Skoči na vsebino

Kawasaki ZR 7


Priporočene objave

Objavljeno

Na Dunlop Roadsmart narejenih prvih 1000 km. Zadovoljstvo nepopisno, motor gre z lahkoto do "izrastkov" na stopalkah. Sploh pa občutek takoj po zamenjavi. Ker je bila prejšnja prednja guma zaradi obrabe že bolj oglata, se mi je na novi kar sam v ovinek prevrnil. Palec gor za Roadsmart. Če bo pa še obraba razumna, potem pa sploh..

Objavljeno

Meni nikoli ne uspe priti do fusrasterjev. Vedno, ko ga položim v ovinek podrsam s škornjem po tleh. Imam prevelike plavutke na nogah? :D

Objavljeno
Meni nikoli ne uspe priti do fusrasterjev. Vedno, ko ga položim v ovinek podrsam s škornjem po tleh. Imam prevelike plavutke na nogah? :D

Prste daj na stopalke, kot balerina. :D

Objavljeno
Prste daj na stopalke, kot balerina. :D

Eh.... bom še kak požar zagrešil, ko se bo iskrilo za mano :D Začuda gre motor z temi Metzelerkami (Rennensport) izjemno lepo v ovinek, čeprav mu je zadnja guma malo prevelika. Ampak občutek je pa nekak siguren. No, sedaj se spravljam v nabavo novih čevljev (beri: gum). Verjetno bom vzel kar Roadsmart.

Objavljeno
Eh.... bom še kak požar zagrešil, ko se bo iskrilo za mano :D Začuda gre motor z temi Metzelerkami (Rennensport) izjemno lepo v ovinek, čeprav mu je zadnja guma malo prevelika. Ampak občutek je pa nekak siguren. No, sedaj se spravljam v nabavo novih čevljev (beri: gum). Verjetno bom vzel kar Roadsmart.

Raje kot roadsmart bi na tvojem mestu montiral bt021 (naslednjica od bt020). 20-ke so bile serijsko montirane na ta moped in 21-ka je še boljša. To ti govorim iz lastnih izkušenj, ko sem ga še mel in imel gor dunlopke......hmmm... mu niso dišale kaj preveč (težek je bil za metat v ovinke, z 20-ko je kar sam padal).

Drugače pa odloči se sam.

Objavljeno

glede gum sem že pisal. moje izkušnje z bridgestone, metzler M1 in raznimi dunlop so sledeče:

bridgestone (nevem model - prva vgradnja) ni po ničemer izstopal.

glede kombinacije dunlop 207 RR spredaj in 207 navedne zadaj nimam pripomb, z njimi sem prvič na navadni cesti pošobal tudi avspuh.

absolutno sem bil nezadovoljen z michelin macedam ker je začela drset po prvih par tisoč km čeprav bi morala zdržati (po profilu) še kar nekaj tisoč km)

pri metz M1 me je navdušilo kako je motor sam padal v ovinke, je pa bil pri ravni vožnji zelo nestabilen (smerna stabilnost), nad 150 km/h je bil to včasih že pravi rodeo.

sedaj sem šel nazaj na dunlop 208 RR spredaj in 208 navadno zadaj, čeprav je dunlop zaradi oblike težje spravit v ovinek ker ima manj zaobljeno obliko kot npr. metz. sem pa sprednjo namesto 120-70 dal 120-60, se pravi da motor malo bolj visi naprej in je motor fenomenalen, v ovinke se meče kot supermoto, gume pa itak držijo tako da prej presežeš svoje in motorjeve zmogljivosti (pred par leti tako dobrih gum niti ni bilo v prodaji).

najboljše pa je da je dunlop najcenejši in da sem za 208-ke ker grejo iz programa dal 150€ za obe!!!! :whistle:

Objavljeno
najboljše pa je da je dunlop najcenejši in da sem za 208-ke ker grejo iz programa dal 150€ za obe!!!! :whistle:

Kje si jih dobil za 150€?

Če ni skrivnost. :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Kje si jih dobil za 150€?

Če ni skrivnost. :rolleyes:

jure primec - yamaha servis v LJ. pokliči in vprašaj če jih še ima na zalogi.

http://www.yamaha-primec.com/

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

To je resnično ugodno za par gum.

Jaz bi se morda celo odločil za takšen par, pa računam, da bodo moje zdržale še naslednjo sezono, potem bomo pa videli ...

Objavljeno
To je resnično ugodno za par gum.

Jaz bi se morda celo odločil za takšen par, pa računam, da bodo moje zdržale še naslednjo sezono, potem bomo pa videli ...

no do druge sezone jih verjetno ne bo več ker je to zaloga, naslednica qualifiaer pa je že dražja.

Objavljeno

Verjamem.

Cena je zelo ugodna, morda pa mi bolj sedejo Bridgestone Batlax 020, ampak do takrat bo morda tudi te zamenjal novi model.

Objavljeno
jure primec - yamaha servis v LJ. pokliči in vprašaj če jih še ima na zalogi.

http://www.yamaha-primec.com/

Hvala za odgovor.

Osebno sem zadovoljen s temi gumami, tako z oprijemom kot tudi s samo vzdržljivostjo. Na mokrem pa se tudi dobro obnesejo. Sploh pa za to ceno, so po mojem mnenju totalna zmaga. :naughty:

Objavljeno

A ve mogoče kdo, če na Zr-ja paše zadnji lonec od ninje letnik okoli 2000? Ker sem videl, da ima ravno tako tri vijake za lonc privijačit kot moj ZR. Sam ne vem, če je enako razmerje med vijaki. Kaj pa opletene zavorne cevi na ZR-ju? Ima kdo izkušnje s tem?

