Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


Priporočene objave

Objavljeno

Marcc, rollbare bo treba nujno kupit za tole kravco.

Objavljeno (popravljeno)

Marc si takega kupu, al si že zaružil?

Deklc razmastiš in z Quick Steel-om zaflikaš. Drži za zmeraj - strošek 3€. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno (popravljeno)

Kupil sem takšnega kot je na sliki, razen deklc sem sam uničil. Banalna napaka. Motor je na stranski tački stal v prostem teku. Jaz stojim na levi strani motorja in gledan pozicijsko luč na zadnjem delu motorja. Hotel sem pritisniti zadnjo bremzo da bi videl stop luči ampak sem pritisnil v prvo prestavo. Motor je cuknil in na mene padel. Imam plavo nogo. Tačko za prestavljat je zvilo in porinilo notri. Zakaj sem naredil takšno banalno napako? Vrjetno sem bil preveč navdušen nad motorjem..... Jebat ga se naredi. Čeprav je nemogoče....

 

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno

ja, težka je tale krava, če ti pade na nogo... za to se splača kupit moto škornje... (pa jih tudi jaz kupujem že vsa leta, ampak letos pa res moram).... noga je le noga...

marc, kolk maš kilometrov, da boš obnavljal... jaz mam 100 k pa še kleplje...

 

lp

Objavljeno

Po števcu ima 62.846 Km. Prejšni lastnik je baje okol 20K naredil.

V vsakem primeru sem mislil nove plastike gor dati, ker so te v rasulu. Ima kup prikritih napak, kup za silo vijakov, vezic,..... Po premisleku z mojo bolšo polovico sva se odločila da jo generalno obnovima. Res da bo denarni vložek ampak si takšen motor to zasluži.

Seveda ga imam potem imeti doga leta, če ne se mi ne bi slpačalo obnavlati zadevo.

Plan je da v treh-štirih mesecih naberem potrebni material. Potem pa začnem motor razdirati. Upam da bo do September-Oktober končan (do konca leta).

 

Ali mi lahko kdo pove kam lahko grem dati novo vlogo za homologacijski kartočenk?

 

LP

Objavljeno

@marcc pozdravljen. Glede na to, da imaš namen, če sem pravilno razumel tvoj post popolnoma "podret" svojo pridobitev si oglej tole. Nekaj napotkov o tem kako ojačat okvir motorja. Enake popravke so, če se ne motim opravili tudi trije naši popotniki, ki so se podali iz Krškega v Južno Afriko.

Objavljeno (popravljeno)

Mina,

modro gazelo sem že našel :D, najti moram kontakt gospoda in ga povprašati nekaj zadev...

Hvala za link.

 

Nekaj me še zanima.

Zakaj ima na levi strani kjer ima magnet in navitje zalito z oljem, zaradi hlajenja?

Na ročici za sklopko ima stikalo. čemu služi?

 

Hvala .

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno (popravljeno)

Hlajenje, da.

Kontrola sklopke, če je motor v prestavi ne vžge dokler ne stisneš sklopke.

Tole imaš?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Po števcu ima 62.846 Km. Prejšni lastnik je baje okol 20K naredil.

V vsakem primeru sem mislil nove plastike gor dati, ker so te v rasulu. Ima kup prikritih napak, kup za silo vijakov, vezic,..... Po premisleku z mojo bolšo polovico sva se odločila da jo generalno obnovima. Res da bo denarni vložek ampak si takšen motor to zasluži.

Seveda ga imam potem imeti doga leta, če ne se mi ne bi slpačalo obnavlati zadevo.

Plan je da v treh-štirih mesecih naberem potrebni material. Potem pa začnem motor razdirati. Upam da bo do September-Oktober končan (do konca leta).

 

Ali mi lahko kdo pove kam lahko grem dati novo vlogo za homologacijski kartočenk?

 

LP

tega bi se moral lotit konec sezone. po moje boljš da jo voziš čez sezono, da vidiš a sploh ima to smisel... pa se potem konec sezone lepo čez zimo lotiš... razen če misliš čez zimo vozit..

Objavljeno

Mina,

imam. Se moram Elotu zahvaliti imam tudi za vse dele na motorju naročniške številke.

 

Ozzie, kako to misliš, če ima smisel?

 

Drugače sem že dve sezoni brez motorja, če še eno spustim ne bo panike. Mal potrpim in bo potem toliko bolje. Sem celoletni voznik, pozimi še bolj dejaven. Sva z Dr_Jakob od Decembra pa do 15 Februarja naredila okol 5.000Km. V Opatijo sva šla Januarja, kjer je bilo v Postojni -11 stopinj :) , dobri stari časi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

MARCC IS BACK!! To mi je najbolj všeč!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Da še dodam poškodbo :whistle:

 

20140302104753.jpg

Živjo drgač se da pa tole tudi zavarit,če boš razdiral ti je to še najboljš.Če nimaš nikogar pa ti Celje ni predaleč imamo pri nas na firmi človeka ki ti to zavari sam boš pa mogu dat za PIVO ;)

Objavljeno

 

Ozzie, kako to misliš, če ima smisel?

