Skoči na vsebino

XENON (HID) predelava


miki

Priporočene objave

Pa pri motorjih tudi velja pranje luči če hočeš met xenon legalen???

Ali je lahko ta xenon samo serijsko?

Ker pranje luči nism še vidu da obstaja za motor???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

n.pr. forstinger, derendinger, birner (v AUT).

obcasno imajo se drugi/podobni kaksne akcije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem bral tole temo, ker mislim sam dat v svoj moped xenon kit. Sicer imam lečo, pa je vendar po vseh predpisih nelegalno.

AMPAK

Nekako neresno izpade, ko se različni subjekti razpisujejo o nelegalnosti in celo nevarnem vplivu xenon kitov na soudeležence v prometu, PRI TEM PA NE MINE DAN, DA NE BI NA CESTI DELALI TRAPARIJ, KI SO VELIKO BOLJ NEVARNE ZA OSTALE UDELEŽENCE V PROMETU.

Seveda to ne leti na tiste, ki se striktno vozijo po omejitvah in ostalih CPP; slednjim se prav globoko opravičujem, če sem koga užalil. Dejstvo je, da v starih žarometih zadeva blešči, v luči z lečo pač ni moteče. Tudi original xenon blešči ko hodič, ko se pelješ v levi ovinek in tako prestrežeš visok desni snop nasproti vozečega avta. Torej dajmo se spravit na vse, ki imajo original xenon, pa jim luči ne svetijo v ovinek. Enostavno - traparija.

Se opravičujem za OT!

Popravljeno . Popravil MdAzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako neresno izpade, ko se različni subjekti razpisujejo o nelegalnosti in celo nevarnem vplivu xenon kitov na soudeležence v prometu, PRI TEM PA NE MINE DAN, DA NE BI NA CESTI DELALI TRAPARIJ, KI SO VELIKO BOLJ NEVARNE ZA OSTALE UDELEŽENCE V PROMETU.

Hočeš reči, da tisti, ki opozarjamo na nelegalnost (in nevarnosti) HID / Xenon kitov počnemo na cesti traparije? :hmm:

Dejstvo je, da v starih žarometih zadeva blešči, v luči z lečo pač ni moteče. Tudi original xenon blešči ko hodič, ko se pelješ v levi ovinek in tako prestrežeš visok desni snop nasproti vozečega avta. Torej dajmo se spravit na vse, ki imajo original xenon, pa jim luči ne svetijo v ovinek. Enostavno - traparija.

Meni se zdi, da avtomobili mlajšega datuma bleščijo manj kot tisti starejšega - pa čeprav imajo oboji original HID žaromete.

Bom pa v razmislek dodal še to - opazil sem, da ko se peljem po konkretno zrukani cesti (oz. po slabem makadamu) se mi obe HID žarnici na trenutke popolnoma ugasneta. To sicer res ne traja dlje kot kakšno desetinko sekunde (morda še manj), je pa v temi vseeno kar grozljivo.

Glede na to, da sta žarnici popolnoma neodvisni ena od druge (torej vsaka ima svojo elektroniko (balast), vsak balast pa ima svoj napajalni kabel direkt z akumulatorja, pa tudi varovalki sta dve, sem mnenja, da je težava ali v balastih ali v žarnicah.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam že dve sezoni xenon vozim se brez problemov in z dobro lučjo,vozim se resda največ podnevi in nikogar neogrožam na cesti pa sem dosti bolj viden in tudi do sedaj ni bilo nikakršnih problemov z taplavimi :whistle: vi se pa prerekajte naprej in ugotavljajte kaj je dobro,boljše in najboljše!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pa v razmislek dodal še to - opazil sem, da ko se peljem po konkretno zrukani cesti (oz. po slabem makadamu) se mi obe HID žarnici na trenutke popolnoma ugasneta. To sicer res ne traja dlje kot kakšno desetinko sekunde (morda še manj), je pa v temi vseeno kar grozljivo.

