Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


Priporočene objave

Objavljeno
Kateri izpuh je najprimernejši za Kawasaki zzr 250

omenjen motor ima dva avspuha....zdej moraš vedet ali hočeš dat gor dva lonca al sam enga...al boš menjaval lonce ali celoten sistem...koliko denarja si pripravljen odštet in kaj bi rad s tem dosegu....

če pogledaš na to stran Wings

in na cenik vidiš da ti ponujajo 2v1 aluminij komplet za 65.000sit.... :)

Objavljeno

Bolj sm mislu dva lonca, sistema ne vem ce bi menu. Zelim pa pridobit nekaj malega moči, da bi menjal zunanji zobnik, in s tem malo zmanjšal obrate, ki mi malo najedajo. Pr 120 vrti na deset tisoč.

Al pa če se da montirat sedmo brzino, k se šesta zvrti.

Objavljeno
Bolj sm mislu dva lonca,

dva lonca dvojni stroški...poglej če arrow dela...al pa če hočš akrapoviča....lahko daš delat nekomu....sam moč boš pridobu če boš menjal cel sistem....z lonci pridobiš glas.....

sej zobnike lahko vseeno menjaš brez da tikaš avspuhe... :)

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Gledu sm motor zzr 250 letnik 94 prvic registriran konec leta 95 pa me zanima kaj morm pazit oz bit pozorn pri nakupu tega motorja.

Motor ima 26kw v prometni jaz pa imam izpit samo 25kw a mi bojo policaji delali kj problema zarad tega pa kako v tujini na to gledajo?

Objavljeno

Zakaj se mi zdi da kočeš na vsak način kupit eno staro eksotično kanto?

Pejt gledat ane, pa kup kvečjemu kakega GPZ-ja, ali GS 500 če že hočeš staro pa za male pare.

LP

Objavljeno

Mi kdo lahko pomaga, svetuje kje dobiti rabljen agregat za Kawasaki ZZR 250?

Hvala

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

Kupil sem motor Kawasaki ZZR 250 in ker so ble gor bol slabe gume sam dal monirati nove. In prva feltna je bla zgleda "drejana" in je bla zlo tenka pa ji je zvilo rob. Sicer sem jo pustil pri vulkanizerju ki jo bo poslall nekomu ki bo povedal če je možno popravit ampak verjetno ne bo možno.

Nova je zlooo predraga, rabljene pa ne dobim ker je takih motorjev baje malo. Zdej me pa zanima če kdo od vas pozna koga ki bi to mel pa če slučajno kdo ve od katerega druzga motorja bi pasala fetna na ta motor. Gledano v smeri vožnje je disk na desni(samo eden), polžek za hitrost pa na levi. 17 col, za širino 100 oz. 110

Objavljeno

Ne obupaj takoj in poskusi pogledat malo v tujini,kajti tam so rezervni deli proti nam zelo poceni,ter izbira je tud večja.Veliko sreče pri iskaju :book:

Objavljeno

Takih motorjev v tujini takorekoč ni ker so prov prilagojena za slovenski in še nekaj trgov. Tako da bo težka. Glih zato bi rad zvedu če paše od kakšnega druzga motorja tako da vem kaj lahko iščem za nadomestilo originala. Za original mi je reku serviser 120-140ksit..... NE HVALA!!!!

Drgač pa zdej ko sem to celo temo prebral. Še jz povem svoje menneje o motorju.

Sicer sem naredu z njim samo ene 100km apak so prvi odtisi kr dobri. Prej sem mel NSR 125. Ta motor je mal bol živ pr nizkih obratih pogrešam pa sunek pri 7-8k rpm ki ga je mela honda (21kw). Vleče dost enakomerno in 130 kmh maš dost hitro. Sem razmišljal o NSR-ki 250 z 70KM kar je enkrat več samo ne mislm tankat tistga huhiča ki žre vsaj 11-12 l. Močnejšega motorja pa zaenkrat še nočem ker vem če bi mel motor ki gre 250 bi se tolk tut pelu če bi šel 300 bi se pelu pa 300. In to je pa 2 much. Zato sem kupu tega. Čez par let pa mogoče na kakšno Hornet-ko al pa CB-jevko.

