vandrovec Objavljeno April 25, 2019 Opozori Objavljeno April 25, 2019 pred 19 minutami, bimer1150 pravi: Očitno bo najbolje, da ga snamem pa sam preverim. Ja, to ni nič posebnega. Malo olja odteče izpod pokrova in če se od takrat nisi vozil je skoraj vsa umazanija še v tem prostoru, katerega potem očistiš. Težko verjamem, da bi bil kdo tako neumen in bi tudi znotraj barval pokrov. Če znotraj ni bil barvan je potem dovolj, da samo očistiš barvo s tistega dela za dolivanje. Kaj vse delajo ljudje samo, da zgleda motor lep na zunaj ? bimer1150 in MiNa 2
Kawl Objavljeno April 26, 2019 Opozori Objavljeno April 26, 2019 (popravljeno) Ne vem zakaj bi kupoval nov pokrov če je bil barvan. DAš speskat kompletnega pa potem prašno poštrihat samo zunaj..? Ni treba dnar metat čez okn vzemi dekl dol 2min dela. pogledaš če je notr tud štrihan in je to to. Če ni spucaš tesnilo, prbiješ dekl nazaj gor in je to to. Tesnilo pokrova ventilov in naleg na cilindru in deklu more bit čimbolj spucan. Najraje z brakecleanerjom. Če si kje iz šatjerskega konca pa prpeli do mene pa bova pogledala. spila kakšno ? in je to to. Popravljeno April 26, 2019. Popravil Kawl MiNa in bimer1150 2
MiNa Objavljeno April 26, 2019 Opozori Objavljeno April 26, 2019 pred 18 urami, bimer1150 pravi: da bi spravil olje iz oljne črpalke in na ta način čim več starega olja iztisnil iz motorja Ta je pa dobra! S takimi in podobnimi "prijemi" servisiran motor nebi kupil tudi v sanjah. Vem, da bo kdo trdil, da je menjava olja "mala malica". Vendar.... Postopek menjave olja je za vsako vozilo točno predpisan, če ga ne poznaš, preveriš v SERVISNIH NAVODILIH za dotično vozilo. @jskrablin je podal primer za KTM tisti motor se precej razlikuje (že zaradi ležajev) če ne drugega. @bimer1150 v primeru, da rabiš RSD me kontaktiraj LP Mirč Gonca in bimer1150 2
Zok Objavljeno April 26, 2019 Opozori Objavljeno April 26, 2019 Ce ze hocete res kompletno olje menjati, ga menjajte dvakrat, pa bo. ciciban, bimer1150 in MiNa 3
bimer1150 Objavljeno April 27, 2019 Opozori Objavljeno April 27, 2019 (popravljeno) Ob 26. 4. 2019 ob 10:17, Kawl pravi: vzemi dekl dol 2min dela. pogledaš če je notr tud štrihan in je to to. Če ni spucaš tesnilo, prbiješ dekl nazaj gor in je to to. Tesnilo pokrova ventilov in naleg na cilindru in deklu more bit čimbolj spucan. Najraje z brakecleanerjom. Če si kje iz šatjerskega konca pa prpeli do mene pa bova pogledala. spila kakšno ? in je to to. Sem danes vzel dekl dol, z notranje starni na srečo ni naknadno barvan. Dihtungo sem umil v lavorju s pralnim prahom in jo obrisal ter posušil, nato pa s prstom natanko namazal z oljem ter sestavil nazaj. Maribor ja, tak da lahko. Ob 26. 4. 2019 ob 14:23, MiNa pravi: Ta je pa dobra! S takimi in podobnimi "prijemi" servisiran motor nebi kupil tudi v sanjah. Vem, da bo kdo trdil, da je menjava olja "mala malica". Vendar.... Postopek menjave olja je za vsako vozilo točno predpisan, če ga ne poznaš, preveriš v SERVISNIH NAVODILIH za dotično vozilo. @jskrablin je podal primer za KTM tisti motor se precej razlikuje (že zaradi ležajev) če ne drugega. @bimer1150 v primeru, da rabiš RSD me kontaktiraj LP Mirč Na žalost sem za metodiko menjave olja zvedel, ko je motor bil že krepko v moji lasti. Glede na to, da je bilo samo par sekund (govorimo najverjetneje od 3-5 sekundnem časovnem okvirju) računam, da je bilo še dovolj oljnega filma na gibajočih se delih od prej, ki je preprečil nastanek škode. Je pa res, da je očitno motor bil tega "deležen" pri vsaki menjavi olja. Kakšnega mnenja ste forumovci, mislite, da bi bilo potrebno kaj pregledati? Zvok je okej, je poslušal tudi mehanik, ki popravlja BMW - je. Bolj me zanima potencialna škoda, ki bi se lahko pokazala čez nekaj 1000 kilometrov. @MiNa kaj pa pomeni RSD? Hvala! Popravljeno April 27, 2019. Popravil bimer1150