Glede na to, da sta žarnici popolnoma neodvisni ena od druge (torej vsaka ima svojo elektroniko (balast), vsak balast pa ima svoj napajalni kabel direkt z akumulatorja, pa tudi varovalki sta dve, sem mnenja, da je težava ali v balastih ali v žarnicah.

D.

??? AAA :blink: ?! ze nekaj let vozim z HID kitom in niti enkrat nisem opazil taksnega simptoma. na nobenih se tako zakotnih in zavozenih cestah ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

??? AAA :blink: ?! ze nekaj let vozim z HID kitom in niti enkrat nisem opazil taksnega simptoma. na nobenih se tako zakotnih in zavozenih cestah ne.

Jaz tudi nisem - do tistega večera (oz. noči), ko sem naletel na sveže razkopano cesto in v razdalji 200-300m vsaj 4-5x opazil, da sta se oba HID-a popolnoma izklopila. Sicer sta se takoj vklopila nazaj, tako da krize (še) ni bilo, ampak mi vseeno ni bilo preveč všeč.

Včeraj sem potem moped pregledal - preveril vse kontakte, premetaval balaste, konektorje, varovalke, .... v glavnem poskusil doseči enak efekt 'na roke', pa žal ni šlo - v garaži so luči delale brezhibno. Ker si res ne želim v kakšen ovinku ostat brez luči. sem HID-e odmontiral in se vrnil na halogenke.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da malce obudim temo. Včeraj mi ni uspelo opraviti tehničnega s tem kitom na avtu (s parabolo), pa me zanima kako gledajo na to pri motorjih, če ima kdo kakšen konkreten primer?

Ker pa ne želim da me SPET zbijejo nameravam vseeno montirati xenon kit na motor, na bolhi sem opazil enega z mini balastom-ga je že kdo preizkusil?

Pa 4200 kelvinov vleče na rumeno in ni tako očitno...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malce obudim temo. Včeraj mi ni uspelo opraviti tehničnega s tem kitom na avtu (s parabolo), pa me zanima kako gledajo na to pri motorjih, če ima kdo kakšen konkreten primer?

Ker pa ne želim da me SPET zbijejo nameravam vseeno montirati xenon kit na motor, na bolhi sem opazil enega z mini balastom-ga je že kdo preizkusil?

Pa 4200 kelvinov vleče na rumeno in ni tako očitno...?

Jaz imam xenon že tretje leto policaji dajo mir,ko pa bo(naslednje leto) tehnični par minut posla bom dal nazaj H-7 žarnico.Z xenonom pa bo težka na tehničnem,če bo z aparatom meril višino snopa bo takoj ugotovil po moči svetlobe,ko meri parabolo z luxi. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer,katero znamko HID-a pa imaš to?

So kakšni problemi kot pri avtomobilih,da balasti radi grejo k vragu mogoče?

Resno razmisljam,da bi naštimal HID,ker tehničnega še dolgo ne bom imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer,katero znamko HID-a pa imaš to?

So kakšni problemi kot pri avtomobilih,da balasti radi grejo k vragu mogoče?

Resno razmisljam,da bi naštimal HID,ker tehničnega še dolgo ne bom imel.

Mene tudi to zanima, pa ali mora biti balast zaščiten pred vodo in toploto? Pa seveda če je kdo testiral te nove mini balaste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj na mojem bimerju že 2 leti uporabljam HID kit in ves ta čas ni bilo nobenih problemov na tehničnem, uporabo in policijo. Res je, da v ovinku kjer višji del snopa križa drugo polovico ceste včasih koga za trenutek oslepi vendar to le za trenutek. Sedaj bom na motor dal slim varianto HIDa jeba na custom pač moraš dat nekaj ekstra :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da v ovinku kjer višji del snopa križa drugo polovico ceste včasih koga za trenutek oslepi vendar to le za trenutek.

