Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


Priporočene objave

Objavljeno
:OK:

V vseh drugih temah o motorjih dobiš na vprašanje, na kaj moraš biti pozoren, par strani odgovorov. Tukaj? Samo nabijanje in zajebancija!

I wonder why?  :hmm:  :blink:  :kva2:

:yea2:

ja kaj pa pričakuješ če pa ni nič posebnega na motorju, da bi mogu pazit :eek: :hmm: tankaš in voziš tak simpl je če maš dober motor :P

Objavljeno

Ko smo pa ravno malo prebudili to temo, me pa zanima, če se je že kdo poigral z ritko?!

Nekako v tem smislu:

post-4555-1110284937_thumb.jpg

Objavljeno

ma kaj so letos nehali delat :? ta model,ker ga v ceniku za leto 2005 ne najdem,možno da ga je zamenjal uspešni Z in novi Z s poloklepom

Objavljeno

Mislim da, Z je tako ali tako bil mišljen kot naslednik ZR-7.

Objavljeno
ma kaj so letos nehali delat  :? ta model,ker ga v ceniku za leto 2005 ne najdem,možno da ga je zamenjal uspešni Z in novi Z s poloklepom

Zadnje leto proizvodnje je 2003. Lansko leto ga niso delal, letos prisel naslednik z Z750 S.

lp

P.S. Da se dobit novga ZR7S l.2003 z 0 km.

Objavljeno
verjetn iz nemčije .)

:OK: Pravilno, ampak je ze prodano .)

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

da malo obudim temo ker so bila neka vprašanja o motorju:

evo imam še vedno letnik 99, do sedaj prevoženih 38.000 km (preden se čudite, do letos sem čez sezono večinoma vozil druge in je stal v garaži).

po 38.000 km:

menjane lamele sklopke - cca 25-28.000 km (baje zaradi "športne" vožnje)

menjana veriga in zobniki na nekje 30.000 km (je neenakomerno požrlo zobnik ker sem pozabil mazat - budalo :slap: + športna vožnja baje)

dolit 1 deci olja enkrat, drugače ga ne pije nič

menjanih par kompletov gum, najboljša kombinacija so bile originalne bridgestone in kombinacija D 207 R spredaj, D 207 RR zadaj. ME M1 se niso obnesle ker motor hitro pada v ovinek ampak ima slabo smerno stabilnost nad 150 in na slabi cesti.

menjanih nekaj (mislim da 2-3) zavornih ploščic

zamenjano olje v vilicah za bolj trdo sprednje vzmetenje

dodana hein-gericke maska

1x vtrgana zajla za gas

zdaj morem menjat vzvod sklopke (kje je zajla priklopljena pri motorju) ker je zaradi preveč zatega zgleda počil ampak še drži (7000 sit)

__________________________________________________________________

vse ostalo BP pa je motor preživel totalna naganjanja v vročini, 1700 km v 24 urah, vožnje v snegu pri minusu, vožnje v blatu, dežju,...........itd.

pozimi sem ga samo spucal in natankal pa malo našprical gibljive dele z WD-jem. akomulatorja nisem nikoli odklapljal, stal je na centralnem stojalu v nezakurjeni zunanji garaži in spomladi v prvo vžgal.

vozne lastnosti dobre, vsak ki se je že vozil z mano ve da se da peljati športno in na koleno, ni pa jasno sportak.

vglavnem jaz sem zelo zadovoljen ampak bo počasi čas, da gre od hiše ker mi že nekaj let srce bije za čistokrvnimi sportaki z 150 KM+ za tiste ki pa hočemo to ZR7 ni.

In še nekaj malo slikovnega gradiva - moja lubica na kolenu in drugih elementih - jebi ga vse zmore :OK:

post-26-1122032499_thumb.jpg

post-26-1122032529_thumb.jpg

post-26-1122032550_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

po 38.000 km:

menjanih nekaj (mislim da 2-3) zavornih ploščic

športna vožnja mogoče :hmm:

Objavljeno
športna vožnja mogoče  :hmm:

neeeeeeeee kje pa, jaz?????????????? :grrr

Objavljeno

....Pervy keri te je pa to pofotkal ko si drajsal kolena :hmm: :whistle:

Objavljeno
Lep pozdrav!

