Quest Objavljeno Januar 19, 2017 Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 pred 13 urami, miklavc pravi: Po več kot 1,5h dolgem razbijanju po osi nihajke sem jo končno odstranil, ampak ne brez posledic Mogoče ena ideja za tako izbijanje. Imel na stroju enak problem. Batnica z leti zapekla-ne gre ven. Nabijal z macolo da mi je roka stran padla. Potem pa vzel pnevmatsko štemarco za 10 eur jo skonca nastavil pritisnil. Po 5 minutah je batnica lepo počasi brez poškodb popustila. Miljon udarcev pa je. Lahko si narediš še kakšen nastavek da ne poškoduješ navojev. Je pa tudi navadna bormašina s štemanjem dobra. miklavc, hajoktejn in Kor13 3
imaging Objavljeno Januar 19, 2017 Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 3 hours ago, bambi61 said: Kaj pa jo naj vsak teden malo ven vzamem??Ker mazalice ali česa drugega nima?! Ne vem kako je pri LC8, ampak nekateri si mazalico naredijo sami zraven.
thumper Objavljeno Januar 19, 2017 Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 Ob 11.01.2017 at 22:12, sayo pravi: Kaj pa če svinjarije ni glede tega ni skrbi- svinjarija je.. če kdo ne verjame se spusti olje ven pa nalije petrolej + detergent za notranje pranje agregatov, svečke ven , na valjar in v prestavo.. Ob 15.01.2017 at 11:32, miklavc pravi: Za tiste 3x na leto, ko bi jo uporabljal za odtegovanje se mi je ne spalča imet ;-) Trenutno imam en velik problem z odstranjevanje osi nihajke, jo kar dobro drži. rešitev - os je verjetno 14 ali več mm .. če ima centrirno luknjico (če je nima jo pa zavrtaš - točkalo , 2,5mm sveder in potem s koničnim grezilom konus ali pa s svedromvrtalko ) : če je navoj 14mm vzameš jekleno palico fi10mm - dovolj je dolžina 2/3 osi - , vpneš v vrtalko , vrtalko v primež , prižgeš in s fleksarico pobrusiš konus približno enakega kota kot je v osi centrirna luknjica.. če imaš možnost stružnice se pa naredi na izbijaču konus pred izbijanjem pa vzameš karkoli trdeda nasloniš na glavo vijaka in pretepeš glavo vijaka od osi z 2kg macolo - z občutkom . vmes z redkim "krown" -om posprejaš na stikih med okvirjem in nihajko ter vzdodovjem za amortizer če je skupno vrtišče.nato s ključem vrtiš os - po potrebi našpricaš s sprejem.. šele nato se spraviš izbijat os .. ko se premakne za 1-2cm jo očistiš . podmažeš - in nabiješ nazaj noter .. vsakič naslednjič gre za več ven .. lp cikadina, miklavc, igc1 in 2 others 5
jskrablin Objavljeno Januar 19, 2017 Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 pred 5 urami, bambi61 pravi: Kaj pa jo naj vsak teden malo ven vzamem??Ker mazalice ali česa drugega nima?! 1x na sezono jo ven vržeš, očistiš in namažeš. Pa bi moglo biti čisto OK.