Itak, kaj pa je trenutek proti večnosti ... Tisti tihi večnosti, ki lahko sledi temu trenutku ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je z bleščanjem nasproti vozečih vozil?? Jaz bi dal xenon iz varnostnih razlogov...

Pa dej Diablo poročaj kako se obnese slim HID varianta ;)

Jaz sem HID-e imel, a sem jih vrgel ven iz dveh razlogov:

1. Že na začetku, takoj po montaži HID-ov sem opazil, da svetijo nemarno visoko. Zato sem snop znižal tako, da se je meni zdelo sprejemljivo. Kljub temu mi je več ljudi povedalo, da so jih moji HID-i zaslepili - tako pri vožnji nasproti kot takrat, ko sem jaz vozil za njimi (to sem opazil tudi sam, saj so moje luči vedno dobro osvetljevale notranjost avtomobilov, za katerimi sem bil). Še nižja nastavitev snopa ni imela smisla, saj bi potem imel osvetljeno cesto le tik pred seboj...

2. Oblika snopa -predvsem dolgih- luči je bila neuporabna. Če je kratka luč osvetljevala recimo 40m ceste, je dolga luč osvetljevala 45m. Poleg tega je kakih 10-15m pred motorjem bila zelo svetla točka, zaradi katere sem naprej videl še slabše.

Sedaj, ko spet uporabljam halogenske H4 žarnice, je kljub slabši svetlobi vidljivost ponoči boljša. Seveda je možno, da se v drugačnih žarometih HID žarnice bolje obnesejo - so pa še vedno nelegalne.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno mi grejo xenon/hid lampe extra na živce ker tudi zasenčen snop preveč blešči in pogosto za čas srečanja s takimi vozili lahko samo "ciljam da zgrešim" kar sigurno ne pripomore k varnosti, Da ne omenjamo še kako minuto "slepote" preden se oko spet razpre za temnejšo okolico.

Že homologirane lampe so moteče, Paketi za 100 ojro so pa še nelegalni povrh.

Če več vidiš s takimi lučmi to pomeni da tudi več svetlobe oddajaš in seveda motiš nasproti vozeče. Mislim da brava svetlobe varnosti le malo pripomore. Odnos "jest jih bom meu za ostale mi pa dol visi" me bolj skrbi, ker najbrž tako živite lajf na vseh področjih. V mojih očeh ste tovrstni mojstri evolucijsko samo pol stopnice višje od tistih ki sredi kristalno čiste poletne noči prižgejo meglenke.

Osebno bi to označil za neprimerno uporabo svetlobnih teles, skupaj z nablendavanjem in neautorizirano uporabo modre in rdeče lampe.

Mogoče je bučka ampak bral sem da efekt tovrstnih luči podrobno razskujejo na evropski ravni, ravno zaradi zgoraj naštetih razlogov, in efekta na divjad.

Jaaaa sikam. Bom nehu. sm moru mal pojamrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da eno razcistimo:

kdo ima montiran HID kit z navadnimi, parabolnimi zarometi in kdo z DE (elipsoidne lece) zarometi ?

pri prvih - tako moja izkusnja iz prakse in iz pogovorov - je HID kit motec, ce ni 100% pravilna nastavitev focusa in zarnice (kar je pri after market kitih skoraj nemogoce), pri DE motecega efekta skoraj ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da eno razcistimo:

kdo ima montiran HID kit z navadnimi, parabolnimi zarometi in kdo z DE (elipsoidne lece) zarometi ?

pri prvih - tako moja izkusnja iz prakse in iz pogovorov - je HID kit motec, ce ni 100% pravilna nastavitev focusa in zarnice (kar je pri after market kitih skoraj nemogoce), pri DE motecega efekta skoraj ni.

Jaz sem imam 'navadne' žaromete.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem, je v tem da je potrebno izbrati pravilne xenon zarnice.

Na voljo sta dva tipa XENON žarnic in sicer R in S . Žarnice z oznako S so namenjene žarometom z vgrajeno lečo.

