motorist Objavljeno Februar 15, 2004 Opozori Objavljeno Februar 15, 2004 Sej ne moreš v enmu članku specifično za vsak motor povedat kero olje je najboljše.
Ganges Objavljeno Februar 15, 2004 Opozori Objavljeno Februar 15, 2004 Meni recimo kot nepoznavalcu ni povedal članek čisto nič, razen tega da na bencinski črpalki ne dobim dobrega olja za motor! (Drugače mi je revija :OK: ) Pa proti temu članku tudi nimam nič proti. DObro se začne, slabo pa konča. lp
andrej Objavljeno Februar 15, 2004 Opozori Objavljeno Februar 15, 2004 ... članek je napisan na pol: nobenih zaključkov, svoje trditve da "predobro olje ni dobro" sploh ne pojasni, razen tega nekatere stvari enostavno ne držijo (npr. da pri multigradnih oljih prva številka (npr. W10) pomeni viskoznost pri 0st., druga (npr. 50) pa viskoznost pri 100). Če bi to držalo bi tako olje s temperaturo postajalo vse gostejše... itd. Sicer pa je to že za v drugo temo, ampak ker smo ravno pri olju...
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Sej ne moreš v enmu članku specifično za vsak motor povedat kero olje je najboljše. nisem imel v mislih specificno za vsak motor pac pa v stilu: proton 15W50 polsinteticen je boljsi od nevtron 15W50 polsinteticen itd.
cvetoo Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 ?? Aja?? Od kje ti pa to da je "čist drugačen" od običajnega olja. Kolikor vem tankajo v nove motorje delnosintetiko; baje boljše zaradi utekavanja. Vozim Yamaho. Proizvajalec vgrajuje za prvih 1000 km mineralno olje na osnovi alg, ki je namenjeno izključno utekanju. Ne morem komentirati, ampak mislim, da ostali Japonci počno isto. Sicer pa sem mnenja, da so tiste zgodbe o mehanikih, ki hvalijo svoje olje(seveda je njihovo 3x cenejše)znane. Vsakdo prodaja tisto kar ima sam. Tudi sam sem nekaj časa sledil tem nasvetom. Po meje se razlike pokažejo pri 10000+ obr/min. Motor se bolj greje... Sedaj ob servisu zahtevam predpisano olje. V dobri veri za dobro naložbo. :rolleyes:
motorist Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 proton 15W50 polsinteticen je boljsi od nevtron 15W50 polsinteticen itd. To je spet tak, za en motor je lahko prvo ojle bolješe, za drugega pa spet ne in zato se ne da neki na splošno povedat, je pa po moje tut najboljš "tankat" olje ki je predpisano; razen če nisi že glih ful strokovnjak na tam področju in razturaš v nulo :notworthy:
elektronik Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Tudi meni je vse manj jasno, vrtljaji so res višji kot pri avtomobilih, kaj pa avtomobili honde z vtec motorji? Tudi avtomobilov, ki imajo skupno olje za motor in menjalnik je kar nekaj (predvsem v 80-ih letih je bilo kar nekaj Citroenov in Peugeotov s takim motorjem), pa nimajo predpisano nič drugačno olje. Z avtomobilom s takim motorjem sem naredil čez 200.000 km z običajnimi olji. Sklopka in olje pa tako ne gresta skupaj :P Edini pameten podatek sem zasledil v knjigi Delovanje motornega vozila (Tehniška založba), kjer piše, da bolj gospodarno delovanje lahko dosežemo s še redkejšim oljem, npr. SAE 5, vendar ga lahko uporabljamo le pri motorjih z ležaji s tesnim ujemom; primernost uporabe takšnega olja odobri izključno proizvajalec. Pri zračno hlajenih motorjih je temperatura zeloo spremenjliva in so verjetno zato narejeni precej ohlapno, torej kakšno redko olje ne koristi.