franc Objavljeno Januar 19, 2017 Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 Dobro tole (si bom zapomnil) samo tole je KTM in ima votle osi (tisto s konusi kaj dosti ne pomaga) . lp igc1 1
Popularna objava miklavc Objavljeno Januar 19, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 19, 2017 pred 14 urami, KilleRBee pravi: Zakaj si šel to delati? Si imel luft? Zato ker: 1. poskrbim da so moji motorji v top mehanski kondiciji, do zadnjega ležaja in tesnila, da je manj možnosti da med kakšnim izletom končam ob robu ceste s pokvarjenim motorjem 2. Motor je star 13let in ima prevoženih 88.000 km po bog ve kakšnih cestah in vremenskih razmerah 3. Po takšnem času v ležajih ni več masti 4. Takšne zadeve vsi zanemarjajo, potem pa jamrajo kako se motor smešno obnaša tudi po zelo dragi nastavitvi vzmetenja, dragi so ležaji za nihajke, ipd. 5. Nikoli ne zaupam prejšnjemo lastniku, ki reče da je pred 1000km naredil komplet servis nima pa nobenega računa od potrošnega materiala ali kakšen star del kje. Pa še kakšen razlog bi se kje našel pred 14 urami, bambi61 pravi: Kaj pa jo naj vsak teden malo ven vzamem??Ker mazalice ali česa drugega nima?! Za servisne intervale imaš uporabniški priročnik za motor, če ga nisi dobil ob nakupu motorja ga lahko najdeš kje na Googlu. Iz 950 priročnika se to dela na 7500km, večina slovenskih motoristov/mehanikov pa to preverja in popravlja ko že vse crkne in je za zamenjat več delov ker 4 semeringi za 9€, 100g masti in 1h časa v domači garaži sredi zime je pač predrago za naše standarde. Žan96, Joker, Quest in 8 others 11
KilleRBee Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 (popravljeno) Te čisto razumem sem sam podobnega mišljenja ali si potem vzel tudi originalni set ležajev in tesnilk? Mogoče sem smešno napisal ma me je res zanimalo ker bi pomoje moral tudi jaz tole narediti 10 let star in 65.000km jaz tega še nisem delal - predhodno dvomim, da so kaj čarali. Delam pa vsako leto: - sčistim in na novo namastim ležaj v prednjih vilicah (fork pivot) - sčistim v nulo in na novo namažem potisni sistem za sklopko *pomembno ker v njega meče umazano mast od ketne. - sčistim in na novo namažem osi koles - menjam vse zavorne tekočine - mineralno tekočino za sklopko ( tukaj če ti lahko svetujem uporabi samo Maguro blood oil ali pa ATF ) Večkrat letno prezračim prednje vilice - olje pa menjam na 5000 km vsako drugo menjavo pa mu privoščim celotni set oljnih filtrov ( manj kot 20€ ). In zaenkrat motor laufa BP. Moram pa tole zadnjo nihajko več kot očitno razdret. Popravljeno Januar 20, 2017. Popravil KilleRBee miklavc 1
jskrablin Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 pred 33 minutami, KilleRBee pravi: Te čisto razumem sem sam podobnega mišljenja ali si potem vzel tudi originalni set ležajev in tesnilk? Ležaje lahko kupiš 'original' po zlatarskih cenah al pa 'neoriginal generika' po precej nižji ceni. Za primer - ležaj za kolo od 690 Enduro R je 15€/komad - 'original'. 'Generik' z isto kodo pa 5€/kos. Štancajo jih pa isti Poljaki, pa še kdo poleg. Btw @miklavc - bilo bi koristno da poslikaš in objaviš menjane dele (ležaji, semeringi, kak ostali droben material) in številke delov. Pride prav, ko boš sam (al pa kdo drug) čez nekaj časa iskal kosovnico. thumper in igc1 2
thumper Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 pred 19 urami, franc pravi: Dobro tole (si bom zapomnil) samo tole je KTM in ima votle osi (tisto s konusi kaj dosti ne pomaga) . lp votla os - še lažje .. očistiš lukjno s podaljšanim svedrom - če ga imaš - ali pa s krtačko na vrtalki.. po prejšnjem postopku pač ko začneš izbijat vzameš jekleno palico , ki je za primerno zračnost tanjša od luknje in na začetku malenkost konična zaradi "nabijanja/širjenja " samega materiala na mestu stika - top , ker dejansko udarjaš na drugi strani po notranjem delu glave vijaka - zakaj bolje ? zato ker si res v centru.. edina poškodba , ki se lahko zgodu je, da prebiješ sredinsko luknjo na glavi vijaka ..
