Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Yamaha Xj6 letnik 2009, je pri odstranjenem katalizatorju sama nastavila minimum in vse kar je potrebno. Je odvisno koliko zadev je odstranjenih, načeloma pa sama odstranitev katalizatorja ne igra pomembne vloge.

seveda igra katalyzator pomembno vlogo

samo kako sama nastavil na minimum, kaj nastavil ?   pa zakaj nastavila ?

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

Yamaha Xj6 letnik 2009, je pri odstranjenem katalizatorju sama nastavila minimum in vse kar je potrebno. Je odvisno koliko zadev je odstranjenih, načeloma pa sama odstranitev katalizatorja ne igra pomembne vloge.

Pogovarjamo se o 990ADV.;)

Edited by Kmet2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Pogovarjamo se o 990ADV.;)

Isti šmorn, elektronski vbrizg, pa ecu, ki zna sam prilagodit

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Isti šmorn, elektronski vbrizg, pa ecu, ki zna sam prilagodit

Še enkrat posebej samo za tebe kot Jure za Borutta .......990EFI ne prilagodi nič sam , razen če ga ne priklopiš na računalnik in naložiš mapo , ki pa je za ta motor samo od Akrapoviča .......bo zdej šlo v drugič ?:winkiss:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Še enkrat posebej samo za tebe kot Jure za Borutta .......990EFI ne prilagodi nič sam , razen če ga ne priklopiš na računalnik in naložiš mapo , ki pa je za ta motor samo od Akrapoviča .......bo zdej šlo v drugič ?:winkiss:

:D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Kaj ti tu ni jasno ? Če ne prilagodiš mape (v našem primeru samo z računalniku na 990ADV ) ko menjaš izpuhe ne bo nič narobe z agregatom in če prilagodiš to lahko storiš samo s priklopom na pamet računalnika . Motor KTM990ADV ne prilagaja sam ničesar !!! 

Še kaj Miško ?:D

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 28 minutami, Kmet2 pravi:

Če ne prilagodiš mape (v našem primeru samo z računalniku na 990ADV ) ko menjaš izpuhe ne bo nič narobe z agregatom 

Jaz to razumem, da ni potrebe po prilagoditvi, lahko pa.

Pa še leovince ima baje na svoji strani rore, ki nimajo nobene prilagoditve (po izjavi spraševalca). Če se pa gre za slip on, pa sploh ni potrebno druge mape. To sem zapisal, ponavadi se ecu prilagodi sam, če se ne, pa poiščeš mape, simpl ko pimpl.

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Še enkrat posebej samo za tebe kot Jure za Borutta .......990EFI ne prilagodi nič sam , razen če ga ne priklopiš na računalnik in naložiš mapo , ki pa je za ta motor samo od Akrapoviča .......bo zdej šlo v drugič ?:winkiss:

Ni potrebe po biti pretirano pameten, zadevo, ali svoje stališče lahko pojasniš tudi brez vmesnih ali predstavkov ,ki okrepijo vrednost tvojega pisanja :P

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Na Duku 990 sem imel Akrapovicev slip-on. To pomeni, da po montazi slip-ona motor ni imel vec katalizatorja. Receno mi Je bilo, da ce se bo vozilo brez db-killerjev zna zgoditi, da bo motor lavfal presuho ( razmerje zrak/Gorivo- premalo goriva/prevroc tek)  in da Je priporocljivo remapirat ECU. Ce se to dogaja, bo zadevo mehanik zlahka uocil po barvi sveck in izpuha.

990 ECU ne zna Sam od sebe nic narest in ga Je treba remapirat, ce se zeli spremembo.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hvala vsem za prispevek k znanosti:PTudi po tujih forumih imajo tocno take debate kot mi, zna prilagoditi ali itd, tko da niso drugod nic bolj pametni:cool: 

Nearrain: To si dobro opozoril, so tudi nekateri na advrider to opazili, da z dB killerji je OK, brez njih pa ne. 'Detajl' na katerega verjetno marsikdo ni pozoren.

Sam sem naredil zakljucek, kupim nove Leote s tisto y krivino vred(ali je to se vedno kao slip on ali ne?), odstranim SAS in ECU ne tikam. Se enkrat hvala za mnenja.

