Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

Štelal nisem preveč, samo sinhroniziral sem jih in nastavil pilot jet vijak, da ni sekalo nazaj ker sem imel odprt izpuh in da je lepo vžigal.

Membrane pašejo od vseh downdraft mikuni 38mm fergijev. Recimo yzf 750, fzr 1000, pa nekateri ducatiji so imeli več ali manj iste fergazerje.

Sem pa na fzr-ki ki ima iste membrane improviziral z membranami od keihin 38mm, pa deluje tako kot mora.

Imam pa še tri membrane za xtz, s kakšno luknjico ali dvema, ampak bi morale v redu delovat, sploh če imate notri čisto razpadlo membrano.

No mi smo jih kupili od Suzukija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je imel moj membrane hin ni šel čez 160, ko sem pa druge dal je pa prilezel do 200+.

200+

:)

jojojjjjj hudo ga je movzla una ta rdeca ja....

baje naj bi bila zdej v tuniziji ze :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

No evo sedaj po novem letu pa pride FactoryPro not,pol pa mir za dolgo časa samo sinhronizacija na vsake toliko kilometrov al pa tudi to ne če bodo vredu kazale urce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
No evo sedaj po novem letu pa pride FactoryPro not,pol pa mir za dolgo časa samo sinhronizacija na vsake toliko kilometrov al pa tudi to ne če bodo vredu kazale urce.

Pozdrav tud jaz pravim to veliko se pozna na delovanju motorja prvi lastnik jih ni naštelov in je kar mav cukos včasih ko sem speljov ga je dušilo zdej da ne govorim dela kokr urca kar šmi kva pa fure, kej napište o svojih izkušnjah pa en lep pozdrav

cede :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni teneraši!

ST-jka je letos uspešno zajadrala na cesto, sicer od začetka še s starimi mitaskami zdej pa je obuta v dunlop trailmax D607 dual-sport/street. in zdej lahko trdim, če sem bil prej skeptičen v ovinkih in peljal s strahom sploh pri več zaporednih ovinkih, ko sem imel občutek da se cel motor zvija, potem lahko rečem, da sem na novih gumah prepričan, da gre za dober izdelek motorja. vsi sumi o tem, koliko je motor dober ali slab na asfaltu so zbledili. sedaj si lahko privoščim globje nagibe in pri tem vozim brez strahu. če prej nisem verjel debati o brušenju tačk na tem visokem motorju sem se sedaj sam prepričal v praksi, da gre zares globoko v nagib in še stabilen je. res pa je, da se bom letos zaradi gum izogibal makadama, lani pa sem imel razmerje cca 70/30% asfalt/makadam.

bilo je vse O.K. do včeraj, ko sem pogruntal, da mi na levem fergiju pušča bencin. tu se mi je pojavil nerazumljiv problem: kar naenkrat zgleda da plovek ne zapira dotok goriva, ko je posodica z gorivom polna in ga meče ven na iberlauf. nočem preveč po fergijih spreminjat,da ne bom sprožil še kakšnega problema več ampak nimam pojma kaj naredit. staknil sem pokrovček in z rokami pomikal plovec in stvar deluje normalno, verjetno so kakšne nastavitve nivoja goriva in kdaj naj plovec zapre dotok vendar na blef ne upam nič premikat. pišete tudi o nastavitvah pilot jet vijaka:kako in zakaj? tudi iz mojega izpuha občasno pokne in bi to rad odpravil. sinhronizacijo uplinjačev pa sem opravil samo z eno urico, kar pa mislim da ni najbolj natančno. ma kdo kakšno idejo? najlepša hvala za odgovor in upam da bom katerega iz druščine letos srečal na cesti. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat spihal vse skupaj in počasi nazaj zložil, zaenkrat nobene lužce okrog motorja. verjetno pa bi bilo dobro vse skupaj zaupat še strokovnjaku, da malo poštela fergije in pregleda cel motor. če vam ni predaleč, v karlovcu na hrvaškem je izredno dober serviser http://www.moto-trade.hr/?nav=o-nama. iz naših koncev redno obiskovan in deležen le pohval. zdej pa ko je vreme še malo testirat na cesto. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat spihal vse skupaj in počasi nazaj zložil, zaenkrat nobene lužce okrog motorja. verjetno pa bi bilo dobro vse skupaj zaupat še strokovnjaku, da malo poštela fergije in pregleda cel motor. če vam ni predaleč, v karlovcu na hrvaškem je izredno dober serviser http://www.moto-trade.hr/?nav=o-nama. iz naših koncev redno obiskovan in deležen le pohval. zdej pa ko je vreme še malo testirat na cesto. lp

Živjo na forumu je še ena tema super tenere club v (sekcije in skupine.itd) tam se več piše o tem kdaj se gremo kej peljet ,če se gremo kar se tiče fergazerjev je pa tam HOP ki ve kako to gre,in mislim da ti bi lahk pomagu. :yes:

L.P ZUPI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Pozdravljeni ljubitelji ST. Od letos sem tudi jaz lastnik tega meni zelo všečnega motorja.