miklavc Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 pred eno uro, KilleRBee pravi: Te čisto razumem sem sam podobnega mišljenja ali si potem vzel tudi originalni set ležajev in tesnilk? Mogoče sem smešno napisal ma me je res zanimalo ker bi pomoje moral tudi jaz tole narediti 10 let star in 65.000km jaz tega še nisem delal - predhodno dvomim, da so kaj čarali. Delam pa vsako leto: - sčistim in na novo namastim ležaj v prednjih vilicah (fork pivot) - sčistim v nulo in na novo namažem potisni sistem za sklopko *pomembno ker v njega meče umazano mast od ketne. - sčistim in na novo namažem osi koles - menjam vse zavorne tekočine - mineralno tekočino za sklopko ( tukaj če ti lahko svetujem uporabi samo Maguro blood oil ali pa ATF ) Večkrat letno prezračim prednje vilice - olje pa menjam na 5000 km vsako drugo menjavo pa mu privoščim celotni set oljnih filtrov ( manj kot 20€ ). In zaenkrat motor laufa BP. Moram pa tole zadnjo nihajko več kot očitno razdret. Oprosti če je moj post zgledal malo bolj osebno, ni letelo to nate ;-) pred 23 minutami, jskrablin pravi: Ležaje lahko kupiš 'original' po zlatarskih cenah al pa 'neoriginal generika' po precej nižji ceni. Za primer - ležaj za kolo od 690 Enduro R je 15€/komad - 'original'. 'Generik' z isto kodo pa 5€/kos. Štancajo jih pa isti Poljaki, pa še kdo poleg. Btw @miklavc - bilo bi koristno da poslikaš in objaviš menjane dele (ležaji, semeringi, kak ostali droben material) in številke delov. Pride prav, ko boš sam (al pa kdo drug) čez nekaj časa iskal kosovnico. Nekih generičnih ležajev in semeringov se jaz izogibam. Če je le mogoče vedno vzamem SKF/FAG izdelke, so malenkost dražji od generičnih ampak še vedno ceneje od OEM. Seznam menjanih delov je v nastajanju in bo objavlen ko končam z motorjem ;-) imaging, KilleRBee, hajoktejn in 4 others 7
imaging Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Ker tudi sam nameravam preventivno menjati (vsaj kolesne) ležaje na LC4 me zanima ali ima kdo izkušnje z inox ležaji oz. ali bi sploh kaj pridobil s tem? SKF so dooosti dražji in v to sigurno nebi šel (raje večkrat menjam), generični pa so še sprejemljivi.
franc Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Z ležaji se jaz nebi igral. Da bi morali biti ravno KTM-ovi je brez veze, ampak "firma" pa morajo biti, kot je rekel Miklavc SKF/FAG je kar "minimum" sprejemljivega ( "kitajski" ležaji so meni smrtno nevarni) . lp
miklavc Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 pred 15 minutami, imaging pravi: Ker tudi sam nameravam preventivno menjati (vsaj kolesne) ležaje na LC4 me zanima ali ima kdo izkušnje z inox ležaji oz. ali bi sploh kaj pridobil s tem? SKF so dooosti dražji in v to sigurno nebi šel (raje večkrat menjam), generični pa so še sprejemljivi. Na moji bivši LC4 640 sem jaz menjal vse kolesne ležaje in tesnila. Številke delov pa so na advrider-ju. Pa se link:http://advrider.com/index.php?threads/ktm-lc4-640-thread-index.86958/page-419#post-29221322 Celotne cene za menjavo se ne spomnim, računi pa so šli z motorjem vred k novemu lastniku. hajoktejn 1
KilleRBee Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 (popravljeno) Nobenih zamer, počakam na št. ležajev - v naprej hvala. Sem gledal originalni set za popravilo za 950SM/R je 60004230010 Seleš ima objavljeno da stane 46,67 z ddv ( predvidevam, da je pri ADV isto ). Popravljeno Januar 20, 2017. Popravil KilleRBee
imaging Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 (popravljeno) 24 minutes ago, KilleRBee said: Nobenih zamer, počakam na št. ležajev - v naprej hvala. Sem gledal originalni set za popravilo za 950SM/R je 60004230010 Seleš ima objavljeno da stane 46,67 z ddv ( predvidevam, da je pri ADV isto ). Iz http://sparepartsfinder.ktm.com zelo lepo lahko vidiš kateri ležaj ali tesnilo je... to majo super porihtano. Npr. 0625062052 GR.BALL BEAR. 6205-2RSHC3HMTF7 pomeni da je ležaj tipa 6205-2RS in lahko uporabiš ležaj tega tipa katerekoli znamke. Tudi sam raje vzamem SKF, tiste distančnike pa verjetno ni taka sila menjavat če so OK. Popravljeno Januar 20, 2017. Popravil imaging jskrablin 1
