x raider Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Da ne bo kakšnega sporazuma, sem po menjavi valčkov,jermena ter temeljitega servisa poskusil Skuteristovo lepotico T-MAX in moram povedati da je drastična razlika (pospeški fantastični) in tudi končna je ostala enaka. Koliko imam stare izkušnje z varjomati moram povedati da je takšen poseg v pogon najcenejši in tudi najtrajnejši, kje pa je še Zvone 500 , naj še on pove ko sva naredila podoben poseg v kratkem in kakšna je pri njem razlika in kako je zadovoljen? Če kdo bere pri katerem sem naredil poseg v varjomat, naj napiše kakšna je razlika in kakšnega je mnenja. Lp. dotem 1
skuterist Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Aja, da ni razlike? Hmm... zanimivo, res zanimivo Kaj pa taljani pravijo? Se je to že tudi pri njih pojavilo? Mislim da si me narobe razumel Da ne bo kakšnega sporazuma, sem po menjavi valčkov,jermena ter temeljitega servisa poskusil Skuteristovo lepotico T-MAX in moram povedati da je drastična razlika (pospeški fantastični) in tudi končna je ostala enaka. Koliko imam stare izkušnje z varjomati moram povedati da je takšen poseg v pogon najcenejši in tudi najtrajnejši, kje pa je še Zvone 500 , naj še on pove ko sva naredila podoben poseg v kratkem in kakšna je pri njem razlika in kako je zadovoljen? Če kdo bere pri katerem sem naredil poseg v varjomat, naj napiše kakšna je razlika in kakšnega je mnenja. Lp. Da res ne bo pomote za vse ki razmišljajo o menjavi variomata naslednje: sam sem se po "pregledovanju" ITA foruma in nasvetu @X raiderja odločil da namesto variomata zamenjam "samo" valjčke s lažjimi. Odločil sem se za originalne yamahine od Majestya 400 ki pašejo v originalen Tmaxov variomat. S tem sem hotel ohraniti "kvaliteto" in nezahtevno vzdrževanje, kajti po 20tKm so originalni valjčki in jermen skoraj kot novi in upam da bo tudi v naprej tako. Sedaj pa k razliki, ki je občutna. Mislim da motor sedaj dosti boljše pospešuje, sploh med 80 in 120km/h, kar sem tudi želel (@Drejči boš probal, saj si ga vozil tudi pred tem). Zgoraj sem želel povedati da skoraj dvomim da bi s menjavo variomata dosegel bistveno več. Ta sprememba se mi zdi najboljša sploh če primerjam vložek v $$$. Vsem ki razmišljajo o menjavi variomata svetujem da pred tem zamenjajo "samo" valjčke, s minimalnim vložkom bodo dobili "maximum" možnega. Ob tem pa še enkrat @X raiderju
sat500 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Zdravo! Hvala za vso pomoč tebi in vsem... Jaz sem takorekoč zadevo rešil... Namreč, @Petek123 mi "uredil", da so se našle ene "ta prave" na hitro... Bridgestone Hoop B02, B03 (enake kot sem jih imel do sedaj)... Kakorkoli, v torek ali sredo jih grem montirat... Cena? Konkurenčna! .) Lp vsem p.s. Te gume so zdržale skoraj 12k... :grim Glede Michelina City Grip... pa boste tisti, ki jih boste nabavili (npr. @Sat500) ...povedali, kako se dejansko obnesejo v "praksi"... ...in jih morebiti nabavim naslednje leto... Hvala še enkrat vsem za trud okoli iskanja...!!! No, pa sem zadnjo gumo zamenjal. Michelin City grip. Prejšnja Gold Standard je zdržala 11200 km. Po prvi resni turi bom lahko podal že tudi kakšno mnenje o novi gumi.