Zdej se mi je sicer ta feltna uničla pa ene par prask je blo na motorju kar sem se spravu zrihtat. Plastike bojo v 2-3 dneh zrihtane pol pa ostaja problem feltne. 120ksit pa vem da ne dam z njo.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

OK feltno naroču novo za 98ksit in čez 5 dni zvedu za rabljeno za 40ksit. Klinca mam pa vsaj novo feltno. Plastike porihtane motor registriran. Zavarovanje 38ksit brez popusta.

Zdej sem že par tur naredu po 50-100 km pa se motor kr lepo pela. Kr dobra drža lepo gre v ovinke, 6 brzina 7,500rpm je 100kmh, do 140-150 potegne zlo lepo. Zame za naslednje 2 ali 3 sezone dost. Pol pa kej močnejšega.

Aja še eno uprašanje. Jz sem dal zdej gor obe gume od razbite NSR-ke gor MIchelin macadam 110/80-17 in 150/70-17. Obe gume so za eno dimenzijo previsoke. Tako da so zarad tega brzine mal daljše samo pa tut števec premal kaže. Kolk približno je ta razlika v hitrosti pr recimo 150 kmh. Recimo po števcu sem se do sedaj pelu nejveč mal čez 160. Pa ker je guma spredi 110/80 namesto 110/70 kolk premal pokaže.

Objavljeno

Hitrost ni odvisna od širine ampak višine. 100/80/17. Ko so gume totalno zlizane je radij kolesa manjši in zato kaže merilnik hitrosti več kot pa je dejanska hitrost motorja. Tvoje gume se mi zdijo sumljive, ker ZZR250 potrebuje za 100km/h nekaj več kot 8000 obratov. Jaz ti priporočam original gume za ta motor. Za 40.000 sit dobiš novo prednjo in zadnjo dunlop sportmax.

Objavljeno

Ja vem samo tuki so vsi ki so govoril da majo 110 gumo spredi višino za 10 manšo se pravi da majo 110/70-17. jz mam pa 110/80-17. Se pravi 10 višjo. In tut primerjal sem in je 110/80-17 mal višja kot 100/80-17. Hitrost je pa tut lahko res večja ker je tut zadnja guma prevelika. Recimo pr 11000rpm mi gre motor 140kmh.

Drgač pa sem bil zdele 2 dni na morju na krku. od nas je do krka 160km. Za domov sem rabu 1h40min. krk-delnice-brod na kupi-kočevje-dvor- NM- dobruška vas(škocjan)-telče(vas cca 7 km v hrib od škocjana če kdo ve kje je to). Uglavnem samo 10km avtoceste drugač pa kdor pozna to cesto ve da je kr smotana in je velik nesreč z motorji na tej relaciji. Tut na HR nisem šel na AC ampak sem šel čez prelaz jelenje. Naredu sem 2x 160km pa še 15km po krku se pravi 335km in pokuru 16l bencina. Se prav vožnja na moč z povprečno hitrostjo 95 kmh pa poraba samo 4,8l/100km Samo sem ga mel pa skos med 9000 in 11000 rpm pa niti enkrat čez 12000rpm pa sem ga mal več šaltal. Od krka do prelaza Jelenje sem bil več na črti kot na svojem pasu. Prehitevat se še kr da.

Objavljeno

Dans zjutri me je en golf izsilil :o . Z ene 50km/h direkt u njega :ph34r: . Tko da je motor totalka :cry: . Tko da tist ke je jamru za agregat naj se javi. Drugač pa je še veliko uporabnih reči na motorju. Na primer čisto nove gume dunlop sportmax s feltnami. LP in srečno :)

Objavljeno

Danes sem obiskal vukanizerja. Na prvi gumi mi na parih mestih namka grif. Ga je kr odtrgalo. Po besedah vulkanizerja zaradi starosti gume in verjetno hitrega zaviranja na kakšnem goben asvaltu. Zdej pa kto sem že reku gor mam previsoke gume macadom 100. Teh gum od letos sploh ni več ampak so namesto njih michelin pilot road. Amapk ker so gume prevelike sem mislu menjat obe skupaj in obe za 10 nižje. In uprašanje je kako so bo motor obnašal če bi dal spredi gumo 110/70-17 zadi pa pustu 150/70-17. Bi se blo to za vozit al ne.

