pkoco Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 to je pa vseeno malo pretiraNO 200 to bi se že razpal :winkiss: :winkiss:
Jasmin125 Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 to je pa vseeno malo pretiraNO 200 to bi se že razpal :winkiss: :winkiss: Se zavedaš da ni mislil resno ? :D
budacki Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Se zavedaš da ni mislil resno ? :D 150 aprilijinih ( nekih 135 realnih) bi pa sigurno sla. :) Ko moja Husqvarna zdej vid 130, pa nix predelana razn blokad. Sicer pa...(niti nisem 100%, da so vse blokade letele ven, ker ga neki matra na dolocenih obratih, pa niti ni tistega znacilnega preskoka v moci znacilnega za 2 takt.
Prevtzer Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 to je pa vseeno malo pretiraNO 200 to bi se že razpal :winkiss: :winkiss: ti pa si pamtn
Prevtzer Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 (popravljeno) 150 aprilijinih ( nekih 135 realnih) bi pa sigurno sla. :) Ko moja Husqvarna zdej vid 130, pa nix predelana razn blokad. Sicer pa...(niti nisem 100%, da so vse blokade letele ven, ker ga neki matra na dolocenih obratih, pa niti ni tistega znacilnega preskoka v moci znacilnega za 2 takt. Jst poznam enga italjana k ma (oz je meu) tole huso pa mu je šla čez 150 po števcu odblokirana 157 natančno Popravljeno November 27, 2008. Popravil Prevtzer
tomazin Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 (popravljeno) Jst poznam enga italjana k ma (oz je meu) tole huso pa mu je šla čez 150 po števcu odblokirana 157 natančno ja realnih 130 :rolleyes: bv neki govrit po števcu.. zmirte po gpsu pa potem govorte -_- Popravljeno November 27, 2008. Popravil tomazin
budacki Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 ja realnih 130 :rolleyes: bv neki govrit po števcu.. zmirte po gpsu pa potem govorte -_- Husa ma kar natancn stevec. Dokler je bla zablokirana je biu iz Krskega-Novo mesto v zepu Garmin in je kazalo po stevcu 119km/h na Garminu pa 114. Tako da....157 je priblizno 145-150 realnih. Ce verjames ali ne :) Kaj je imel pa predelanega da mu je sla toliko? Se lahko malo pozanimas, pa mi sporocis na PM?
LooLekSLO Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Tudi kolegu gre malce več kot 140 ;) Realnih
budacki Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Tudi kolegu gre malce več kot 140 ;) Realnih mi das MSN od kolega. Prosim :worship:
tomazin Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 mi das MSN od kolega. Prosim :worship: are u gay? :ninja:
budacki Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 are u gay? :ninja: Ka bi rad dobo kurca v tvojo lepo ritko? :naughty: No drugace ne. Moram vprasat kaj ma na motorju. :evilgrin: Da mene niso zafukal, pa niso vseh blokad povadli.
tomazin Objavljeno November 27, 2008 Opozori Objavljeno November 27, 2008 Ka bi rad dobo kurca v tvojo lepo ritko? :naughty: No drugace ne. Moram vprasat kaj ma na motorju. :evilgrin: Da mene niso zafukal, pa niso vseh blokad povadli. bi ga rad ti? ;)
LooLekSLO Objavljeno November 28, 2008 Opozori Objavljeno November 28, 2008 Ja kolikor on ve so pobrali le vse blokade (tako mu je rekel prejšnji lastnik). Mogoče je razlika v zobnikih?