 

Drugače sem že dve sezoni brez motorja, če še eno spustim ne bo panike. Mal potrpim in bo potem toliko bolje. Sem celoletni voznik, pozimi še bolj dejaven. Sva z Dr_Jakob od Decembra pa do 15 Februarja naredila okol 5.000Km. V Opatijo sva šla Januarja, kjer je bilo v Postojni -11 stopinj :) , dobri stari časi.

bravo za vožnjo!... glede smisla:  jaz vem kaj imam, in zato ne bom prodal. če bi pa kupil, bi najprej vozil, da vidim, ali bo vsaj približno zdržala toliko kot mislim... če ne , menjaj za boljšega, ne pa renovirat če je zadeva "presiljena". se moramo pa vsi zavedat, da so xtz750 že skoraj oldtimerji... kilometrine majo pa itak že vsi okoli 100...

Objavljeno (popravljeno)

Ozzie,

prav imaš. Čez vikend sem se odločil da naredim servis (olje, filtri, hladilna tekočina, zavorna tekočina,....Do konca sezone se bom vozil da vidim v kakšnem stanju je in če se še kaj novega najde (napake).

 

Danes sem menjal smerna utripala, oljni filtr, hladilno tekočino, zavaril luknje na izpušnem loncu, menjal zračna filtra, menjal zavorno tekočino in napel pogonsko verigo. Olja še ne morem naliti, ker čakam tesnilo za levi deklc. Presenečen sem bil da je bilo v hladilnem sistemo 3 deci hladilne tekočine, vbistvu toliko kolikor jo gre v razstezno posodo. Upam da se prejšnji lastnik ni vozil brez hladilne tekočine. Malo me skrbi da ni kaj mašina nasrkala.....

 

Se slišimo.

 

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Objavljeno

Zupi,

seveda imam namen dati zavariti in shraniti za rezervo (nikoli ne veš kdaj prav pride).

Če ne bom našel v svoji okolici te bom prosil na ZS.

Hvala.

 

LP

Objavljeno

marcc, upam da ti bo zadeva delala... jaz sem včeraj naredu 34 km.. vse dela ok, edino, kar mi je lani crknilo je ostalo: ne vrti mi več kilometrov, tako da si jih moram z gps-om računat... sem mislil, da bom čez zimo popravil, a je bila kratka zima :)...

Objavljeno

Ozzie,

jaz tudi. Bi te pa prosil, če mi lahko odgovoriš na dva kratka uprašanja.

 

Ker motor nima indikatorja za količino bencina v rezervarju, kdaj greš tankat. Gledaš na kilometrino ali da ti crkne in daš na rezervo? Vrjetno gledaš na kilometrino, torej na okol 250-300km greš tankat?

 

Ker je to moj prvi motor, ki ima suhi karter (zunanji rezervar olja) me skrbi glede ujetega zraka v sistemu ko bom nalil sveže olje. Ali je tisti vijak z križnim nastavkom in okoli njega matica za zrak spuščat? Nahaja se na strani kjer je tačka, seveda pod mašino in je pod kotom?

Grem prebrat teh 30. strani, sigurno kje piše :)

 

LP

Objavljeno

Zanimiv projekt-jst bi ti sicer svetoval, da popraviš in preveriš nujne stvari in jo eno sezono voziš. Šele potem boš točno videl kaj pa kako, kje je še kaka skrita napaka, kje bi naredil kako modifikacijo itd. Generalke mašine, če ni potrebe (če mašina lepo lavfa) je pomoje brezveze delat...razen če se ne spustiš v res kompletno restavracijo motocikla-kar zna bit kr drago. Za dele pa poglej na e-bayu, original na servisih so predragi. Če boš mel probleme z kakim delom me pa kontaktiraj, mam kr precej kanalov za take zadeve :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

trojan69,

hvala za info.

Tako kot si napisal bom naredil. Motor ima že zamenjane vse tekočine razen olja, ker čakam tesnilo. Drug teden gre na cesto. To sezono se bom vozil kot so mi že svetovali, sproti bom nabral potrebni material in tudi videl kako se motor obnaša.

Hvala.

 

LP

Objavljeno

-na pumpo pojdi ko zavrtiš 300

-velika matica pri strani spusti le del olja,odviti moraš še pokrovček pod filtrom in mislim da še en večji vijak poleg pokrovčka.

-če ti ne žre preko 7/100 preveri samo  sinhronizacijo karburatorjev,ne jih razdirat.Če je poraba večja in te to moti,preveri če nimajo menbrane lukenj,skoraj zagotovo pa bo treba menjat igle in špruce.Normalna vožnja naj bi kurla ene švoh 6l.

-pri benz pumpi montiraj filter goriva

-ne zateguj preveč inbusov ki držijo zav.ploščice,ker če boš deformiral glavo bo verjetno treba novo čeljust.

-če imaš še regler prve generacije ga čim prej zamenjaj z kakim večjim enih 10x10 z 2cm rebri,kajti ko zasmrdi po gnilih jajcih bo treba poleg raglerja kupit še vsaj novo baterijo.

-če so km realni in ni slišat odmične verižice lahko počakaš do 80-100 KKm.Ko boš menjal verižico bo treba pomerit tudi zračnost ventilov.

-ko bo motor brez plastik počisti/pocini/menjaj/izoliraj..končnike na el.kablih

-če se sliši  hupa kot čebelica,montiraj eno avto trobljo prek releja.Lahko ti reši rit in/ali motor.

-kot pravi kolega poglej za bočne ščitnike ker tiste dve velike plastike sta res prekleto drage

 

in potem se boš vozil kot gospod

Objavljeno

Jaz sem za svojo iskal plastike, pa ni šanse za normaln gnar, na koncu poliestri iz Grčije :) moja je tudi v kosih po celi delavnici upam da v roku dveh mescev na kolesih :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!