Drejči Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Mislim da si me narobe razumel my bed... me veseli, da si zadovoljen. tole pa pri meni danes... jermen, valčki (15g :naughty:), vzmeti sklopke, vetrnica variomata.
skuterist Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 (popravljeno) my bed... me veseli, da si zadovoljen. tole pa pri meni danes... jermen, valčki (15g :naughty:), vzmeti sklopke, vetrnica variomata. Koliko težke pa si imel sedaj? Meni se v moje veselje obrati pri konstantni hitrosti niso spremenili, kvečemu kakšnih 100-200 obratov več ima motor pri isti hitrosti, s tem da pri pospeševanju dosega višje obrate kot prej. Popravljeno Julij 6, 2010. Popravil skuterist
Drejči Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Hja, šel zdele gledat in očitno so sedaj notri prav tako 15g. Nč, bo treba še 13g in 14g probat. Bodo pa vsaj vzmeti sklopke drugačne
debitel Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Hja, šel zdele gledat in očitno so sedaj notri prav tako 15g. Nč, bo treba še 13g in 14g probat. Bodo pa vsaj vzmeti sklopke drugačne Kakor se spomnim imaš ti notri original 16. Sem ti pa že priporočal da rukni not 14, vsaj tako pišejo na ita forumih. Z vzmetmi, odmično in izpuhom boš imel pravo raketo. Še injection kontroler, pfuu...
Drejči Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 A ne? Tudi meni se zdi, da so notri težji a ko sem šel gledat na Malossijevo stran, je izgledalo kot, da so notri 15g. Enivej, bomo danes videli.
Valentin Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Da res ne bo pomote za vse ki razmišljajo o menjavi variomata naslednje: sam sem se po "pregledovanju" ITA foruma in nasvetu @X raiderja odločil da namesto variomata zamenjam "samo" valjčke s lažjimi. Odločil sem se za originalne yamahine od Majestya 400 ki pašejo v originalen Tmaxov variomat. S tem sem hotel ohraniti "kvaliteto" in nezahtevno vzdrževanje, kajti po 20tKm so originalni valjčki in jermen skoraj kot novi in upam da bo tudi v naprej tako. Sedaj pa k razliki, ki je občutna. Mislim da motor sedaj dosti boljše pospešuje, sploh med 80 in 120km/h, kar sem tudi želel (@Drejči boš probal, saj si ga vozil tudi pred tem). Zgoraj sem želel povedati da skoraj dvomim da bi s menjavo variomata dosegel bistveno več. Ta sprememba se mi zdi najboljša sploh če primerjam vložek v $$$. Vsem ki razmišljajo o menjavi variomata svetujem da pred tem zamenjajo "samo" valjčke, s minimalnim vložkom bodo dobili "maximum" možnega. Ob tem pa še enkrat @X raiderju Verjamem, da bolje pospešuje. Toda za koliko ti je padla končna?
duff Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 En mali "update" na mojem kanarinčku Nova originalna temna šipica...
sat500 Objavljeno Julij 10, 2010 Opozori Objavljeno Julij 10, 2010 En mali "update" na mojem kanarinčku Nova originalna temna šipica... šipa je lepa, samo ne vem, ali je slika slaba ali prednja guma? :grrr
duff Objavljeno Julij 11, 2010 Opozori Objavljeno Julij 11, 2010 šipa je lepa, samo ne vem, ali je slika slaba ali prednja guma? :grrr Ma ni tako slaba kot zgleda na sliki. Sem vozil po makedamu (delo na cesti) in je cela prašna. Sicer ni nova, ma do konca sezone bo zdržala.
