Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Zdravo, 

pred mano je prvi servis honce cbr 600 f modelno leto 2011 pa me zanima kakšno olje priporočate. Gledal sem Motul 5100, Motul 7100 in Repsol 4T racing, ki je pomoje od vseh najcenejši. Gledal sem tut Motula v300, ki pa mi je osebno predrag.

Zanima me ali mate z oljem Repsol 4T Racing ali pa Sport kakšne izkušnje? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred 9 minutami, sesir pravi:

Sam filter za olje in olje i basta!Motor na mestu segreješ,spustiš olje,menjaš filter,naliješ novo olje...

Zakaj bi segrel motor pred menjavo olja? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Zakaj bi segrel motor pred menjavo olja? 

zato da se vse olje izlije ven, v nasprotnem ti ga kr nekaj ostane v mašini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 4. 2017 ob 11:39, DAMI34 pravi:

zato da se vse olje izlije ven, v nasprotnem ti ga kr nekaj ostane v mašini.

Ti si pa res stručko. Sedaj pa dobro pomisli, kakšno neumnost si napisal. 

Kam gre segreto olje, ko ugasneš motor? Po tvoje se ohladi povsod v motorju, samo v karterju ne.  Mogoče segreješ olje, da ga lažje vliješ v motor? 

Ne piši več takšnih neumnosti. 

Kako se potem vlije olje v motor, če je pa mrzlo in zelo gosto ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Ti si pa res stručko. Sedaj pa dobro pomisli, kakšno neumnost si napisal. 

Kam gre segreto olje, ko ugasneš motor? Po tvoje se ohladi povsod v motorju, samo v karterju ne.  Mogoče segreješ olje, da ga lažje vliješ v motor? 

Ne piši več takšnih neumnosti. 

Kako se potem vlije olje v motor, če je pa mrzlo in zelo gosto ? 

Torej, lahko imaš svoje mnenje, me nič ne moti, ni pa nobene potrebe po žalitvi. Tudi jaz ne smem organov žaliti, pa čeprav me ustavijo. Tule sem organ, pravzaprav smo vsi organ, zato se potrudi da boš pisal brez podobnih stavkov kot je ta, ki sem ti ga odebelil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Kako se potem vlije olje v motor, če je pa mrzlo in zelo gosto ? 

prej ga stisnem na prsi ... dobi cca 37,5 °C 

olje je gosto .. se ga nalije cca 3,5 l ... se malo počaka in se prižge motor, da se mal segleje in ga razmeče (seveda je potrebno prej zaviti pokrov luknce, kamor si olćka dolivou)... se ugasne ... in potem se pogleda skozu windows (eni majo štango not porinjeno, katero je potrebno izvleči)... poravna motor in se vidi, kok je stanje olja .. in se ga dolije po potrebi ... običajno še kake 3 deci (vsaj na mojemu mopedku)

potem se pa lahko na pouno peleš na kavo :jezik: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Torej, lahko imaš svoje mnenje, me nič ne moti, ni pa nobene potrebe po žalitvi. Tudi jaz ne smem organov žaliti, pa čeprav me ustavijo. Tule sem organ, pravzaprav smo vsi organ, zato se potrudi da boš pisal brez podobnih stavkov kot je ta, ki sem ti ga odebelil.

Še vedno trdim, da pišeš neumnosti. Olje je tekoče in zbrano na najnižji točki. Sedaj pa vprašaj kakšnega serviserja ali mu bolj paše vroče ali hladno olje na koži. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govorimo o toplem olju ... ne vročem ... ne hladnem .. toplem .. jaz tako probam, da dam lulčka na mašino in če speče, je še prevroče :P

če ga not potegne k želva glavo, potem je premrzlo ;) 

sm pojasnu :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se pred menjavo prižge oz. ogreje, da se iz dna karterja dvignejo vsedline in tako pomešane v olju lažje odtečejo iz motorja. Pri gostem olju med tem ko so usedline lepo vsidrane na karter bi teh v samem agregatu ostalo več.

