AndiGS Objavljeno December 15, 2008 Opozori Objavljeno December 15, 2008 Kaj si menjal samo verigo ali tud zobnike?No jaz pa sem mislil, da je boljše vzeti fiksno verigo,ker če ti jo ne zložijo lepo skupaj, se lahko zgodi ,da se ti utrga (veriga).Poznam namreč tak primer in zato sem malo skeptičen okrog tega. Absolutno nedeljiva veriga.Mehanik pa naj kleje,bo malo dražje ampak sigurno!
joshi Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 Zima je čas za kakšno predelavo oz. dodelavo na motorju, pa sem med brskanjem našel tole. Na http://www.zr-7.com/pvcfork2.htm je lepo opisana poceni predelava prednjih vilic. V bistvu razumem cel postopek, le tega ne vem, kaj bi bi bilo najbolj primerno za to PVC podložko. Na primer če grem v trgovino ala merkur, kaj naj iščem, kaj bi bilo najbolj primerno?(na oddelku za vodovod ali na...). Prosim brihtne glave za kak nasvet oz. vaše izkušnje v zvezi tega. Hvala.
joshi Objavljeno Februar 28, 2009 Opozori Objavljeno Februar 28, 2009 Na motor namestil izpuh Rombo. Lep zvok, solidna izdelava in videz. Zdaj pa težave. Vžge normalno, v prostem teku dela normalno, ko pa se je danes med vožnjo ogrel, ima težave pri privijanju gasa. Vmes namreč zatrokira, sploh ko sem ga privil iz nizkih obratov. Je težava v izpuhu in bo potrebno nastaviti uplinjače, ali je težava v tem, da je motor čez zimo stal in bi bilo zaradi tega potrebno nastaviti oz. očistiti uplinjače? Pozimi sem imel težave pri vžigu motorja, dolgo časa ni hotel za nobeno ceno vžgat. Težava je bila takrat po moje v tem, ker sem imel razdrto ohišje zračnega filtra, saj je motor po sestavi le tega takoj vžgal. Mi je pa takrat zaradi tega konkretno zalilo svečke. Je težava morda v svečkah? Prosim za kakšen nasvet, preden motor odpeljem na servis, če seveda ne bo boljše.
Ice Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 Na motor namestil izpuh Rombo. .....težava v izpuhu in bo potrebno nastaviti uplinjače..... velika verjetnost. osebno bi zacel tukaj iskati vzroke. ...... ali je težava v tem, da je motor čez zimo stal in bi bilo zaradi tega potrebno nastaviti oz. očistiti uplinjače? tretja faza iskanja vzrokov. Pozimi sem imel težave pri vžigu motorja, dolgo časa ni hotel za nobeno ceno vžgat. Težava je bila takrat po moje v tem, ker sem imel razdrto ohišje zračnega filtra, saj je motor po sestavi le tega takoj vžgal. Mi je pa takrat zaradi tega konkretno zalilo svečke. Je težava morda v svečkah? Prosim za kakšen nasvet, druga faza. preden motor odpeljem na servis, če seveda ne bo boljše. cetrta faza. ali prva, ce ne znas pravilno nastaviti sesalno-izpusnega sistema.
Tomozuki Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 V zadnjih treh dneh sem opazil čudne vibracije v območju med 5.000 in 6.500 vrtljaji. Ugotovil sem, da ni pogojeno s hitrostjo, občutek je pa takšen, kot da agregat ne bi bil vpet v gumijaste blažilnike. Vibracije se tudi slišijo kot neko zamolklo brenčanje. Sicer motor gre normalno. Ima kdo kakšno idejo?
Tomozuki Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Aja, še to, preveril sem verigo in je normalno nategnjena (v priročniku piše med 3 in 4,5 cm).
mkosir Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Te gumi blažilce/nosilce sem sam na VN 1500 menjal. Simptomi pa so bili enaki. V določenm režimu obratov je tresu občutno preveč, najbolj je prišlo to do izraza v štantgasu. Po menjavi teh blažilcev/nosilcev je zadeva neprimerno boljša. Sicer je to vsaj 2 sezoni nazaj vendar e mi zdi ,da zadeva ni bila ravno pocceni. LP!
Tomozuki Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Hvala za odgovor, vendar sem našel problem. Vsaj zdi se mi. HHV mi je sugeriral, naj preverim, če so izpušni kolektorji dobro zategnjeni in seveda (spet) niso bili. Ko sem jih zategnil je rožljanja neprimerno manj.
sofer78 Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Pozdravljeni. Prosim za nasvet. Kaj pomeni pri zr7s letnik 2001/24000km, ce je pri zracnem filtru spodaj madezi olja? Motor normalno deluje, ne kadi in po prevozenih 2000km mi ni popil nic olja. Ali je to samo manjsa napaka? Upam pa, da ni motor ze "predihan"? Mogoce veste koliko kosta servis za ta motor? lep motoristicni pozdrav
simonsi Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 to je nekako normalno. Prezračevanje notranjosti agregata je večinoma speljano v ohišje zračnega filtra, kjer se nabirajo oljne pare in morebitni kondenz. Večina izgori, nekaj se pa nabere v ohišju filtra. Ponavadi je nekje po motorjem tudi cevka s čepkom, kjer se spusti ven te ostanke. Drugič moraš pa vprašat v temi namenjeni samo zr7-ki.
trojan69 Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 Tko kot je reku simonisi. Drugač zna zgodit da ti zmeče olje v airbox, če ga preveč natočš. Dokler ni filter zapacan je vse OK.
