Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pelikan, če rabiš kakšen nasvet pri zaščiti patenta ti lahko pomagam, sam imam štiri. 

Včasih ni dobro preveč računati, samo začeti je treba, ovire pa tako pridejo same od sebe.

Ja, lahko (na dolgo) predebatirava o tem ... ampak kje drugje, kot na tem forumu, ki je bolj namenjen drugim maxi temam...   :P    Samo na kratko o patentih (berite le tisti, ki vas to zanima!), @Mayabusa300... imaš registrirane patente le v Sloveniji in/ali tudi v/izven EU. Ker, če ga imaš le v SLO, potem to naj nebi bilo dovolj, da ostanejo patenti "zaščiteni". Namreč /kot sem jaz razumel/, je dober patent potrebno zaščititi v vsaki posamezni državi npr. EU in v vsaki posamezni državi izven (na Kitajskem se baje itak ne splača, ker težko dosežeš "svojo pravico"). Kolikor sem seznanjen s tem (mogoče se motim?), registracija v posamezni državi velja le eno leto in jo je potrebno vsako leto podaljšat (+plačat), kar pa je kar dosti denarja... 

Pristopi k realizaciji so pač različni! Meni je pač smiselno (da če hočem s patentom zaslužiti maximalno), da preden karkoli sploh patentiraš, da si pred tem že  pripraviš "teren" (imaš delujoči prototip, imaš organizirano proizvodnjo, imaš investitorje, distribucijsko mrežo in pa najvažnejše, imaš trg). Kot sem že omenil, je  najpombneje, da si pri zadevi prvi na tržišču in v prvem letu pobereš "smetano"... kasneje ni več časa, ker te Kitajci itak skopirajo... in je zgodbice "o uspehu" konec...    Seveda obstajajo tudi druge (manj donosne ) možnosti.... npr. lahko svoj patent tudi nekomu prodaš, ki vse to (zgoraj našteto) že ima... in pač pobereš manjši del "smetane"...   :huh:  

Pa lep maxi pozdrav!

p.s. Se bomo pa itak kaj videli na kaki furi ali pa se pripeljem tudi v Kranj na :kava:   (imam tam kar nekaj frendov) in lahko še kako rečeva na to temo...   :D  ali pa dalje preko PMja ali maila... da ne bova (pre)več "smetila" po tem forumu, ker nama bo nekdo zalimal   :topic:

Popravljeno . Popravil pelikan
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Skuterist, sem maročil. Dostavijo ga v ponedeljek.

Objavljeno (popravljeno)

Skuterist, sem maročil. Dostavijo ga v ponedeljek.

Potem pa veliko "varnih" km, pa da na kakšno vožnjo prideš :whistle: .

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Najprej lep pozdrav vsem tuki gor!!!!

Zadeva je sledeča pred 8 leti sem imel gilero runner 180ccm, sedaj se bom pa počasi odpravil delat izpit za motor (takrat sm rekel da je 50ccm ker ni bilo potrbno registrerat motorja 50ccm) :) . No zanima me sledeče imel sem tudi runnerja 50ccm pa sem naredil 30000km brez kr koli serviseranja (zakon motor).No in od takrat se se mi skuterji začeli vse bolj zanimati in zalja po lastnem maxiju bo za 30let tudi uresničena. Zanima me kako je z maxijem in servisi?? Nisem čist 100% na maxiju ker me mika tudi kawasaki versys ali pa transalp-ampak tam so sevisi pogosti gume drage (skratka kr neki je stroškov).Zato me zanima kako je z skuterji 500ccm +?? Nimam želje divjat po cesti (zena, otroci, hisa,.....) rad bi se pa peljal udobno in poceni.Sem bral te strani samo tolk strani...... joj ni pa ni blo konca.Skratka zanima me kakšno so stroški (jermen-kako pogosto+cena, PORABA, drobni material,....), skratka sej veste kam pes taco moli. Kako je z vetrno zaščito 178cm??  Naj poudarim, da zaradi gradnje je prorecun omejen in nebi kupil neki novega ampak nekaj normalnega potem enkrat pa novo :)

Zanima me katerega bi mi priporočali samo stari burgman ne-sori je pa tako g..... sory.