skuterist Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Verjamem, da bolje pospešuje. Toda za koliko ti je padla končna? Glede na to da motor pri isti hitrosti "ohranja" enake obrate kot pred menjavo ne vem zakaj bi končna hitrost padla. Npr. 7000 obratov pomeni recimo 160km/h (številke so izmišljene oziroma nepreverjene), če je 7000 obratov s 15g ali 19g valjčki je po moji "laični" oceni vseeno. Bo pa @X raider kaj več povedal o tem (jaz nisem "strokovnjak" na tem področju). Sedaj dosti uporabljam "tunel" torbo in moram reči da jo pripiročam vsem ki je še nimate. Ne moti ko pelješ, ima dovolj prostora pa še na težišče in izgled ne vpliva. Za vse ki je še nimate je podjetje shad "pripravilo" dve univezalini torbi za skuterje v katere gre tudi 1 jet čelada (v večjo celo taprava). To sta modela SC 20 in SC 30 Saj jih imajo v Louisu tudi samo tile dve sta mi lepši
debitel Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Glede na to da motor pri isti hitrosti "ohranja" enake obrate kot pred menjavo ne vem zakaj bi končna hitrost padla. Npr. 7000 obratov pomeni recimo 160km/h (številke so izmišljene oziroma nepreverjene), če je 7000 obratov s 15g ali 19g valjčki je po moji "laični" oceni vseeno. Bo pa @X raider kaj več povedal o tem (jaz nisem "strokovnjak" na tem področju). Sedaj dosti uporabljam "tunel" torbo in moram reči da jo pripiročam vsem ki je še nimate. Ne moti ko pelješ, ima dovolj prostora pa še na težišče in izgled ne vpliva. Za vse ki je še nimate je podjetje shad "pripravilo" dve univezalini torbi za skuterje v katere gre tudi 1 jet čelada (v večjo celo taprava). To sta modela SC 20 in SC 30 Saj jih imajo v Louisu tudi samo tile dve sta mi lepši Jaz bi pa rekel, da to ni res. Saj se motor zaradi lažjih valjčkov hitreje vrti za isto hitrost. Zato tudi boljši pospešek, ker se prej zavrti in višje.
x raider Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 Glede na to da motor pri isti hitrosti "ohranja" enake obrate kot pred menjavo ne vem zakaj bi končna hitrost padla. Npr. 7000 obratov pomeni recimo 160km/h (številke so izmišljene oziroma nepreverjene), če je 7000 obratov s 15g ali 19g valjčki je po moji "laični" oceni vseeno. Bo pa @X raider kaj več povedal o tem (jaz nisem "strokovnjak" na tem področju). Sedaj dosti uporabljam "tunel" torbo in moram reči da jo pripiročam vsem ki je še nimate. Ne moti ko pelješ, ima dovolj prostora pa še na težišče in izgled ne vpliva. Za vse ki je še nimate je podjetje shad "pripravilo" dve univezalini torbi za skuterje v katere gre tudi 1 jet čelada (v večjo celo taprava). To sta modela SC 20 in SC 30 Saj jih imajo v Louisu tudi samo tile dve sta mi lepši Če menjaš valčke moraš točno vedeti kakšne lahko uporabljaš za določem varjomat pa ni nikakšne spremembe pri končni ,razen da z lažjimi (in tudi ne preveliko razliko) od originala pospešuje dosti lepši in mirnejše teče. Lp.
Valentin Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 (popravljeno) Če menjaš valčke moraš točno vedeti kakšne lahko uporabljaš za določem varjomat pa ni nikakšne spremembe pri končni ,razen da z lažjimi (in tudi ne preveliko razliko) od originala pospešuje dosti lepši in mirnejše teče. Lp. Jaz si to predstavljam tako, da z lažjimi valjčki sicer res hitreje dobiš obrate in s tem boljši pospešek, vendar... Centrifugalna sila namreč zaradi manjše mase valjčkov ni zadosti velika in ji zmanjka moči, da bi valjčke potisnila dovolj navzven in tako jermenico stisnila do konca skupaj. Tako jermen spredaj ne dobi maksimalnega obsega in s tem je končna hitrost manjša... Koliko smeš spreminjati težo valjčkov za določen variomat, da se pri končni ne pozna kaj dosti, pa ne vem. Popravljeno Julij 14, 2010. Popravil Valentin
debitel Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Jaz si to predstavljam tako, da z lažjimi valjčki sicer res hitreje dobiš obrate in s tem boljši pospešek, vendar... Centrifugalna sila namreč zaradi manjše mase valjčkov ni zadosti velika in ji zmanjka moči, da bi valjčke potisnila dovolj navzven in tako jermenico stisnila do konca skupaj. Tako jermen spredaj ne dobi maksimalnega obsega in s tem je končna hitrost manjša... Koliko smeš spreminjati težo valjčkov za določen variomat, da se pri končni ne pozna kaj dosti, pa ne vem. My point exactlly!