V bližnji prihodnosti nameravam kupit Kawasaki ZR-7. Če ima kdo izkušnje ( dobre ali slabe ) s tem motorjem, naj se prosim malo razpiše, da se bom lažje odloču.

Res, da sem ga samo parkrat zapeljal... kaj pa vem :hmm: , meni se je zdelo, da ga je treba preveč vlečt v zavoj. Kar ravno je hotel. Mogoče se je lastnik malo nevešče poigral z vzmetenjem. Je pa res, da ne izstisne ravno veliko za 750 kubikov.

Objavljeno
Res, da sem ga samo parkrat zapeljal... kaj pa vem  :hmm: , meni se je zdelo, da ga je treba preveč vlečt v zavoj. Kar ravno je hotel. Mogoče se je lastnik malo nevešče poigral z vzmetenjem. Je pa res, da ne izstisne ravno veliko za 750 kubikov.

mogoče v primerjavi z ER5, ki je itak lahek ko picikl (mišljeno dobro), drugače pa nič težje vodljiv kot ostali podobni motorji iz tega obdobja.

Objavljeno

Jaz imam ER-5 k ga zdej vozim že tretje leto in morm reč da je res igračka za vozit, še posebi k sm pelu Bandita 1200 .

Zdej me neki matra da bi zamenu z motorjem tja do 750 kubov pa me zanima če je to velik preskok iz ER-5 na ZR-7 al se bolj splača Z-750 nabavit??

LP

Objavljeno
Jaz imam ER-5 k ga zdej vozim že tretje leto in morm reč da je res igračka za vozit, še posebi k sm pelu Bandita 1200 .

Zdej me neki matra da bi zamenu z motorjem tja do 750 kubov pa me zanima če je to velik preskok iz ER-5 na ZR-7 al se bolj splača Z-750 nabavit??

LP

Z 750 če imaš denar jasno - več moči, novejša tehnika, boljše vozne lastnosti

ZR7 - če nimaš denarja za Z 750 pa bi vseeno rad dober motor za mio sit.

ER5 in ZR7 pa nista primerljiva motorja, razlika je ogromna v + ZR7 jasno. ER5 je še bolj "bicikl", ZR7 pa že motor :P

Objavljeno
Z 750 če imaš denar jasno - več moči, novejša tehnika, boljše vozne lastnosti

ZR7 - če nimaš denarja za Z 750 pa bi vseeno rad dober motor za mio sit.

ER5 in ZR7 pa nista primerljiva motorja, razlika je ogromna v + ZR7 jasno. ER5 je še bolj "bicikl", ZR7 pa že motor  :P

glavn da ni treba poganjat :lol1:

a pa men se zdi da je Z 750 tok majhen, pa ne vem a je to sam optična zadeva al je res bl pr ta mičkenih doma. Naprimer ZR-7 se mi zdi velik bolj konkreten motor.

Objavljeno
a pa men se zdi da je Z 750 tok majhen, pa ne vem a je to sam optična zadeva al je res bl pr ta mičkenih doma. Naprimer ZR-7 se mi zdi velik bolj konkreten motor.

ZR7 - večji širši (predvsem optično) težji (dejansko) .)

Objavljeno
ZR7 - večji širši (predvsem optično) težji (dejansko)  .)

ZR7 pripravnejši za potovanje v dvoje. Klasičen izgled.

V primerjavi z Z750 z drugačno "prožnostjo" motorja. Manj navit, čeprav se ga da ravno tako zavrteti. Pa naj o tem kaj povedo tisti, ki so vozili oba motorja.

V primerjavi z npr. BMW GS-om ali TDM-o pa se seveda drugače vozi v zaprte in kratke ovinke.

Skratka dober in soliden motor za vsestransko uporabo. Za razvajene edino malo manjka moči, tisti pa lahko rešujejo z nabavo npr ZRX-a 1200 ipd.

Objavljeno

Lep pozdrav!

S kakšnimi obrati pa kej vozte običajno in a se mašina kej pregreva v taki pasji vročini ...na kakšnih semaforjih oziroma kolonah, če ne moreš mimo?