budacki Objavljeno November 28, 2008 Opozori Objavljeno November 28, 2008 Ja kolikor on ve so pobrali le vse blokade (tako mu je rekel prejšnji lastnik). Mogoče je razlika v zobnikih? Mogoce pa so na mojem se kaksno blokado pustli noter. Bom probal od CR (HM) 125 gor fuknt lonc, ce bo ksna razlika. bi ga rad ti? ;) Nisi odgovoril oz. na moje vprasanje si odgovoril z enakim vprasanjem. ;) :winkiss: Ehm a fura sploh se kdo tole MX 125? Nekaj jih je na cest...samo full redke so. Ze bolj redke kot Huse. (teh je pa vse vec+-->folk najdu dobre zadeve xD) :whistle:
budacki Objavljeno April 11, 2009 Opozori Objavljeno April 11, 2009 kva je zdej a ga ma kdo? Jih je kar nekaj. Ampak je to klasicna Aprilija Zdaj je eden kupoval nov cilinder za MX 125, pa mislim, da se je lih prodala na a v t o. n e tu
renoo46 Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 kaka je ke vzdržljivost mašine ko je odprta z rave ventilom pa gianelijom :naughty:
Miha999 Objavljeno Julij 15, 2010 Opozori Objavljeno Julij 15, 2010 Pozdravljeni, zanima me kakšne izkušnje imate z motorjem APRILIA MX 125 kakšne so vozne lastnosti, kolikšna poraba, koliko se kvari kakšna je končna hitrost in kakšni so pospeški in kaj je pametno predelovat na tem motorju in na koliko časa je treba generalno met(bat,cilinder...) hvala za vse odgovore Ervin93 1
Prevtzer Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Tudi jaz sem se včasih zanimal glede tega motorja. Prej ali slej boš ugotovil da je Husqvarna SM 125 boljši paket, ki se manj kvari itd.
RSTDRIVER Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Tudi jaz sem se včasih zanimal glede tega motorja. Prej ali slej boš ugotovil da je Husqvarna SM 125 boljši paket, ki se manj kvari itd. baba rekla, baba kazala a, ne? izkušenj pa nobenih...
RSTDRIVER Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Pozdravljeni, zanima me kakšne izkušnje imate z motorjem APRILIA MX 125 kakšne so vozne lastnosti, kolikšna poraba, koliko se kvari kakšna je končna hitrost in kakšni so pospeški in kaj je pametno predelovat na tem motorju in na koliko časa je treba generalno met(bat,cilinder...) hvala za vse odgovore nimam izkušenj, mam pa 5 let z rs125 (enaka mašina). tle: ENGINE The MX 125 engine is well known to 125 cc bike enthusiasts and experts, the superlative APRILIA liquid cooled engine, with balancing countershaft. The cylinder has a nickel and silicon carbide coating, which can deliver high power while ensuring long piston life. The exhaust is made from stainless steel, with built-in catalytic converter. An “absorption” type stainless steel silencer is used, for better noise abatement. All naturally in compliance with the upcoming Euro 2 emission standards. Lubrication is managed separately using a mixer. za vse ostalo glej večje in manjše buče v temi o rs125... mixxx 1
Prevtzer Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 baba rekla, baba kazala a, ne? izkušenj pa nobenih... Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...
RSTDRIVER Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti... provzaprov nč... kva pa tebe? čenče spuščam jest, čenče spuščaš ti... oba pa pojma nimava kaj je res a, ne de? sam jest to priznam, ti pa širiš buče naokrog... to je. čakam, da se oglasi nekdo, ki to zadevo ima in jo fest spluva in nekdo, ki jo fest pohval.... kva čva pa zdej?
impulz Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti... nesmiselno je rečt da se eni bolj kvarijo od drugih... kako ti poskrbiš za motor bo on tudi za tebe ključno za dobro delovanje 2t motorja je, da imaš pojma o delovanju motorja samega in predvsem o vzdrževanju le tega. je pa res, da so eni bolj izpostavljeni okvaram kot drugi, to pa je rezultat obrabe materialov. vzameš za primer: 125 mašina z 45 konji bo bolj izpostavljena okvaram kot ena z 20 konji če se dobro vzdržuje pa niti ena nebi smela met problemov... tak da te bučke pejte drugam sadit dejko39 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se