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se potem te usedline, katere omenjaš, razporedijo po celotnem motorju ? Je mogoče olje želatinasto ali tekoče? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne grejo po celem motorju ker zato imaš filter.

Ne vem ali se delaš norca ali kaj bi rad dokazal vendar mogoče bo bolje, če od tu dalje ne komentiraš več.

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti trdiš, da so v olju neke usedline, katere moraš segreti, da jih spraviš ven. In, če so v olju, zakaj ne bi mogle izteči z oljem ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker umazanija in opilki so težji in se posedejo, če želiš naslednjič posnamem kakšna je razlika če iz mojega drobilca vej odlijem hladno olje ali toplo. Če zliješ hladno, steče najprej dokaj "čisto" in potem na koncu začne tečt tisto kar bolj polno usedlin ki dosti težje odteče. Če motor užgeš, segreješ olje, katero je bolj tekoče in hkrati homogeniziraš mešanico zato gre več svinjarije vn.Če ti v mašini ostane 2 deci usedlin imaš več svinjarije v motorju kot če ti ostane 2 deci povprečno umazanega olja.

 

ps. to je odgovor na Boruttov post pa je vmes že RSTDRIVER odgovoril

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ob 11. 4. 2017 ob 12:41, Borutt pravi:

Novo olje se pa segreje na štedilniku, da lažje teče v motor, kajne. 

novo olje je čisto in kar lepo teče ... če ga pa mau na prsi stisneš in ga mau pogreješ, teče pa še bolj tekoće :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Borutt pravi:

Ti trdiš, da so v olju neke usedline, katere moraš segreti, da jih spraviš ven. In, če so v olju, zakaj ne bi mogle izteči z oljem ? 

Glej pač tak je jebat ga...avto,motor,vrtni traktor...vse preden menjam olje pustim okoli 5minut na mesto lavfat...olje lepše odčete plus pa tak je "predpisano"Pri motorju pač vse pripravim,da pol le šravf odtegnem in oljni filter,da se ne kao opečem kje...počakaš 5min...sama mašina še ni prevroča če se dotakneš olje pa lepo steče ven

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Še vedno trdim, da pišeš neumnosti. Olje je tekoče in zbrano na najnižji točki. Sedaj pa vprašaj kakšnega serviserja ali mu bolj paše vroče ali hladno olje na koži. 

Recimo, jaz bi napisal naslednji stavek drugače.

Menim da se motiš, al pa ne strinjam se.....no, sej se boš naučil.

Serviser ima raje hladno ali mlačno olje na koži, še najraje ga pa nima, niti na koži, niti po tleh. Olje se zato spusti v za ta namen narejeno posodo.

Pred izpustom olja se povsod prakticira, da se agregat segreje, torej da je olje toplo saj je s tem bolj tekoče in se bolje scedi ven iz agregata (s tem pa tudi več svinjarije in usedlin). Ni potrebe po vrelem olju. Toplem pa ja, piše marsikje v marsikaterih navodilih, tako avta, kot motorja.

Vendar, jaz to vem, zato sem tako zapisal. Če smatraš, da je narobe, potem pojasni zakaj je narobe, definitivno pa ni problem v tem, da si mehanik polije vroče ali toplo olje po roki.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

definitivno pa ni problem v tem, da si mehanik polije vroče ali toplo olje po roki.

 

Po moje pa je glih tu problem...zato hočejo na servisih prej in hladen motor...potem pa ga redko kje prižgejo za nekaj minut....seveda veliko kje ga...je pa res,da je z vročega motorja naporno odstranjevat potrebne reči...zato le 5min na mestu tuk,da ni prevroč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Recimo, jaz bi napisal naslednji stavek drugače.

Menim da se motiš, al pa ne strinjam se.....no, sej se boš naučil.

Serviser ima raje hladno ali mlačno olje na koži, še najraje ga pa nima, niti na koži, niti po tleh. Olje se zato spusti v za ta namen narejeno posodo.