Žarnice z oznako R pa so namenjene za žaromete brez leče ker imajo poseben ščit (primer H7R) pred prekomerno razpršitvijo svetlobe .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljša alternativa kot HID žarnica je zagotovo kaka 100w klasična žarnica, bo vsaj snop pravilne oblike, če drugega ne.

sam imam sicer noter osram cool blue, 55w (standardna) moč, sveti povsem belo svetlobo in dovolj močno.

že itak s(m)o motoristi marsikomu trn v peti. le zakaj bi ostale udeležence dražili še z zaslepljujočimi ksenoni?!?

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljša alternativa kot HID žarnica je zagotovo kaka 100w klasična žarnica, bo vsaj snop pravilne oblike, če drugega ne.

sam imam sicer noter osram cool blue, 55w (standardna) moč, sveti povsem belo svetlobo in dovolj močno.

že itak s(m)o motoristi marsikomu trn v peti. le zakaj bi ostale udeležence dražili še z zaslepljujočimi ksenoni?!?

l.p.

100w žarnica = uničena parabola!

Tu se ne gre za draženje ampak opozarjanje nase, vsakega ki so kdaj (skoraj) zbili ve o čem govorim...

Preostane torej še vedno le vožnja z dolgo lučjo? (podnevi seveda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim z dolgo skoz.. mam jo sicer malo bolj dol usmerjeno, to smo testiral kolko je še moteče, da nebom lih bležu za đabe.. in je vredu podnevi in ponoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer,katero znamko HID-a pa imaš to?

So kakšni problemi kot pri avtomobilih,da balasti radi grejo k vragu mogoče?

Resno razmisljam,da bi naštimal HID,ker tehničnega še dolgo ne bom imel.

Nisem ti odgovoril,ker sem bil na dopustu!Jaz imam še normalno veličino balasta, kajti manjši (mini)so prišli šele pred kratkim,sicer pa ni nikakršnjih problemov z vodo (balasti so hermetično zaprti) niti zaradi hlajenja saj se skoraj ne grejejo kajti balast je samo za zagon (visoka napetost) nato pa vse skupaj(balast+žarnica) rabi samo ca 35W s tem,da res dosti bolj sveti in barva svetlobe pač moti tiste ki xenona nimajo.Kar pa se tiče snopa svetlobe na aparatu(merilni napravi Hella) je snop zasenčene luči popolnoma enakžarnici H-7 samo mora biti reflektor pravilno nastavljen.

Sam sem to namontiral že na 3 motorje vsi smo zelo zadovoljni,kupil sem dva avtomobilska tako,da imam še enega H-7 v rezervi cena pa je 60 EU + porto.

Ps:nikar pa nenamontiraj 100W-atno žarnico uniči reflektor!!!!

post-9445-1219171199_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, kaj pa je trenutek proti večnosti ... Tisti tihi večnosti, ki lahko sledi temu trenutku ...

pod to se tudi jaz podpišem

... tudi zasenčen snop preveč blešči in pogosto za čas srečanja s takimi vozili lahko samo "ciljam da zgrešim" kar sigurno ne pripomore k varnosti, Da ne omenjamo še kako minuto "slepote" preden se oko spet razpre za temnejšo okolico.

Že homologirane lampe so moteče, Paketi za 100 ojro so pa še nelegalni povrh.

Če več vidiš s takimi lučmi to pomeni da tudi več svetlobe oddajaš in seveda motiš nasproti vozeče. Mislim da brava svetlobe varnosti le malo pripomore. Odnos "jest jih bom meu za ostale mi pa dol visi" me bolj skrbi, ker najbrž tako živite lajf na vseh področjih. V mojih očeh ste tovrstni mojstri evolucijsko samo pol stopnice višje od tistih ki sredi kristalno čiste poletne noči prižgejo meglenke.