Kawl Objavljeno April 28, 2019 Opozori Objavljeno April 28, 2019 Ob 27. 4. 2019 ob 15:02, bimer1150 pravi: Sem danes vzel dekl dol, z notranje starni na srečo ni naknadno barvan. Dihtungo sem umil v lavorju s pralnim prahom in jo obrisal ter posušil, nato pa s prstom natanko namazal z oljem ter sestavil nazaj. Maribor ja, tak da lahko. Na žalost sem za metodiko menjave olja zvedel, ko je motor bil že krepko v moji lasti. Glede na to, da je bilo samo par sekund (govorimo najverjetneje od 3-5 sekundnem časovnem okvirju) računam, da je bilo še dovolj oljnega filma na gibajočih se delih od prej, ki je preprečil nastanek škode. Je pa res, da je očitno motor bil tega "deležen" pri vsaki menjavi olja. Kakšnega mnenja ste forumovci, mislite, da bi bilo potrebno kaj pregledati? Zvok je okej, je poslušal tudi mehanik, ki popravlja BMW - je. Bolj me zanima potencialna škoda, ki bi se lahko pokazala čez nekaj 1000 kilometrov. @MiNa kaj pa pomeni RSD? Hvala! Tesnilo pokrov in cilinder morajo biti vsi cisti in nic namazani, drugace je moznost puscanja vecja. Drugic daj cimbolj suho skupaj. Ni tukaj tako kot pri oljnem filtru basbas in bimer1150 2
bimer1150 Objavljeno April 29, 2019 Opozori Objavljeno April 29, 2019 Ob 27. 4. 2019 ob 19:43, MiNa pravi: Repair and Service Data Če prav razumem, ti to imaš? V tem primeru bi se priporočal. pred 13 urami, Kawl pravi: Tesnilo pokrov in cilinder morajo biti vsi cisti in nic namazani, drugace je moznost puscanja vecja. Drugic daj cimbolj suho skupaj. Ni tukaj tako kot pri oljnem filtru Res nisem vedel, sem predvideval, da je enako kot pri oljnem filtru. Zdaj vem za drugič. Če pa bi se kakšno puščanje pojavilo pa bom vzel narazen in obrisal.
bimer1150 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 (popravljeno) Ali mi zna kdo priporočit akumulator za motor? Danes sem ga želel vklopiti in ga ni obrnilo, podobno se mi je dogajalo v hladnejšem vremenu. Na polnilec mi ga ni za priklapljat vsakič v hladnejšem vremenu ... Gledam tega: https://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1150/r-1150-r/?good_detail=tovarnisko-aktiviran-akumulator-sla-22b719fe2310d79e9330c20f18c056c1m In tega: https://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/bmw/1150/r-1150-r/?good_detail=konvencionalen-akumulator-prilozena-kislina-kislina-prilozena-5093c8a53f72e44fd693d976bab464d8m Ima kdo kak boljši predlog? Lp Popravljeno Maj 5, 2019. Popravil bimer1150
MiNa Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Naj ima čim večji CCA, torej prvega. Jaz bi raje pogledal še za kakšno bolj renomirano znamko (Yuasa, Varta...). Daš par evrov več, pa bo za dalje. PS, koliko ti pa polni, ko motor deluje, si preizkusil? bimer1150 1
ftp Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 Lahko kaj takega... http://www.moto-akumulator.si/akumulator-gel-51913/2 ... tega trenutno uporabljam bimer1150 1
bimer1150 Objavljeno Maj 5, 2019 Opozori Objavljeno Maj 5, 2019 pred 2 urami, MiNa pravi: Naj ima čim večji CCA, torej prvega. Jaz bi raje pogledal še za kakšno bolj renomirano znamko (Yuasa, Varta...). Daš par evrov več, pa bo za dalje. PS, koliko ti pa polni, ko motor deluje, si preizkusil? Nisem preizkusil polnilnega toka, res pa je, da mi par sekund po (hladnem) zagonu zna ostat vklopljena rdeča lučka za akumulator. Izgine, ko malo povišam obrate (že cca. 100/min je dovolj). pred 18 minutami, ftp pravi: Lahko kaj takega... http://www.moto-akumulator.si/akumulator-gel-51913/2 ... tega trenutno uporabljam Najlepša hvala za link, si zadovoljen z njim?