LP

Objavljeno

za obrate nevem tam z ene 6000 kruzaš z okoli 130 če se ne motim, drugače pa od 0 do rdečega polja, ampak v povprečju bolj gor :grim

nič se ne pregreva ni panike zdrži vso vročino in napore tudi gonjenje po pisti pri 30+

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!

Še tole me zanima, glede zadnjega fedra. Mam cca. 70 kg in skoraj vedno vozim še sopotnico + kufer. Zadnji feder mam nastavljen na 7 (najmočnejše), odspodaj ma pa še en kolešček, ki ma še 4 napetostne stopnje (v manualu piše, da je stopnja 2 za samega voznika, težkega 69 kg, brez drugih obremenitev). Kako mate kej vi to naštiman, jest mam manual v nemščini in mi ni čist jasna funkcija tega spodnjega koleščka, ga bom pa dal useen na 3 al pa 4. Kaj vi kej pravte.

LP

Objavljeno
Lep pozdrav!

Še tole me zanima, glede zadnjega fedra. Mam cca. 70 kg in skoraj vedno vozim še sopotnico + kufer. ...

Mislim, da pri tvoji teži ni nobene frke in potrebe po nastavljanju na najmočnejšo stopnjo. Razen seveda če želiš imeti trše vzmetenje.

Za primerjavo: Mojih 110 kg in lady in prtljaga dosegamo ali celo presegamo deklarirano maksimalno dovoljeno težo 180 kg. Povračanje in vzmet imam nastavljeno na predzadnji stopnji. Seveda se motor drugače obnaša če sem sam ali če je polno obtežen. A za način vožnje, kakršni je ZR7 namenjen ("sport" turing) se mi zdi dovolj. Je pa to čisto subjektivna zadeva. Ok znalci me bodo sedaj spljuvali. :blush: Tako da poizkušanje ne more škoditi. Le malo pazi takrat po kakšnih valovitih ovinkih, da te ne zabriše.

Objavljeno
Še tole me zanima, glede zadnjega fedra.

se isto težek ampak se vozim sam. spodnji (prednapetost se menda temu po slovensko reče?) je na 2, fedra pa od najtrše za naganjanje (je pa motor manj stabilen pri normalni vožnji) do 4 za touring vožnjo. pomoje nima smisla imeti na 7 če ne divjaš in nista extra težka z sopotnico ker premalo požira zadnji amortizer in je motor bolj nemiren.

Objavljeno
Še tole me zanima, glede zadnjega fedra. Mam cca. 70 kg in skoraj vedno vozim še sopotnico + kufer. Zadnji feder mam nastavljen na 7 (najmočnejše), odspodaj ma pa še en kolešček, ki ma še 4 napetostne stopnje (v manualu piše, da je stopnja 2 za samega voznika, težkega 69 kg, brez drugih obremenitev). Kako mate kej vi to naštiman, jest mam manual v nemščini in mi ni čist jasna funkcija tega spodnjega koleščka, ga bom pa dal useen na 3 al pa 4. Kaj vi kej pravte.

Za mojih 90 kg + kufer sem imel amortizer reguliran na 5(zgoraj) in na 3(spodaj). Za ST vožnjo je blo v redu.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

OK, da še tuki nasračkam:

Eventuelni kandidati, ki moj motor, vzdrževanje in moj način vožnje poznate, torej veste da bi bil to dober nakup, ste vabljeni v male oglase pod Kawasaki.

Ker se mi ponuja možnost nakupa mnogo močnejše Kawasakijeve mrcine, moram pred tem prodati ZR-ko. Sicer se finančno ne bo izšlo.

Če pa ne bo šlo. oz. jo ne bom pravočasno prodal in ugodne prilike ne bo več, bo pa ZR-ka še naprej moja zvesta kobila! Verjamem, da še dolgo časa. Ampak se mi vseeno cedijo sline za 120 in več konji!

Za znance iz foruma bo seveda popust! ( ga bom že v obliki pirov nazaj not prnesu! .) )

LP HHV

Pa še slikca iz potepanj po Dolomitih:

post-499-1137575217_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!