Osebno bi to označil za neprimerno uporabo svetlobnih teles, skupaj z nablendavanjem in neautorizirano uporabo modre in rdeče lampe.

Mogoče je bučka ampak bral sem da efekt tovrstnih luči podrobno razskujejo na evropski ravni, ravno zaradi zgoraj naštetih razlogov, in efekta na divjad.

Jaaaa sikam. Bom nehu. sm moru mal pojamrat.

:worship:

Če bo večina vozil uporabljala xenon luči, bomo vsi vozniki čez nekaj let čoravi. Tisti trenutek, ko svetloba xenona doseže mrežnico očesa, je mrežnica trajno poškodovana. Več kot je takih trenutkov, več je poškodb na mrežnici. V trenutku, ko s svojo xenon lučjo osvetliš nasproti vozečega voznika, je tvoja luč opazna bolj, kot klasična. Vendar kljub temu, da te je nasproti vozeči voznik opazil, je za nekaj trenutkov oslepljen in si tako v večji nevarnosti, kot bi bil v primeru, da bi nasporti vozeči voznik dobro videl. Čez npr. 30 let bomo v primeru množične uporabe xsenon luči vsi vozniki čoravi in efekt vidljivosti, ki ga ima trenutno xsenon ne bo več pomagal, saj bomo tudi ob najmočnejši svetlobi videli slabše s poškodovanimi očesi, kot vidimo sedaj v temi z zdravimi očesi.

Jaz osebno, ko sem v avtu VEDNO pogledam stran, ko vidim, da se mi nasproti pelje vozilo s xsenon lučmi. Če se bo kdaj kakšen motorist nalimal na mojo havbo zaradi tega, močno upam, da bo poškodoval le luči. Do uporabnikov xsenon luči imam toliko simpatij, kot jih imajo oni do mene. Če jim je vseeno, da škodijo mojemu zdravju in mi trajno poškodujejo oči, je meni vseeno če si bo poškodoval motor ali kakšno koščico na moji havbi. Če nočejo oni paziti na mene, bom za to poskrbel sam. Seveda do sedaj ni bilo nobene nevarne situacije, vendar v trenutku, ko se pelje proti meni vozilo s xsenon lučjo, jaz tega vozila ne gledam in če bo naredil kakšen nepredvidljiv manever, ne bom mogel reagirati, ker ga ne gledam. Enako velja za tiste, ki vozijo z dolgimi lučmi.

100w žarnica = uničena parabola!

Tu se ne gre za draženje ampak opozarjanje nase, vsakega ki so kdaj (skoraj) zbili ve o čem govorim...

Preostane torej še vedno le vožnja z dolgo lučjo? (podnevi seveda)

Jaz vem o čem govoriš, saj sem bil že zbit in s hudimi posledicami. Vendar mi takrat in v vseh takih in podobnih primerih nikoli nebi pomagalo, če bi imel prižgano dolgo luč.

Najprej se pozanimajte, kako je razpršen snop kratke luči in kako je razpršen snop dolge luči, potem pa pametujte, kaj je bolj primerno. Ti imej prižgano dolgo luč in uporabljaj smernik. Ko te bo nekdo zbil zaradi tega, ker smernika ni videl, boš mogoče videl, da bi bilo bolje, da te je (skoraj) zbil. Jaz gledam stran od brezvestnežev na motorjih, ki imajo prižgane dolge luči. Kakšne so lahko posledice, si lahko vsak sam predstavlja. Dolge luči se ne sme uporabljati v nobenem primeru, če z njimi lahko slepiš nasproti vozeča vozila. Jaz praviloma takom egoistom prižgem dolge luči, da bo še bolje videl, če je že tako čorav, da mora voziti podnevi z dolgimi lučmi.

Policisti, ki to tolerirajo vožnjo z dolgimi lučmi, so pa tudi neizobražene lutke, kar so že večkrat dokazali s svojimi dejanji.

Najbolje, da si namontiramo laserske snope, pa bomo odlično videli. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!