simonsi Objavljeno December 18, 2003 Opozori Objavljeno December 18, 2003 Trenutno se matram z Gilera RC 125, prej sem mel še Pegasota, Cagiva 125 "cross", Gilera RX 200. S 4T v bisvu nimam dosti izkušenj, je pa res da zelo pazim na motor, vedno ogrejem na delovno temp. pred obrati. Olje menjam na 6-8k, pri avtu na 10k. Ko pa je enkrat ogret, ga pa ne šparam. Moja trenutna največja želja je kupiti spodoben motor. Obleka naredi človeka, motor pa motorista :OK: . Za tistim kar sem prej napisal tudi stojim, tisti, ki pa se ne strinjate, pa pač lepo pokritizirajte. Več glav več ve. Kakšne limanice za laike?
Ice Objavljeno December 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno December 19, 2003 posploseval si. domnevam da z 4T motorji nimas _veliko_ izkusenj, ker tvoje mnenje je najbrz odraz izkusenj z 2T masinami.
Denny Objavljeno December 24, 2003 Opozori Objavljeno December 24, 2003 .... Dejanski potrebni časi za prekroženje celotnnega mazalnega sistema so naslednji: Olje z oznako 15W-40 = 30sec. Olje z oznako 10W-40 = 15sec. Olje z oznako 5W-30 = 7sec. ... Kje si najdel te podatke??? Da bi bila TAKA razlika med 10-40 in 15-40? Samo to pa ti da mislit...
simonsi Objavljeno December 28, 2003 Opozori Objavljeno December 28, 2003 Da še nekaj napišem za lastnike 2t mopedov, ki so tukaj čist zapostavljeni. Ja, jaz sem v svojih motorčkih za menjalnik sprobal veliko olj. Proton mineralc-sklopka drsi, grdo se prestavlja, Valvoline mineralc isto, navadno olje za menjalnike mineralno SAE 90-ko je mrzel sklopka sploh ne prime, grdo se prestavlja, edino ruži malo manj. Castrol TXT sintetičen-dober lepo se prestavlja, sklopka ne drsi, motor tišje laufa, Castrol sintetičen za menjalnik Sae 90-odlično olje, lepo se prestavlja, sklopka brezhibna, opazno zmanjšanje ropota agregata, Castrol GTX-3 mineralno-v redu olje motor se ne pritožuje, prav tako sklopka ne, HPX eno čudno sintetično olje zelene barve (jurja liter, pa v konzervi pakiran)-zelo v redu, poceni, sklopka se ne pritožuje, prestavljanje ni opazno boljše, motor dokaj tiho teče.
Aleron Objavljeno Januar 7, 2004 Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 mogoče se bo komu zdel smrtni greh rabiti motul 300V za sledečo zadevo, pa vendar: včeraj sem z njim podmazal "ležaja" obeh ventilatorjev v računalniku. :grim
Brdaus Objavljeno Januar 7, 2004 Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 Za hude petarde MOTUL 10W50. Ta olje je sicer kar drag, ampak opraviči svojo ceno. B)
Brdaus Objavljeno Januar 7, 2004 Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 mogoče se bo komu zdel smrtni greh rabiti motul 300V za sledečo zadevo, pa vendar: včeraj sem z njim podmazal "ležaja" obeh ventilatorjev v računalniku. :grim Jest sem tut podmazal ventilatorje v PC-ju, pa je blo dobr samo en teden, potlej je pa spet vse brnel... :doze:
Aleron Objavljeno Januar 8, 2004 Opozori Objavljeno Januar 8, 2004 hja, to pa zato, ker ne uporabljaš sintetičnega :lol1: hude obremenitve in to :devil:
elektronik Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 Kje si najdel te podatke??? Da bi bila TAKA razlika med 10-40 in 15-40? Samo to pa ti da mislit... Sem pogledal po knjigah in nisem našel. Podatke sem snel nekje z interneta.
curi Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 Živjo,mene pa zanima,če je dobro za motor olje,ki je tut za avto,se prav ful sintetično,LP Curi
Dave Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 Živjo,mene pa zanima,če je dobro za motor olje,ki je tut za avto,se prav ful sintetično TROLL!
matic Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 Hiflo za moj motor je približno pol cenejši od originala. Pa še ta se mi ne zdi pretirano drag - 2700 SIT. A. Ampak s takim, ki dela problem, ko je potrebno za motor plačati 2700 SIT, pa res nimam komentarja. Hudiča, saj tudi tvoj motor, (če nimaš skiroja), tudi stane lep kup denarja. A potem boš pa šparal na vsakem koraku. NORO !!! da mu še olja ne privoščiš ???? :BUA: :BUA: :BUA:
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 (popravljeno) mors razumet da si niso vsi sami kupil motorja (starsi, babice, strici,... ) :P :grim Pol je pa treba sparat za dodatke, opremo, registracijo, servise, sej se kar nabere......marsikdo pa se do konca skesira za moped, za ostalo pa zmanjka :unsure: :( Popravljeno Januar 26, 2004. Popravil soddplah
Vojč Objavljeno Januar 31, 2004 Opozori Objavljeno Januar 31, 2004 Ampak s takim, ki dela problem, ko je potrebno za motor plačati 2700 SIT, pa res nimam komentarja. Hudiča, saj tudi tvoj motor, (če nimaš skiroja), tudi stane lep kup denarja. A potem boš pa šparal na vsakem koraku. NORO !!! da mu še olja ne privoščiš ???? :BUA: :BUA: :BUA: :lol1: Ta kateri mu olja ne privošči naj rajši nima motorja :BUA:
premza Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 Dražje ni vedno boljše... ...in boljše ni vedno ustreznejše! :blink: V svoj bivši SUZUKI sem natakal MOTUL 300V pa mi je mehanik to odsvetoval in not natočil neko 3-krat cenejše olje! Motor je delal lepše, z manj tresljaji, izginile so težave s sklopko in lepše se je prestavljalo. :notworthy:
andrej Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 Ampak s takim, ki dela problem, ko je potrebno za motor plačati 2700 SIT, pa res nimam komentarja. Hudiča, saj tudi tvoj motor, (če nimaš skiroja), tudi stane lep kup denarja. A potem boš pa šparal na vsakem koraku. NORO !!! da mu še olja ne privoščiš ???? :BUA: :BUA: :BUA: Hmm..? Se strinjam (in tudi sam ne šparam na takih zadevah). Ti pa lahko povem, da poznam nekaj (dobrih) servisov tu okoli, ki ob menjavi olja uporabljajo izključno neoriginalne filtre (npr. hiflo). Če očitno ni razlike -- zakaj pa ne?
