Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


J-125

Priporočene objave

No, ta zgornji post ni več aktualen. ZR-ke že nekaj časa ni več pri hiši. Jo je zamenjal večji brat.

Bo pa ZR-ka ostala zasidrana v srcu na častnem mestu. Vsekakor motor, ki ga lahko le priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav!

Kaj mi lahko kdo pove. če je komu že zaštekal števec za km in noče naprej. Imam namreč ZR 7S 20kkm prevoženega. :?

Ne! Poglej, če je vse v redu z zajlo števca!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Kaj mi lahko kdo pove. če je komu že zaštekal števec za km in noče naprej. Imam namreč ZR 7S 20kkm prevoženega. :?

nope, moj dela kot ura čeprav nebi bilo škode če oni za prevožene nebi delal :whistle: če ni zajla, odpri števec, mogoče se je samo kak zob zahaklal pri številčnici in bi ga samo malo blo treba zmrdat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nope, moj dela kot ura čeprav nebi bilo škode če oni za prevožene nebi delal :whistle: če ni zajla, odpri števec, mogoče se je samo kak zob zahaklal pri številčnici in bi ga samo malo blo treba zmrdat.

Lahko pa da sedaj ne bo prvič odprt. :? In je kakšen "mojster" zrihtal, sedaj se pa zatika.

Daj kakšno fotko nalimaj, da vidimo, kakšno je tvoja ZR-ka!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

tudi sam lahko pohvalim in da velik + za motor KAWASAKI ZR-7S! NAJLEPŠI, NAJROBUSTNEJŠI IN NAJUDOBNEJŠI SPORT-TOURER.

Dobr no... ampak men je od ZR-jev še vedno lepši in pristnejši ZR-7 (Naked). Stvar okusa, ne?

Je pa dobr motor, ja.

Popravljeno . Popravil jupiter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

tudi sam lahko pohvalim in da velik + za motor KAWASAKI ZR-7S! NAJLEPŠI, NAJROBUSTNEJŠI IN NAJUDOBNEJŠI SPORT-TOURER.

sm ga sprobu lan, res dobr motor, tko da se res strinjam s tabo

:OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

@PERVY (29 Jul 2002 @ 14:00)

drugace pa bo podrobna predstavitev ZR7 izpod mojega peresa v naslednji stevilki motorista kjer je o motorju vse podrobno napisano. tako dobre kot slabe strani motorja.

Ellow!

Tudi sam se odločam za nakup tega motorja pa me zanima PERVY če ta članek še imaš (oz. ta izvod revije) in bi ga bil pripravljen skenirat ali ga kakorkoli drugače posredovat saj je pomoje skoraj nemogoče dobiti tako star izvod revije!

Tnx in LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa me zanima PERVY če ta članek še imaš (oz. ta izvod revije) in bi ga bil pripravljen skenirat ali ga kakorkoli drugače posredovat ...

Ne rabiš brati članka! Saj itak samo hvali, tako kot vsak berač svojo malho. :evilgrin:

Samo da je pa čisto res, da je to zelo dober motor za povprečnega motorista in povprečno uporabo. Tudi za sopotnika je presentljivo udoben. Pa tudi precej športen zna biti s pravim krmarjem.

Če so ti všeč motorji s pridihom klasike, ne boš nič zgrešil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu iščem nekaj kar bi bil moj prvi motor...imel bi ga za tako na izi vozakanje, 1-2 krat na leto pa za kake daljše izlete skupaj s sopotnico...zato mi je tudi zelo všeč da ima 22l tank, skrbi me edino malo to, da sem velik tam 185cm al pa še kaki centi več..a misliš da bo to problem? drugače se odločam med banditom, hornet in ZR-7 in zaenkrat je ZR-7 glavni saj se mi zdi da za mene nudi idealnen komplet kar se tiče performansov, izgleda in cene (beri: študent :whistle:)

tnx za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu iščem nekaj kar bi bil moj prvi motor..... (beri: študent :whistle:)

tnx za odgovore!

Motor ni agresiven in je lahko tudi prvi. Kljub temu pa je dovolj močan tudi za kaj več, ko se ga privadiš.

Kar nekaj starih motosvetovcev je vozilo in še vozi ta motor in vsi ga imajo v dobrem spominu.

