Jump to content

Albanija, Grčija


Noise

Recommended Posts

@Kiri: najprej se sfokusiri na obvadljivo. Potem pa dalje. Od Kira navkreber ni nič posebnega, mogoče na spustu v Nicaj je mestoma precej kuglasto. Jebela bo, če se bo treba vrnit. Sploh spodnji konec spusta proti spodnjem Thethu. Naprej na vzponu (proti zgornjem Thethu) imaš še prečenje 2-h melišč in zrukan klanec preko od oka 4 serpentin, da prideš do zgornjega Thetha (cilj iz Koplik, Boge). No, pa še vmes prečenje potočka kjer sem pogrnil.

 

Gume? Tudi TKC-80 se držijo asfaltirane ceste k' prlimane. Kmet2 je na malce mn' kockastih Hidenau vse skupi nažigau (tud une s sportaki - npr. R1 !!!) na Jadranki. Skratka grip je važn, ja. No, men so vsi skoz govoril (tud uni 4x4), da američani ne znajo delati gum.

 

p.s. Če maš kaki € viška ne kupuj Mitas (češka kopija Metzeler). Ta se razpada kamalu po uporabi!

Edited by Whiskey
Link to comment
Share on other sites

Kiri, dne 25 Jun 2014 - 22:04, pravi:

Za letos poleti si nagledujem tudi cesto SH20 od Skadarja do Vermosha. Sicer se pripravljajo na asfaltiranje te ceste, ampak baje je še vedno cca 100km makadama, ponekod pošteno razrukanega. Videl sem, da je nekdo tukaj prevozil to cesto na GSA s TKC80. Jaz imam vstroma 650 in Metzeler Tourance Next, ki niso ravno najbolj off road gume. Zanima me ali je pametno it s temi gumami na to pot ali pa jo je bolje izpustit oziroma se odpravit na pot z drugimi gumami?

Izkušenj z offroadom tudi nimam ravno veliko.

Jaz sem prevozil to relacijo iz Gusinja pa navzdol letos v začetku junija. Izkušnja je bila fenomenalna, sem pa v bistvu še začetnik kar se tiče offroada pa tudi gume glih niso za ta namen (Metzeler Tourance) in moram priznat, da se še nisem tolko namatral na motorju, pa še pasje vroče je bilo. Enkrat me je tudi pošteno zabrisalo pri vožnji navzdol in sem se načakal cca slabo uro, da je nekdo prišel mimo in mi pomagal pobrati motor...ker pač moj križ ni več za take vragolije. Vsekakor pa vso matrarijo poplačajo prekrasni razgledi praktično ves del poti. Predvsem bi bil previden na odseku od Hani i Hotit navzgor, kjer delajo cesto oz. zadnji del poti, če greš iz Gusinja, ker se dela na veliko in je ogromno razne gradbene mehanizacije in glih ne polagajo kaj dosti pozornosti na mimovozeče. Sam sem skoraj fasal ogromno skalo na glavo, ko je bager malo više čistil cesto, ker jo je zasul plaz...čistil je po principu potiskanja skalovja na nižje dele ceste..seveda na tem delu ni bilo žive duše, ki bi iz varnostnih razlogov ustavljala promet. Saj zaradi takih prvinskih izkušenj se menda tudi potikamo tam dol naokol :OK:
Link to comment
Share on other sites

@Kiri: Signal nekje je, drugje ga ni. Govorim za hribe.

 

@gsxf750: Res je. Z Rrapša dol levo asfalt je že Črna Gora (Cijevna, tudi istoimenski kanjonček). Od Vermoša pa je možno potegnit asfalt tja nekam proti Koritim / Katunsko jezero v Črno Goro ... in naprej proti Podgorici.

 

Ko enkrat zrihtajo ceste v tem delu, bo zelo enostavno dosegljiva noro lepa narava.

Edited by Whiskey
Link to comment
Share on other sites

Hvala obema za odgovore. 

 

Moj načrt je tak, da sigurno želim prevoziti Vermosh - Shkoder. Pri Kopliku se bom odločil, če bom šel proti Thethi ali ne...odvisno od tega, kako bom zvozil prvi del makadama. Če bo OK, grem naprej v Theth...potem pa bom videl dalje. Tisti potoček sem videl na večih videih že, ne izgleda ravno strašljivo. Se pa zavedam, da bom verjetno parkrat zvrnil na tej poti in se zaradi tega ne sekiram pretirano.