Greyhound Objavljeno Februar 10, 2004 Opozori Objavljeno Februar 10, 2004 Pred kratkim sem kupil motor in je še v salonu. V kratkem ga bom odpeljal, zanima pa me, ali naj predhodno zahtevam menjavo olja. Motor je sicer nov, je pa letnik 2003, kar pomeni, da že skoraj leto dni stoji pri prodajalcu. Skratka, ali je olje po tem času praviloma še O.K., ali pa ga je bolje takoj zamenjati?
Ice Objavljeno Februar 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 dobro vprasanje. odvisno od kvalitete olja (katere najbrz tudi sami ne poznajo vec), vendar bi jaz osebno vseeno raje dal zamenjati ali sam zamenjal olje. DIY ni tako komplicirano in v pol ure si gotov. da o ceni ne govorim. 3,0 l olja in oljni filter in pol ure dela (odvisno sicer kateri motor je) proti min. eni uri katero ti zaracunajo in njihovo "superduper" olje.... preracunaj si. jaz bi na vsak nacin zamenjal.
RoadKill Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 (popravljeno) dobro vprasanje. odvisno od kvalitete olja (katere najbrz tudi sami ne poznajo vec), vendar bi jaz osebno vseeno raje dal zamenjati ali sam zamenjal olje. DIY ni tako komplicirano in v pol ure si gotov. da o ceni ne govorim. 3,0 l olja in oljni filter in pol ure dela (odvisno sicer kateri motor je) proti min. eni uri katero ti zaracunajo in njihovo "superduper" olje.... preracunaj si. jaz bi na vsak nacin zamenjal. Moje mnenje je malo drugačno: A ni predpisana menjava olja po prvih 1000 km? Če je (in verjetno je) uporabi olje, ki je v mašini - ni nikakor ZANIČ in je še uporabno. Po 1000 km - prvi servis, menjaj olje. Dobro je, da tip in model olja v motorju ne menjaš (prepogosto - sploh nič, če je možno). lp, RK Popravljeno Februar 11, 2004. Popravil RoadKill
Ice Objavljeno Februar 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 :doze: aaaaaaaa...... se nima prevozenih nic km? ce je tako potem lahko uporabis to olje in potem menjas pri 1000 km. :grim sorry. povrsno bral.
motorist Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 V svoj bivši SUZUKI sem natakal MOTUL 300V pa mi je mehanik to odsvetoval in not natočil neko 3-krat cenejše olje! Motor je delal lepše, z manj tresljaji, izginile so težave s sklopko in lepše se je prestavljalo. Najbolj se splača dat v mašino tisto olje, ki ga predpisuje tovarna... Ker nekater olja so narejena samo za specifične modele in tako more bit .)
motorist Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Pred kratkim sem kupil motor in je še v salonu. V kratkem ga bom odpeljal, zanima pa me, ali naj predhodno zahtevam menjavo olja. Motor je sicer nov, je pa letnik 2003, kar pomeni, da že skoraj leto dni stoji pri prodajalcu. Skratka, ali je olje po tem času praviloma še O.K., ali pa ga je bolje takoj zamenjati? To je prvo olje, ki ga moraš zamenjati po 1000 km, ker je čist drugačen od tistega, ki ga daš notr po prvih 1000 km. Namenjen pa je "ulaufavanju" motorja, kar pomeni da je še bolj viskozen in "pobira" razne opilke, ki se pojavijo pri novih mašinah :yea2:
andrej Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 To je prvo olje, ki ga moraš zamenjati po 1000 km, ker je čist drugačen od tistega, ki ga daš notr po prvih 1000 km. Namenjen pa je "ulaufavanju" motorja, kar pomeni da je še bolj viskozen in "pobira" razne opilke, ki se pojavijo pri novih mašinah :yea2: ?? Aja?? Od kje ti pa to da je "čist drugačen" od običajnega olja. Kolikor vem tankajo v nove motorje delnosintetiko; baje boljše zaradi utekavanja.
motorist Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 To so mineralna olja in niso "full sintetic"; dobr drugačna sm napisu pač zato k se jih uporablja res sam na začetku-res pa je da so še zmeraj olja. So pa po karakteristikah drugačna, zakaj misliš da naj ne bi smel novega motorja terat do onemoglosti pa v rdeče polje-zaradi tega olja k je v bistu slabše kot pa nadaljna ki jih tankaš... Če ne vrjemeš se pejt prepričat na kak servis!
Dave Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 ?? Aja?? Od kje ti pa to da je "čist drugačen" od običajnega olja. Kolikor vem tankajo v nove motorje delnosintetiko; baje boljše zaradi utekavanja. V honde dajejo baje neke posebne zvarke (narejene iz alg) za prvih 1000km.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se