no_name Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Mogoče samo za tolažbo. Moja yamaha ga kur kukr da bi olje šlo iz mode. Ko se mi prižge lučka za olje (thunderace ima nivojsko in za pritisk) ga nalijem 1L notr. To rezultira s približno 0,5L preko maximuma. Še vedno so ojnice 3cm višje, tako da ni neke bojazni udara... Poleg tega je precej rezerve; namreč pri pospeševanju se olje nabere na zadnjem delu karterja, pri zaviranju pa v sprednjem. In če malo poteoretiziramo, pa predpostavimo, da ji maksimalni pojemek 1G pomeni, da se gladina olja postavi ~45° pokonci, tako da se zaradi teh nekaj dcl ne sekiraj. special749 1
DAMI34 Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Hvala vsem za nasvete, vendar sem bil res razkurjen. Če naredim povzetek vseh vaših odgovorov se glasi nekako takole: pol litra olja gor al dol. (bolje gor) m147, special749 in maco47 1 2
Jure Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 (popravljeno) Še bolje pa kar točno Zaradi tistih par deci verjetno res nima kej bit, tako da ne skrbet. Ampak za dolgoročno uporabo je pa za motor vsekakor bolje, da je predpisana količina. Ker preveč olja pomeni prevelik pritisk, kar ni blagodejno za mašino iz več razlogov. Ni se pa treba obremenjevat zaradi tega, škoda živcev. Bi pa tudi jaz razmislil o menjavi mojstra.. Saj se je fajn držat navodil, vsekakor, ampak stvar mora tut v realnosti štimat. Ko se zamenja olje, se vedno potem preveri še nivo in če vidiš, da je pač občutno preveč ga menda ne boš pustil noter samo zato, ker si nekje prebral, da nej bi tolk blo.. 6dl se pa ne da kar tako spregledat. Še ena misel.. Če zamenjaš olje sam, ti ga ne more nihče preveč nalit Popravljeno Februar 27, 2010. Popravil Jure Lowrenc in DAMI34 1 1
hajamoto Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Olja je bolje imeti manj kot preveč v mašini, nikakor pa premalo. Lowrenc in special749 1 1
no_name Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Ker preveč olja pomeni prevelik pritisk zakaj? special749 in grepavl 1 1
Tomyboy Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 Še moja izkušnja, motor Suzuki Sv650S 2003 Če je količina olja na max oz. tik pod njim, postane prestavljanje v ler in 1. prestavo prava muka.V ler sploh ne gre, v 20tem poizkusu mogoče uspe .Če je pa nekje med max in min je pa prestavljanje pesmica :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: Vedno nalivam procycle sintetiko in ga na 6000km ne spije prav nič.Zdaj sem pa nalil yamalube polsintetiko ga pa prav nemarno žre, 4dcl na 1000km :headbang: maco47 in special749 1 1
maco47 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Še moja izkušnja, motor Suzuki Sv650S 2003 Če je količina olja na max oz. tik pod njim, postane prestavljanje v ler in 1. prestavo prava muka.V ler sploh ne gre, v 20tem poizkusu mogoče uspe .Če je pa nekje med max in min je pa prestavljanje pesmica :trance_27_notworthy: :trance_27_notworthy: Vedno nalivam procycle sintetiko in ga na 6000km ne spije prav nič.Zdaj sem pa nalil yamalube polsintetiko ga pa prav nemarno žre, 4dcl na 1000km :headbang: Nalij samo sinteticno, pa bo rabil 0,8l na 1000 Km ! :lol: Cartman, Bremzer, SCORPIONS in 2 others 2 3
Ice Objavljeno Marec 10, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 a novodobne masine ne izkasljajo vec prekomerne kolicine olja? je "pod masino" samo se ena cevka (bencin)?
ciciban Objavljeno Marec 14, 2010 Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 @Ice; Eni imajo cev za odvajanje oljnih hlapov iz karterja speljano v zračni filter.
Ice Objavljeno Marec 14, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 zato tudi "pod masino" v navedkih. se pravi se vedno obstaja moznost, da masina izkaslja olje iz ohisja nekam drugam. v ohisje zracnega filtra ali - v primeru pomanjkanja le-tega, kot pri mojem banditu - na ohisje generatorja. vsaj zarjevel ne bo.
Rokxy Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Živjo, na začetku lanske sezone sem menjal olje, potem pa se skor nič nisem vozil, mislim da sem naredil ene 1000-1500 km. A je nujno tudi letos naliti novo olje ali ne? Vozim pa bmw f650gs. LP!
trebor Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Živjo, na začetku lanske sezone sem menjal olje, potem pa se skor nič nisem vozil, mislim da sem naredil ene 1000-1500 km. A je nujno tudi letos naliti novo olje ali ne? Vozim pa bmw f650gs. LP! Lahko, ni pa nujno. Če te € tiščijo ga daj, drugače ne. Res se v olju nabirajo raznorazne nečistoče (saje, pa še kaj), samo v tako kratkem času in malo kilometrih se jih ni nabralo skoraj nič. Ti se kar vozi, ko bo pa čas za servis, ga pa menjaj, razen, če boš spet delal tako malo kilometrov. Takrat ga pa zamenjaj konec sezone. LP Robert Lowrenc 1
trojan69 Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Pomoje ga ni treba-vsaj jst ga ne bom .
