Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 13 urami, miklavc pravi:

Po več kot 1,5h dolgem razbijanju po osi nihajke sem jo končno odstranil, ampak ne brez posledic
 

Mogoče ena ideja za tako izbijanje. Imel na stroju enak problem. Batnica z leti zapekla-ne gre ven. Nabijal z macolo da mi je roka stran padla. Potem pa vzel pnevmatsko štemarco za 10 eur jo skonca nastavil pritisnil. Po 5 minutah je batnica lepo počasi brez poškodb popustila. Miljon udarcev pa je. Lahko si narediš še kakšen nastavek da ne poškoduješ navojev. Je pa tudi navadna bormašina s štemanjem dobra. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
3 hours ago, bambi61 said:

Kaj pa jo naj vsak teden malo ven vzamem??Ker mazalice ali česa drugega nima?!

Ne vem kako je pri LC8, ampak nekateri si mazalico naredijo sami zraven.

Objavljeno
Ob ‎11‎.‎01‎.‎2017 at 22:12, sayo pravi:

Kaj pa če svinjarije ni

glede tega ni skrbi- svinjarija je.. če kdo ne verjame se spusti olje ven pa nalije petrolej + detergent za notranje pranje agregatov, svečke ven , na valjar in v prestavo..

Ob ‎15‎.‎01‎.‎2017 at 11:32, miklavc pravi:

Za tiste 3x na leto, ko bi jo uporabljal za odtegovanje se mi je ne spalča imet ;-) 

Trenutno imam en velik problem z odstranjevanje osi nihajke, jo kar dobro drži. 

rešitev - os je verjetno 14 ali več mm .. če ima centrirno luknjico (če je nima jo pa zavrtaš - točkalo , 2,5mm sveder in potem s koničnim grezilom konus ali pa s svedromvrtalko ) : če je navoj 14mm vzameš jekleno palico fi10mm - dovolj je dolžina 2/3 osi -  , vpneš v vrtalko , vrtalko v primež , prižgeš in s fleksarico pobrusiš konus približno enakega kota kot je v osi centrirna luknjica.. če imaš možnost stružnice se pa naredi na izbijaču konus

pred izbijanjem pa vzameš karkoli trdeda nasloniš na glavo vijaka in pretepeš glavo vijaka od osi z 2kg macolo - z občutkom . vmes z redkim  "krown" -om posprejaš na stikih med okvirjem in nihajko ter vzdodovjem za amortizer če je skupno vrtišče.nato s ključem vrtiš os - po potrebi našpricaš s sprejem..  šele nato se spraviš izbijat os .. ko se premakne za 1-2cm jo očistiš . podmažeš - in nabiješ nazaj noter .. vsakič naslednjič gre za več ven .. lp

Objavljeno
pred 5 urami, bambi61 pravi:

Kaj pa jo naj vsak teden malo ven vzamem??Ker mazalice ali česa drugega nima?!

1x na sezono jo ven vržeš, očistiš in namažeš. Pa bi moglo biti čisto OK.

Objavljeno

Dobro tole (si bom zapomnil) samo tole je KTM in ima votle osi (tisto s konusi kaj dosti ne pomaga) .

lp

Objavljeno (popravljeno)

Te čisto razumem sem sam podobnega mišljenja ali si potem vzel tudi originalni set ležajev in tesnilk?

Mogoče sem smešno napisal ma me je res zanimalo ker bi pomoje moral tudi jaz tole narediti 10 let star in 65.000km jaz tega še nisem delal - predhodno dvomim, da so kaj čarali.

Delam pa vsako leto:
- sčistim in na novo namastim ležaj v prednjih vilicah (fork pivot)
- sčistim v nulo in na novo namažem potisni sistem za sklopko *pomembno ker v njega meče umazano mast od ketne.
- sčistim in na novo namažem osi koles
- menjam vse zavorne tekočine 
- mineralno tekočino za sklopko ( tukaj če ti lahko svetujem uporabi samo Maguro blood oil ali pa ATF )

Večkrat letno prezračim prednje vilice - olje pa menjam na 5000 km vsako drugo menjavo pa mu privoščim celotni set oljnih filtrov ( manj kot 20€ ).
In zaenkrat motor laufa BP. Moram pa tole zadnjo nihajko več kot očitno razdret. 