miklavc Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 pred 37 minutami, imaging pravi: Iz http://sparepartsfinder.ktm.com zelo lepo lahko vidiš kateri ležaj ali tesnilo je... to majo super porihtano. Npr. 0625062052 GR.BALL BEAR. 6205-2RSHC3HMTF7 pomeni da je ležaj tipa 6205-2RS in lahko uporabiš ležaj tega tipa katerekoli znamke. Tudi sam raje vzamem SKF, tiste distančnike pa verjetno ni taka sila menjavat če so OK. SKF 6205-2RS C3, obvezno C3 tolerančno območje zaradi gretja ležaja med vožnjo http://www.skf.com/ph/products/bearings-units-housings/roller-bearings/principles/bearing-data-general/bearing-internal-clearance/index.html imaging, jskrablin in thumper 3
obad Objavljeno Januar 27, 2017 Opozori Objavljeno Januar 27, 2017 Ker sem na ADV Rider forumu zasledil, da ima precej motorjev težave z bencinsko črpalko zaradi zamašenih filtrov, sem se tudi sam lotil menjave filtrov. Filtre sem naročil od uporabnika na ADV forumu (27€ s poštnino). Po odstranitvi črpalke sem videl, da je bila moja odločitev povsem pravilna , saj so bili filtri kar precej umazani. Po sledovih na vijaku za maso na črpalki, bi rekel, da jo je že nekdo razdiral težko pa rečem ali so bili filtri že menjani ali ne. Motor je letnik 2006 in ima 65tkm. Črpalko sem opremil z novimi filtri in novim O-ringom, ki je bil priložen filtrom. Glede na strošek in hitrost menjave, je tole vsekakor zadeva, ki se jo splača preventivno preveriti in zamenjati. Še najbolj zamudno je iztočiti bencin iz levega rezervoarja. AJ, sayo, bosa in 5 others 8
miklavc Objavljeno Januar 29, 2017 Opozori Objavljeno Januar 29, 2017 Tudi to je eden izmen načinov kako lahko nekdo zveže GPS na motor Mavti in igc1 2
hajoktejn Objavljeno Januar 29, 2017 Opozori Objavljeno Januar 29, 2017 pred 35 minutami, miklavc pravi: Tudi to je eden izmen načinov kako lahko nekdo zveže GPS na motor miklavc 1
miklavc Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 Po včerašnji polomiji, ki sem jo našel za lučjo, sem moral zadevo urediti kot se spodobi, čeprav nisem "štromar" Kot prvo naj omenim, da je to že tretji motor na katerem imam takšno vezavo GPS napajanja in preverjeno deluje v v seh pogojih V opozorilo naj še omenim, da je takšna vezava primerna samo za GPS enote ki so zmožne sprejemati 12V napetost. Npr.: Garmin 60CSx ki ga sam uporabljam, lahko prebavi enosmerno napetost 5-32V. Prvo je treba sneti z motorja predjo luč, sama napeljava se priklopi na napajenje parkirne luči, tiste najmanjše v fokusu. Zakaj sem? Tokogrok je že zaščiten z varovalko in deluje samo z vstavljenim ključem, torej ne more po nepotrebnem prazniti akumulatorja, ko je motor ugasnjen. Pa začnimo... ...najprej je potrebno prerezati žice do parkirne lučke, sem bomo potem napeljali naša 2 kabla za GSP napajanje, lahko kak centimeter dlje od priklopa, kot pa sem rezal jaz Žice na motorju jaz najraje stiskam, namesto lotam. Ena žica končana in zaščitena, druga v delu Med GPS in vir priklopa vedno zvežem vodoodporni konektor, kar pride prav ko je potrebno luč sneti z motorja Celotna luč se z odklopi od glavnega "živčevja" z dvema konektorejma, GPS napeljava in glavni konekotr za napeljavo luči To je to, GPS deluje, samo takrat ko so na motorju priužgane luči, odtranje celotnega prednjega dela pa traja samo 2s dlje. Vse kaj je še tukaj potrebno narediti je zaščititi žice in z vezicami lepo zvezati ob nosilni okvir armautrke, da ne izgleda vse skupaj kot podganje gnezdo. Skupaj cca. 30min dela in eno Laško jskrablin, DAMI34, igc1 in 5 others 8