Objavljeno
Kaj pa opletene zavorne cevi na ZR-ju? Ima kdo izkušnje s tem?

to bi bilo kar fajn, sam se že leta spravljam k temu da jih dam gor pa mi še ni ratalo. drugače pa sem bremze (šlauhe) pregrel samo enkrat in še to na marofu pri preganjanju pri 30+ stopinjah. na cesti jih drugače na rabiš - škodile pa tudi nebi verjetno.

Objavljeno
to bi bilo kar fajn, sam se že leta spravljam k temu da jih dam gor pa mi še ni ratalo. drugače pa sem bremze (šlauhe) pregrel samo enkrat in še to na marofu pri preganjanju pri 30+ stopinjah. na cesti jih drugače na rabiš - škodile pa tudi nebi verjetno.

jaz sem na svojmuGPz-ju zamenjal cevi za te opletene, in mislim da je to The greatest thing since bread came sliced! za svoje tri cevi sem dal cca 60€ . razlika je očitna. predvsem na dalših spustih, ko visiš na žlajfih..ena redkih stvari za katero lahko rečem, da priporočam brez pomislekov!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jaz sem že tudi pregrel bremze. Vbistvu zadnjo in sicer pri spustu iz Golice ;) Drugače pa mi ne uspe...

No, moram rečt, da sem z gumami (Roadsmart) nadvse zadovoljen in motor se pelje ko po tračnicah. Nobenega siljenja v ovinke, odlična smerna stabilnost, majhna obraba pri vožnji po avtocesti, dobra lega na vlažni površini... Naslednje bodo verjetno iste :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ima kdo namontiran na motorju bug spojler, ter koliko zadeva približno stane?

Bug spoilerja nimam, ga pa dobiš pri Luisu za cca 200€, pa ga moraš še prebarvat..

Objavljeno

Mene pa zanima, pri koliko kkm ste kaj menjali verigo in zobnike, kje so ti deli po najbolj ugodni ceni pa naj bo z menjavo ali brez, pa tudi veriga ali je bila kot celota ali ji je bilo potrebno "spenjat"?

Hvala za nasvet

Objavljeno
Mene pa zanima, pri koliko kkm ste kaj menjali verigo in zobnike, kje so ti deli po najbolj ugodni ceni pa naj bo z menjavo ali brez, pa tudi veriga ali je bila kot celota ali ji je bilo potrebno "spenjat"?

Hvala za nasvet

uh mislim da mi je enih 25.000 držala veriga in zobniki. potem sem dal gor iz luisa set ampak me je mehanik klel ker sem po pomoti vzel nedeljivo. torej obvezno vzami ne-fiksno.

Objavljeno
uh mislim da mi je enih 25.000 držala veriga in zobniki. potem sem dal gor iz luisa set ampak me je mehanik klel ker sem po pomoti vzel nedeljivo. torej obvezno vzami ne-fiksno.

Kaj si menjal samo verigo ali tud zobnike?No jaz pa sem mislil, da je boljše vzeti fiksno verigo,ker če ti jo ne zložijo lepo skupaj, se lahko zgodi ,da se ti utrga (veriga).Poznam namreč tak primer in zato sem malo skeptičen okrog tega.

Objavljeno
Kaj si menjal samo verigo ali tud zobnike?No jaz pa sem mislil, da je boljše vzeti fiksno verigo,ker če ti jo ne zložijo lepo skupaj, se lahko zgodi ,da se ti utrga (veriga).Poznam namreč tak primer in zato sem malo skeptičen okrog tega.

Če je ketna zakovičena je dosti sigurno.

Objavljeno
Kaj si menjal samo verigo ali tud zobnike?No jaz pa sem mislil, da je boljše vzeti fiksno verigo,ker če ti jo ne zložijo lepo skupaj, se lahko zgodi ,da se ti utrga (veriga).Poznam namreč tak primer in zato sem malo skeptičen okrog tega.

verigo in zobnike - ko je veriga hin je zobnik tudi ponavadi. če je veriga v celem je dosti več dela z montažo. če jo pravilno skupaj zakajlaš se nimaš česa bat.

Objavljeno
Jaz sem že tudi pregrel bremze. Vbistvu zadnjo in sicer pri spustu iz Golice ...

Klasika. Jaz sem uspel to iz Vršiča polno otovorjen in v malo hitrejšem tempu. Sem se kar malo us..l. :kva1:

Tomaž mi je potem zamenjal olje za višjetemperaturno in se ni nikoli več ponovilo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kje ste ponosni lastniki ZR-jev? Nobenega glasu od vas. Pa da nekaj vprašam. Zadeva je splošne tehnične narave, sem že uporabil brskalnik, pa je tega na tone, pa nič konkretnega. Kako temeljito odzračit prednje zavore? Je pomembno v katerem položaju je kolešček za nastavitev odmika zavorne ročice od ročice? Ker se mi zdi, da se mi še kar naprej drobcen mehurček nekje vozi po ceveh, pač lesen občutek na prednji zavori pa še dosti se poda ročica ob stisku. To se izboljša, če nekajkrat prej pohodim zavoro, vsaj za nekaj časa.

Objavljeno
Kako temeljito odzračit prednje zavore?

obstaja tema, kjer je postopek natancno opisan. iskalnik.

Je pomembno v katerem položaju je kolešček za nastavitev odmika zavorne ročice od ročice?

ne.

Ker se mi zdi, da se mi še kar naprej drobcen mehurček nekje vozi po ceveh, pač lesen občutek na prednji zavori pa še dosti se poda ročica ob stisku.

privezi rocico zavore cez noc k balanci; pokrovcek zavorne tekocine ni tesno privijacen

To se izboljša, če nekajkrat prej pohodim zavoro, vsaj za nekaj časa.

pohodis ?! sprednjo zavorno rocico ?! si fakir-majster ? :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!