skuterist Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Takole...pa sem tudi jaz ponosen lastnik maxija. Sicer mi ni uspelo dobiti 400cc Burgmena, pa me bo zato moral zadovoljiti kar 250-ka. Vozi se odlično, pa po dežju tudi...me je iz Ljubljane 2x opralo hehehe. Prava krstna vožnja Se pravi da si že kupil, jaz pa sem Te hotel opozoriti da se je med oglasi pojavil eden 400, ki bi ustrezal tvoji "cenovni" izbiri. Naslednjič pa se nam lahko pridružiš. ja še to: na tisti znakec za servis, ključek se zbriše tako, da ugasneš sesalc, na ugašnjenem pritisneš tisti gumbek za reset števca, nastavljanje ure in menjavo prikaza, ga držiš in ga držiš tudi med tem ko daš kontakt. še držiš in znakec na šteucu čudežno izgine.. Počasi boš postal pravi "expert". Je pa zanimivo da imata sedaj že dva uporabnika "hard" strojev (endura + motokros) maxije za izlete. Kaj nimajo vajni stroji dovolj "udobja" (malo za šalo). @Brane letos še nismo bili na obali, boš kaj predlagal?
BRANE Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 predlagam obisk najmanjšega mesta na svetu, pa mini slapove krke v istri. (hum in Kotli)
MX_Peter Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Počasi boš postal pravi "expert". Je pa zanimivo da imata sedaj že dva uporabnika "hard" strojev (endura + motokros) maxije za izlete. Kaj nimajo vajni stroji dovolj "udobja" (malo za šalo). Nene ni panike v udobju pri motokrosu, bolj je problem, da svoje drage ne moreš z njim nikamor peljat hehe. Drugače, pa je cesta tak nora ratala, da kaj drugega kot en malo močnejši skuter ne pride v upoštev. Mi se dost zdivjamo v eni uri na pisti, tako da smo potem na cesti umirjeni vozniki...drugi "sportaši" pač adrenalin iščejo na bolj nevarnem okolju...beri naše ceste!!!
BRANE Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Nene ni panike v udobju pri motokrosu, bolj je problem, da svoje drage ne moreš z njim nikamor peljat hehe. Drugače, pa je cesta tak nora ratala, da kaj drugega kot en malo močnejši skuter ne pride v upoštev. Mi se dost zdivjamo v eni uri na pisti, tako da smo potem na cesti umirjeni vozniki...drugi "sportaši" pač adrenalin iščejo na bolj nevarnem okolju...beri naše ceste!!!jest bi še dodal, da una reč tko fajn trese, da če peleš babo na unih hardih pa krosih, pa pol nimaš miru še celo noč pred njo.. zakaj pa mislite da moški stojimo na unih mopedih..
skuterist Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Po krajši skuterski abstinenci, se vračam med skuteriste. Se vidimo na kakšni skupni vožnji... Kaj te je prineslo nazaj v "te vode"? A si imel vmes motor?
1965 Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Kaj te je prineslo nazaj v "te vode"? A si imel vmes motor? V "teh vodah" se doro počutim. NE
skuterist Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Ve kdo kako se resetira Tmax? Števec za olje ali jermen? Za novi model Ti lahko pomagam, napiši kaj bi rad resertiral.
skuterist Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Pravzaprav bi Ti lahko za oboje napisal , postopek je enak. S gumbom select izbereš kaj rabiš npr Oil Trip ali V-Belt. Nato tipko reset držiš 1 sekundo da začne napis OIL ali V-Belt utripati. Ko napis utripa pa tipko reset pritisneš (držiš) 3 sekunde, napis se "zbriše". To je to. Kako ima zadevo rešen prejšnji model ne vem.
