Jump to content

Aprilia MX 125


Recommended Posts

Se zavedaš da ni mislil resno ? :D

150 aprilijinih ( nekih 135 realnih) bi pa sigurno sla. :) Ko moja Husqvarna zdej vid 130, pa nix predelana razn blokad. Sicer pa...(niti nisem 100%, da so vse blokade letele ven, ker ga neki matra na dolocenih obratih, pa niti ni tistega znacilnega preskoka v moci znacilnega za 2 takt.

Link to post
Share on other sites
150 aprilijinih ( nekih 135 realnih) bi pa sigurno sla. :) Ko moja Husqvarna zdej vid 130, pa nix predelana razn blokad. Sicer pa...(niti nisem 100%, da so vse blokade letele ven, ker ga neki matra na dolocenih obratih, pa niti ni tistega znacilnega preskoka v moci znacilnega za 2 takt.

Jst poznam enga italjana k ma (oz je meu) tole huso pa mu je šla čez 150 po števcu odblokirana

157 natančno

Edited by Prevtzer
Link to post
Share on other sites
Jst poznam enga italjana k ma (oz je meu) tole huso pa mu je šla čez 150 po števcu odblokirana

157 natančno

ja realnih 130 :rolleyes: bv neki govrit po števcu.. zmirte po gpsu pa potem govorte -_-

Edited by tomazin
Link to post
Share on other sites
ja realnih 130 :rolleyes: bv neki govrit po števcu.. zmirte po gpsu pa potem govorte -_-

Husa ma kar natancn stevec. Dokler je bla zablokirana je biu iz Krskega-Novo mesto v zepu Garmin in je kazalo po stevcu 119km/h na Garminu pa 114. Tako da....157 je priblizno 145-150 realnih. Ce verjames ali ne :)

Kaj je imel pa predelanega da mu je sla toliko? Se lahko malo pozanimas, pa mi sporocis na PM?

Link to post
Share on other sites
Ja kolikor on ve so pobrali le vse blokade (tako mu je rekel prejšnji lastnik). Mogoče je razlika v zobnikih?

Mogoce pa so na mojem se kaksno blokado pustli noter. Bom probal od CR (HM) 125 gor fuknt lonc, ce bo ksna razlika.

bi ga rad ti? ;)

Nisi odgovoril oz. na moje vprasanje si odgovoril z enakim vprasanjem. ;) :winkiss:

Ehm a fura sploh se kdo tole MX 125? Nekaj jih je na cest...samo full redke so. Ze bolj redke kot Huse. (teh je pa vse vec+-->folk najdu dobre zadeve xD) :whistle:

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Pozdravljeni,

zanima me kakšne izkušnje imate z motorjem APRILIA MX 125

kakšne so vozne lastnosti, kolikšna poraba, koliko se kvari

kakšna je končna hitrost in kakšni so pospeški

in kaj je pametno predelovat na tem motorju

in na koliko časa je treba generalno met(bat,cilinder...)

hvala za vse odgovore

Link to post
Share on other sites

Tudi jaz sem se včasih zanimal glede tega motorja. Prej ali slej boš ugotovil da je Husqvarna SM 125 boljši paket, ki se manj kvari itd.

Link to post
Share on other sites

Tudi jaz sem se včasih zanimal glede tega motorja. Prej ali slej boš ugotovil da je Husqvarna SM 125 boljši paket, ki se manj kvari itd.

baba rekla, baba kazala a, ne? izkušenj pa nobenih...

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni,

zanima me kakšne izkušnje imate z motorjem APRILIA MX 125

kakšne so vozne lastnosti, kolikšna poraba, koliko se kvari

kakšna je končna hitrost in kakšni so pospeški

in kaj je pametno predelovat na tem motorju

in na koliko časa je treba generalno met(bat,cilinder...)

hvala za vse odgovore

nimam izkušenj, mam pa 5 let z rs125 (enaka mašina).

tle:

ENGINE

The MX 125 engine is well known to 125 cc bike enthusiasts and experts, the superlative APRILIA liquid cooled engine, with balancing countershaft. The cylinder has a nickel and silicon carbide coating, which can deliver high power while ensuring long piston life. The exhaust is made from stainless steel, with built-in catalytic converter. An “absorption” type stainless steel silencer is used, for better noise abatement. All naturally in compliance with the upcoming Euro 2 emission standards. Lubrication is managed separately using a mixer.

za vse ostalo glej večje in manjše buče v temi o rs125...

Link to post
Share on other sites

baba rekla, baba kazala a, ne? izkušenj pa nobenih...

Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...

Link to post
Share on other sites

Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...

provzaprov nč...

kva pa tebe?

čenče spuščam jest, čenče spuščaš ti... oba pa pojma nimava kaj je res a, ne de? sam jest to priznam, ti pa širiš buče naokrog... to je.

čakam, da se oglasi nekdo, ki to zadevo ima in jo fest spluva in nekdo, ki jo fest pohval.... kva čva pa zdej?

Link to post
Share on other sites

Osebnih izkušenj z motorjem nobenih ampak ko sem se jaz zanimal za ta segment sem veliko prebral o tem, predvsem od lastnikov in tako prišel do takega zaključka. Ne vem kaj te tukaj moti...

nesmiselno je rečt da se eni bolj kvarijo od drugih... kako ti poskrbiš za motor bo on tudi za tebe ;) ključno za dobro delovanje 2t motorja je, da imaš pojma o delovanju motorja samega in predvsem o vzdrževanju le tega.

je pa res, da so eni bolj izpostavljeni okvaram kot drugi, to pa je rezultat obrabe materialov.

vzameš za primer:

125 mašina z 45 konji bo bolj izpostavljena okvaram kot ena z 20 konji

če se dobro vzdržuje pa niti ena nebi smela met problemov... tak da te bučke pejte drugam sadit :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!