 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno
pred 33 minutami, KilleRBee pravi:

Te čisto razumem sem sam podobnega mišljenja ali si potem vzel tudi originalni set ležajev in tesnilk?

Ležaje lahko kupiš 'original' po zlatarskih cenah al pa 'neoriginal generika'  po precej nižji ceni. Za primer - ležaj za kolo od 690 Enduro R je 15€/komad - 'original'. 'Generik' z isto kodo pa 5€/kos. Štancajo jih pa isti Poljaki, pa še kdo poleg.

Btw @miklavc - bilo bi koristno da poslikaš in objaviš menjane dele (ležaji, semeringi, kak ostali droben material) in številke delov. Pride prav, ko boš sam (al pa kdo drug) čez nekaj časa iskal kosovnico.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 urami, franc pravi:

Dobro tole (si bom zapomnil) samo tole je KTM in ima votle osi (tisto s konusi kaj dosti ne pomaga) .

lp

votla os - še lažje .. očistiš lukjno s podaljšanim svedrom - če ga imaš - ali pa s krtačko na vrtalki..  po prejšnjem postopku pač ko začneš izbijat vzameš jekleno palico , ki je za primerno zračnost tanjša od luknje in na začetku malenkost konična zaradi "nabijanja/širjenja " samega materiala na mestu stika - top , ker dejansko udarjaš na drugi strani po notranjem delu glave vijaka - zakaj bolje ? zato ker si res v centru.. edina poškodba , ki se lahko zgodu je, da prebiješ sredinsko luknjo na glavi vijaka ..

Objavljeno
pred eno uro, KilleRBee pravi:

Te čisto razumem sem sam podobnega mišljenja ali si potem vzel tudi originalni set ležajev in tesnilk?

Mogoče sem smešno napisal ma me je res zanimalo ker bi pomoje moral tudi jaz tole narediti 10 let star in 65.000km jaz tega še nisem delal - predhodno dvomim, da so kaj čarali.

Delam pa vsako leto:
- sčistim in na novo namastim ležaj v prednjih vilicah (fork pivot)
- sčistim v nulo in na novo namažem potisni sistem za sklopko *pomembno ker v njega meče umazano mast od ketne.
- sčistim in na novo namažem osi koles
- menjam vse zavorne tekočine 
- mineralno tekočino za sklopko ( tukaj če ti lahko svetujem uporabi samo Maguro blood oil ali pa ATF )

Večkrat letno prezračim prednje vilice - olje pa menjam na 5000 km vsako drugo menjavo pa mu privoščim celotni set oljnih filtrov ( manj kot 20€ ).
In zaenkrat motor laufa BP. Moram pa tole zadnjo nihajko več kot očitno razdret. 

 

Oprosti če je moj post zgledal malo bolj osebno, ni letelo to nate ;-)

pred 23 minutami, jskrablin pravi:

Ležaje lahko kupiš 'original' po zlatarskih cenah al pa 'neoriginal generika'  po precej nižji ceni. Za primer - ležaj za kolo od 690 Enduro R je 15€/komad - 'original'. 'Generik' z isto kodo pa 5€/kos. Štancajo jih pa isti Poljaki, pa še kdo poleg.

Btw @miklavc - bilo bi koristno da poslikaš in objaviš menjane dele (ležaji, semeringi, kak ostali droben material) in številke delov. Pride prav, ko boš sam (al pa kdo drug) čez nekaj časa iskal kosovnico.

Nekih generičnih ležajev in semeringov se jaz izogibam. Če je le mogoče vedno vzamem SKF/FAG izdelke, so malenkost dražji od generičnih ampak še vedno ceneje od OEM.