Drejči Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Da se malo vmešam v debato o valjčkih... Zadnjič menjal valjčke, 15g za 15g, ja 15g so bili originalno v Multivaru. Stari so bili po 12kkm kot novi a sem jih menjal, ker sem jih pač imel pri sebi. Potem pa doma brskal po škatli v kateri čaka odmična in vzmeti in kaj najdem...? 14g valjčke!! Torej, ta teden žal ne bo nič z menjavo odmične, čeprav smo se tako pogovarjali, grem na dopust. Ko se vrnem pa pade odmična in 14g valjčki. :naughty:
zvone500 Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 LP Torej...kot rečeno sem si tudi jaz zamenjal valjčke, in sicer sem originalne 28g zamenjal z 22g. Razlika je občutna...sicer ne takoj ob štartu, ampak pri brzinah od 30-120km/h, najbolj se pozna kadar je treba koga prehiteti. Glede na minimalni vložek je pridobitev zelo velika. Pri tem ne smen pozabiti omeniti strokovne menjave in servisa...ve se koga imam v mislih Edini minus je izguba končne hitrosti za 10km/h, ki pa mi ni toliko pomembna kot boooooljši pospešek Na začetku sem si sicer želel zamenjati variator in valjčke...vendar je pri nabavi prišlo do manjšega zapleta in sem se potem po nasvetu x-ridera odločil samo za menjavo valjčkov. Mogoče bi z variatorjem pridobil še kakšen procent boljši izkoristek vendar sem tudi tako zadovoljen. Lp Zvone
skuterist Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 @Valentin, @Debitel saj tudi v "športnih" variomatih dobiš še lažje valjčke. Dvomim da je variomat "znatno" (s tem mislim "naklon", ne vem kako bi se drugače izrazil) spremenjen. Ali sta vidva menjala še kakšne "vzmeti" pri menjavi? Polini naprimer prodaja vse v kompletu ( Polini Evo 2) ali pa samo variator. Če vzameš samo variator potem ne vem kaj več pridobiš kot samo s menjavo valjčkov . Vložek v komplet pa je v primerjavi s mojim 6 kraten, da spoh ne omenim verjetnosti upada "zmogljivosti" in pogostejšega vzdrževanja. Vsaj tako pišejo naši sosedje, 50% je zadovoljnih po "nastavljanju in iskanju" vzmeti in še drugih stavi ki pašejo k pogonu. Drugih 50% ki niso kaj dosti spreminjali (razen variomata) pa pišejo o pogostejšem vzdrževanju in upadu zmogljivosti. Skratka jaz sem se po "prebiranju" ITA foruma in nasvetu "našega" mehanika odločil za trpežno in cenovno najugodnejšo varianto. ITAljani ne omenjajo izgube končne hitrosti. Sam je nisem preverjal, mi ni da bi modrim nakazoval $$$ . Z "akademskega" vidika pa mi je vseeno ali števec sedaj pokaže recimo 170 namesto prejšnjih 180km/h (realna hitrost pa je tako manjša). Skratka ker nisem ravno "profi" na tem podroćju: po menjavi moped bolje pospešuje, še zmeraj doseže 150km/h O:-) (več nisem peljal), obrati pa so pri isti hitrosti identični oziroma malo višji kot ob standardnih valjčkih. P.S. kako si sedaj zadovoljen s J.Costo @debitel (naredil si malo več km po menjavi od lani, vtisi?). Mislim da je nima veliko skuterašev, tudi na nemškem tmax forumu jo imajo samo redki posamezniki. P.S.2 sedaj pa imamo temo za naslednje skupno srečanje :grim
debitel Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 @Valentin, @Debitel saj tudi v "športnih" variomatih dobiš še lažje valjčke. Dvomim da je variomat "znatno" (s tem mislim "naklon", ne vem kako bi se drugače izrazil) spremenjen. Ali sta vidva menjala še kakšne "vzmeti" pri menjavi? Polini naprimer prodaja vse v kompletu ( Polini Evo 2) ali pa samo variator. Če vzameš samo variator potem ne vem kaj več pridobiš kot samo s menjavo valjčkov . Vložek v komplet pa je v primerjavi s mojim 6 kraten, da spoh ne omenim verjetnosti upada "zmogljivosti" in pogostejšega vzdrževanja. Vsaj tako pišejo naši sosedje, 50% je zadovoljnih po "nastavljanju in iskanju" vzmeti in še drugih stavi ki