ciciban Objavljeno December 6, 2011 Opozori Objavljeno December 6, 2011 Lahka šaltaš. Najboljš se je sicer držat navodil, čeprav tudi tam najdeš kakšno cvetko na temo olja.
trojan69 Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 Iščem eno dobro mineralno olje za starejšega Kawasakij 81´ letnik. 10W40 Kaj priporočate? P.S.-katero olje bi bilo ok za kardan ter vilice (10w20) na istem motorju? Tudi mineralna ali kakšna polsintetika, sintetika?
Bremzer Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 Vedno enainista vprašanja !! če maš gnar daj sintetiko,če nimaš pa ceneno olje !! samo NEPOZABI star pregovor "kdor maže ta vozi"!
trojan69 Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Vem da je sintetika najboljša. Ampak za 30 let starga tako rekoče oldtajmerja, ki se vrti kolker sem gledal max 8000 rpm...
salabajzek Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 ...ksz Vidim, da je že dost napisanega o tej temi....... No ugotovil sem, da ni pametno šparat pri olju zato bom nabavil MOTUL 300v! Zanima še me zaj samo kero je najbolše oz najbol primerno za ta moj malo starejši voz....... yamaha r6 2004 ..... 5/40, 10/40 ali 15/40 ??? Pa v čem je fora sploh tega, ker res nimam pojma kaj naj noter vsipam ..... :mellow:
danci1973 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 ...ksz Vidim, da je že dost napisanega o tej temi....... No ugotovil sem, da ni pametno šparat pri olju zato bom nabavil MOTUL 300v! Zanima še me zaj samo kero je najbolše oz najbol primerno za ta moj malo starejši voz....... yamaha r6 2004 ..... 5/40, 10/40 ali 15/40 ??? Pa v čem je fora sploh tega, ker res nimam pojma kaj naj noter vsipam ..... :mellow: Zakaj pa ne bi odprl navodil in pogledal, kaj tam piše? D.
salabajzek Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Zakaj pa ne bi odprl navodil in pogledal, kaj tam piše? D. Ker jih mogoče nimam ....
trojan69 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Poglej na netu-100% se jih da kje snet. Drugač bi pa jst ugibu 10w40. Še vedn pa iŠčem kako priznano znamko mineralca 10w40... nasveti?
danci1973 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Ker jih mogoče nimam .... Kako pa to? Se pravi - če se ne voziš pri temperaturah pod 5°C, uporabiš 20W-40, če pa se voziš tudi pozimi, pa za zimo uporabo 10W-30. D.
Bremzer Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 ...ksz Vidim, da je že dost napisanega o tej temi....... No ugotovil sem, da ni pametno šparat pri olju zato bom nabavil MOTUL 300v! Zanima še me zaj samo kero je najbolše oz najbol primerno za ta moj malo starejši voz....... yamaha r6 2004 ..... 5/40, 10/40 ali 15/40 ??? Pa v čem je fora sploh tega, ker res nimam pojma kaj naj noter vsipam ..... :mellow: Za spomladi in pozno jeseni je idealna vizkoznost 10/40 za poleti 15/40 (ali celo 15/50) za zimske razmere pa 5/30-40 namreč sama vizkoznost ni tako pomembna, ko se mašina segreje večji problem je pri samem vžiganju ker zaganjač mašino z gostejšim oljem težko zavrti,tudi šalta se težje, ko pa je mašina na delovni temperaturi je boljše, da je olje čim bolj(gosto) vizkozno se pravi,da je zadnja številka večja.Npr.če daš spomladi olje 10/40 poleti,ko dolivaš pa 15/40 seveda enako blagovno znamko !
Scarabeo 500 Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Za spomladi in pozno jeseni je idealna vizkoznost 10/40 za poleti 15/40 (ali celo 15/50) za zimske razmere pa 5/30-40 namreč sama vizkoznost ni tako pomembna, ko se mašina segreje večji problem je pri samem vžiganju ker zaganjač mašino z gostejšim oljem težko zavrti,tudi šalta se težje, ko pa je mašina na delovni temperaturi je boljše, da je olje čim bolj(gosto) vizkozno se pravi,da je zadnja številka večja.Npr.če daš spomladi olje 10/40 poleti,ko dolivaš pa 15/40 seveda enako blagovno znamko ! Jaz bi te vprašal. Katero olje po viskoznosti bi naj uporabljal? Sedaj uporabljam 10 - 40 ali 10 - 50. Vozim se že zgodaj spomladi in pozno na jesen in motor je preko noči zunaj. Zato imam zjutraj težave pri vžigu, ker je olje gosto in ga komaj zasuče. Tudi nov akomulator ima težave pri zagonu. Ali bi bilo primerno olje 5 - 40 preko celega leta? Scarabeo
simonsi Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Poglej na netu-100% se jih da kje snet. Drugač bi pa jst ugibu 10w40. Še vedn pa iŠčem kako priznano znamko mineralca 10w40... nasveti? v leclercu imaŠ polsintetiko za 7eur 2 litra
trojan69 Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 A pol kr polsineteiko ulijem? Sam kolker sem slišal lahko začne pit olje če daš ˝predobrega˝, ker spere vsedline iz mašine... 7eur 2 L je Đabe , sam a je za kej olje?
