BaTeMaN Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 V mojem ZZRu je rožljal napenjalec verige. Cena je bila okol 30 tisočakov. AMpak nisem menjal ker baje ni blo ful nujno... se je pa pojavilo pri 30 000km
Andrej777 Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Hm napenjalec. Možno. Na to pa še nisem pomislu. Samo mal je čudno da bi začer kr naenkrat ropotat. Zapelu sem se do enga prjatla ki ma delavnco pa je brez premisleka reku ventil. Zdej sem že razstavil motor doma. Zvok prihaja iz okolice glave in ventilov. Dol sem potegnu glavo in pregledal vse ventile. Vsi so dobr in prou naštelani. Zdaj je pa res možno samo še kaj pr verigi al pa če se je kakšen sedež ventilov na glavi razmigal. Motor naj bi mel pa samo 23.000km. Sumljivo malo samo ma pod sedežem 2 nalepki od servisa in druga je bla za leto 2002 in prevoženih samo 6.000km. Če so nalepke taprave so to realni kilometri. Ko sem ga jz kupu kakšen mesec nazaj jih je mel 21.000km
simonsi Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 odšraufej še napenjalec verige, pa ga prečekiraj, pa mogoče še deklc od sklopke.
Andrej777 Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Ka ni napenjalec verige drsni. Samo en tak del ki špona ketno. Na kašen način bi lahko bil samo tist kos 30ksit ???? Uglavnem jz nisem nč najdu pa sem vse prečekiral. Pa še neki se mi zdi čudno. Tut ko sem svečke vn odšfaufal v 1 brzini nisem mogu gume zavrtet. Po moji logiki to ni ravno dobro. V višje pa na mestu ne gre. Samo laufa pa normalno. Glave ne mislm sam stran vlečt ker lahko pol vse ventile razštelam. Tako da bom sestavu skup kar sem razdru in pelu v Bučno vas k Jeršinu. Kolk prbližno pride ura dela. Da nebi kej hudo preplačal. Se lahko z motorjem zapeljem do njega (cca 25km) al je bolš da ga naložim na prikolico??
simonsi Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Šponar ma tut feder, ponavadi dva za vsak slučaj, pa eno štangco z zobci, da je ves čas enako napet, vse skupaj pa pritiska na eno polkrožno plastiko, ki pritiska na ketno. Jaz ti priporočam, da ga kar na prikolico vržeš, pa na servis pelješ. Servisne ure so pa okol 5k sit.
Andrej777 Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Dans sem bil pr enem mehaniku. Dans nima cajt jutr bom pa motor dol pelu in bo pogledal kaj je. Mi ga je en priporoču da kr obvlada motorje pa še dost poceni je. Tako da upam na najbolše. Ker če je kakšno ojnico stovklo al pa gred bojo kr stroški.
Andrej777 Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 Ja sem dans kr na servis v NM zapelu. Pride serviser do motorja pa mi reče da to pr vseh ZZR-kah ropota. Po njegovih besedah da se nimam kaj za bat in da je to ena lepših mašin kar jih je vidu na ZZR-kah. Samo jz še kr nevem kako je lahko vse dobr. Neki sigurno ni če prej ni ropotalo zdaj pa ropota. Jutr se zapaljem še na en drug servis in če dobim isto mnenje super. Samo mene pa ropot še zmeraj moti. Rekel je da so lahko ventili razštelani. Vse sem pregledal in nanovo naštelal pa še zmeraj isto ropota. Pol je verjetno res samo napenjalec verige začel ropotat. Mah nevem.
Andrej777 Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Jah... naslednji dan po moji zadnji objavi je na mtorju dol vrglo tisto palčko na katero pritiska odmična gred in ki pritiska na ventil. Uničlo mi je 3 une palčke in eno odmično gred in ventil.( Jeršin hudičev bom dal da normalno ropota) Motor sem zapelu v KK na srevis kjer našteje za 120ksit materiala. Zato sem kupu še neo razbito ZZR-ko l 2000 in 15.000km . Ker je mašina lepo laufala in je nisem hotu razdirat sem zamenjal kr komplet motor. Ampak občutek mam da ta motor slabše vleče. Sej od 12000rpm naprej vleče samo med 10.000in 12.000rpm pa sploh nima pravga veselja. To se najbol pozna pri prestavljanju v tem obnočju in še posebaj če sta na motorju dva. Un agreagat sem v hrib pri 13.000rpm šaltal in je motor samo potegnu. Tega pa sem navil skor do 14.000 pa še zmeraj ni tako potegnu ko sem dal višjo. Motor ma moč samo ne pri tapravih obratih. Vplinjač sem pustu od svoje mašine in vse drugo, samo agregat je drug. Mislte da bi blo treba še kaj naštelat??
