Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

Pozdravljeni STjevci

Mene pa moti tankanje goriva in sicer zadnja tretina rezervarja se zelo počasi polni moraš ful čakat

pri FJRjki gre bolj hitro. Zgleda da negre zrak tako hitro iz rezervarija ker ima na vrhi zelo majhno luknjico.

Kaj se bi zgodilo če bi jo malo povečal??

hvala za odgovor. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitreje boš lahko natankal :-)

Imam povečano luknjo, tako da tankam res polno.

Edino kar je problem, če tankaš polno, se moraš takoj odpeljat. Če boš pustil motor pol ure na soncu, ti lahk začne ven tečt. :-)

Pleh je tako tanek, da ne rabiš vrtat, s šilom ali čim podobnim špičastim sem brez problema povečal luknjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po netu se je začelo omenjat, da bo yamaha že to jesen/zimo predstavila novo ST. Naj bi bilo 1200 kubikov. Upam, da bo tokrat tole res..... (če ne bo treba it na nemško/avstrijsko konkurenco).

post-400-1219872657_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimiva zadewa........sicer se mi zdi, da je preveč tamali podobna :unsure:

1200Tenere.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že mora bit tamali podobna bi bila boljš takšna.

to je že čista rally varijanta .............zgleda pa res fajn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Godspeed, svaka čast, kje si to našel? Ful dobro zgleda, mogoče še malo dodelave okoli zadnjega dela sedeža (malo prazno gleda, ko ni več rorov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Godspeed, svaka čast, kje si to našel? Ful dobro zgleda, mogoče še malo dodelave okoli zadnjega dela sedeža (malo prazno gleda, ko ni več rorov).

Tukaj

Sneli so jo pa s kakšnega italijanskega foruma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Če že mora bit tamali podobna bi bila boljš takšna.

Na tej sliki mi je ta auspuh ful čudno speljan prov grdo stoji t, bi moral biti speljan pod sedež, kjer je še dosti prostora, pa baje so to vse fotomontaže ST-jke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
A ne bo na intermotu predstavljena nova super tenere 1200 :? slik ni pa še nikjer

Vprašanje če sploh bo.To se govori že celo leto po vseh svetovih forumih ST-jk pa zaenkrat še nič ne kaže.

Pustimo se presenetiti :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Ojla, pozdravljena druščina superc! Tudi sam sem postal lastnik enega primerka sicer pri nas že redkega motorja. Imam ga tri mesece in cca 3000 prevoženih kilometrov za sabo in bi že našel kakšno pohvalo in seveda hibo na njem. Torej pogruntal sm že, da se v hitreje odpeljanih ovinkih motor začne zvijati in že zbiram podatke o tem kako problem čimbolj omiliti. Se pravi spredaj v vilice gostejše olje in puše za fedre podložit, za zadnji konec sem mislil, da bi mi amortizer obnovili v istoimenovanem podjeju Amortizer, feder bi zamenjal z novim. Pa gume seveda. Mitas mi je že fino pojačal puls srca v kakšnem ovinku. Bilo je tudi nekaj govora o zvijanju okvirja! Našel sem celo na enem forumu, kako ojačati okvir na delu kjer je zadnji nosilec motorja. A kdo ve kaj o tem? In seveda moj največji problem. Membrane na uplinjačih!!! Originalne v Krškem stanejo 260€. Malo mi je to preveč v tem trenutku. A kdo ve za kakšno drugo varianto? Louis jih je nehal prodavat za xtz750 (bile so pa po 15€/kos). Lep pozdrav vsem skupaj in uspešno nabiranje kilometrov. Moja superca še ni konzervirana in ne čaka v garaži na naslednjo sezono. Čez eno uro bo nekje v gozdičku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našel.Najlepša hvala.Ko dobim in zmontiram na bike bom še poročal o razliki.Je pa zanimivo,da motor lepo dela,se ne zaganja in poraba je od 7-8l/100km. Le ko sem servisiral zadevo sem videl da so obe poškodovane. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našel.Najlepša hvala.Ko dobim in zmontiram na bike bom še poročal o razliki.Je pa zanimivo,da motor lepo dela,se ne zaganja in poraba je od 7-8l/100km. Le ko sem servisiral zadevo sem videl da so obe poškodovane. LP