Jaz jih merim 183centi v luft, pa mi je bil ZR7 kot ulit. Kapaciteta rezervoarja je nekaj, kar me je razvadilo in sedaj na vsakem motorju preklinjam, ko sem ves čas na črpalkah namesto na cesti. Glede na želje, ki si jih navedel, je ZR7 dobra izbira. Ponovno priporočam.

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@HHV Ponovno priporočam.

no super! :yea1:

Uspelo mi je najti kar nekaj road testov in je motor za moje potrebe res vredu. Kaj so dobre lastnosti mi je tako jasno, zanimajo pa me še predvsem tiste slabe .... kar mi je doslej uspelo zaslediti v testih in drugih forumih je to, da bi naj motor imel premehko spredno vzmetenje ter ogromno porabo nad 120km/h...kako je s tem? glede porabe mi je stvar nekoliko jasna (naked-večji upor...) glede vzmetenja pa nimam pojma. A je to res oziroma fejst moteče?

Zanima me tudi, a je ta zr-7 res nekoliko večji in širši od svojih tekmecev v tej kategoriji? (bandit, hornet) to bi bilo super glede na to da sem kr orangutan :doze: (Npr.: sedel sem že na thundercatu, ki je nekoliko širši in mi je filing bil zelo dober)

Tnx again! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj road-testov če bo koga zanima pa za v pomoč vsem tistim, ki bodo tako kot sem bil jaz v dilemi:

http://www.sportrider.com/bikes/146_0012_kawasaki_zr_7/

http://www.wisebuyers.co.uk/motorcycles/bi...wasaki/ZR-7/83/

http://www.motorbyte.com/mmm/pages/reviews/review6_00.htm

http://www.motorcycledaily.com/zr7kimsreview.html

http://www.motorcycledaily.com/11april00zr7.html

http://mcnews.com.au/Testing/zr7.htm

če pa ima še kdo kaki primerjalni test z drugimi motorji (ala bandit, hornet..) pa se priporočam! :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..., da bi naj motor imel premehko spredno vzmetenje ter ogromno porabo nad 120km/h...kako je s tem? glede porabe mi je stvar nekoliko jasna (naked-večji upor...) glede vzmetenja pa nimam pojma. A je to res oziroma fejst moteče?

...

Glede vzmetenja. Ni tako moteče. Sam bi sicer, če bi ga obdržal, v naslednjem letu menjal olje v vilicah in bo nalil gostejšega in obenem uporabil rešitev, ki jo tudi najdeš na netu. Podlaganje vzmeti s plastično podložko. Enostavno in pravijo da dovolj učinkovito. To torej ni problem urediti, a kot pravim, mene niti ni tako motilo. Je pa za konstantno športnejšo vožnjo to priporočljivo.

Poraba? No, enkrat se mi je pa res zgodilo, da sem ob nenehnem prihanjanju svoje S verzije pri 350 prevoženih km ostal na cesti s praznim tankom. Koliko je bila takrat poraba ob vožnji okoli 180km/h in redkokdaj manj, si izračunaj sam. Relacija LJ - Lenart -LJ. Seveda je čez naselja šlo po predpisih + nekaj %. Vožnja je bola solo, brez sopotnice. Sicer nekateri poročajo o večjih porabah s sopotniki in obloženi s prtljago, a vseeno mislim, da je to eden varčnejših strojev, še sploh pa mi je bila pri njem všeč velika avtonomija.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no super glede vilic...če to pride bolj do izraza pri bolj športni vožnji pol me prvo pa še verjetno drugo sezono sigurno ne bo motlo....če/ko pa bo pa bom že porihtal. Glede porabe nad 120 km/h pa se v bistvu sploh ne sekiram preveč saj itak motor v prvi vrsti ni namenjen za velike hitrosti in tudi če takrat malo več porabi je čist ok :OK:

Še enkrat hvala za vse odgovore!!! :worship:

Btw.: malo offtopic pa vseeno, relacija Lj-Lenart-Lj...kje si pa Lenart najdu? :D ...sem sem namreč od tam :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so pa vlice še vedno premehke, se pa dobijo (skoraj za vse mopede) wilbers (ne vem, če se tako napiše :whistle: ) vzmeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jep, prav si napisal samo so pa nekje od 450€ naprej (tudi do 1200€-ne vem katere bi sploh rabil za ta motor)+montaža ...to je pa pol že kr lepa vsota (za tako razliko v ceni bi potem raje vzel Hondo hornet :hmm: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede vilic - niso premehke, so pač bolj mehke kot pri vseh nakedih, torej nič bolj kot na fazerkah, hornetih in podobno, pa še to se čuti samo pri "športni" vožnji. jaz sem v vilice nalil gostejšo olje in je zadeva čisto OK brez podlaganja vzmeti.