Drejči Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 Malo spremljam tale forum in pa tole debato. In nekdo tam sprašuje o tunungu T-Max-a .) , nas pa nič ne vpraša oz. nič ne pove, da se spogleduje z idejo o zapustitvi maxi voda. Pa da se ne registriram tam in vmešam v njihovo prepucavanje kateri maxi je oh in sploh bom odgovor na vprašanje o tuningu T-Maxa napisal tule. Za variomat in izpuh se ve, Polini Speed Control/Malossi Multivar 2000 + Akrapovič/LeoVince/... + ampak za tole pa ne vem če se že ve :naughty:
skuterist Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 Malo spremljam tale forum in pa tole debato. In nekdo tam sprašuje o tunungu T-Max-a .) , nas pa nič ne vpraša oz. nič ne pove, da se spogleduje z idejo o zapustitvi maxi voda. Pa da se ne registriram tam in vmešam v njihovo prepucavanje kateri maxi je oh in sploh bom odgovor na vprašanje o tuningu T-Maxa napisal tule. Za variomat in izpuh se ve, Polini Speed Control/Malossi Multivar 2000 + Akrapovič/LeoVince/... ampak za tole pa ne vem če se že ve :naughty: Vsake toliko jih kaj "pametnega" vprašam, pa potem opazujem "interne" prepire. Je pa res da sem se dogovoril za test XJ6. Svojega pa še ne bom tako hitro prodajal, brez skrbi Glede tuninga Akrapo je "predrag". Valjčki so bolj realna varianta. Tisto zadnje pa nisem zasledi , poceni pa sigurno ni. Daj prijavi se, nekateri "dečki" so čisto O.K. Nisi še pa objavil zadnjih meritev, sedaj ko tvoj diha s "odprtim" izpuhom in "pljuči". Je dosti razlike?
skuterist Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 (popravljeno) A je kdo kaj slišal oziroma ve o podjetju Top Performance (ITA)? Dela variatorje za maxije. Sem zasledil "zanimiv" članek (gled priponko), ki je na strani www.motorparts.it. Ali mi ga lahko kdo prevede , se odolžim s . Prevod pa kar na PM ali pa pošljem email . SM161_VariatoreTMax.pdf Popravljeno Julij 29, 2009. Popravil skuterist
MX_Peter Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 A je kdo kaj slišal oziroma ve o podjetju Top Performance (ITA)? Dela variatorje za maxije. Sem zasledil "zanimiv" članek (gled priponko), ki je na strani www.motorparts.it. Ali mi ga lahko kdo prevede , se odolžim s . Prevod pa kar na PM ali pa pošljem email . Če obvladaš vsaj malo angleščine, ti bo tale google zadovoljivo prevedel, da boš razumel o čem se gre Goooooogleeee
debitel Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Če obvladaš vsaj malo angleščine, ti bo tale google zadovoljivo prevedel, da boš razumel o čem se gre Goooooogleeee Na tvojem mestu bi kupil preizkušeno zadevo: Malossi, Polini ali Jcosta. That is it. Zaenkrat je v direktni primerjavi najmočnejši JCosta z lažjimi valčki. Če gledaš samo variator.
Drejči Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Še ena novost iz Malossija za T-Max: cena je pa
Drejči Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 Poglej, poglej koga sem še našel na motori.hr Torej Valentin... kje si tapeciral, koliko časa je trajalo in ali si materijal prinesel s seboj. Ceno pa sedaj poznam .)
skuterist Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 Še ena novost iz Malossija za T-Max: cena je pa Skupaj s cat. vložkom je tako kot Akrapo. Potem pa že raje dam prednost domačemu znanju. Nikjer ni zaslediti kakšnega podatka o krivulji navora in podobno. Akrapovič ima vse lepo pripravljeno za ogled na svoji strani .
Drejči Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Skupaj s cat. vložkom je tako kot Akrapo. Potem pa že raje dam prednost domačemu znanju. Nikjer ni zaslediti kakšnega podatka o krivulji navora in podobno. Akrapovič ima vse lepo pripravljeno za ogled na svoji strani . Graf poteka moči in navora.