 

Gum nisem gledal Mitas, ampak prav Sava MC60 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=878187 Načeloma itak ni problem tistih 50 evrov razlike v ceni med temi in katerimi drugimi gumami, ampak jih povsod kar hvalijo. V glavnem, če grem s tourance na enduro gume, bo verjetno v vsakem primeru boljše. Za asfalt se pa ne sekiram pretirano, sem siguren, da vsake držijo dovolj za to, kar bom rabil na tej poti.

 

Imaš mogoče fotografijo tistih dveh melišč? Da bi si predstavljal, kako izgledajo v praksi...da vem, če se sploh odpravljat tja ali ne.

 

Mimogrede...je na tako turo pametno vlačit stranske kufre ali se jim je boljše izognit? Zanima me za vožnjo po takem makadamu, za po cesti vem, da mi je vseeno :) So plastični giviji...in ne vem še, kaj pomeni, če imaš stranski kufer v primeru padca. Je boljše za motor, ker je nekaj več placa ali pa je velika šansa, da ga polomiš in imaš potem samo sranje? Sicer pa motor znam dvignit brez večjih naporov...sem bil kar presenečen, ko sem v praksi sprobal to, kar sem gledal na youtubu.

Link to comment
Share on other sites

@Kiri: melišči sta nižje od zgornjega Thetha. Nekje na polovici celotne doline Theth - na Google Earth je oznaka vasi Palna e Tasit. Od Koplika prideš najprej do zgornjega konca doline.

 

Iz smeri Skadar - Kir in Nicaj: Spodnje melišče ni tako zahtevno in je naravnost. Zgornje pa je zelo strmo, dolgo 100m. Voziš se po mehki kamniti sledi. Kamniti odkruški so ostri in velikosti pesti. Če bi se peljal iz smeri Koplik - Boge se po meliščih voziš navzdol, kar sicer ni noben problem. Tisti slap čez cesto je iz te smeri nižje. Problem nastane ko prideš do konca doline Theth (spodnji Theth) in moraš v klanec proti vasema Nicaj in Kir -> Skadar. Izredno strm, razrit in kuglast klanec bi te čakal. Če ne bi uspel priti tam čez, bi se moral obrniti nazaj. Ker si začetnik, bi imel velik problem pripeljat čez drugo strmo melišče. Tam lahko zelo hitro skuriš lamelo sklopke.

 

Zato sem ti rekel, da se zapelji iz Koplika - Boge - zgornji Theth in potem nazaj. S prelaza Thore se odlično vidi druga najvišja albanska gora, Jezerca, katera se dviga malo bolj levo iz zgornjega Thetha.

 

Stranski kufri: če jih boš imel namesto top case-a, boš imel nižje težišče in boš posledično lažje manevriral.

 

Slik melišča nimam. Sem pa objavil sliko iz Google Earth.

Edited by Whiskey
Link to comment
Share on other sites

OK, razumem. Bom tako tudi naredil, čeprav se mi tista pot zdi zelo mikavna. Bo pa kdaj drugič :)

 

Sem našel melišči na Google maps, iz zraka tako ali tako ni videt, kakšno je stanje, fotografij pa tudi ni, ki bi kazale melišče.

 

Hvala zaenkrat za vse informacije. Se še javim kaj pred odhodom.

Link to comment
Share on other sites

Seveda. Tudi kakšen filmček spacam skup, ker vidim, da na Youtubu ni kaj dosti pametnega iz tistih koncev...

Link to comment
Share on other sites

Po moje boš z lahkoto prevozil, ampak počasi. 

 

To ni off road, to je makadam...

 

 

@Sneci, a ni to tista cesta, ko sva šla od hotela Rosi v Gusinju na Albansko mejo in sva si premislila?

Eden piše, da je rabil 6ur pa nekaj, da je prevozil zadevo!! Torej, je to bila ena pametnejši odločitev takrat, pa še po obilnem dežju je blo, tak da, vprašanje, kakšne luknje je prekrila voda ... ufff.

Link to comment
Share on other sites

Tako je, odločitev je bila pravilna, ko je cel dan pred tem vlivalo. Bolj kot luknje, bi bilo verjetno problem kakšno blato.

 

Je za drugič ostalo, ko bo že malo več asfalta, suho itd.

