LudaKris Objavljeno Junij 21, 2010 Opozori Objavljeno Junij 21, 2010 Živjo Prelistal sem forum in sem še vedno zmeden. Ker si prvič servisiram motor bom še raje enkrat vprašal kot, da kupim napačno. Motor Kawa zx-6r l. 1998, katero mašinsko olje(zdi se mi da je bilo o motul 300v 100%synth. 15w50 največ govora) in katero olje v prednje vzmetenje oz. prednje vilice? Zelo bom hvaležen za direkten odgovor forumaša, ki se spozna ali imel/ma izkušnje z istim motorjem. LP
maco47 Objavljeno Junij 22, 2010 Opozori Objavljeno Junij 22, 2010 Živjo Prelistal sem forum in sem še vedno zmeden. Ker si prvič servisiram motor bom še raje enkrat vprašal kot, da kupim napačno. Motor Kawa zx-6r l. 1998, katero mašinsko olje(zdi se mi da je bilo o motul 300v 100%synth. 15w50 največ govora) in katero olje v prednje vzmetenje oz. prednje vilice? Zelo bom hvaležen za direkten odgovor forumaša, ki se spozna ali imel/ma izkušnje z istim motorjem. LP Če boš mašini privoščil Motul V-300 T-4 15W50 sigirno neboš naredil napake ni pa rečeno da neboš imel porabe olja kajti,če je dosedaj bil motor vožen z SLABŠIM oljem(mineralnim ali 1/2 sint.) bo dobro olje spralo garež v mašini(še posebno izza batnih obročkov in posledično bo začela mašina rabit olje in edina rešitev je spet nazaj na slabše olje in poraba se spet zmanjša samo to kar sem ti zdaj napisal večina forumašev NEVERJAME !!!tako pač razmišljajo HOBI mehaniki.Za olje v blažilce pa tudi lahko uporabiš Motul FORK OIL gostoto pa si moraš odrediti sam kajti od gostote(vizkoznosti)olja je odvisna trdota blaženja največ se uporablja viskoznost 10-15W ali 15-20W Bremzer 1
5lamca Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Lp. V nedeljo sem v motorju zamenjal olje. Nalil sem Motul 5100 ester 10W40...Danes se veselo vsedem na motor in se peljem v službo... Po regionalni cesti navijem gas in glej glej...Motor je zaspan do kraja...No motor ne, zadnje kolo... Zdrsava sklopka. Najprej mi ni blo nč jasno, zdej sm se pa spomnu, da sem že enkrat bral o teh problemih po menjavi olja. No nej nadaljujem... Ko sm se prpelu v naselje sm mal opazval motor in sm opazu, da je ročica za sklopko dost našponana, fajn pa je da je mal razhlahlana in jo razlahlam. Ampak po mestu nisem mogu sprobat če sklopka še zdrsava. V prvi se mi ni zdelo, ker je šel zlahka na zadnga... Zanimajo pa me 4 stvari. Je možno da zdrsava samo v višjih prestavah? Je možno, da se je z menjavo olja sklopka nekak bolj napela in sm ji mogu samo mal zajlo popustit? Koliko približno bi me stala sklopka, če bi jo blo treba menat (ma motor le 40k km in ne vem če je bla kdaj menjana). Nenazadne pa, kako olje je najbolj priporočljivo za hondo hornet, da ne bi prhajal do zdrsavanja. Hvala, Lp
urkoman Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Pri meni ta olje ne povzroča nobenih težav, ga menjam na vsakih 7-8000km
Frips Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 5lamca: zaradi 5100 ti sklopka ne bi smela zdrsavat. Po moje je večja verjetnost da gre proti koncu, posebaj, če je bilo veliko eksibicijskih vaj. Lahko pa da ima motor tudi več kot 40k Skratka, zaradi olja samega se to ne bi smelo dogajati..ne pri tem motorju. Moje mnenje.
