goldrake Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 KO sem kupil motor je imel tudi predelan auspuh in je obupno ropotal potem sem naredil novo notranjost avspuha in sedej imam občutek da gre precej bolje.
simonsi Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 Kako ti je pa ropotal? Kot rožljanje, kovinski zvok ali kot nevzdržno glasen?
goldrake Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Kako ti je pa ropotal? Vvišjih obratih je prdelo kot kakšen moped.
bisson Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Imam teževo,pri hitrosti cca.110-140 km/h mi začne nihati v levo in desno. Niha mi cel motor,tako da je zelo neprijetna vožnja,potem pa spustim plin,se umiri in čakam kdaj spet... Se zahvaljujem za pomoč!!
simonsi Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Hehe, welcome to the šejkers club :D Fedri so zgleda premehki, pa ti ga šejkat začne. Jaz sem se že tolk navadu, da je postalo prav zabavno. :)
bisson Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 Hehe, welcome to the šejkers club :D Fedri so zgleda premehki, pa ti ga šejkat začne. Jaz sem se že tolk navadu, da je postalo prav zabavno. :) ← Misliš,da bi bilo potem bolje.če spredaj malo stršam fedre ?
simonsi Objavljeno Maj 25, 2005 Opozori Objavljeno Maj 25, 2005 Verjetno bi bilo bolje, ampak čudežev pa ne pričakuj. Pa prej še poglej če nima kak ležaj luft ali pa je kaj losano. LP
vegi Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Ali je za SP potrebno dodajati aditiv za ventile.
TAURUS Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 ej vem da bo moje naslednje uprašanje off topic :topic: ampak jest mam velk problem z mojo yamaho...no problem je sledeč...padu sm..in mi ličar nemore barve namešat...na yamahi mi je pa ne povejo kao da je to nihova zaščitna barva. :angry: a ma kdo res kkšne izkušne s tem mešanjem barv, da bi mi podatke povedu,ker nemislm gnara dajat za nove plastike...res...prosm no če bi mi kdo povedu
simonsi Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 (popravljeno) 1. Celo na novo poštrihaš 2. Baje obstaja en taka napravica, ki naj bi jo ličarji imeli s katero "izmerijo" odtenek barve. 3. Dober ličar zna tudi od oka namešat. Ali pa so v specializirani mešalnici barv kaj bolje opremljeni. Ena je na Viču pri izvozu z avtoceste, kot da bi hotel it na avtosejem. Kje točno, pa nevem povedat. Popravljeno Junij 7, 2005. Popravil simonsi
Ice Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 kolikor vem bi morala biti koda barve nekje na okvirju; pod sedezem ali kaksno plastiko skrivajo ponavadi te nalepke.
eMBe Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 kolikor vem bi morala biti koda barve nekje na okvirju; pod sedezem ali kaksno plastiko skrivajo ponavadi te nalepke. ← recepta za Yamahine barve NI!!!
eMBe Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 ok hvala...se bom pozanimu ← če rabiš dobrega ličarja me kontaktiraj na PM ti dam cifro k ravno en rezervoar s kačjih rid od nedelje barva pa če je ista barva še tebi okadi je pa zelo zelo blizu originala,ker recepture od Yamahe ne boš dobil nikjer
eMBe Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 kaksnega recepta? ← receptura za mešanje barve....tega za Yamaho ni za dobiti :grrr ker skrivajo ali zato da kupuješ original dele :grim
Ice Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 hmmm....... pred leti sem imel FJ 1200. in pod sedezem je bila na okvirju nalepka z crkami in stevilkami. ko sem potreboval nekaj barve sem odkorakal k dealerju, mu povedal problem, je pogledal pod sedez na nalepko in mi iz skladisca prinesel 25 ml zeljene barve. torej ce "recepta" ni je barva. in iz tega se da marsikaj izvedeti. .)
Insallah Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Imam teževo,pri hitrosti cca.110-140 km/h mi začne nihati v levo in desno. Niha mi cel motor,tako da je zelo neprijetna vožnja,potem pa spustim plin,se umiri in čakam kdaj spet... Se zahvaljujem za pomoč!! ← To je čisto normalno. Pa pomojem pri ST niso krivi samo fedri ampak tudi težišče, ki je zelo visoko. Pri moji se to nihanje pojavlja med 130-140 km/h, prej in kasneje ne.