Pred izpustom olja se povsod prakticira, da se agregat segreje, torej da je olje toplo saj je s tem bolj tekoče in se bolje scedi ven iz agregata (s tem pa tudi več svinjarije in usedlin). Ni potrebe po vrelem olju. Toplem pa ja, piše marsikje v marsikaterih navodilih, tako avta, kot motorja.

Vendar, jaz to vem, zato sem tako zapisal. Če smatraš, da je narobe, potem pojasni zakaj je narobe, definitivno pa ni problem v tem, da si mehanik polije vroče ali toplo olje po roki.

 

Imaš prav.

Glede segrevanja olja ti pa ne dam prav. In moj serviser se tudi ne strinja s teboj. Pa tudi jodlarje šraufa. 

Ampak, kakor kdo hoče, kajne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Imaš prav.

Glede segrevanja olja ti pa ne dam prav. In moj serviser se tudi ne strinja s teboj. Pa tudi jodlarje šraufa. 

Ampak, kakor kdo hoče, kajne.

 

kje mam prav, kje nimam? Ne razumem.

Za izpust olja se agregat ogreje. In pika. Si videl servisna navodila je nekdo nalepil. Ni pa potreba da takoj odpreš spodaj in izlivaš, lahko čez 10 minut, bo še vedno dovolj vroče/toplo. Zakaj se segreje/ogreje/premeša je tudi napisano.

Vliva se pa hladno olje normalno. Nihče ni pisal o segrevanju olja za vlivanje. Nato se moped užge za kako minuto da se olje premeče povsod, da ga potegne še v filter in dolije po potrebi. Hladnega olja se ne naliva do maximuma. Raje mal manj.

Tak da upam, da smo tule zaključili, drugače bom vso kačo premaknil v temo OLJA.

ps. tudi serviserji ga včasih falijo :P

 

pred 3 minutami, edi123 pravi:

Ok, bom pogledal malo te Mitas. 

Kak pa kaj naslednica Dunlop RoadSmart III ?

RS3 je sedaj na tržišču, kar vem nima naslednice. Dobra guma, nisem vozil jo pa pohvalijo. sigurno večja kilometrina kot na Mitas a malce manj športna. Pa dražja.

Če boš potoval, pa v dvoje pa s kovčki, ti predlagam RS3, ker ma tršo sredico in prenese tudi mučenje po AC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Borutt said:

Novo olje se pa segreje na štedilniku, da lažje teče v motor, kajne. 

ravno ti si se spravu jebat nekaj kar piše v service manual-u od aprilije zraven pa ob vsaki dilemi na cesti vlečeš vn zakon RS o CPP ne glede na to kaj pravi zdrava kmečka pamet.... service manual je za servisiranje moje aprilije zakon kot je tvoj o CPP. ja?

(od l.2001 se ravnam po njem in nauš verjeu, še laufa....)

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, kristalno jasno je, da 10 pametnih ne more nekaj dopovedati enemu butastemu. Žal.

RS3: Men je zeloo dobra guma. Jo imam cca 3 k km. Je zelo malo pobrana, drži pa tudi na robovih, kar mi RS2 ni najbolje. Se da peljat z njo zeloo lepo. Tud pozimi, ko sem se vozil pri - stopinjah, je super držala, nad pričakovanji. Priporočal mi jo je nekdo, ki veliko ve o motoriranju in o gumah. Odlično je svetoval.

PS: Prvi odstavek za prestavit v " modre misli". Drugi pa med pnevmatike. Mod, ti si na vrsti.

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, Borutt said:

Imaš prav.

Glede segrevanja olja ti pa ne dam prav. In moj serviser se tudi ne strinja s teboj. Pa tudi jodlarje šraufa. 

Ampak, kakor kdo hoče, kajne.

 

če se prav spomnim imaš tudi beto? če je temu tako, zamenjaj serviserja.... 

tukaj imaš vse kar rabiš vedeti: http://www.betamotor.com/en/support/manuals

 

BetaMenjavaOlja.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!