Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Trenutno se matram z Gilera RC 125, prej sem mel še Pegasota, Cagiva 125 "cross", Gilera RX 200.

S 4T v bisvu nimam dosti izkušenj, je pa res da zelo pazim na motor, vedno ogrejem na delovno temp. pred obrati. Olje menjam na 6-8k, pri avtu na 10k.

Ko pa je enkrat ogret, ga pa ne šparam.

Moja trenutna največja želja je kupiti spodoben motor.

Obleka naredi človeka, motor pa motorista :OK: .

Za tistim kar sem prej napisal tudi stojim, tisti, ki pa se ne strinjate, pa pač lepo pokritizirajte. Več glav več ve.

Kakšne limanice za laike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

posploseval si. domnevam da z 4T motorji nimas _veliko_ izkusenj, ker tvoje mnenje je najbrz odraz izkusenj z 2T masinami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

Dejanski potrebni časi za prekroženje celotnnega mazalnega sistema so naslednji:

Olje z oznako 15W-40 = 30sec.

Olje z oznako 10W-40 = 15sec.

Olje z oznako 5W-30 = 7sec.

...

Kje si najdel te podatke???

Da bi bila TAKA razlika med 10-40 in 15-40?

Samo to pa ti da mislit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še nekaj napišem za lastnike 2t mopedov, ki so tukaj čist zapostavljeni.

Ja, jaz sem v svojih motorčkih za menjalnik sprobal veliko olj.

Proton mineralc-sklopka drsi, grdo se prestavlja,

Valvoline mineralc isto,

navadno olje za menjalnike mineralno SAE 90-ko je mrzel sklopka sploh ne prime, grdo se prestavlja, edino ruži malo manj.

Castrol TXT sintetičen-dober lepo se prestavlja, sklopka ne drsi, motor tišje laufa,

Castrol sintetičen za menjalnik Sae 90-odlično olje, lepo se prestavlja, sklopka brezhibna, opazno zmanjšanje ropota agregata,

Castrol GTX-3 mineralno-v redu olje motor se ne pritožuje, prav tako sklopka ne,

HPX eno čudno sintetično olje zelene barve (jurja liter, pa v konzervi pakiran)-zelo v redu, poceni, sklopka se ne pritožuje, prestavljanje ni opazno boljše, motor dokaj tiho teče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mogoče se bo komu zdel smrtni greh rabiti motul 300V za sledečo zadevo, pa vendar: včeraj sem z njim podmazal "ležaja" obeh ventilatorjev v računalniku.

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče se bo komu zdel smrtni greh rabiti motul 300V za sledečo zadevo, pa vendar: včeraj sem z njim podmazal "ležaja" obeh ventilatorjev v računalniku.

:grim

Jest sem tut podmazal ventilatorje v PC-ju, pa je blo dobr samo en teden, potlej je pa spet vse brnel... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Kje si najdel te podatke???

Da bi bila TAKA razlika med 10-40 in 15-40?

Samo to pa ti da mislit...

Sem pogledal po knjigah in nisem našel. Podatke sem snel nekje z interneta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,mene pa zanima,če je dobro za motor olje,ki je tut za avto,se prav ful sintetično

TROLL!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hiflo za moj motor je približno pol cenejši od originala. Pa še ta se mi ne zdi pretirano drag - 2700 SIT.

A.

Ampak s takim, ki dela problem, ko je potrebno za motor plačati 2700 SIT, pa res nimam komentarja. Hudiča, saj tudi tvoj motor, (če nimaš skiroja), tudi stane lep kup denarja. A potem boš pa šparal na vsakem koraku. NORO !!! da mu še olja ne privoščiš ???? :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mors razumet da si niso vsi sami kupil motorja (starsi, babice, strici,... ) :P :grim

Pol je pa treba sparat za dodatke, opremo, registracijo, servise, sej se kar nabere......marsikdo pa se do konca skesira za moped, za ostalo pa zmanjka :unsure: :(

Popravljeno . Popravil soddplah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak s takim, ki dela problem, ko je potrebno za motor plačati 2700 SIT, pa res nimam komentarja. Hudiča, saj tudi tvoj motor, (če nimaš skiroja), tudi stane lep kup denarja. A potem boš pa šparal na vsakem koraku. NORO !!! da mu še olja ne privoščiš ???? :BUA: :BUA: :BUA:

:lol1: Ta kateri mu olja ne privošči naj rajši nima motorja :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dražje ni vedno boljše...

...in boljše ni vedno ustreznejše! :blink:

V svoj bivši SUZUKI sem natakal MOTUL 300V pa mi je mehanik to odsvetoval in not natočil neko 3-krat cenejše olje! Motor je delal lepše, z manj tresljaji, izginile so težave s sklopko in lepše se je prestavljalo. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak s takim, ki dela problem, ko je potrebno za motor plačati 2700 SIT, pa res nimam komentarja. Hudiča, saj tudi tvoj motor, (če nimaš skiroja), tudi stane lep kup denarja. A potem boš pa šparal na vsakem koraku. NORO !!! da mu še olja ne privoščiš ???? :BUA: :BUA: :BUA:

Hmm..? Se strinjam (in tudi sam ne šparam na takih zadevah).