Zdej grem pa na motor:P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Jaz to razumem, da ni potrebe po prilagoditvi, lahko pa.

Pa še leovince ima baje na svoji strani rore, ki nimajo nobene prilagoditve (po izjavi spraševalca). Če se pa gre za slip on, pa sploh ni potrebno druge mape. To sem zapisal, ponavadi se ecu prilagodi sam, če se ne, pa poiščeš mape, simpl ko pimpl.

Ni potrebe po biti pretirano pameten, zadevo, ali svoje stališče lahko pojasniš tudi brez vmesnih ali predstavkov ,ki okrepijo vrednost tvojega pisanja :P

 

Prou:D 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ammm.... spet imam vprašanje...ali se tudi vam ventilator zažene skoraj takoj ko ustavite, naprimer pred semaforjem ali pri počasni vožnji v prvi prestavi? Recimo nekje je bilo delo na cesti pa sem se cjazil za enimi skoraj s hitrostjo hoje in se je takoj vžgal? LC4 je vžgal ventilatorje, ko sem že jaz skoraj dušo spustil na terenu, tale, kao ''otrok Dakarja'' pa je bolj za na sever...Pa vodo sem preveril in jo je dovolj.

LP; Lightning

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, lightning pravi:

Ammm.... spet imam vprašanje...ali se tudi vam ventilator zažene skoraj takoj ko ustavite, naprimer pred semaforjem ali pri počasni vožnji v prvi prestavi? Recimo nekje je bilo delo na cesti pa sem se cjazil za enimi skoraj s hitrostjo hoje in se je takoj vžgal? LC4 je vžgal ventilatorje, ko sem že jaz skoraj dušo spustil na terenu, tale, kao ''otrok Dakarja'' pa je bolj za na sever...Pa vodo sem preveril in jo je dovolj.

LP; Lightning

povsem normalno za ta motor , če boš šel v puščavo je dobro snet dol zaščite hladilnikov , je boljše hlajenje in zaradi teh zaščit se tudi malo bolj greje ,toda vse normalno ,samo pelji .......jaz sem jih zamenjal z zaščito R&G .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, lightning pravi:

LC4 je vžgal ventilatorje, ko sem že jaz skoraj dušo spustil na terenu, tale, kao ''otrok Dakarja'' pa je bolj za na sever...Pa vodo sem preveril in jo je dovolj.

LP; Lightning

LC4 zlo pozno vžiga ventilator in tud hladilno tekočino kdaj prevre, zato je priporočljivo imet kar šalter za ventilator.

Je kr prav da se vžiga prej ;)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Fanjte pozdravljeni:quad:

Spet jaz... ali ima morda kdo od vas vgrajen ''športni'' zračni filter kot npr. K&N, BMC ipd? Ne iščem ne dodatnih žrebcev, ne oslov, samo da bi spodaj malo bolje zadihal, da bi bil bolj enakomiren tek in ne tako cukajoč...vem da obtaja Rottweiler ampak toliko ne dam za filter (zaenkrat:ninja:). Pri 950 se je to dalo za par dest ojrov zelo dobro odpravit s Soomerjevo pomočjo (opisano bolj proti začetku teme), za 990 je pa bolj k...c vse skup:devil: Če ima kdo kakšno dobro in še ugodno rešitev imam ušesa že odprta:D 

PS: Če ne drugega bomo vsaj temo ruknl na prvo stran:yea2:

LP; lightning

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zdravo.

Jaz sem ravno nabavil K&N, ampak je motor trenutno v delih - lahko ti javim nekje februarja kak je. Neke razlike pa ne prišakujem - mogoče res malo bol enakomeren tek pri nizkih obratih...

Mimogrede - če se komu doma valjata Akrapoviča (ta nov model s karbonskimi zaključki) bi bil pripravljen odkupit za normalno ceno.

LP

Bogdan

 

Link to comment
Share on other sites

pred 50 minutami, BogyX pravi:

Zdravo.

Jaz sem ravno nabavil K&N, ampak je motor trenutno v delih - lahko ti javim nekje februarja kak je. Neke razlike pa ne prišakujem - mogoče res malo bol enakomeren tek pri nizkih obratih...

Mimogrede - če se komu doma valjata Akrapoviča (ta nov model s karbonskimi zaključki) bi bil pripravljen odkupit za normalno ceno.