V primeru če mi priporočate menjavo obeh gum pa še to. Kaj vzamem metzler ME Z1 ali michelin pilot sport. Za te dve gume sem se pozanimal. Z popustom bi dobu metzler za cca 40ksit michelin pa 47ksit. To je za gume 110/70 in 150/60-17 kr dost ugodno. Rabm gume v rangu macadam 100 ki so jih nadomestili z pilot road katerih ni v tej dimenziji. Zdej pa nevem kako se kej obnesejo pilot sport. Jih kej hitrej pobere al ni takšne razlike.

Objavljeno

Glede na zmogljivosti motorja je kvaliteta gum Metzeler Z1 popolnoma dovolj, če pa hočeš res mehko gumo, potem pa Michelin Sport.

Vedet moraš tudi to, da boš moral bit z Michelinkami pošteno hiter, da se bodo segrele na pravo delovno temperaturo, pri Metzelerju pa to ni tako očitno.

Objavljeno

Kaj pa glede kilometrov. Je velika razlika v obrabi. Ne mism ravno na vsake 5000-6000 tisoč menjat gume. Macadamka zadnja mi je držala 10000-12000km. Res da na 21kw NSR-ki samo je bla znucana na robovih in ne po sredini.

Objavljeno
Kaj pa glede kilometrov. Je velika razlika v obrabi. Ne mism ravno na vsake 5000-6000 tisoč menjat gume. Macadamka zadnja mi je držala 10000-12000km. Res da na 21kw NSR-ki samo je bla znucana na robovih in ne po sredini.

Za Z1 ti lahko rečem, da bi morala zadnja zdržti cca 8.000 - 10.000 km normalne vožnje, za Michelinke pa ne bi vedel .

Objavljeno

Hvala za pomoč. Vseno sem so odločil za michelinko road ki je kao naslednica macadam 100. Mogoče malenkost slabša. Samo nevem kaj bom naredu naslednje leto ko bo potrebno menjat zadnjo gumo ki je pa ni v dimenziji ki jo rabim (150/60-17)

Mam pa že spet uprašanje. Katero olje kej priporočate za ta motor(v trgovini mi je dal MOTUL 5100) pa v kakšnem položaju se preverja nivo olja. Na kolesih ali na centralnem stojalu.

Objavljeno

Na kolesih.

Objavljeno

v bistvu je vseeno, motor mora biti v cim bolj ravnem in pokoncnem polozaju.

Objavljeno (popravljeno)

Spet problemi. .) .) .)

Se peljem z motorjem in naenkrat zaslišm da v mašini neki čudno zvočklja. Kot kaken ventil al pa kaj. Doma ravno ne mislim šraufat zdej pa kam naj to zapeljem na dolenskem da se bi ugotovil kaj sploh je to in zrihtal po eni zmerni ceni. V NM poznam samo Jeršina. Ga kdo pozna. Je on "sposoben" al je bol tako-tako. Pa da nime slučajno cene kot kakšen zlatar.

Popravljeno . Popravil Andrej777
Objavljeno (popravljeno)
Spet problemi.  .)  .)  .)

Se peljem z motorjem in naenkrat zaslišm da v mašini neki čudno zvočklja. Kot kaken ventil al pa kaj. ...

Lahko je tudi ležaj na glavni gredi. :blink: Odvisno kako zvočklja. No, dokler bo zvončklalo bo še kar. Ko bo nehalo bo hudič!

Popravljeno . Popravil HHV
Objavljeno

Lahko bi bil za zvončkljanje kriv tud napenjalec verige :? . Eni pravjo, da to ni sile, oz. odvisno kolk km ma tvoj motor. Pa ne me držat za besedo :unsure: . Za Suzukije je pa majster tud B....... Žužemberk.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!