 

Pa tudi če bi bilo suho, bi se vozila tam par ur, po makadamu je nizka hitrost, 1., 2., če imaš svoj motor in ti ni vseeno :)

Link to comment
Share on other sites

S FrigoFropsem sva po fruštku štartala iz Koplika čez Rrapsh, v Plavu še flikala gumo in šla na pivo, se zapeljala čez prelaz Trešnjevik, mimo mosta na Suvi reki (do tu je nalivalo), Podgorica, Cetinje, Budva, Dubrovnik vse do Neuma. En dan. V šestih urah prideš peš tam mimo.

Link to comment
Share on other sites

Pol je zate GS :grim

Link to comment
Share on other sites

Flikala sma gumo na gski, ne kardana. Da bi pa kaj pobirala se pa ne spolnim. :)

 

Ti dam link? :) mogoče je res samo nasedel, pa je to kot kamere

 

Edited by Snecer
Link to comment
Share on other sites

Mario Molla mi je odgovoril glede trajekta Jezerca... 

 

Hello 

 
The Jezerca ferry is safe and save :) it is parked in Fierza and it is not running because there arent enough people traveling .
 
Best regard

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdravljeni!

 

V avgustu se imam namen zapeljati do Grčije in imam dve vprašanji.

Na AMZS strani sem bral, da je v Grčiji za motorje omejitev 70 izven naselja in 90 na AC? Ali to drži oziroma če kdo ve kašne imajo Grki kazni oz ima kdo izkušnje z njihovimi možmi v modrem (če imajo doli tud modre obleke :blush: )?

Kako je s trajektom Minoan lines iz Trsta? Ali je karte potrebno rezervirati v naprej ali jo lahko nabaviš v Trstu pred odhodom?

 

Hvala za informacije.

 

LP

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni!

 

V avgustu se imam namen zapeljati do Grčije in imam dve vprašanji.

Na AMZS strani sem bral, da je v Grčiji za motorje omejitev 70 izven naselja in 90 na AC? Ali to drži oziroma če kdo ve kašne imajo Grki kazni oz ima kdo izkušnje z njihovimi možmi v modrem (če imajo doli tud modre obleke :blush: )?

Kako je s trajektom Minoan lines iz Trsta? Ali je karte potrebno rezervirati v naprej ali jo lahko nabaviš v Trstu pred odhodom?

 

Hvala za informacije.

 

LP

KOnec avgusta? uf..... Jaz sem se še sredi septembra kuhal tam doli.... :)

 

Omejitve? Jaz sem ga skoz žagal tam doli, policaja pa niti enega nisem videl :)

 

evo, še boych je potrdil moje besede :grim

Edited by motozajebant
Link to comment
Share on other sites

K2, a gremo drug let čez una dva punkla? Jest uzamem sabo tist preverjeni v Krujah '05 kupleni štrik, pa če bo treba, šlepnemo Damija&Co, če bo že nuja. Kiri je letos prestavu za drugič, gsxf750 itak ne bo imel pripomb, stric Pik si bo vzel dopust, Živnorc in Igor pa sigurno ne bosta manjkala  :010  Burek iza svakog čoška, press

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Meni so ostali Leki. Sam zmigavec morem menjat, crashbare pobarvat nazaj v crno in susplato nazaj zravnat....pa sem takoj za:)

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni!

 

V avgustu se imam namen zapeljati do Grčije in imam dve vprašanji.

Na AMZS strani sem bral, da je v Grčiji za motorje omejitev 70 izven naselja in 90 na AC? Ali to drži oziroma če kdo ve kašne imajo Grki kazni oz ima kdo izkušnje z njihovimi možmi v modrem (če imajo doli tud modre obleke :blush: )?

Kako je s trajektom Minoan lines iz Trsta? Ali je karte potrebno rezervirati v naprej ali jo lahko nabaviš v Trstu pred odhodom?

 

Hvala za informacije.

 

LP

 

Policije v Grčiji preprosto NI, radarji na AC so zaviti s polivinilom in izolirtrakom, sistem je v krizi pač razpadel... Trajekt iz trsta pa med 21.7. in 15.9 vozi po spremenjenem voznem redu (zaradi italijanske feragoste) in sicer iz Trsta v Raveno in potem dol, kar plovbo z obilnim nalaganjem podaljša za cca 6 - 8 ur... Tudi sam ti predlagam obisk konec  septembra.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!