obad Objavljeno Januar 30, 2017 Opozori Objavljeno Januar 30, 2017 Kako pa da nisi uporabil konektor ACC1 ali ACC2, ki imaš pripravljene pod lučjo? Tudi ta 2 sta varovana z varovalko in eden od teh je vezan na ključ. MiNa 1
miklavc Objavljeno Januar 31, 2017 Opozori Objavljeno Januar 31, 2017 (popravljeno) pred 8 urami, obad pravi: Kako pa da nisi uporabil konektor ACC1 ali ACC2, ki imaš pripravljene pod lučjo? Tudi ta 2 sta varovana z varovalko in eden od teh je vezan na ključ. Sem razmišljal tudi o tem, ampak bom ta 2 priklopa potreboval za druge porabnike ;-) GPS porabi pa tako malo, da ne ovira delovanja luči :-) Popravljeno Januar 31, 2017. Popravil miklavc hajoktejn in Kmet2 2
Popularna objava miklavc Objavljeno Februar 7, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 7, 2017 Danes sem imel srečo, da so predavanja na faksu odpadla in sem lahko malo časa namenil moji 950-ki. Tisti ki me poznajo in poznajo moj blog, vedo da sem včasih preveč ustvarjalen in tako je bilo tudi danes Takrat ko sem domov pripeljal mojo prelepo Pomarančo sem seveda pregledal cel internet za vsemi možnimo aftermarket deli, nadgradnjami, itd. Ena ki mi je zelo ostala v spominu je bila možnost zaklepanje predalčka na sredini motorja med tankoma. Seveda je proizvajalec za ta kit kdo drug kot Touratech. In kot se za nemce spodobi imajo zelo zasoljene cene, katere pa nisem bil pripravljen plačat. Po daljšem razmisleku sem se odločil da ne želim 50 ključev na oobesku od motojra da binglajajo iz ključavnice med vožnjo, sem odstranil klučavnico iz GPS kletke in se podal po večjih slovenskih trgovinah s tehničnim materialom in nabavil 2 ključavnici v paketu na 1 ključ. Bo bolj natančnem pregledu ključavnic doma, sem ugotovil da so od istega proizvajalca kot pa tiste ki jih uporablja TT. Ključavnice sem najceneje dobil v Bauhaus-u, 19,99€ za komplet na sliki. Ker pa sem želel obdržati ključavnico z montažo preko matice na GPS kletki, sem moral zamenjati vložke ključavnic. Postopek je čisto preprost, paziti je treba samo da je ključ vedno v cilindru, ker drugače lahko preživš kar nekaj časa na kolenih in iščeš tiste male vzmeti ki so znotraj Menjava cilindrov končana, sedaj 1 ključ odpira ključavnico na GPS kletki in na pokvovu predala. Sedaj pride pa na vrsto tisti, bolj ustvarjalniški del. Najprej je treba ugotoviti in izmeriti kje je potrebno vrtati luknjo za ključavnico da bo dosegla rob na notranji strani in bo dovolj oddaljena od originalnega vijaka. Po vseh meritvah in označevanju je bil čas za vrtanje s kirurško natančnostjo Prvi preizkusi če je vse tako kot mora biti NAtančnost pri merjenju se je izplačala in je vse skupaj pasalo v prvem poizkusu. Slike od končane inštalacije, znotraj odklenjeno, znotraj zaklenjeno in zunaj Zelo zadovoljen s končnim izdelkom, sedaj ravno nemore vsak odpirati tega predala in se po možnosti igrati z varovalkami na motorju, katere ob pravih kratkih stikih lahko celo vžgejo motor in se lahko nepridiprav brez problema odpelje (v primeru da belanca ni zaklenjena) Še en kratek video delovanja obeh ključavnic na motorju Z malim brusilnim strojčkom je dela za cca 1h in eno pivo Lp, Matej Quest, Joker, Janezs in 13 others 16
AJ Objavljeno Februar 10, 2017 Opozori Objavljeno Februar 10, 2017 Priprave na sezono potekajo: Ima kdo na zalogi mogoče filter set za bencinsko pumpo? V mislih imam tisto tacenejšo varianto od enega grka z ADVrider foruma. Ker sem sicer naročil, tako da vrnem enak set, ampak nevem kdaj pridejo, moped pa bi moral čimprej letet igc1 in hajoktejn 2
obad Objavljeno Februar 11, 2017 Opozori Objavljeno Februar 11, 2017 @AJ katero "šipo" imaš tole gor?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se