Povejte koliko je sroškov cca letno??

Hvala lepa vsem za odgovore in srečno vožnjo!!!!

Objavljeno (popravljeno)

Najprej lep pozdrav vsem tuki gor!!!!

Zadeva je sledeča pred 8 leti sem imel gilero runner 180ccm, sedaj se bom pa počasi odpravil delat izpit za motor (takrat sm rekel da je 50ccm ker ni bilo potrbno registrerat motorja 50ccm) :) . No zanima me sledeče imel sem tudi runnerja 50ccm pa sem naredil 30000km brez kr koli serviseranja (zakon motor).No in od takrat se se mi skuterji začeli vse bolj zanimati in zalja po lastnem maxiju bo za 30let tudi uresničena. Zanima me kako je z maxijem in servisi?? Nisem čist 100% na maxiju ker me mika tudi kawasaki versys ali pa transalp-ampak tam so sevisi pogosti gume drage (skratka kr neki je stroškov).Zato me zanima kako je z skuterji 500ccm +?? Nimam želje divjat po cesti (zena, otroci, hisa,.....) rad bi se pa peljal udobno in poceni.Sem bral te strani samo tolk strani...... joj ni pa ni blo konca.Skratka zanima me kakšno so stroški (jermen-kako pogosto+cena, PORABA, drobni material,....), skratka sej veste kam pes taco moli. Kako je z vetrno zaščito 178cm??  Naj poudarim, da zaradi gradnje je prorecun omejen in nebi kupil neki novega ampak nekaj normalnega potem enkrat pa novo :)

Zanima me katerega bi mi priporočali samo stari burgman ne-sori je pa tako g..... sory.

Povejte koliko je sroškov cca letno??

Hvala lepa vsem za odgovore in srečno vožnjo!!!!

Udobno in "poceni" se boš peljal s kakšno Aprilio Atlantic 500, Yamaho majesty 400 ali pa SW 600(ta dva bosta dražja) če že "nočeš" burgmana.

V primeru "športnega" pridiha pa glej nexusa 500 in starejše modele Tmaxa.

Stroški so: registracija + zavarovanje v povprečju okoli 118EUR (brez AO+ ali kaj podobnega), servis odvisno kdo ga dela od 50 do 100EUR, gume so od 150 do 220EUR v večini primerov pa zdržijo okoli 10T kilometrov (lahko tudi več). Jermen se menja na 12 do 20Tkm (odvisno od skuterja) strošek cca 100EUR. Vetrna zaščita je načeloma boljša kot na motorjih, ki si jih omenil (razen potovalke tipa K1300Gt in podobno).

Bodi bolj točen kateri model te vleče in bodo lastniki lažje odgovorili, o stroških bo pa še X-raider kaj rekel.

LP

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno (popravljeno)

Najprej lep pozdrav vsem tuki gor!!!!

Zadeva je sledeča pred 8 leti sem imel gilero runner 180ccm, sedaj se bom pa počasi odpravil delat izpit za motor (takrat sm rekel da je 50ccm ker ni bilo potrbno registrerat motorja 50ccm) :) . No zanima me sledeče imel sem tudi runnerja 50ccm pa sem naredil 30000km brez kr koli serviseranja (zakon motor).No in od takrat se se mi skuterji začeli vse bolj zanimati in zalja po lastnem maxiju bo za 30let tudi uresničena. Zanima me kako je z maxijem in servisi?? Nisem čist 100% na maxiju ker me mika tudi kawasaki versys ali pa transalp-ampak tam so sevisi pogosti gume drage (skratka kr neki je stroškov).Zato me zanima kako je z skuterji 500ccm +?? Nimam želje divjat po cesti (zena, otroci, hisa,.....) rad bi se pa peljal udobno in poceni.Sem bral te strani samo tolk strani...... joj ni pa ni blo konca.Skratka zanima me kakšno so stroški (jermen-kako pogosto+cena, PORABA, drobni material,....), skratka sej veste kam pes taco moli. Kako je z vetrno zaščito 178cm?? Naj poudarim, da zaradi gradnje je prorecun omejen in nebi kupil neki novega ampak nekaj normalnega potem enkrat pa novo :)

Zanima me katerega bi mi priporočali samo stari burgman ne-sori je pa tako g..... sory.