ftp Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 12 hours ago, bimer1150 said: Nisem preizkusil polnilnega toka, res pa je, da mi par sekund po (hladnem) zagonu zna ostat vklopljena rdeča lučka za akumulator. Izgine, ko malo povišam obrate (že cca. 100/min je dovolj). Najlepša hvala za link, si zadovoljen z njim? Sedaj ima dobro leto in dela...
bimer1150 Objavljeno Maj 6, 2019 Opozori Objavljeno Maj 6, 2019 Verjamem, zdaj sem se komaj spomnil, da imam akumulator te firme že več kot 6 let v Vespi in do zdaj še nikoli problema, niti enkrat ni bil polnjen s polnilcem. Sem klical te iz moto-akumulator in nimajo nobenega na zalogi, enako tudi drugod po Sloveniji.
bimer1150 Objavljeno Maj 11, 2019 Opozori Objavljeno Maj 11, 2019 Poznavatelji 1150 agregatov, še eno vprašanje: danes sem snel levi ventildekl in tam kjer naseda okrogla dihtunga v področju pred svečko je videt en zelo čudno oblikovan del (slika), kot da bi bilo odlomljeno. Sicer vem, da to ni in da je tako izdelano, ampak še vedno je zelo zelo čudno na pogled (nesimetrična obdelava, itd.). Čemu služi ta čudna odprtina? Dihtunga (ta pred svečko, ne tista na robu ventildekla) pa sem ugotovil da je počena, vendar nikjer ni bilo videt nobenih znakov puščanja.
bimer1150 Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 (popravljeno) Zdravo, ta post se nanaša na lastnike vseh 1150 "oilhead" agregatov (razen tistih z 2 svečkama na valj). Letos sem spomladi zamenjal svečke v svojem R1150R, in sicer sem mu privoščil "fancy" Iridium svečke od NGK. Vozim jaz motor par krat z novimi svečkami in opazim, da zelo slabo vžiga, ko je hladen, navor pa tudi ni več tisti ta pravi. Jasno, potegne, ampak sigurno enih 30% manj kot prej. Tuhtam jaz na vse živo, razmišljam, kaj bi lahko bil vzrok teh problemov, čez čas pa se le spomnim na svečke. Sprva nisem niti približno pomislil na svečke, kako bi le lahko, ko sem mu pa privoščil take super duper svečke. Menjam jaz svečke nazaj na originalne in voila! Hladni zagoni spet takšni, kot morajo bit, navor prav tako. Super. Po prebiranju forumov sem ugotovil, da iridium svečke v tem motorju ne delujejo dobro zaradi pozicije svečke (naj bi pa delovale v modelih s po 2 svečkama na valj). Če je vzrok to ali kaj drugega, bo morda znal odgovoriti kdo drug. Jaz sem zadovoljen z novimi "starimi" svečkami in pri njih ostajam. Zanimivost: zdi se mi, da se mi je nekaj malega dvignil nivo olja, brez dolivanja seveda. To pripisujem prehajanju nezgorelega bencina v karter motorja, saj svečka ni bila učinkovita pri vžigu. Bi bilo možno? P.S.: Če kdo (za nkateri drug motor seveda) potrebuje svečke NGK BKR7EIX2667 mu dam komplet obe za 5 evrov. Praktično novi svečki, popolnoma čisti, za moj motor pač nista, če kdo rabi pa z veseljem. Popravljeno Junij 4, 2019. Popravil bimer1150
Quest Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 3 urami, bimer1150 pravi: nekaj malega dvignil nivo olja, Menjaj olje. Na Hondi mi je zaradi prekratkega blatnika zalivalo 2 in 3 svečko. Po dežju sem prevozil 100 km. Drug dan šel na furco in je 3 cilinder na ojnici ribnil. Mogoče slučaj ampak dva cilindra sta dobila benz iskre pa ne.
bimer1150 Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 33 minutami, Quest pravi: Menjaj olje. Na Hondi mi je zaradi prekratkega blatnika zalivalo 2 in 3 svečko. Po dežju sem prevozil 100 km. Drug dan šel na furco in je 3 cilinder na ojnici ribnil. Mogoče slučaj ampak dva cilindra sta dobila benz iskre pa ne. @Quest če prav razumem ta dva cilindra ves čas (100 km) nista imela iskre, ali jih je samo vmes malo "zmanjkovalo"? Kak si potem rešil zadevo, nova ročična gred in ojnica? Batni obročki in cilinder so bili okej?