bajsi Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Mater si se v delo in stroške vrgo. Zakaj voziš 250ZZR, moraš ali hočeš? LP Bajsi
BaTeMaN Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Tudi jaz sem delal generalko na tem motorju in z pol novih delov na agregatu po utekanju mašine ni več šel tako "strupeno" kot prej. Priporočam pa ti, da se s tem raje vozi počasi... do 130km/h maximalno pa čim manj se bližaj rdečemu polju, pa preverjaj olje... Če je hitrost in pospešek tisto kar iščeš pa šparat,.. ta motor namreč ni narejen za to. :doze:
Andrej777 Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Na rabm nezga močnga motorja pa te mašine naj bi ble kao dobre zato sem šel na ZZR-ja. Res sem pa mel zdele neki problemov. Zdej sem ugotovil kaj je blo. Samo pokrov za filter sem dal gor pa je šlo slabš. Če ga dam nazaj stran je dobr. Drgač pa bom zdej tut drugo mašino v pogon spravu. Gred mi bo en zrihtal pa še en kos notr bom zamenjal pa bo motor delal. Če se bom zavzel bom lahko še ta motor k sem razbitega kupil skupaj dal da bosta oba vozna. Vem kje lahko dobim prve vilce, masko in luč za 300 evrov. Drugo je pa itak skor vse celo. Če mi ga bo ratal sestavit bom še kaj zaslužu iz tega drgač bojo pa res samo stroški.
Silver Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 Ja, jest sm se čist zalubu v tole srchiko od ZZR-ke... :wub: Zdej grem delat izpit do 350ccm, pa bom čez par let(upam da) našparu za eno takole, tak da sm prepričan da bo za prvi motor kr poštena. Edin vprašu bi če se jo pri nas dobi samo temno rdeče barve al tud kako drugo. Slišal sem za eno ki je bila narjena za italjanski trg in je bla modra se mi zdi, to je pa že vse. In jest bi definitivno modro/srebrno/črno! Kolk bi stal za v prometni sprement barvo pa homologacija, če bi jo doma prebarval? Kaj pravte o tem? :?
Silver Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Kaj morem res ponavljat moja vprasanja al kaj? :angry: Katere barve se da dobit pri nas, koliko bi stala homologacija motorja?
JAN49 Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Ja kaj ne veš da sam rdeče :P
BaTeMaN Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 jaz sem že videl par srebrnih tud
Burnout Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 Ja, jest sm se čist zalubu v tole srchiko od ZZR-ke... :wub: Zdej grem delat izpit do 350ccm, pa bom čez par let(upam da) našparu za eno takole, tak da sm prepričan da bo za prvi motor kr poštena. Silver moram te popravit glede izpita. Od 1.5.2002 velja zakon ki razporeja izpit glede kilovatov (kW). Razred do 350 kubikov ne obstaja več. Zdej je razporejeno tako: -do 11kW ali 125 kubikov (delaš izpit pri 16-ih letih) , po dvah letih ti velja kot neomejeno, tako da preskočiš omejitev 25 kW. -do 25kW ali 0,16kW na kilogram teže motorja (delaš izpit pri 18-ih letih), po dveh letih velja kot neomejeno -neomejeno (delaš izpit pri 21-ih letih), takoj dobiješ neomejeno, vendar si 2 leti voznik začetnik BTW kolk si star? P.S. POpravte me če se kaj motim, če pa je to že vsem znano pa lahko zbrišete LP Burnout
Silver Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 Ja sm že 18. Izpit za avto mam tud že. Drugač pa mal offtopic... Mal je nateg ker ne moreš it delat pri 18. izpit za 125ccm, to pa pomen da daš za uro vožnje jurja več. Neomejeno pa v vsakem primeru dobiš po 2. letih, al maš za 11 al pa 25KW, nima veze. Baje je treba pol še nek tečaj narest al kako? Pa še ena fora je s temi 0, 16KW/kg, saj ima lahko motor veš kot 25KW, sam more bit dovolj tezak. Še vedno me zanima cena homologacije motorja. To pride v poštev, če bi ga uvozil, al pa če bi ga barval... Uvoz se mi zdi trenutno kar pocen varianta, sam uprasanje kolk se obnese v praksi. Pa zdej sm se pozanimal pri avtošoli... Če bi se zdaj hotu prijavit na glavno vožnjo na roški, bi šele oktobra na vrsto prsou... DOOOOLG je za cakat! Zdej sm pa ful v dvomih, če se mi splača sploh pred zimo kaj vozit., al bi raje spomladi zacel. S tem da pride naslednje leto se matura... :hmm: Upam da admini ne bodo hudi, ker sm sou mal :topic: Drugac pa ne vem cist tocn kje bi lahk tak nov topic odpru, al pa ce ze kak je...