Povejte koliko je sroškov cca letno??

Hvala lepa vsem za odgovore in srečno vožnjo!!!!

Pozdravljeni !

Enako sem jaz imel prvi maxi skuter novo GILERO RUNNER 180 SP in pri tem skuterju so pogostejši servisi kot pri štiritaktnih maxsijih ker so vsi pogonski deli kopirani po 50ccm , razen da je to močnejši agregat varjator pa le malo bol robusten od 50 ccm. Če si jo imel veš da ta skuter za svoje kubi vleče odlično zato je posledica hitra obraba jermena ter valčkov in najbolj pazit moreš pri teh da redno menjavaš manjši jermen ki poganja olno črpalko za vbrizgavanje olja . Pri 50ccm Gileri pa kot si dejal nisi na 30000 delal nič razen dolival olje za 2 takt in ti je motor tudi šel, saj je Runner 50 nared dokaj robustno za svoje ccm, kar je tudi primerna cena od ostalih scooterjev. Pravilno pa je da se pri skuterjih ob servisnem intervalu na 4000 pri drugih pa na 6000(večina 4t) odpre varjator ter se pregledajo vsi vitalni deli v pogonu in po potrebi določene stvari tudi podmažejo, kar pa je najpomembnejše pri teh varjomatikih pa je to da se vsaj vredo spiha pogonski sklop ki je zaprt ter sčisti filter pred varjatorjem, ter centrifugalna sklopka. Ob tem posegu se tudi pregleda pogonski jermen ter valčki in se menja po potrebi ali starosti, ker sta te dve komponenti zelo odvisne za menjavo od načina vožnje(manj je sunkovitih speljevanj dalj zdrži), nekateri jermeni držijo tudi prek 30 000km. Menjava jermena ter valčkov če primerjam 500ccm maxsi pride od 100 do 150 eur v kompletu samo materjal, zavorne ploščice oba kompleta okrog 40-60 eur(odvisno po kakšni ceni se da rezervni del dobit). Ostalo pa je enako kot pri vsih štiritaktnih motorjih (ole, filtri,svečke,...) Ko sem bil pred leti motorist in primerjam maxsi scooter je tu polovično manše vzdrževanje , razen Burgman 650 . Poraba pa je tudi pri 500 ccm majhna, meni je Atlantic 500 porabil od 3,8 in do 5l .

Karkoli bož že nabavil ti želim dober nakup, če boš se odločil za kakšnega maxsija in če boš zanj rabil kakšen nasvet me lahko vse kontaktiraš po PM.

LP.

Popravljeno . Popravil x raider
Objavljeno

Udobno in "poceni" se boš peljal s kakšno Aprilio Atlantic 500, Yamaho majesty 400 ali pa SW 600(ta dva bosta dražja) če že "nočeš" burgmana.

V primeru "športnega" pridiha pa glej nexusa 500 in starejše modele Tmaxa.

Stroški so: registracija + zavarovanje v povprečju okoli 118EUR (brez AO+ ali kaj podobnega), servis odvisno kdo ga dela od 50 do 100EUR, gume so od 150 do 220EUR v večini primerov pa zdržijo okoli 10T kilometrov (lahko tudi več). Jermen se menja na 12 do 20Tkm (odvisno od skuterja) strošek cca 100EUR. Vetrna zaščita je načeloma boljša kot na motorjih, ki si jih omenil (razen potovalke tipa K1300Gt in podobno).

Bodi bolj točen kateri model te vleče in bodo lastniki lažje odgovorili, o stroških bo pa še X-raider kaj rekel.