Imam pa problem in sicer: Ko imam prižgane luči mi izprazni akumulator (po cca100km), če so ugasnjene mi fila 14.5V tako kot piše v knjigi, ko pa prižgem luči pa napetost pade pod 10V.Kaj bi bilo lahko narobe? Je morda Regler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni ljubitelji ST. Od letos sem tudi jaz lastnik tega meni zelo všečnega motorja.

Imam pa problem in sicer: Ko imam prižgane luči mi izprazni akumulator (po cca100km), če so ugasnjene mi fila 14.5V tako kot piše v knjigi, ko pa prižgem luči pa napetost pade pod 10V.Kaj bi bilo lahko narobe? Je morda Regler?

Pozdravljen!

Nič nisi napisal kateri letnik je motor in pri koliko obratih ti polne 14.5V.Verjetnost je da je regler fuč.Lahko pa da je samo akumulator že star.Probaj aku. napolnit in potem izmeri ko bo napolnjen kakšna je Voltaža pri 5000rpm z lučmi in brez.

Lp Hop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Nič nisi napisal kateri letnik je motor in pri koliko obratih ti polne 14.5V.Verjetnost je da je regler fuč.Lahko pa da je samo akumulator že star.Probaj aku. napolnit in potem izmeri ko bo napolnjen kakšna je Voltaža pri 5000rpm z lučmi in brez.

Lp Hop

Letnik je 93.

14.5V polni pri nekje 4500-5000 o/min brez luči, z lučmi pa ne fila nič, akumulator je pa čist nov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letnik je 93.

14.5V polni pri nekje 4500-5000 o/min brez luči, z lučmi pa ne fila nič, akumulator je pa čist nov.

Probaj direktno vezat iz reglerja na akumulator vmes daj 25 Amp. varovalko.Tko kakor je na tej sliki prikazano.

Druga je original vezava.Prva pa direktno preko varovalke na Aku.

post-16721-1249731039_thumb.png

post-16721-1249731058_thumb.png

Popravljeno . Popravil Hop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa bo pol delal normalno, da ne bo pa preveč pol v aku štroma dajal :unsure:

Kako naj bi ble pa igle v forgazarju nastavljene? Pri meni so sedaj na 3tlji stopnji ( čist dvignjene) se mi zdi da mal dost pije :whistle: Sem že študiral da bi jih dal na srednjo stopno misliš da bi blo kaj boljše?, ker mi pri nekje pri 7000 o/min useka iz auspuha in če še kar držim gas trokira obratomer pa skače 3000 do 4000 o/min :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa bo pol delal normalno, da ne bo pa preveč pol v aku štroma dajal :unsure:

Kako naj bi ble pa igle v forgazarju nastavljene? Pri meni so sedaj na 3tlji stopnji ( čist dvignjene) se mi zdi da mal dost pije :whistle: Sem že študiral da bi jih dal na srednjo stopno misliš da bi blo kaj boljše?, ker mi pri nekje pri 7000 o/min useka iz auspuha in če še kar držim gas trokira obratomer pa skače 3000 do 4000 o/min :krneki:

Nebo nič bolj štroma dajal aku. če ti sedaj lepo kaže 14.5V pri 5000 rpm.

Z iglami je pa tako če jih boš prestavljal je to samo začasna rešitev in ne boš rešil prav veliko.Zamenjati moraš igle in puše ker se izrabijo to je šipka točka Superce in TDM-ke.Ne mislim zadnjih TDM 900 ki imajo že elekt. vbrizg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebo nič bolj štroma dajal aku. če ti sedaj lepo kaže 14.5V pri 5000 rpm.

Z iglami je pa tako če jih boš prestavljal je to samo začasna rešitev in ne boš rešil prav veliko.Zamenjati moraš igle in puše ker se izrabijo to je šipka točka Superce in TDM-ke.Ne mislim zadnjih TDM 900 ki imajo že elekt. vbrizg.

Aha.

No ko bom poštimal se spet oglasim

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep počitniški pozdrav vsem lastnikom S 10.Po sili razmer (recesija,zlom borze,familja..)sem postal lastnik yamahine stare mame.Saj ne da bi bila to moja sanjska deklina,je pa definitivno veliko muzike za malo denarja!Končno se lahko po cesti peljem kot človek,celo ženko lahko zapeljem na kakšen izletek, vse kaže da bo treba celo vinjetko nabavit.Užitkov polno poletje vsem Super Tejčkom in bandi motosvetovski FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

pozna mogoče kdo možakarja,ki vozi tole lepotico.Doma je nekje v Savinjski Dolini...za kakršne koli informacije se vnaprej zahvaljujem.

Videla sva se lani na morju,namreč ta Super Tenerejka je bila nekoč moja,možakar jo pa cartla,da je še zmiraj kot nova,žal sem nekje izgubil njegov telefon-spet.

post-9957-125379541829_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/

Se malo!