jetman Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 (popravljeno) Za deset konjev razlike spet en kup denarja... kupiš močnejši motor in je zadeva rešena... pa še konjev je v tem primeru vsaj dvakrat toliko kot na makisju. Popravljeno Avgust 3, 2009. Popravil jetman
skuterist Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 (popravljeno) Graf poteka moči in navora. V mislih sem imel samo izpuh. To vse skupaj te pošteno "udari" po denarnici , vprašanje če se sploh splača razmišljati o tem. Me pa zanima ali na "druge" bate ( 70mm) in cilinder paše "serijska" glava? Za "kompresijske" bate ( 66mm) mi tudi ni jasno odkod "tolikšna" razlika, nekaj že prinese večja kompresija ampak . Kako pa na dolgi rok vse skupaj prenese prenos pa je tudi vprašanje, čeprav bi bila varianta 2 (zelena) po moje tisto tapravo. 50 konjičkov bi (kot npr. XT660 ali Pegaso) verjetno prineslo tisto "nekaj" pri pospeševanju in prehitevanju nad recimo 100-110 km/h. @Jetman saj imaš prav vendar mi praktičnost maxija veliko odtehta, naprimer ko smo šli v Brno se tudi s motorjem nebi peljal "veliko" hitreje. Popravljeno Avgust 3, 2009. Popravil skuterist
Drejči Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Za deset konjev razlike spet en kup denarja... kupiš močnejši motor in je zadeva rešena... pa še konjev je v tem primeru vsaj dvakrat toliko kot na makisju. To vse skupaj te pošteno "udari" po denarnici , vprašanje če se sploh splača razmišljati o tem. O seveda, to vse skupaj te udari za vsaj 2000€ :unsure: A saj niti ni smisel v tem, da bi želel le več moči, če hočeš to je zagotovo racionalneje kupiti nekaj kar ima že v osnovi večjo moč. Če pa to vzameš kot iziv, hobij in ne želiš drugega motorja, potem je to prava pot. Vsakemu svoje. @Jetman saj imaš prav vendar mi praktičnost maxija veliko odtehta, naprimer ko smo šli v Brno se tudi s motorjem nebi peljal "veliko" hitreje. Če bi se peljal tako kot smo se mi, po predpisih in omejitvah hitrosti potem res težko. Če pa tako kot se pelje večina pa...
Drejči Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 Me pa zanima ali na "druge" bate ( 70mm) in cilinder paše "serijska" glava? Glede na to, da je ni v ponudbi bi rekel da paše. Za "kompresijske" bate ( 66mm) mi tudi ni jasno odkod "tolikšna" razlika, nekaj že prinese večja kompresija ampak . Če prav razumem so tu zraven še druge odmične gredi. A glede na potek krivulje moči in navora se mi zdi, da ta opcija ni najprimernejša za cestno uporabo. Kaj ti bo več moči v "špici" če pa je imaš manj povsod drugje. Če že, potem varianta 2. Kako pa na dolgi rok vse skupaj prenese prenos pa je tudi vprašanje, čeprav bi bila varianta 2 (zelena) po moje tisto tapravo. Če bi vozil z glavo potem verjetno ni velikih razlik, če pa bi neprestano "drkal" od semaforja do semaforja pa sigurno ne najbolje, a to velja tudi za serijsko različico.
skuterist Objavljeno Avgust 3, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2009 (popravljeno) O seveda, to vse skupaj te udari za vsaj 2000€ :unsure: A saj niti ni smisel v tem, da bi želel le več moči, če hočeš to je zagotovo racionalneje kupiti nekaj kar ima že v osnovi večjo moč. Če pa to vzameš kot iziv, hobij in ne želiš drugega motorja, potem je to prava pot. Vsakemu svoje. Če bi se peljal tako kot smo se mi, po predpisih in omejitvah hitrosti potem res težko. Če pa tako kot se pelje večina pa... ...... Če prav razumem so tu zraven še druge odmične gredi. A glede na potek krivulje moči in navora se mi zdi, da ta opcija ni najprimernejša za cestno uporabo. Kaj ti bo več moči v "špici" če pa je imaš manj povsod drugje. Če že, potem varianta 2. Če bi vozil z glavo potem verjetno ni velikih razlik, če pa bi neprestano "drkal" od semaforja do semaforja pa sigurno ne najbolje, a to velja tudi za serijsko različico. Saj to sem tudi jaz opazil. Vsekakor varianta 2, če bi hotel zapravljati $. Drugače pa mislim da bo bolje "serijskega" voziti dokler Yamaha sama ne da na tržišče močnejšega (v kar jo bo konkurenca "sigurno" prisilila; GP800, SW600-GT in še napovedani Kymco 700 ter mogoče BMW). Saj je motor O.K. vendar zaenkrat praktičnost maxija "zmaga". P.S. kdaj se dobiva da Ti dam CD s slikami? Če bo lepo vreme bi v soboto mogoče "pridirjal" v LJ; si doma , dam za :beer1: Popravljeno Avgust 3, 2009. Popravil skuterist
skuterist Objavljeno Avgust 4, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2009 Sem našel izpuh v Krškem, neka "akcijska" cena 580EUR? Mislim da so bili nazadnje ko sem preverjal cene znatno dražji.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se