simonsi Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 pri polsintetiki ni neke panike, ker jih je veliko vrst in večina je bolj v žalhti z mineralcem in samo nekaj sintetičnih aditivov. ja ne vem, lahko probaš, sam nimam izkušenj. bi pa jaz rajši gledal za kakim 50w oljem, sploh če je kaka taka stara zdihana zračno hlajena mašina.
trojan69 Objavljeno December 18, 2011 Opozori Objavljeno December 18, 2011 Mam še ene 3 litre Motul 5100 15w50 tko da bom zaenkrat kar tega uporabu, potem bom pa vidu kako naprej... Hvala za nasvete!
brilliance Objavljeno Januar 4, 2012 Opozori Objavljeno Januar 4, 2012 Ojla .. Danes po sprehodu po enem centru, našel Castrol Actevo 4T20w-50 ..hmm, cena je kar ugodna 11€ liter. Bi bilo tole OK za mojo OLD punco, yamaho xtz660 tenere, ki sedaj že malce papa olje, in tudi spusti kak dimni signal na ror .. Res je zdaj noter nek Repsol, tako da mislim, da slabse ne more biti.
milosh Objavljeno Januar 4, 2012 Opozori Objavljeno Januar 4, 2012 Jaz nalijem v svojo Hondo castrol power 1 racing 10w-50, ker ga dobim zastojn od zastopnika ki nam prodaja olja za emulzijo.
brilliance Objavljeno Januar 4, 2012 Opozori Objavljeno Januar 4, 2012 No, mi, ki ne moremo dobit zastonj, moramo občasno izpljuniti nekaj fičnikov. Po papirjih bi naj šlo v mojo mašino 15w-50. Po prebiranju podatkov o tem olju, lepo piše, da je namenjeno eno, ali dvocilindričnim mašinam, ki uporabljajo skupno olje za motor, menjalnik in sklopko. Malo me moti, ko omenjajo zračno hlajene cilindre (ti se malenkost bolj segrevajo), moj je vodno hlajen, ampak vseeno upam, da neke škode nemorem nardit ne..? Srečko
milosh Objavljeno Januar 4, 2012 Opozori Objavljeno Januar 4, 2012 Mislim da je to prava viskoznost za tvojo mašino, ker si v zgornjem postu omenil da rada spije olje tako da malo gostejše olje bo ustrezalo. Kar se tiče vodno/zračno hlajenje mislim da tukaj ni nobene ovire da ga nebi natočil ker imaš vodno hlajenje se bo le manj grelo in posledično tudi manj trpelo. LP
Bremzer Objavljeno Januar 4, 2012 Opozori Objavljeno Januar 4, 2012 No, mi, ki ne moremo dobit zastonj, moramo občasno izpljuniti nekaj fičnikov. Po papirjih bi naj šlo v mojo mašino 15w-50. Po prebiranju podatkov o tem olju, lepo piše, da je namenjeno eno, ali dvocilindričnim mašinam, ki uporabljajo skupno olje za motor, menjalnik in sklopko. Malo me moti, ko omenjajo zračno hlajene cilindre (ti se malenkost bolj segrevajo), moj je vodno hlajen, ampak vseeno upam, da neke škode nemorem nardit ne..? Srečko Če ti mašina rabi olje vedno čim gostejše olje se pravi čim bolj vizkozno(večja številka predvsem zadnja) lahko pa pri vsakem olju izboljšaš vizkoznost z dodatkom STP olja.
brilliance Objavljeno Januar 6, 2012 Opozori Objavljeno Januar 6, 2012 Aha, ok, hvala obema. Po servisni dokumentaciji bi naj dajali noter SAE 10W30 ali SAE 20W40, to v novega .. Po teh letih, in kilometrih verjetno ne more bit slaba izbira Castrol Act evo 4T20w-50. Motor drugače lepo dela, se ne pregreva, verjetno pa je res lanska tura po jadranski magistrali terjala davek temu petrolovemu Repsolu .. (ki sem ga dobil) .. ha ha Olje sem danes nabavil, ampak mi res ni bilo za menjavo, ker je v garaži kar hladno, menjava pa ima kar postopek .. Še enkrat TNX .. Srečko
sayo Objavljeno Januar 6, 2012 Opozori Objavljeno Januar 6, 2012 Olja z višjo prvo številko so predvsem namenjena zračno hlajenim mašinam
lasagna Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Actevo 20-50 je za stara jajca odlično mineralno olje (v bistvu BMW 20-50 mineral). Lepo prepoji stara tesnila in malo ga gre mimo. Malo še poišči, ker bi ga skoraj moral kje najti malo ceneje.
rosse20 Objavljeno Marec 5, 2012 Opozori Objavljeno Marec 5, 2012 imam eno vprašanje. a mogoče kdo ve, kje na širšem celjskem bi dobila original yamaha oljne filtre? pa prosim, ne napisat, tam bi jih lahko imeli, pokliči. napišite samo, če veste, da jih imajo!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se