SuzyRider Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 da dodam še svoj prispevek. namreč, razgledujem se malo starejših endurah (cestnih) in so mi tele yamaha 750 precej všeč. za 660 vem da je sicer precej vredu motor (vzdrževanje, nizki stroški) vendar ne vem kako se obnese na daljših turah v dvoje (klanci, prehitevanje) zato me bolj zanima 750. kakrakteristike po papirju vem. :) kaj pa je resnice o tistem z veliko porabo? se ga da voditi po brezpotju?? (ne bi rad da mi 69 KM požre 10 litrov v povprečju :D sicer pa imam v ožjem izboru tudi aprilio pegaso, bmw 650 f (modeli do 1999), honda dominator, yamaha xtz 660, kawasaki kle 500... če bo posreči z denarjem, pa yamaha tdm 850. kakšen namig mogoče? LP Citro
Climber Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 Če te skrbi poraba pri ST, je to rešljiv problem. Na netu se dobi navodila kaj in kako je treba narediti s fergazarji in zadeva ima porabo okoli 6-7 litrov. Pri meni deluje. Brezpotje je tako tako, jaz sem bil z njo enkrat v Tuniziji in v Libiji, imam pa drugačno vzmetenje. Torej zadeva je bolj vozna za makedame, nikakor pa ne za v hosto. Še vedno pa se mi zdi to dovolj dober motor za zelo malo denarja. Lp Climber da dodam še svoj prispevek. namreč, razgledujem se malo starejših endurah (cestnih) in so mi tele yamaha 750 precej všeč. za 660 vem da je sicer precej vredu motor (vzdrževanje, nizki stroški) vendar ne vem kako se obnese na daljših turah v dvoje (klanci, prehitevanje) zato me bolj zanima 750. kakrakteristike po papirju vem. :) kaj pa je resnice o tistem z veliko porabo? se ga da voditi po brezpotju?? (ne bi rad da mi 69 KM požre 10 litrov v povprečju :D sicer pa imam v ožjem izboru tudi aprilio pegaso, bmw 650 f (modeli do 1999), honda dominator, yamaha xtz 660, kawasaki kle 500... če bo posreči z denarjem, pa yamaha tdm 850. kakšen namig mogoče? LP Citro
simonsi Objavljeno September 5, 2006 Opozori Objavljeno September 5, 2006 da dodam še svoj prispevek. namreč, razgledujem se malo starejših endurah (cestnih) in so mi tele yamaha 750 precej všeč. za 660 vem da je sicer precej vredu motor (vzdrževanje, nizki stroški) vendar ne vem kako se obnese na daljših turah v dvoje (klanci, prehitevanje) zato me bolj zanima 750. kakrakteristike po papirju vem. :) kaj pa je resnice o tistem z veliko porabo? se ga da voditi po brezpotju?? (ne bi rad da mi 69 KM požre 10 litrov v povprečju :D sicer pa imam v ožjem izboru tudi aprilio pegaso, bmw 650 f (modeli do 1999), honda dominator, yamaha xtz 660, kawasaki kle 500... če bo posreči z denarjem, pa yamaha tdm 850. kakšen namig mogoče? LP Citro Jaz sem imel porabo od 6.5- 7.5. Če se le da, rajši probaj tdm 850 dobit. Pa superca je kar opazno hitrejša od zgoraj naštetih motorjev.
SuzyRider Objavljeno September 6, 2006 Opozori Objavljeno September 6, 2006 Jaz sem imel porabo od 6.5- 7.5. Če se le da, rajši probaj tdm 850 dobit. Pa superca je kar opazno hitrejša od zgoraj naštetih motorjev. poraba je torej sprejemljiva. sicer sem zasledil nek članek, kjer z dyno jet kitom opazno zmanjšaš porabo na dobrih 5 litrov, brez da bi zmanjšal preformanse. če koga zanima, bom našel link... sicer pa meni tudi diši bolj tdm 850, samo ne vem, kako bo s financami. :?
simonsi Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Ti kar prilepi link. Me prav zanima. :)
SuzyRider Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 se opravičujem za zakasnitev. verjetno že poznate to stran, pa vseeno... :) http://www.rohmann.de/tenere/xtz750.htm#Motor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se