nad 120 ne pije dosti, dosti pije nad 190-200, se pravi pri tišanju čisto do konca :evilgrin: meni je pil od 5 in nekaj do 13 litrov pri tišanju na ful od splita do doma :headbang:

starega testa iz motorista nimam, žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

ok, no pol pa tak super...sem nekaj bral da so na nakedih itak vedno malo mehkejše sprednje vzmeti, samo sem mislil da so pri zr7 še ekstra mehke pa očitno niso ...super :OK:

jah če pa bo samo tam okoli 200 km/h "malo večja poraba" pol se sploh ne bom sekiral B)

btw: sam 13 litrov pa je res Ogromno :kva2: ....si mogo res fejst tišat + svaka čast da si zdržal tak dolgo pot pri 200 km/h na nakedu :worship:

drugače vidim da imaš ogromno izkušenj s tem motorjem, kaj pa je tvoje mnenje? je ta motor primeren za začetnika?kake so kaj tvoje izkušnje?a so kake večje pomanjkljivosti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

btw: sam 13 litrov pa je res Ogromno :kva2: ....si mogo res fejst tišat + svaka čast da si zdržal tak dolgo pot pri 200 km/h na nakedu :worship:

drugače vidim da imaš ogromno izkušenj s tem motorjem, kaj pa je tvoje mnenje? je ta motor primeren za začetnika?kake so kaj tvoje izkušnje?a so kake večje pomanjkljivosti?

ja 13 l je ekstremno ampak je blo treba hitro prit domov iz splita :whistle:

po mojem mnenju je vsak motor razen kake ekstremne supersport z 150 KM+ zadeve primeren za začetnika ZR7 sigurno, Z750 še bolj (ker ma več konjev pa se ne naveličaš prehitro in boljše vozne lastnosti) itd. če si bedak se boš itak z 125 ccm razbil, drugače pa ni panike.

kakih pomanklivosti nisem opazil pa sem ga uporabljal za dolge ture, v ekstremni vročini in temperaturah po nulo in snegu, v principu mi ni niti enkrat crknil ali da bi se kaj pokvarilo. skratka trpežna zadeva bi se reklo, škoda da nima 150 konjev pa bi ostal pri hiši :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jep, prav si napisal samo so pa nekje od 450€ naprej (tudi do 1200€-ne vem katere bi sploh rabil za ta motor)+montaža ...to je pa pol že kr lepa vsota (za tako razliko v ceni bi potem raje vzel Hondo hornet :hmm: )

govorimo o kompletnih vilicah spredaj ali samo o menjavi feder in olja ?

progresivne fedre in 1,0 l olja stane - odvisno od motorja - med € 55.- in € 85.-. brez montaze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govorimo o kompletnih vilicah spredaj ali samo o menjavi feder in olja ?

progresivne fedre in 1,0 l olja stane - odvisno od motorja - med € 55.- in € 85.-. brez montaze.

o damn i missed that...sorry samo jaz sem gledal cene za celotne vilice ja :unsure: ...no pol pa to ni nek hud strošek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Btw.: malo offtopic pa vseeno, relacija Lj-Lenart-Lj...kje si pa Lenart najdu? :D ...sem sem namreč od tam :D

Jagrska posla.

Drugače pa tako, kot pravi Pervy. Če bi imel malo več konjenice, bi ZR7 ostal tudi pri nas pri hiši. Pa ne da sem menjal, ker jih ima toliko kot jih ima. So mi čisto zadoščali, saj so bili redko vsi konji skupaj pognani v dir. Enostavno sem imel priliko dobiti dokaj ugodno boljši motor, ki sem si ga že nekaj časa želel in to je edini vzrok, da je ZR7 namesto gostejšega olja, podloženih vzmeti in opletenih zavornih cevk dobil odpustnico. Mi je še danes na trenutke žal, ženi pa še bolj, saj je bil za sopotnika dosti udobnejši od ZRX-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!