Pozdravljen Cyberio in čestitam na izbiro motorja in dobrodošel na forumu in med ST-jaše, glede XTZ- jke pa vožnje v ovinke je moje mnenje takšno, ta motor ni delan za ovinke z asfaltom, čeprav pusti na ovinkih marsikaterega cestaka, marsikje boš tudi prebral, da so zavore preslabe, da ne primejo dobro, seveda da na cesti ima verjetno daljšo zavorno pot kot cestak, zato ima pa na terenu primerno, da ti vsakič ne zablokira kolo ker potem ni glih dobro, glede okvirja da je preslab, seveda je preslab kadar daš gor trše fedre se potem tudi večja sila prenese na okvir itd, itd, hočem povedat poštimaj si motor za "svojo dušo" ker ekstremi znajo biti dragi. Glede membran pa jih kar zamenjaj pa obvezno frgazerje naštelaj boš videl občutno razliko, tukaj smo o tem pisali klik . Dejl še kakšne slike ....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cyberio poraba od 7 do 8 litrov je previsoka. Moraš zamenjati dizo, iglo pa še potem najboljše da membrano. Hop je to zamenjal in je poraba okrog 5 litrov. Tudi po originalnih specifikacijah je nekje 5.5l na 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravni - hvala za dobrodošlico. Res je, da je motor vsesplošno uporaben in ne more zadovoljit vseh potreb. Seveda z 21" prvim kolesom ni zmožen okretnosti cestaka na ovinkih, maš pa tudi prav glede tršanja vzmetenja in posledično večjega prenašanja sil na okvir (sploh nisem razmišljal v to smer). Treba se je pač navadit na karakter motocikla in ga pač čimbolj izkoristiti tam kjer je najboljši. Sicer, da ne bo zmote, uživam v vsakem prevoženem km-u na moji ST, le po probi drugih motorjev, ki so striktno za cestno rabo sem pogruntal da je bolj nemiren, kar niti ni moteče dokler se še nič drugega ne dogaja zraven. Le da enega dne ne popusti...Aja slikce bodo počakale ker je trenutno motor v prafaktorjih.

Zadevo z membranami rešujem bolj počasi, povprašal sem na hrvaškem (-DDV), pa majo cene kar našponane. Imajo pa cenejo uro postavko dela, pa mi bodo preoblekli sedež. Našel pa sem razbito tdm-ko in so naprodaj uplinjači za dobro ceno. S tem bi morda rešil tudi problem z iglo in dizo, ki ga je rokrs8 omenil. Ampak membrane morajo bit dobre. A kdo ve po kolikih km jih vrag vzame? Bom pa šel pogledat uplinjače, ker do konca `98 so bili isti kot na ST-ki. Torej čez zimo se bo dogajalo, še nekaj manjših vizualnih popravkov, pa še tista razlika z membranami kot pravite..hmm. malo sanjarim..zdej Dr. Jekill, spomladi, ko pride iz garaže Mr. Hide. Mamljivo. Lep pozdrav vsem skupaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tdm 850 ma iste fergije ampak nekoliko drugačne dize.

Pa vzemi še računalnik od tdm, baje močno izboljša delovanje motorja pri nizkih obratih in paše direkt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede prvega kolesa se nič bat ne bo zdrsnil, manj colske gume se slabše držijo ceste kot večje. Na kratko cestak je narejen za cesto, ST-jka je narejena za povsod :D . Ja za membrane je čisto odvisno, jaz sem jih zamenjal prvič po 18 letih, pa je bila ena vredu druga je bila pa mal strgana. Za membrane sem pa dal če se ne motim 33€. Hop, Zupi popravita me. Vsekakor pa frgazerje naštelat, je zakon.

Simonsi

ali si tudi kaj štelal frgazerje pri tvoji ST-jki ko si zamenjal membrane. Zanimivo jaz sploh nisem čutil razlike tudi takrat ko sem menjal membrane, šele potem v kombinaciji z štelanjem je bilo pa zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mebrane za 33€ ?? Takoj kupim. Na žalost v Kedo.de so jih prodavali posamično po 22€/kos in jih nimajo več. Komplet pa (membrana+šiber) za 70€/kos. Zelo bi bil hvaležen, če bi bila še kakšna opcija pri nakupu membran. Ravni kje si jih dobil (kdaj?). Drugač pa je moja superca dobila danes nove Acerbiss ščitnike za roke, ker so originali prav žalostno viseli vsak po svoje. Pa doma sem zvaril stojalo, da bi zdej lahko ležal pod motorjem. Ni kot tisto iz trgovine, uporabno pa je.

post-21929-1227813149_thumb.jpg

post-21929-1227813216_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali si tudi kaj štelal frgazerje pri tvoji ST-jki ko si zamenjal membrane. Zanimivo jaz sploh nisem čutil razlike tudi takrat ko sem menjal membrane, šele potem v kombinaciji z štelanjem je bilo pa zakon.

Štelal nisem preveč, samo sinhroniziral sem jih in nastavil pilot jet vijak, da ni sekalo nazaj ker sem imel odprt izpuh in da je lepo vžigal.

Membrane pašejo od vseh downdraft mikuni 38mm fergijev. Recimo yzf 750, fzr 1000, pa nekateri ducatiji so imeli več ali manj iste fergazerje.

Sem pa na fzr-ki ki ima iste membrane improviziral z membranami od keihin 38mm, pa deluje tako kot mora.

Imam pa še tri membrane za xtz, s kakšno luknjico ali dvema, ampak bi morale v redu delovat, sploh če imate notri čisto razpadlo membrano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!