Seznam menjanih delov je v nastajanju in bo objavlen ko končam z motorjem ;-)

Objavljeno

Ker tudi sam nameravam preventivno menjati (vsaj kolesne) ležaje na LC4 me zanima ali ima kdo izkušnje z inox ležaji oz. ali bi sploh kaj pridobil s tem? SKF so dooosti dražji in v to sigurno nebi šel (raje večkrat menjam), generični pa so še sprejemljivi.

Objavljeno

Z ležaji se jaz nebi igral. Da bi morali biti ravno KTM-ovi je brez veze, ampak "firma" pa morajo biti, kot je rekel Miklavc SKF/FAG je kar "minimum" sprejemljivega  ( "kitajski" ležaji so meni smrtno nevarni) .

lp

Objavljeno
pred 15 minutami, imaging pravi:

Ker tudi sam nameravam preventivno menjati (vsaj kolesne) ležaje na LC4 me zanima ali ima kdo izkušnje z inox ležaji oz. ali bi sploh kaj pridobil s tem? SKF so dooosti dražji in v to sigurno nebi šel (raje večkrat menjam), generični pa so še sprejemljivi.

Na moji bivši LC4 640 sem jaz menjal vse kolesne ležaje in tesnila. Številke delov pa so na advrider-ju.

Pa se link:http://advrider.com/index.php?threads/ktm-lc4-640-thread-index.86958/page-419#post-29221322

Celotne cene za menjavo se ne spomnim, računi pa so šli z motorjem vred k novemu lastniku.

Objavljeno (popravljeno)

Nobenih zamer, počakam na št. ležajev - v naprej hvala. :OK:

 

Sem gledal originalni set za popravilo za 950SM/R je 60004230010 Seleš ima objavljeno da stane 46,67 z ddv ( predvidevam, da je pri ADV isto ).

950sm.PNG

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno (popravljeno)
24 minutes ago, KilleRBee said:

Nobenih zamer, počakam na št. ležajev - v naprej hvala. :OK:

 

Sem gledal originalni set za popravilo za 950SM/R je 60004230010 Seleš ima objavljeno da stane 46,67 z ddv ( predvidevam, da je pri ADV isto ).

950sm.PNG

Iz http://sparepartsfinder.ktm.com zelo lepo lahko vidiš kateri ležaj ali tesnilo je... to majo super porihtano.

Npr.
0625062052 GR.BALL BEAR. 6205-2RSHC3HMTF7

pomeni da je ležaj tipa 6205-2RS in lahko uporabiš ležaj tega tipa katerekoli znamke. Tudi sam raje vzamem SKF, tiste distančnike pa verjetno ni taka sila menjavat če so OK.

 

Popravljeno . Popravil imaging
Objavljeno
pred 37 minutami, imaging pravi:

Iz http://sparepartsfinder.ktm.com zelo lepo lahko vidiš kateri ležaj ali tesnilo je... to majo super porihtano.

Npr.
0625062052 GR.BALL BEAR. 6205-2RSHC3HMTF7

pomeni da je ležaj tipa 6205-2RS in lahko uporabiš ležaj tega tipa katerekoli znamke. Tudi sam raje vzamem SKF, tiste distančnike pa verjetno ni taka sila menjavat če so OK.

 

SKF 6205-2RS C3, obvezno C3 tolerančno območje zaradi gretja ležaja med vožnjo

http://www.skf.com/ph/products/bearings-units-housings/roller-bearings/principles/bearing-data-general/bearing-internal-clearance/index.html

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ker sem na ADV Rider forumu zasledil, da ima precej motorjev težave z bencinsko črpalko zaradi zamašenih filtrov, sem se tudi sam lotil menjave filtrov. Filtre sem naročil od uporabnika na ADV forumu (27€ s poštnino).

Po odstranitvi črpalke sem videl, da je bila moja odločitev povsem pravilna , saj so bili filtri kar precej umazani.

 

sMwOdgcMA5GH2Z-4DWRf-Q00yHnceTYLIHq7Cwrd

Po sledovih na vijaku za maso na črpalki, bi rekel, da jo je že nekdo razdiral težko pa rečem ali so bili filtri že menjani ali ne. Motor je letnik 2006 in ima 65tkm.