Ti pa lahko povem, da poznam nekaj (dobrih) servisov tu okoli, ki ob menjavi olja uporabljajo izključno neoriginalne filtre (npr. hiflo). Če očitno ni razlike -- zakaj pa ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pred kratkim sem kupil motor in je še v salonu. V kratkem ga bom odpeljal, zanima pa me, ali naj predhodno zahtevam menjavo olja. Motor je sicer nov, je pa letnik 2003, kar pomeni, da že skoraj leto dni stoji pri prodajalcu. Skratka, ali je olje po tem času praviloma še O.K., ali pa ga je bolje takoj zamenjati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro vprasanje. odvisno od kvalitete olja (katere najbrz tudi sami ne poznajo vec), vendar bi jaz osebno vseeno raje dal zamenjati ali sam zamenjal olje. DIY ni tako komplicirano in v pol ure si gotov. da o ceni ne govorim. 3,0 l olja in oljni filter in pol ure dela (odvisno sicer kateri motor je) proti min. eni uri katero ti zaracunajo in njihovo "superduper" olje....

preracunaj si. jaz bi na vsak nacin zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro vprasanje. odvisno od kvalitete olja (katere najbrz tudi sami ne poznajo vec), vendar bi jaz osebno vseeno raje dal zamenjati ali sam zamenjal olje. DIY ni tako komplicirano in v pol ure si gotov. da o ceni ne govorim. 3,0 l olja in oljni filter in pol ure dela (odvisno sicer kateri motor je) proti min. eni uri katero ti zaracunajo in njihovo "superduper" olje....

preracunaj si. jaz bi na vsak nacin zamenjal.

Moje mnenje je malo drugačno:

A ni predpisana menjava olja po prvih 1000 km? Če je (in verjetno je) uporabi olje, ki je v mašini - ni nikakor ZANIČ in je še uporabno. Po 1000 km - prvi servis, menjaj olje. Dobro je, da tip in model olja v motorju ne menjaš (prepogosto - sploh nič, če je možno).

lp, RK

Popravljeno . Popravil RoadKill
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:doze: aaaaaaaa...... se nima prevozenih nic km? ce je tako potem lahko uporabis to olje in potem menjas pri 1000 km. :grim

sorry. povrsno bral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V svoj bivši SUZUKI sem natakal MOTUL 300V pa mi je mehanik to odsvetoval in not natočil neko 3-krat cenejše olje! Motor je delal lepše, z manj tresljaji, izginile so težave s sklopko in lepše se je prestavljalo.

Najbolj se splača dat v mašino tisto olje, ki ga predpisuje tovarna... Ker nekater olja so narejena samo za specifične modele in tako more bit .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem kupil motor in je še v salonu. V kratkem ga bom odpeljal, zanima pa me, ali naj predhodno zahtevam menjavo olja. Motor je sicer nov, je pa letnik 2003, kar pomeni, da že skoraj leto dni stoji pri prodajalcu. Skratka, ali je olje po tem času praviloma še O.K., ali pa ga je bolje takoj zamenjati?

To je prvo olje, ki ga moraš zamenjati po 1000 km, ker je čist drugačen od tistega, ki ga daš notr po prvih 1000 km. Namenjen pa je "ulaufavanju" motorja, kar pomeni da je še bolj viskozen in "pobira" razne opilke, ki se pojavijo pri novih mašinah :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je prvo olje, ki ga moraš zamenjati po 1000 km, ker je čist drugačen od tistega, ki ga daš notr po prvih 1000 km. Namenjen pa je "ulaufavanju" motorja, kar pomeni da je še bolj viskozen in "pobira" razne opilke, ki se pojavijo pri novih mašinah :yea2:

?? Aja?? Od kje ti pa to da je "čist drugačen" od običajnega olja.

Kolikor vem tankajo v nove motorje delnosintetiko; baje boljše zaradi utekavanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so mineralna olja in niso "full sintetic"; dobr drugačna sm napisu pač zato k se jih uporablja res sam na začetku-res pa je da so še zmeraj olja. So pa po karakteristikah drugačna, zakaj misliš da naj ne bi smel novega motorja terat do onemoglosti pa v rdeče polje-zaradi tega olja k je v bistu slabše kot pa nadaljna ki jih tankaš... Če ne vrjemeš se pejt prepričat na kak servis!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

?? Aja?? Od kje ti pa to da je "čist drugačen" od običajnega olja.

Kolikor vem tankajo v nove motorje delnosintetiko; baje boljše zaradi utekavanja.

V honde dajejo baje neke posebne zvarke (narejene iz alg) za prvih 1000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!