LP

Bogdan

 

...akrapoti se redko kje valjajo :-)...sem sam gledal za rabljeno robo, pa ni nič pametnega za dobit, če pa že je, se pa prodaja kot zlato...jebiga:povpraševanjeponudba!

Ob 29. 10. 2016 at 23:18, lightning pravi:

Ammm.... spet imam vprašanje...ali se tudi vam ventilator zažene skoraj takoj ko ustavite, naprimer pred semaforjem ali pri počasni vožnji v prvi prestavi? Recimo nekje je bilo delo na cesti pa sem se cjazil za enimi skoraj s hitrostjo hoje in se je takoj vžgal? LC4 je vžgal ventilatorje, ko sem že jaz skoraj dušo spustil na terenu, tale, kao ''otrok Dakarja'' pa je bolj za na sever...Pa vodo sem preveril in jo je dovolj.

LP; Lightning

...enako sem se sam spraševal ob nakupu svojega...sem mislil, da je kaj narobe :-)

Link to comment
Share on other sites

tomix92, nisem ravno specialist, ampak tule malo preberi, ker po mojem s samo podaljšanimi fedri še nisi vsega naredil. Če hočeš, da pravilno deluje, je potrebno še kartuše pa ventile,... menjat, pa si hitro ob jurja eur...

https://superplushsuspension.com/adventure-raising-or-lowering

Sem enkrat že na nekem drugem linku  prebiral, pa je bil postopek in cena  kar podobna...ampak, če si se odločil, narediš, pa je :-) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 7. 12. 2016 at 17:08, tomix92 pravi:

Pozdravljeni,

Zanima me kje bi lahko nabavil vzmetenje od adventure 2008 S?
Ker trenutno imam nižje vzmetenje na motorju.

hvala vam za pomoč :)

Če želiš se lahko poigraš sam, ali pa nabaviš dele in greš do carman-a, oni ti bodo znali v SLO še najbol pomagat.

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/suspension/05_s_conv.html

Link to comment
Share on other sites

Zraven delov, ki jih omenjaš še vzami semeringe- vzami kar od EXC-ja zelene prašne + rdeče oljne....in komplet repair kit za zadnji amortizer. Z vilicami imaš dela ca 3 ure, za zadnjega pa boš rabo nekoga z vakumirko.

lp

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Miklavc, fajn moped, čestitam!

Glede tistega nosilčka str. stojala imam eno vprašanje zate, a tisti, ki ga 21brothers ponujajo na netu ni v redu, ker cenovno je skoraj 4x bolj ugoden, kot tisti od Amerov?

...ker mal me mika, da bi tudi jaz vzel en relocation kit, ti si pa pri Poljakih že eno opremo nabavljal, če se ne motim, si bil s kvaliteto zadovoljen?

Link to comment
Share on other sites

pred 43 minutami, igc1 pravi:

Miklavc, fajn moped, čestitam!

Glede tistega nosilčka str. stojala imam eno vprašanje zate, a tisti, ki ga 21brothers ponujajo na netu ni v redu, ker cenovno je skoraj 4x bolj ugoden, kot tisti od Amerov?

...ker mal me mika, da bi tudi jaz vzel en relocation kit, ti si pa pri Poljakih že eno opremo nabavljal, če se ne motim, si bil s kvaliteto zadovoljen?

Hvala, upam da mi bo služil tako dobro kot prej LC4. 

Sem čisto pozabil da poljaki izdelujejo tudi dele za LC8. Tisti bo čisto vredu, dejansko bo še najboljši ker ohrani stransko stojalo na originalni lokaciji, samo z bloka motorja jo prestavi na okvir. Lahko se na ZS slušiva za skupni nakup in deliva stroške potštnine, ki so nazadnje bili 25€. 

Pri njih sem vzel torbe Rogal BIG Rally. Torb na motorju nisem uporabil, sem bil pa pozitivno presenečen nad torbami, vse od materiala do končne izdelave. Trenutno si jih lasti gsxf750 tako da bo o njih lahko kaj več on povedal. 

 

Link to comment
Share on other sites

Prej pozabil vprašat, kakšno olje uporabljate? Pol sintetiko al sintetiko? Firma mi ni važna samo katera formulacija je, viskoznost pa bom vzel 10w50

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!