Črpalko sem opremil z novimi filtri in novim O-ringom, ki je bil priložen filtrom. 

RucqFUZ7LbUry5lxaExPPoWZrrJ6iLyvV7ydPLKk

Glede na strošek in hitrost menjave, je tole vsekakor zadeva, ki se jo splača preventivno preveriti in zamenjati. Še najbolj zamudno je iztočiti bencin iz levega rezervoarja.

Objavljeno

Tudi to je eden izmen načinov kako lahko nekdo zveže GPS na motor :wallbash::wallbash:

img20170129181312.jpg
img20170129182402.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 35 minutami, miklavc pravi:

Tudi to je eden izmen načinov kako lahko nekdo zveže GPS na motor :wallbash::wallbash:

img20170129181312.jpg
img20170129182402.jpg

:lol1:

Objavljeno

Po včerašnji polomiji, ki sem jo našel za lučjo, sem moral zadevo urediti kot se spodobi, čeprav nisem "štromar" ;)

Kot prvo naj omenim, da je to že tretji motor na katerem imam takšno vezavo GPS napajanja in preverjeno deluje v v seh pogojih :yea1: V opozorilo naj še omenim, da je takšna vezava primerna samo za GPS enote ki so zmožne sprejemati 12V napetost. Npr.: Garmin 60CSx ki ga sam uporabljam, lahko prebavi enosmerno napetost 5-32V.

 

Prvo je treba sneti z motorja predjo luč, sama napeljava se priklopi na napajenje parkirne luči, tiste najmanjše v fokusu. Zakaj sem? Tokogrok je že zaščiten z varovalko in deluje samo z vstavljenim ključem, torej ne more po nepotrebnem prazniti akumulatorja, ko je motor ugasnjen. Pa začnimo...

...najprej je potrebno prerezati žice do parkirne lučke, sem bomo potem napeljali naša 2 kabla za GSP napajanje, lahko kak centimeter dlje od priklopa, kot pa sem rezal jaz
img201701292043551.jpg

Žice na motorju jaz najraje stiskam, namesto lotam. Ena žica končana in zaščitena, druga v delu
img20170129210111.jpg

Med GPS in vir priklopa vedno zvežem vodoodporni konektor, kar pride prav ko je potrebno luč sneti z motorja
img20170129212528.jpg

Celotna luč se z odklopi od glavnega "živčevja" z dvema konektorejma, GPS napeljava in glavni konekotr za napeljavo luči
img20170129212634jpg-idn.jpg

To je to, GPS deluje, samo takrat ko so na motorju priužgane luči, odtranje celotnega prednjega dela pa traja samo 2s dlje. 
img20170129212756.jpg

Vse kaj je še tukaj potrebno narediti je zaščititi žice in z vezicami lepo zvezati ob nosilni okvir armautrke, da ne izgleda vse skupaj kot podganje gnezdo. Skupaj cca. 30min dela in eno Laško :alko: 

Objavljeno

Kako pa da nisi uporabil konektor ACC1 ali ACC2, ki imaš pripravljene pod lučjo? Tudi ta 2 sta varovana z varovalko in eden od teh je vezan na ključ.

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, obad pravi:

Kako pa da nisi uporabil konektor ACC1 ali ACC2, ki imaš pripravljene pod lučjo? Tudi ta 2 sta varovana z varovalko in eden od teh je vezan na ključ.

Sem razmišljal tudi o tem, ampak bom ta 2 priklopa potreboval za druge porabnike ;-) GPS porabi pa tako malo, da ne ovira delovanja luči :-)

Popravljeno . Popravil miklavc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Priprave na sezono potekajo:

589e28bc81afc_2017-02-1020_25_57.thumb.jpg.ae2160caad1cdfcc9f399cc4f4df20c3.jpg

Ima kdo na zalogi mogoče filter set za bencinsko pumpo? V mislih imam tisto tacenejšo varianto od enega grka z ADVrider foruma. Ker sem sicer naročil, tako da vrnem enak set, ampak nevem kdaj pridejo, moped pa bi moral čimprej letet :)

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!