5lamca Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 ...To se prav, da mi ni glih pametn olje vn spuščat pa druzga kupvat. No bom vidu dons kaj bo zdej k sm mal zrahlal zajlo. Sem pa že klicu v eno trgovino pa pride sklopka 110€. Tk da ni neki ful hud strošk. Ve mogoče kdo za kak servis kjer bi mi to po razumni ceni tut zamenjal? Oz. kje je najcenejše ...
trojan69 Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 V višjih prestavah je sklopka bol obremenjena-bol drsi. Jst bi tud reku da grejo lamele verjetn bol proti koncu. Ko bož zadevo menjal menjji še tiste kovinske ploščice vmes pa vzmeti. Drugač je pa to dokaj enostaven poseg, tko da ti nebi smel preveč računat za delo. Pomoje se ga pa ob uporabi service manuala lahko lotiš tudi sam.
Dejanx Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 In koliko priblizno zdrzijo sklopke?naj bi? jaz imam tudi horneta prevozenih blizu 40k in sklopka prime zadni centimeter hoda mogoce se centimeter ne? kje bi mogla primit normalno?je pa sklopka narjena kaki milimeter praznega hoda pač ročka ne vleče zajle da ni napeta. LP
trojan69 Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 Odvisno kako voziš. Prej si omenu vožnjo po zadni, tko da je pomoje kr obrabljena pri 40k.
lukabogo Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Živjo Prelistal sem forum in sem še vedno zmeden. Ker si prvič servisiram motor bom še raje enkrat vprašal kot, da kupim napačno. Motor Kawa zx-6r l. 1998, katero mašinsko olje(zdi se mi da je bilo o motul 300v 100%synth. 15w50 največ govora) in katero olje v prednje vzmetenje oz. prednje vilice? Zelo bom hvaležen za direkten odgovor forumaša, ki se spozna ali imel/ma izkušnje z istim motorjem. LP zadeva je sledeča. motul 300v je olje za večje obremenitve, tako da ni smiselno dajat tolk € za olje, ki ga ne boš izkoristil. če se voziš dokaj normalno in ga občasno voziš v visokih obratih je dovolj motul 5100 ali 7100. glede na tvoj letnik je pa vprašanje, če ima smisel dajat sintetiko v mašino. moj predlog motul 5100 SAE 10W40. potrebuješ ga pa 3,6l za zamenjavo z oljnim filtrom. toliko z moje strani. lep pozdrav:worship:
Miha27 Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Mogoče mal smešno vprašanje...a lahko "mešam" Motul in Yamalube olje? Viskoznost je enaka? Hvala
Dolenc™ Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Lahko mešaš. Glede tistega zgoraj, lahko uzameš lamele ven, malo prekontroliraš in če je še dosti "mesa" jih malo pobrusiš z brusnim papirjem, pa bo delalo. Meni še ni uspel, sem pa že slišal, da se je komu ob menjavi olja pojavilo zdrsevanje. Miha27 1
maco47 Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Hvala Miha to je takole olja NI priporočljivo mešat samo v nujnih primerih, ko nedobiš enakega.Sicer po vsej verjetnosti se ti nebo nič zgodilo ni pa dobro mešati, ker lahko pride do penjenja olja kar povzroča slabše mazanje sploh pri višjih temperaturah in večjih obratih !!! Pa še za ostale, kar setiče sklopke, če je hidravlišna se sama nastavlja vse sklopke na pletenico se morajo vsake toliko časa nastavit in to tako, da ima ročica nakoncu ca 2-3 cm prostega hoda sicer začne sklopka drseti, ker se vzmeti v potisni plošči nesprostijo.Sklopko pa najbolje preizkusiš ko se pelješ z najvišjo prestavo(npr.z 6-to)in s ca 1/2 obremenitve nahitro stisneš sklopko in v trenutku spustiš(v tem trenutku ročico plina NEPREMIKAŠ)in če motor cukne je sklopka še 100%-tna, če pa motor takrat počasi potegne gre sklopka že proti koncu !!!
5lamca Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Glede tistega zgoraj, lahko uzameš lamele ven, malo prekontroliraš in če je še dosti "mesa" jih malo pobrusiš z brusnim papirjem, pa bo delalo. Meni še ni uspel, sem pa že slišal, da se je komu ob menjavi olja pojavilo zdrsevanje. Hvala...Bom probu najprej to. Sicer pa po parih prevoženih km že ni več tolk zdrsavanja...Mal bom še počaku, da vidm ka bo.