Quest Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 32 minutami, bimer1150 pravi: če prav razumem ta dva cilindra ves čas (100 km) nista imela iskre, ali jih je samo vmes malo "zmanjkovalo" Večji del je mašina delala sam po 1. In 4. Cilindru. 2 in 3 cilinder zaradi vode prebijala iskra na ohišje. Druga rabljena kolenasta gred-kurblvela , novi ležaji in rabljena ojnica. Cilindri in obročki ok. Takrat sem imel sam za stare dele denarja. V Austriji kupil dve Hondi razbiti in jih imel na skednju pri enem kmetu. V dveh letih znosil prek carine skoraj vse v Slo. Takrat se ni dalo uvoziti kot danes. Sem bil večkrat jaz in avto na kanalu.? To je ene 32 let nazaj. Ležaji v motorjih so pa še vedno isti in ribnejo glih tako.?
bimer1150 Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 (popravljeno) @Quest resnično smola, sploh ko pomisliš, da je komu v motorju zmanjkalo olja in je še vedno šel, tu pa se je šlo zgolj za razredčeno olje. Pričakoval bi večjo obrabo, da bi ribnil pa vseeno ne, nekak sem mislil, da je zaradi bencina zmešanega z oljem mazanje še vedno zadostno, ampak očitno ni. Koliko pa bi ocenil, da je takrat bencina bilo primešanega olju? Razmišljam zato, ker bi rad pred menjavo olja motor malo segrel, ampak ne vem, če je pametno. Po moji oceni mi v olje ni prešlo več kot 2 dcl bencina. Popravljeno Junij 5, 2019. Popravil bimer1150
Quest Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred eno uro, bimer1150 pravi: oceni mi v olje ni prešlo več kot 2 dcl bencina Tvoj ni dvotaktni. Menjaj takoj. Pa mal povpraš kako da tok bencina prišlo not. Obročki izrabljeni al?
bimer1150 Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 1 uro, Quest pravi: Tvoj ni dvotaktni. Menjaj takoj. Pa mal povpraš kako da tok bencina prišlo not. Obročki izrabljeni al? Kompresija na obeh cilindrih je pri vročem motorju 12 BAR, tak da so obročki po mojem okej. Smatram, da pri dovolj veliki količini goriva nekaj gre tudi pri zdravih obročkih mimo. To je sicer zdaj avtomobilistični svet, ampak čul sem za primere, ko je pri regenraciji DPF filtra na diesel motorju zaradi prekomernega vbrizgavanja goriva v cilinder prišlo do takega porasta motornega olja, da je zabilo bate in uničilo motor. V mojem primeru pa se nivo olja ni nekaj dosti dvignil, res pa je, da se nisem preveč vozil. Nekaj pove tudi to, da se je iz izpuha kadilo s temi svečkami ob pospeševanju tudi pri ogretem motorju, kar se drugače ne.
bimer1150 Objavljeno Avgust 9, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2019 (popravljeno) Zdravo, v začetku leta sem kupil rabljenega R1150R. Motor mi vedno ob nizki obremenitvi (low engine load), ne glede na temperaturo motorja ob vožnji cuka. Se pravi če sem peljem počasi v dokaj nizki prestavi (npr. 40 km/h pri 3000 RPM ali pa 15 kmh v prvi s konstantnim gasom) mi bo motor cel čas cukal. Rondoja skorajda ne morem zvoziti brez cukanja, če je gas konstanten. Cukanje NI prisotno nikoli ob pospeševanju, oziroma kadar je motor v višji prestavi in je obremenitev (engine load) višja. Takrat motor teče mirno, pospeševanja so pa zvezna in močna. Zračni filter je nov, vse je original, ventili nastavljeni. Zanima me, ali ima kdo od vas podobna opažanja. Razmišljal sem, če to počnejo vsi motorji tega tipa ali pa mam samo jaz problem. Vsa mnenja in nasveti zelo dobrodošli. Hvala in lep pozdrav! Popravljeno Avgust 9, 2019. Popravil bimer1150
bimer1150 Objavljeno Avgust 15, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2019 Danes sem na motorju v bližini zračnega filtra opazil, da je precej masno od olja, nakar sem ugotovil, da je bila cev za odzračevanje notranjosti motorja odklopljena od zračnega filtra, kamor je sicer nameščena. Ko sem s prstom šel malo po notranjosti cevi je bilo črno od praha in olja, ali je možno, da je kaj od tega potegnilo v motor in bi bilo treba menjati olje, ali je oljni filter dovolj? Bral sem, da nekateri te cevi ne priklapljajo na zračni filter, kot je to v originalu, saj naj bi hlapi olja zamastili butterfly ventile in povzročili nalaganje oblog zaradi zgorevanja v motorju. Po domače povedano naj bi ga pacalo. Zato imajo nekateri to cev enostavno odklopljeno, na njej pa en mali filter oziroma posodico za zbiranje olja. Ima kdo mogoče izkušnje s tem? Lep pozdrav.
MiNa Objavljeno Avgust 15, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2019 Za preveliko količino goriva v cilindru je lahko kriva ena (ali obe) od brizgalnih šob...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se