pašejo k pogonu. Drugih 50% ki niso kaj dosti spreminjali (razen variomata) pa pišejo o pogostejšem vzdrževanju in upadu zmogljivosti. Skratka jaz sem se po "prebiranju" ITA foruma in nasvetu "našega" mehanika odločil za trpežno in cenovno najugodnejšo varianto. ITAljani ne omenjajo izgube končne hitrosti. Sam je nisem preverjal, mi ni da bi modrim nakazoval $$ . Z "akademskega" vidika pa mi je vseeno ali števec sedaj pokaže recimo 170 namesto prejšnjih 180km/h (realna hitrost pa je tako manjša). Skratka ker nisem ravno "profi" na tem podroćju: po menjavi moped bolje pospešuje, še zmeraj doseže 150km/h O:-) (več nisem peljal), obrati pa so pri isti hitrosti identični oziroma malo višji kot ob standardnih valjčkih. P.S. kako si sedaj zadovoljen s J.Costo @debitel (naredil si malo več km po menjavi od lani, vtisi?). Mislim da je nima veliko skuterašev, tudi na nemškem tmax forumu jo imajo samo redki posamezniki. P.S.2 sedaj pa imamo temo za naslednje skupno srečanje :grim JCosta se je izkazala super, po 5000km so valjčki v njej kot novi, torej sem jih pustil not. Na prvi pogled, ob samo modifikaciji variomata se mi zdi boljši nakup kot kateri koli drug, če pa nmenjaš več in nadgrajuješ je malossi boljši. Pospeška sem se toliko navadil, da mi ne gre nikamor, drugače sem pa zelo zadovoljen. Definitvno se moramo kaj dobit in diskutirat.
Valentin Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 (popravljeno) @Valentin, @Debitel saj tudi v "športnih" variomatih dobiš še lažje valjčke. Dvomim da je variomat "znatno" (s tem mislim "naklon", ne vem kako bi se drugače izrazil) spremenjen. Ali sta vidva menjala še kakšne "vzmeti" pri menjavi? Da, Malossi ima v kompletu tudi vzmet, ki jo je obvezno treba zamenjati. Mislim, da je trša od originalne. Kar se pa variomata tiče, je verjetno glavna razlika ravno v krivulji kanalov po katerih drsijo valjčki. Jaz sem pač zamenjal vse, lahko pa da ne bi bilo kaj dosti slabše, če bi samo zamenjal valjčke, ne vem. Se pa definitivno splača menjati variomat, če si imel naprimer prej 6-valjčnega in potem vgradiš 8-valjčnega. Siguren sem pa zato, ker je kolega imel takšno situacijo na svojem X9. Razlika v pospeških je bila po menjavi res velika... Popravljeno Julij 14, 2010. Popravil Valentin
skuterist Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Da, Malossi ima v kompletu tudi vzmet, ki jo je obvezno treba zamenjati. Mislim, da je trša od originalne. Kar se pa variomata tiče, je verjetno glavna razlika ravno v krivulji kanalov po katerih drsijo valjčki. Jaz sem pač zamenjal vse, lahko pa da ne bi bilo kaj dosti slabše, če bi samo zamenjal valjčke, ne vem. Se pa definitivno splača menjati variomat, če si imel naprimer prej 6-valjčnega in potem vgradiš 8-valjčnega. Siguren sem pa zato, ker je kolega imel takšno situacijo na svojem X9. Razlika v pospeških je bila po menjavi res velika... Sem laik vendar, kako potem lažji valjčki stisnejo še tršo vzmet . Mi manjka nekaj "teoorije" . Skratka kot sem rekel se moramo enkrat dobiti pri "našem" mehaniku, sabo imeti kakšno :beer1: in stvar predebatirati oziroma prej najti kakšno "prazno" pisto in zadevo preizkusiti ter potem debatirati
zvone500 Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Torej ... dobra ideja je padla. Se pravi mehanik, pista, motorji , valčki , variatorji, vzmeti vse na enim prostoru pa, da preizkusimo v praksi. Lepa podopustniška sobota po možnosti SG letališče. Lp, Zvone
Valentin Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Sem laik vendar, kako potem lažji valjčki stisnejo še tršo vzmet . Saj ne vem, če so Malossijevi lažji od originalnih. Sicer je pa tisto vzmet za zadnjo jermenico.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se