Lowrenc Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Ker preveč olja pomeni prevelik pritisk...
DAMI34 Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 No da ne boste samo vi pametovali: 1. preveč olja (od predpisanega)se peni in zraven pumpa vleče zrak, posledično slabše mazanje. 2. preveč olja, večje trenje, večje segrevanje in zato tudi večji pritisk olja 3. hvala bogu, so motorji različni kot pri avtu in imajo nekako več rezerve, vsaj po višini, tako da tiste pol litra ni škodovalo mašini, sem preveril tudi filter in je čist. Se pravi, da ga ni preko oddušnika porinilo gor In to je to. Človk samo popizdi, če se še na servis ne more zanest in mora kontrolirati vse za njimi simonsi, m147, carmagedon in 6 others 5 4
Senna Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Ktero okle je pri višjih temperaturah še vedno dovolj gosto in viskozno.Kolega ,ki ima k1 suzukija,se ,ko se segreje motor,slišijo ležaji,ko pa je hladen ,dela čist normalno. Ktero olje priporočate,ali aditiv,če se to v motorjih sploh uporablja??? Ležaje bo pa menjal konec sezone,tko da rabi trenutno rešitev. lp
simonsi Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 (popravljeno) kakšne ležaje neki? A od glavne gredi, če je to to, nobeno olje ne pomaga več, ker je že preveč lufta v ležajih in ni pogojev da se ustvari dovolj pritiska. Pa to tolk ropota, da se ne da več vozit in ga bo hmal pobral. Razen če nekaj druzga sliš, mogoče kakšen šponar verige odmične, sploh če je še hidravličen. Popravljeno Junij 6, 2010. Popravil simonsi
Senna Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 kakšne ležaje neki? A od glavne gredi, če je to to, nobeno olje ne pomaga več, ker je že preveč lufta v ležajih in ni pogojev da se ustvari dovolj pritiska. Pa to tolk ropota, da se ne da več vozit in ga bo hmal pobral. Razen če nekaj druzga sliš, mogoče kakšen šponar verige odmične, sploh če je še hidravličen. Za motor ne bom trdil,ker je visokoturažna mašina,vendar pri avtu se pozna dosti. Imel sel golfa gti 1 in so se mi pri segretem motorju slišali ležaji,potem pa sem dal noter olje ki je predpisano prav za gti(mislim da je ELF?),moram rečt,da je motor popolnoma utihnil.Že naredi toliko filma da se ne sliši ropot?
maco47 Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Ktero okle je pri višjih temperaturah še vedno dovolj gosto in viskozno.Kolega ,ki ima k1 suzukija,se ,ko se segreje motor,slišijo ležaji,ko pa je hladen ,dela čist normalno. Ktero olje priporočate,ali aditiv,če se to v motorjih sploh uporablja??? Ležaje bo pa menjal konec sezone,tko da rabi trenutno rešitev. lp Tu nebo nobeno olje več pomagalo,če se res slišijo ležaji gredi jih je potrebno TAKOJ zamenjat in izmerit gred(če je sploh še v dopustnih tolerancah) v jeseni pa bo moral menjat kompleteno gred, če ne celo mašino.Pa še tole gostejše olje je vedno tisto, ki ima večje število viskoznosti.Npr.če ima zdaj v mašini 10W-30 je gostejše bolj vizkozno 15W-40 ali celo 20W-50.Kot dodatek pa se dobi od firme STP povsem gosto olje za povečanje viskoznosti.Po nemško se reče temu dodatku(aditivu) motoren honig kar v prevodu pomeni mototni med!
simonsi Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 no, jest iz izkušenj povem, da ko se enkrat slišijo drsni ležaji od ojnic, je mašina pečena in nobeno olje ne pomaga več. Upam pa da veš kakšna je razlike med zvokom recimo ventilov in drsnih ležajev?
Senna Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 no, jest iz izkušenj povem, da ko se enkrat slišijo drsni ležaji od ojnic, je mašina pečena in nobeno olje ne pomaga več. Upam pa da veš kakšna je razlike med zvokom recimo ventilov in drsnih ležajev? Neki se spoznam,na papirju piše avtomehanik Je pa velikokrat čist kaj druzga kot mislimo,dokler ni podrto. Sej kolesni ležaj se tudi sliši ponavadi glih na kontra strani,kot je pa v resnici
simonsi Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 sam lufta na ojnici pa res ne moreš falit, ima tak strašen zvok da gredo kocine pokonc.
aljo999 Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Fantje mene zanima, če je kaj posledic na mašini, če se voziš cca. 850km z oljem na minimumu? hvala,lp
simonsi Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 niti ne, mogoče edino če maš skoz v rdečem.
Lowrenc Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Dokler ti lučka za olje ne posveti ni nobene panike, ko pa lučka posveti je pa itak že prepozno... Meni se je to zgodilo, ko je zaradi neznanega razloga izpadel čep, preko katerega se žene oljna črpalka. Takoj sem ugasnil mašino ampak so bili ležaji že stopljeni, gred pa modre barva... :krneki:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se