu s folijo! Morm rečt da ni to vse skupi nč :angry: !

Zelo salabo se nalima in še kurčeva je! :BUA: :BUA:

Bo treba kr novo šipco kupt bo najbolj! Drugač ne bo šlo! <_<

Pa še podrajsu sm šipco tko da sm zdej še tok bl srečn! :cry:

Objavljeno

Če ne znaš nalimat, ni folija nič kriva.

Ni folija kriva ampak prov dobra pa tut ni! :)

Sm mau z vodo našpricu da bo ja čš da štelam pa to! Pol se pa voda posuši je pa belo ucpodi! Pa folijo sm mau s fenom greu pa je kr nagubana ratala! Z navadnim fenom in to čist mau sm jo greu pa je blo že fertik!

Tko da ni to-to treba neki druzga poštuderat! :)

Objavljeno

evo TUKI lahk dobiš novo šipco

tm prstran na levi maš čist spodi kategorijo wind shields

Objavljeno

A je mogoče kdo tle k bi znal naredit vetrobran? In sicer bi rabu nekaj v tem stilu

post-4351-1135272190_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!