Pervy Objavljeno Junij 1, 2009 Opozori Objavljeno Junij 1, 2009 je normalno meni zamasti od prvega dneva dalje ampak ni panike olja nič ni manj in laufa tudi OK
motorist Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 To je normalno Serivs pa stane odvisno od km (kaj vse je treba zamenjati / nastaviti)-pokličeš na serivs pa ti bojo točno povedali.
sofer78 Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Hvala za odgovore. Upam,da je vse OK. Kaj naresti, da se neha olje nabirati v zracnem filtru. Kaj je potebno zamenjati ali scistiti? Razen duseka, ki sem ga ze spustil in je priteklo pol deci litra olja.Po spustu olja sem naredil pribljizno 50km in sem opazil, da se se zmeraj masti.
trojan69 Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Poglej, da nisi nalil preveč olja v mašino, ker pol ti ga meče v airbox.
sofer78 Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Olje v motorju mi kaze tocno na max. Tko kot naj bi bilo. Tko da nevem?
Salieri Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Nikoli se ne nataka do maximuma (sploh s to mašino kot jo imaš, imam takšne izkušnje), ker potem pri segretem motorju olje meče ven čez filter, kot se dogaja tebi. Se bo že porablo olje, ti samo teraj fajn pa bo :grim
simonsi Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 v ohišju filtra je še nekaj olja ostalo, kljub temu da si ga spustil. Mogoče te tudi heca kakšen "ventil" odduška. Nekateri motorji imajo en tak vstavek nekje na cevi, ki deluje kot nek prekat, da presežek olja steče nazaj v mašino. Drugače se pa ne sekiraj preveč če samo masti, dokler ne teče ni panike. Lahko pa na kakšen servis pelješ, pa majster pogleda, če je kaj takega.
sofer78 Objavljeno Junij 2, 2009 Opozori Objavljeno Junij 2, 2009 Hvala zaenkrat. V prvi priliki bom peljal motor na servis, da vidimo kaj bo. Vam sporocim. Lp
Pervy Objavljeno Junij 3, 2009 Opozori Objavljeno Junij 3, 2009 Hvala zaenkrat. V prvi priliki bom peljal motor na servis, da vidimo kaj bo. Vam sporocim. Lp ne kompliciraj, nič ni narobe, očitno motor to rabi jaz sem vse spucal in je bilo vedno isto, plunlo je ven ravno toliko da se je spet malo zamastilo potem pa je nehalo, zgleda da rabi malo da zatesni zadevo :naughty: je tudi mehanik mi že pogledal pa je rekel da pač tako more bit.
Tomozuki Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Eno vprašanje. Na enem forumu sem zasledil, da je na ZR-u treba na vsake 4000 milj nastavljati ventile. Ima kdo kakšne izkušnje s tem? Jaz sem jih dal nastavit pred 7000km. Hvala za odgovor!
Schultz Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Eno vprašanje. Na enem forumu sem zasledil, da je na ZR-u treba na vsake 4000 milj nastavljati ventile. Ima kdo kakšne izkušnje s tem? Jaz sem jih dal nastavit pred 7000km. Hvala za odgovor! Ko sem ga še imel, je v knijižici z navodili za uporabo pisalo sledeče (če me spomin ne vara): - 12000 km pregled ventilov - 30000 km pregled in nastavitev ventilov - 42000 km pregled ventilov - 60000 km pregled in nastavitev ventilov Če sem se zmotil, naj me kdo popravi.
Pervy Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 eee jaz sem jih samo pregledat dal do zdaj, ni bilo treba nastavljat še na 40.000.
Tomozuki Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Hvala za odgovora Motor med 5.000 in 6.000 vrtljaji precej vibrira, zato vprašam, če je to povezano s tem. Vibracije so tako močne (drgetanje), da so se mi nazadnje odvili 3-je vijaki pri izpušnih kolektorjih, da sem na eni cevi izgubil distančnika. Pa vijake redno preverjam na vsaj 1.500km. Hvalabogu so poceni in sem jih že montiral nazaj, skupaj z novimi vijaki. Sem že tudi posumil na premočno napeto verigo, vendar je v meji normale. Zaenkrat zadevo rešujem s štopli. Če si jih dam v ušesa, so tudi vibracije manj moteče
sofer78 Objavljeno April 19, 2010 Opozori Objavljeno April 19, 2010 Lep pozdrav vsem skupaj!!! Rad bi povedal da mi motor lepo služi ampak kar se tiče olja v airboxu se mi se vedno nabira, tudi zdaj ko sem zamenjal olje in sicer sem dal MOTUL 300v in ni do maximuma tam nekje na 3/4. Se nekaj bi vas prosil ce mi kdo za odgovori? Motor mi res lepo laufa in tudi vlece O.K. ampak ima cuden vonj iz izpuha, pa se mi ne zdi da bi bilo po olju kadi pa tudi ne vonj pa je dokaj močan. Kako bi ugotovil da mogoče ni kaj več fuč. Kilometrov pa ima po števcu 27000. Hvala!!! Kramp in SCORPIONS 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se