LP

Kaj pa mene ste pozabili :whistle: ?

Za Beverlya pa tako - v kolikor ti je všeč ok če ne pa nič. Osebno sem zelo zadovoljen, kot že mnogo krat povedano ga največ uporabljam za mestno in primestno vožnjo. Na omenjenih relacijah je zadeva super. Na daljših relacijah pomeni npr. Koper - Vršič - Koper pa verjamem da so tu ostali maxji v prednosti.

Na Beverlyu se sedi bolj po motoristično med tem ko na ostalih ( Burgman... ) pa se "leži" potovalno pač - kot v" fotelju "

Retro izgled samega scooterja mi je tudi full všeč " gušti so gušti "

Za stroške ti je že skuterist omenil pa še ostali, ki so bolj potkovani od mene ti bodo še povedali.

p.s.

Pust je zima gre :worship::fight1: . Sezona se odpira:beer1::yea1::010:grim

Objavljeno

Potem pa veliko "varnih" km, pa da na kakšno vožnjo prideš :whistle: .

Hvala, upam samo da čimprej sneg zgine.

Objavljeno

Madona, hvala za odgovore, mislim pozimi na pomlad kupit (čez 1 leto) pa sem rekel bom mal prej vprašal, da bomo dobili čez kak mesec dva, kak pameten odgovor da, vidmo kako pa kaj.Samo tole me je  presenetilo  + za hitrostne odgovore!!!! :)

Samo se nekaj kako je z pospeški pri 250ccm v primerjavi z runner 180 2t??? in končna pa to.Namreč tista mala zadeva je zakon za sem pa tja razen porabe :(   tako da je moči zadosti tud za tiste 2* na morje zapelat iz LJ.

Hvala vsem šeenkrat.   LP

Objavljeno (popravljeno)

Madona, hvala za odgovore, mislim pozimi na pomlad kupit (čez 1 leto) pa sem rekel bom mal prej vprašal, da bomo dobili čez kak mesec dva, kak pameten odgovor da, vidmo kako pa kaj.Samo tole me je presenetilo + za hitrostne odgovore!!!! :)

Samo se nekaj kako je z pospeški pri 250ccm v primerjavi z runner 180 2t??? in končna pa to.Namreč tista mala zadeva je zakon za sem pa tja razen porabe :( tako da je moči zadosti tud za tiste 2* na morje zapelat iz LJ.

Hvala vsem šeenkrat. LP

Če primerjaš runnerja 180 VXR - SP 2T z maxsiji 250 4T je runner daleč od spredaj v pospeških ter nasploh prožnosti motorja. Odvisno je kakšen skuter rabiš udobnejši ali živahnejši. Jaz sem 2001 imel novo runnerco 180 SP in sva z ženo v eni sezoni bila večkrat na obali in je šla brez problema in to iz SG cca 220km na eno stran razen mius je bila poraba ter nepreveč udobna vožnja v dvoje ,če sem jo tiščal je šla tudi 160 km/h poraba pa je bila kar visoka posebej v mestni vožnji z živahnim speljevanjem. Odkrito povedano da ko sem presedlal na Burgmana 250 se ga nisem mogel navaditi in ga tudi takoj prodal ker mi je Gilera Runner 180 preveč pokazala kaj sploh skuter zmore in pol ko sem nabavil 400ccm mi je za silo bilo v primerjavi z Gilero. Za tvoje vprašanje za (pospeške) med skuterji za primerjavo runnerja 180, ti jasno povem da je ta skuter daleč pred vsemi skuterji do 400ccm in še tudi pred nekaterimi drugimi motorji, saj sem to občutil na lastni koži. Vsak motor ima slabe in dobre lastnosti, zanimiv pa je runner 180 ki v svoji majhnosti skriva presenetjiv adrenalin. Problem je sedaj najdit res eno uredo z čim manj km ker je že nekaj časa ni v prodaji. LP.