Ice Objavljeno Junij 28, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 In koliko priblizno zdrzijo sklopke?naj bi? LP GSF 1200: 99.361 km
brilliance Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Zdravo. Evo, prebral od zacetka pa do konca. OK, sedaj pa vprasanje!? :surrender: Debata se vrti vecinoma za cestne motorje, ki se precej radi vrtijo. Mene pa zanima izbira olja za enduro motor, enocilindricni 4T 660ccm. Ker sem usposobil eno starejso XTZ-jko, in vprasanje kaj je sedaj noter, pride na vrsto tudi menjava olja in filtra. Filter nabavil original (kartusa-ni drag), za olje pa sedaj izbiram kaj in kako. V dokumentaciji je 10W30 ali 20W40 SE. Torej, kaj dat v motorcke, ki se ne vrtijo tako visoko, niso tako obremenjeni?
simonsi Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 ti daj polsintetiko 15w ali 20w-50.
Urban K. Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Živjo! Pred kratkim sem na moji R1 (2004 letnik) menjal olje in oljni filter. Nalil sem Motul 300V Competition SAE 15W-50. Sedaj pa, ko gledam po uporabniški knjižici pa piše, da gredo lahko samo olja SAE 10W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-40 in 20W-50. Sam sem 99%, da je SAE 15W-50 tudi v redu, pa me zanima če je res. LP!
kuntakinte Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Živjo! Pred kratkim sem na moji R1 (2004 letnik) menjal olje in oljni filter. Nalil sem Motul 300V Competition SAE 15W-50. Sedaj pa, ko gledam po uporabniški knjižici pa piše, da gredo lahko samo olja SAE 10W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-40 in 20W-50. Sam sem 99%, da je SAE 15W-50 tudi v redu, pa me zanima če je res. LP! Si lahko kr 100% Urban K. in Bremzer 2
Bremzer Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 Živjo! Pred kratkim sem na moji R1 (2004 letnik) menjal olje in oljni filter. Nalil sem Motul 300V Competition SAE 15W-50. Sedaj pa, ko gledam po uporabniški knjižici pa piše, da gredo lahko samo olja SAE 10W-30, 10W-40, 15W-40, 20W-40 in 20W-50. Sam sem 99%, da je SAE 15W-50 tudi v redu, pa me zanima če je res. LP! Nič se nesekiraj to je nova oznaka olja(novo kvalitetnejše olje) in je 15W-50 boljše kot 15W-40. Urban K., Ervin93, TBoxer in 2 others 3 2
Leteči Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Buče. 15W-50 ne označuje kvaliteto olja ampak viskoznost. Miha27, Bremzer, raza in 1 other 3 1
lukabogo Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Buče. 15W-50 ne označuje kvaliteto olja ampak viskoznost. Pri nas je na splošno znano, da večje je število oz. razpon v SAE-W (Society of Automotive Engineers) - to ne označuje kvaliteto olja ampak termalni razpon zunanje temperature uporabe olja oz. viskoznost olja. To nekako zgleda takole; 10W30 olje ni primerno za uporabo, če so zunanje temperature pod -18°C in ne presegajo +38°C… ampak to nima nobene veze z kvaliteto olja. Po pravilu so 5W olja redkejša od 10W, 20W in so primernejša za uporabo v hladnejših pogojih, ker je olje v hladnejšem okolju gostejše tako, da jih je primerno menjati pred zimo. Npr. 10W olje večina voznikov uporablja, ker je primernejše v zimskih razmerah, ker redko olje hitreje gre skozi celotni mazalni sistem do vitalnih delov in v obzir je potrebno vzeti tudi to, da se 75% obrabe motorja dogaja pri mrzlem zagonu motorja. Olja za avtomobile se delijo na mineralna, sintetična in delno sintetična. Razdelitev