jax Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 ...Neomejeno pa v vsakem primeru dobiš po 2. letih, al maš za 11 al pa 25KW, nima veze... Predlagam da si tole prebereš... :) Pa da ne bom čist off-topic, a kdo ve zakaj v tujini (mobile.de) ne najdem nobene rabljene zzr 250? :?
Silver Objavljeno Oktober 3, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2004 Ta teden sem v Ljubljani vidu črno, spolirano in z rdečimi plameni ob strani! Mater je bla huda! :wub: Pol pa še za povrh vsega s karbonom prevlečene izpušne lonce! :kva2:
JAN49 Objavljeno Oktober 5, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2004 A je blo to prec po unem tednu, k si bil bolan :P
Silver Objavljeno Oktober 5, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2004 Ja u bistvu ja... :grim Sam nism čist ziher da je bla samo 250ccm, nekak mi je bla mal sumljiva na ZZR600... No v glavnem, bla je huda ko mater! :kva2: :yea2: :wub:
JAN49 Objavljeno Oktober 7, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2004 Ja u bistvu ja... :grim Sam nism čist ziher da je bla samo 250ccm, nekak mi je bla mal sumljiva na ZZR600... No v glavnem, bla je huda ko mater! :kva2: :yea2: :wub: ← Kaj a vročina :P
JaRaNe Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 moj bratranec je bil kakšno leto nazaj še lastnik ZZR-250, ampak ga je prodal, ker se mu je zdel prešibak (star je 24let), sedaj vozi bandita 600 Kawasakija je imel slabi dve leti, z njemu je bil na morju, v avstriji (večino sta se vozila skupaj s punco), zelo udoben je tudi za sopotnika, njegov je imel 36KM, bil pa je letnik 97, če se prav spovnem Pospeški so bili kar dobri (5-7s do 100km), motor je 4T, poraba malo čez 5l/100km, motor pa tudi zelo počasi izgublja vrednost V dveh letih ni imel z motorjem nobenih težav, razen enkrat mu je na prelazu Črni Kal razneslo bat (moral je menjati cilindra, bata in nekaj malenkosti), za dezelo malo rabljene dele je v nemčiji dal slabih 150k SITvendar zato ni bil kriv motor, ampak voznik, ker je motor skoraj pol ure držal pri 170km/h, drugače pa je z njim dosegel hitrost tudi 180km/h Dokaj fleten motor, primeren tudi za malo daljše ture, ali pa kakšno kratko športno turo po ulici, primeren je bolj za začetnike, ali pa tiste, ki so že v jesenskih letih :lol1:
jerci Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 Jst sm bil lastnik motorja, dokler me ni en pezde izsilu. Moje mnenje-Motor je zelo fleten. Primeren za začetke. :worship:
simonsi Objavljeno Januar 18, 2005 Opozori Objavljeno Januar 18, 2005 V dveh letih ni imel z motorjem nobenih težav, razen enkrat mu je na prelazu Črni Kal razneslo bat (moral je menjati cilindra, bata in nekaj malenkosti), ← A tako ti definiraš "brez težav" :eek: :doze:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se