Pa bo prisla.....

najbrz na naslednjem milano showu

Ce (bo) bila po mojih zeljah:

- tam nekje od 700ccm do 900ccm

- manj kot 200kg

- spredaj USD vilice (48mm-50mm) okoli 275mm potovanje fedrov :)

- zadaj trojno nastavljivi plinski amortizer

- snemljive plastike in robusten offroad design ki omogoca hitro menjavo plastik in prednje sipe

- gume: spredaj 21 col, zadaj 18 col obvezno

- tank (24 L minimalno)

- da se pelje na benzin vse okoli 90 oktanov prez problema

- Motor ki omogoca kakovost kot jo je zagotovila stara legenda ST

cesar ne rabimo:

(! FUCK ! injection, abs, bbs, ubs in nevem se kaksen bs... ! FUCK GS type motorje! WE DONT NEEED THEM )

cant wait.....

pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo bo videt ko pride.Upam da se bo dalo kje testno probat.Drugače pa lahko sam narediš 850 ali 900 Superco pa ji montiraš USD vlice od WR 450 tank ima pa tako že 26 Literski.Jaz bom za enkrat ostal kar na tastari,super dela.worship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo!

Iščeta se dve super teneretki. Morata biti z papirji. Če kdo prodaja oz kdo pozna koga, ki bi prodal, bi prosil za info.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prebiram forum pa nikjer ne najdem, zato sprašujem tukaj.

Zanima me kako se nastavi forgazarje pri ST-jki.

Pri meni so bile membrane čist fuč,ko sem jih zamenjal pa mi mrzel motor noče in noče užgat (zadnjič sem se pol ure zafrkaval da je oživel) vendar pa je prec crknil.

Ko sem ga še enkrat zagnal (prijel je u prvo) sem držal mal gasa(2000 obr) ene pet minut pol je pa že zmogel sam delat v prostem tek (1000 obr), vendar potem bolj ko je ogret kar dobiva obrate, tako da v prostem teku laufa na skoraj 2000 obratih.

Če ga nastavim, ko je ogret na 1000- 1200 obr prostega teka, mi pol ko približno 2 ure stoji spet ne laufa je treba gas držat.

Zanima me kako naj bi bla nastavljena pilot jet vijaka (pri meni sta čist dokonca privita)?

Približno koliko obrata je treba odvit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebiram forum pa nikjer ne najdem, zato sprašujem tukaj.

Zanima me kako se nastavi forgazarje pri ST-jki.

Pri meni so bile membrane čist fuč,ko sem jih zamenjal pa mi mrzel motor noče in noče užgat (zadnjič sem se pol ure zafrkaval da je oživel) vendar pa je prec crknil.

Ko sem ga še enkrat zagnal (prijel je u prvo) sem držal mal gasa(2000 obr) ene pet minut pol je pa že zmogel sam delat v prostem tek (1000 obr), vendar potem bolj ko je ogret kar dobiva obrate, tako da v prostem teku laufa na skoraj 2000 obratih.

Če ga nastavim, ko je ogret na 1000- 1200 obr prostega teka, mi pol ko približno 2 ure stoji spet ne laufa je treba gas držat.

Zanima me kako naj bi bla nastavljena pilot jet vijaka (pri meni sta čist dokonca privita)?

Približno koliko obrata je treba odvit?

No upam da ti bom vsaj malo pomagal.Fergazarja se nastavita z uricami.Eno lahko priklopiš na cevko od bencinske pumpe.Poglej kam pelje ker na drugem cilindriu je nameščen nekakšen zamašek.Tega odstraniš pa namestiš drugo urico.Med fergazerjema imaš križni vijak na katerege se štelajo fergazerji.Obe urici ti morata kazat isto,seveda pa moraš najprej motor segreti na delovno temperaturo.Glede pilot jet original morata biti odvita za 2 obrata kakor piše v sevice manua.Probaj dobit service manual

Upam da sem ti vsaj malo pomagal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No upam da ti bom vsaj malo pomagal.Fergazarja se nastavita z uricami.Eno lahko priklopiš na cevko od bencinske pumpe.Poglej kam pelje ker na drugem cilindriu je nameščen nekakšen zamašek.Tega odstraniš pa namestiš drugo urico.Med fergazerjema imaš križni vijak na katerege se štelajo fergazerji.Obe urici ti morata kazat isto,seveda pa moraš najprej motor segreti na delovno temperaturo.Glede pilot jet original morata biti odvita za 2 obrata kakor piše v sevice manua.Probaj dobit service manual

Upam da sem ti vsaj malo pomagal.

Service manual sicer imam, ampak sem bolj bukove sorte pa angleško ne zastopim. Kakor jaz vidim iz tisth skic sta 2 Pilot air jet vijaka,a se da tud unga kej nastavljat?

Zgleda da je biu prejšn lastnik mal umetnika pa je ves forgazar preštelal sam da mu ni bilo treba menjat membran, ki imajo pri nas neverjetno visoko ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako daleč pa so oni trije možakarji, ko so šli v Afriko s Supercami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!