bajsi Objavljeno Marec 17, 2003 Opozori Objavljeno Marec 17, 2003 EJ dečki!!! Motor se imenuje ROADSTER!!!!!!!! :!: :!: :!: Strinjam se z trditvijo, da imajo vsake oči svojga malarja, ampak pol stvari, ki ste jih predlagali ali celo vozite zgleda kot šipa od kamijona. Upam, da nisem dregnil v osir :wink: . LP Bajsi
J Objavljeno Junij 4, 2003 Opozori Objavljeno Junij 4, 2003 (popravljeno) "SURPRISE" :rolleyes: - ja meni je zelo všeč no, in pomojem ni sploh problema glede vetra nad 180......... ...aja! pa zakaj serete toliko o kvadratnih metrih zaščitne površine šipic! Kaj ni jasno, da je poanta aerodinamika? Velika šipa ti samo doda turbolenco! Ulez se na tank in mir! Popravljeno Junij 4, 2003. Popravil J
Špilferderber Objavljeno Junij 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 saj vem, da nobenega ne zanima... ampak vseeno.. naj vam povem... od včeraj sem novopečeni lastnik rdeče bemflice... R1150R... srce boli, ker moram biti v službi in ne v sedlu :rolleyes: B) juhuuu :D
Špilferderber Objavljeno Junij 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 (popravljeno) ne bit žleht :lol: :D :lol: :D ne.. rokster je mlajši brat moje bemflice.. malce fotk: Popravljeno Junij 20, 2003. Popravil spilferderber
Špilferderber Objavljeno Junij 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 nope.. osebni mramor ni dopuščal te opcije...
J Objavljeno Junij 21, 2003 Opozori Objavljeno Junij 21, 2003 Lep motor! Je razvidno iz slik, da nima ABS!
gregas Objavljeno Junij 23, 2003 Opozori Objavljeno Junij 23, 2003 ...bmw dela fajn zadevce sam qrc k povsod sil ta boxter mashino k me ne gane <_<
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Izjava "sili povsod" je malo pretirana. :o :huh: V seriji F 650 ima vgrajene enovaljnike, ki jih je malo težko prisiliti v boksersko razporeditev. :lol: V seriji K ima vrstni štirivaljnik, ki bi ga lahko opisali kot polovični bokser. :rolleyes: Bokserske motorje imajo vgrajene le v seriji R in C, kar je nekaj okoli polovice njihovih modelov, nikakor pa niso vsi. :P
marem Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Boxer je mal grd na prvi pogled sam sm se ga tok navadu (priraste k srcu), da če bi meu $$ bi meu tud BMW, sam to z $ je že druga zgodba.....
gregas Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 (popravljeno) Serija F F 650 CS <-1v F 650 GS <-1v F 650GS D <-1v Serija R R 850 R <-boxter R 1150 R <-boxter R 1150 R ROCKSTER <-boxter R 1150RS <-boxter R 1100 S <-boxter R 1150 GS <-boxter R 1150 GS A <-boxter R 1200 C <-boxter R 1200C <-boxter R 1200 CL <-boxter R 1150RT <-boxter Serija K K 1200 LT <-boxter K 1200 GT <-v4vrstni K 1200 RS <-boxter Brrrm: ...kar je nekaj okoli polovice njihovih modelov.... 13 od 17 motorjev je boxter (=polovica :blink: ) ...in če pogledamo štiri ne-boxterje: -K 1200 GT stane čez 16.000 EUR =3.7miljona in je njegova suha teza 300kg! je namenjen bivsim nemskim direktorjem z mastno pokojnino ki se je predcasno upokoju ker pr 65ih dvomim da bi kdo rad tole zadevo obračal v ozki ulici -no potem so pa se F650GS/GSD/CS ki imajo isti agregat se jim cena vrti okol 1.8 miljona sit. F650 je vec ali manj primeren za zacetnika, ki bo motor po enem letu prerasel oz nedeljskega voznika, sej ne recem da zadeva ni zmogljiva ampak malo bolj resen voznik bi raje vzel fazerja ali sv650 ali slabih sto jurjev drazjo transalpko ki je neprimerno boljsa od f650 (...lahk bi reku se za nadaljnih sto pa dobis ze TDMa sam pol lohka sam prištevamo, ane) ...tko da v bistvu gre tuki za dva ne-boxter agregata in za povprecnega motosvetovca, ki mu boxterji ne sedejo ki nima 4miljone preveč in ki ni vec "voznik zacetnik" (izpit 3 leta + ) so BMW motorji nezanimivi. lp :P ;) PS: ne me narobe razumet, ce bi naredu bmw modeloma R1150GS-A in F650GS-D bratca ki bi se recimo imenoval R750GS-A ala "twin-funduro" z V2 ali vsporednima valjema bi se verjetno nasledni dan na banki zapufal do amena :D ...bmw rules! ...boxter pa suc** :rolleyes: ...moje subjektivno mnenje seveda. Popravljeno Junij 24, 2003. Popravil gregas
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Gregas, žal sta K1200LT in K1200RS štirivaljna vrstna motorje in ne bokserja. Bokserska razporeditev valjev je taka, ko se valji tepejo. Boxter je pa zgolj model Porshejevega avtomobila. Bokserskim motorjem pa v angleško govorečem svetu pravijo boxer motors. :) Ko sem jaz štel modele, kar tako na prste, mi je bokserskih prišlo manj, pa ras vidim, da jih je dosti. :o Mene subjektivno bokserski stroj ne moti :D
marem Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Nevem kako je pri motorjih, ampak pri avtih je boxer motor pojem vzdržljivosti (legacy) in zanesljivosti. Vem pa tudi da pri avtih to pomeni nekoliko večjo porabo. Kako je s tem pri motorjih??