olj glede na lastnosti: Sintetična olja - izdelana so po sintetičnem postopku iz nemineralnih olj (nekatera tudi iz kokosovega olja). Delno sintetična olja - izdelana na osnovi mineralnih olj s sintetičnimi aditivi ali pa s Cracking postopkom. Mineralna olja - izdelana na osnovi mineralnih olj. Čista mineralna olja praktično ne obstajajo več, saj jim lastnosti izboljšajo z aditivi. Katere so najpomembnejše lastnosti motornega olja - zmanjševati trenje (oljni film) - visok indeks viskoznosti (visoke,nizke temperature) - odstranjevanje ostankov-katran smole in sposobnost nošenja ostankov (detergentski in disperzijski učinek) - odpornost na oksidacijo - zaščita pred korozijo - zmanjševanje penjenja (pena nima mazalnih sposobnosti) - nizka točka zgoščevanja ( lažji hladen zagon motorja) - visoko vrelišče (visoke delovne temp. sodobnih motorjev) Razdelitev po SEA razredih Pri mazivih je viskoznost zelo pomembna. Če je viskoznost previsoka potem mazivo ne doseže vseh delov mazalnega sistema. Če je pa prenizka, ni zagotovljeno neprekinjeno nastajanje mazalnega filma. Viskoznostni razredi so naslednji: SAE 0W,5W,10W,15W,20W,25W, 20,30,40,50,60. Črka W pomeni Winter = zima. Razredi 5W, 10W, 15W so primerni za hladnejše podnebje in zimo. Razredi 20, 30, 40 pa za zmernejše podnebje in topel letni čas. Razreda 50 in 60 sta primerna za vroče podnebje in najtežje delovne pogoje. Poleg tega olja delimo še na: Enonamenska olja Ta olja so primerna samo za en viskoznostni razred. Uporabljajo se samo pozimi ali samo poleti. Olje je potrebno menjati glede na letni čas. Mislim, da so taka olja že preživeta in jih večinoma prodajajo samo še za kmetijske stroje. Multigradna olja To so olja ki pokrivajo široko območje uporabe in njihova uporaba ni odvisna od letnega časa. Takšna olja so označena z "dvomestna številka W dvomestna številka", npr. 10W40, 15W50 (olja s širšo večnamenskostjo) ali SAE 10W30, 15W40 (olja z ožjo večnamenskostjo). Kaj dejansko pomenijo viskoznostni razredi: 15W-40, 10W-40, 5W30 Oznake 15W, 10W, 5W, pomenijo viskoznost, ki jo doseže določena vrsta olja pri nizki temperaturi-pozimi. Te številke so zelo pomembne pri hladnem zagonu motorjev v zimskem času. Manjša prva številka pred W-Winter oznako pomeni bolj viskozno olje in s tem je tudi boljše mazanje motorja pri nizki temperaturi. Meritve t.i. zimske viskoznosti se merijo pri temperaturi -22 stopinj Celzija. Pri tem se meri čas, ki ga potrebuje olje, da prekroži iz karterja skozi motor nazaj v karter. Dejanski potrebni časi za prekroženje celotnega mazalnega sistema so naslednji: - olje z oznako 15W-40 = 30sec. - olje z oznako 10W-40 = 15sec. - olje z oznako 5W-30 = 7sec. jupiter, Gamma, macak333 in 5 others 8
Bremzer Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 Buče. 15W-50 ne označuje kvaliteto olja ampak viskoznost. Olje,ki je v razponu vizkoznosti od 15W do 50 je sigurno kvalitetno olje.Pa nebodi toliko dlakocepen saj vsak,ki malo pozna motoroznanstva ve, da se kvaliteta olja ocenjuje predvsem po razponu in nespreminjanju vizkoznosti pri različnih temperaturah ,tako zunanjih kot tudi v samem motorju. carmagedon, rposed, snetkladu in 1 other 2 2
brilliance Objavljeno Junij 29, 2010 Opozori Objavljeno Junij 29, 2010 ti daj polsintetiko 15w ali 20w-50. Ojla . Torej nimam kaj zgresit ce natocim Motul 5100.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se