Leteči Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Edini pameten podatek sem zasledil v knjigi Delovanje motornega vozila (Tehniška založba), kjer piše, da bolj gospodarno delovanje lahko dosežemo s še redkejšim oljem, npr. SAE 5, vendar ga lahko uporabljamo le pri motorjih z ležaji s tesnim ujemom; primernost uporabe takšnega olja odobri izključno proizvajalec. KAj smatraš pod gospodarno delovanje???????????
motorist Objavljeno Februar 16, 2004 Opozori Objavljeno Februar 16, 2004 Sklopka in olje pa tako ne gresta skupaj A da ne??? :hmm:
elektronik Objavljeno Februar 18, 2004 Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 KAj smatraš pod gospodarno delovanje??????????? Citiral iz knjige, verjetno so mislili manjše trenje, posledično manjša obraba in manjša poraba goriva.
Schultz Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 jst stavim bardhal 15W50 in je v redu.
Saint Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Jaz imam notri Motul 5100, čeprav razmišljam, da bi prešaltal na 300V, pri 2V 1000 ccm motorju ki se vrti samo do 8800 obratov :hmm: Ne vem, po svoje je bolje polsintetično, glede navora in moči pa sintetično... no bomo videli. lp Rudi
don3 Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 A je za RSV Mille boljše če mu dam sintetko ali polsintetiko :?
gregorpi Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Kje lahko dobim ugodno Motul 5100 15W-50 al pa 10W-40 (Ljubljana in okolica)?
Shargo Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Kje lahko dobim ugodno Motul 5100 15W-50 al pa 10W-40 (Ljubljana in okolica)? TC shop .)
balti Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 Že pred cajtom se je pisalo o oljih Bardahl...ampak ni duha in sluha, kje bi jih lahko dobil...V Mariburu ali okolici seveda! :?
bLuZoNdEr Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 ne vem kolk je kaj ugodno ampak vem da je v kleti hale A v BTC trgovina k majo samo olja not.....tut 5100 vmes.....drugace pa povprasaj po mototrgovinah (TC motoshop, HMC Habat, Pilko,...)
Saint Objavljeno Julij 7, 2004 Opozori Objavljeno Julij 7, 2004 TC motoshop ma sigurno 5100, meni se zdi, da je celo uvoznik za Motul, lahko pa da se motim. Sem ga kupil pri njih, ko sem ga zase iskal. lp Rudi
gregorpi Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Motul 5100 majo skoraj vsi, sam je cena še zmerom visoka cca. 2200 SIT/L.
Saint Objavljeno Julij 8, 2004 Opozori Objavljeno Julij 8, 2004 Vreden vsakega $$$, meni moja Aprilia kljub drugim podatkom (mamico jim suho kartersko :kva2: ) ne pije niti decilitra, dela super, barva olja lepa... vse o.k. No malo je pa tudi psihe, če daš noter Motula, potem se ne sekiraš, da si dal kr neki notri. :D lp Rudi
StormBringer Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Eno vprašanje: Je možno, da motor spije več olja, če imaš nalitega 15W50, kot pa če imaš 10W40 in v čem je fora? :hmm:
Ice Objavljeno Julij 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 fora je v viskoznosti, kvaliteti; 10W-40 je skoraj sigurno mineralno olje, medtem ko je 15W-50 pol- ali cisto sinteticno. Suzie Q npr. pije manj z polsintetiko 15W-50 kot prej z mineralnim 10W-40.
StormBringer Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Pa je možno, da bi bla poraba olja večja pri 15W50? Zanima me namreč, ker je bratu v slabih 3K km Zephyr požrl dobre 3dl olja.
Ice Objavljeno Julij 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 glede na to, da je pol- ali sintetika "redkejsa" in "bolj viskozna" je mozno da mu vec pije, ce ni vec vse v redu v masini. "gostejse" kot je olje bolj lahko "prenese" kaksne malenkostna odstopanja v masini (batni obrocki-stena cilindra npr). ker ne poznam zephyr masine ne moren nic zagotovo povedati.
balti Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Okoli porabe olja lahko rečem, da ponavadi v starejših avtih moreš več olja dolivat, če uporabljaš navadna mineralna kot pri polsintetičnih. Preverjeno na AX-u in Lantri - razlika je bistvena. Verjetno bi moralo enako veljati za motorje, ampak ne me vprašat zakaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se