Popravljeno . Popravil x raider
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moja nova pridobitev, slikana pred današnjo furo.post-11346-126797316888_thumb.jpg

post-11346-12679731378_thumb.jpg

post-11346-126797321763_thumb.jpg

Objavljeno

Moja nova pridobitev, slikana pred današnjo furo.post-11346-126797316888_thumb.jpg

Zelo lep, samo a ni malo mraz?

Objavljeno

Zelo lep, samo a ni malo mraz?

Je rahlo mrzlo, ampak za opravke po mestu je OK. Relacije pa nikakor ne. Me je danes po cca 40 kilometrih napihalo kot svinjo.

Objavljeno

Čestitam , dobra odločitev :worship: :worship::OK::OK:

Objavljeno

Sonce sicer vabi, a pogled na temperaturmeter hitro strezni neučakanega :)

Objavljeno

Danes prišel mali paketek velike vrednosti ;)

post-15774-126832479458_thumb.jpg

Športna odmična gred, vzmeti ventilov in lažji valjčki za variomat, do bo več umpfa, ter sintrane zavorne ploščice spredaj in zadaj za hitrejši iiiiii...

Objavljeno
:eek: Psiho! To bo že skoraj pravi dirkalnik! :yea2:
Objavljeno

Ti raj povej a greš z nami? :)

Objavljeno

Si nabavu, model. Me zanima rezultat, baje se poraba kar poveča in ostalo tudi.

Objavljeno (popravljeno)

Danes prišel mali paketek velike vrednosti ;)

post-15774-126832479458_thumb.jpg

Športna odmična gred, vzmeti ventilov in lažji valjčki za variomat, do bo več umpfa, ter sintrane zavorne ploščice spredaj in zadaj za hitrejši iiiiii...

Si se kar odloču :worship: , ne pa tak kot jaz, ko za vsako stvar "2 leti" študiram :blush: . Kje boš montiral? Če bo to v "znani" mehanični delavnici na Koroškem bi prišel malo pofirbcat kako to zgleda :whistle: .

P.S. si kaj razmišljal o WSBK letos? Bo treba majice od Maxa zamenjat (nov sponzor)

Popravljeno . Popravil skuterist
Objavljeno

Za WSBK sem seveda zraven! :)

Kar se pa menjave tiče pa bi najraje menjal pri @x-raider-ju, če me vzame seveda :) mu nisem še nič omenil ;)

Objavljeno

Za WSBK sem seveda zraven! :)

Kar se pa menjave tiče pa bi najraje menjal pri @x-raider-ju, če me vzame seveda :) mu nisem še nič omenil ;)

Eeeej, jaz grem tud zraven.

P.S.: Naj ti omenim, da brez remapa ECU-ja, verjetno odmična gred sploh ne bo prišla do pravega izraza. Vsak tako berem po ita forumih.

Objavljeno (popravljeno)

Za WSBK sem seveda zraven! :)

Kar se pa menjave tiče pa bi najraje menjal pri @x-raider-ju, če me vzame seveda :) mu nisem še nič omenil ;)

Eeeej, jaz grem tud zraven.

P.S.: Naj ti omenim, da brez remapa ECU-ja, verjetno odmična gred sploh ne bo prišla do pravega izraza. Vsak tako berem po ita forumih.

Letos je WSBK 9-11.7.2010, če Vama (velja še za koga drugega) datum odgovarja se lahko zmenimo preko PM. @Drejči tako ve kakšen je kamp (postelje), pa Ti naj pove glede na to, da sta sokrajana. Če se Vama zdi (oziroma @Drejči) lanska namestitev O.K. potem bi bilo dobro da "čimprej" pošljemo povpraševanje za sobe. Lani so konec marca imeli še samo "postelje" apartmaji so bili zasedeni. Skratka pošljita mi PM da ne bomo tule "preveč" smetili.

P.S. @drejči če boš še kaj naročal sporoči, nekaj malega bi tudi jaz imel. Bova delila stroške poštnine.

Popravljeno . Popravil skuterist

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!