gregas Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 ...boxter, boxer sori lapsus ...glede K1200LT in K1200RS, ok sta v4 mal se razmerje spremeni in tedva spadata v prvo alinejo k K 1200 GT z cenama 3,5 in 4.3 miljona SIT
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Jaz imam mojega šele 13 mesecev in zato o kakšni vzdržljivosti še ni moč govoriti. Sem pa v soboto srečal znanca na 30 let starem 900 ccm bokserju, s katerim se čisto normalno in spodobno vozi. Na splošno pravijo, da so BMWjevi bokserski stroji vzdržljive zadeve. Amerikanerji jih takole mimogrede zvozijo tam do 200.000 milj. Poraba se mi zdi zmerna, povprečje za leto nazaj je 5,8 l/100 km. Pa saj je tudi moja vožnja zmerna. :)
gregas Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Brrrm maš bmw-ja? Kerga pa, a je kje kaka slikca? Lp :) PS: upam da nisi prevec osebno vzel tele moje poste, men pac ni bo boxerja in ce nekoga nemoti boxer in nesimetrija motocikla je bmw najizbira ...kakovost, tradicija, bmw, imidž, ...motor za desetletja
Brrrm Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Slikce ni, ker še nisem dogural do digitalnega fotoaparata. :rolleyes: Za stare ate, kot sem jaz, je oblika RTja primerna, ker zelo dobro odvrača veter od artritičnih kolen :lol: To, da BMWji niso najbolj priljubljena ropotala na tem forumu sem pa tudi že ugotovil in me nekako ne moti :) Saj Rollce-Roycea tudi ne srečaš za vsakim vogalom ;) :) :D :lol: :D B)
SiR Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 ...boxter, boxer sori lapsus ...glede K1200LT in K1200RS, ok sta v4 mal se razmerje spremeni in tedva spadata v prvo alinejo k K 1200 GT z cenama 3,5 in 4.3 miljona SIT V4? A ni so tisto že dobro znani BMW-jevi vrstni štirivaljniki?
gregas Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 ...a tako mrcino maš B) , a pa se sploh vid cilindre ko sediš na njem k ma take oklepe?
gregas Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 ...A ni so tisto že dobro znani BMW-jevi vrstni štirivaljniki?... ...so ja :)
D.J. Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 Nevem kako je pri motorjih, ampak pri avtih je boxer motor pojem vzdržljivosti (legacy) in zanesljivosti npr stare Alfe - pojem vzdržljivosti??? mogoče pa res; pomembna je kvaliteta izdelave, ne toliko tip motorja (in seveda še kup drugih dejavnikov) brrrm, a se ti pogosto zgodi, da motor kar crkne, ko stisneš sklopko pri nižjih hitrostih in manjših obratih sam sem probal GS-a in je odlično sprostilen motor z en -x-no vetrno zaščito, motil me je le cuk v desno pri dodajanju gasa in švohotnost v nizkih obratih (pri speljevanju), drug avspuh verjetno reši ta problem in ustvari zvok za bogove, 2 muhi na mah
sax Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 ...a tako mrcino maš B) , a pa se sploh vid cilindre ko sediš na njem k ma take oklepe? Takega mam jaz, pa si lahko siguren, da med vožnjo ne vidiš cilindrov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se