Skoči na vsebino

KTM 360 SX


Priporočene objave

Objavljeno

Iskalnik ni našel nič, zato odpiram nov topic.

Zanima me, če kdo karkoli ve o KTMju 360sx, v Sloveniji sta baje samo 2. Še google ne najde kej velik o tem motorju. Še ena slika: KLIK

Lp,

Jaka

Objavljeno

Kukr jst vem, je motor 2T in odprt ma nekej čez 90 konjev. Drugač pa kr mrcina zgleda. Kaj ga mislš kupt al kej...

Objavljeno

ku ga še mal sfriziraš in daš akrapoviča gor ima 100 kojnev in več..

fantje, močan je ta motor. skoraj 60 konjev, neobladljivo je, ogromno porabi, vsaj 8 litrov, pa okvare so dokaj pogoste. zelo na udaru so ležaji motorne gredi pa menjalnik.

Objavljeno

To je verjetno res, da so na udaru ležaji, ker motor katerega mislim kupit je zaribal in baje ravno zaradi nekih ležajev tam pri blajerci... Nevem točno :blush: Lastnik je rekel da so okvare zelo redke na tem motorju, tko da nevem zdej kaj je res. A ima ta motor enako mašino kot EXC 360? Na kolko ur se pa menja bat pri takem motorju. Pri 125 kubičnih vem da na okoli 25ur pa me zanima, a je to pri vseh krosah tko...?

Objavljeno

to pa ja ni zadosti. predlagam kx500 ali cr500. :lol1:

v glavnem poraba je velika, zahtevno vzdrževanje.

sploh pa ne vem zakaj silite v ekstreme, kdo bo držal pod ritjo te konje? imam 300tko in je motorja vrh glave.

pravijo pa tudi da 360ka kuha v sibiriji. od 125 naprej imajo vsi ktmi 2t enake hladilnike.

konjev pa vsekakor ni 90

Objavljeno

Evo, motor je že doma. :OK: V roku 1 meseca bo zrihtan (upam), potem pa poročam kako kej gre... :) Jutr objavim kšne slikce....

Objavljeno

To je verjetno res, da so na udaru ležaji, ker motor katerega mislim kupit je zaribal in baje ravno zaradi nekih ležajev tam pri blajerci... Nevem točno :blush: Lastnik je rekel da so okvare zelo redke na tem motorju, tko da nevem zdej kaj je res. A ima ta motor enako mašino kot EXC 360? Na kolko ur se pa menja bat pri takem motorju. Pri 125 kubičnih vem da na okoli 25ur pa me zanima, a je to pri vseh krosah tko...?

pri kroskah se bi naj vsem menjal bat na 30 ur...bolše sicer malo bol hitro...drgač pa če je kak športn bat al pa karkoli pa je treba še bol hitro menjevat

Objavljeno

Evo, motor je že doma. :OK: V roku 1 meseca bo zrihtan (upam), potem pa poročam kako kej gre... :) Jutr objavim kšne slikce....

Kaj je pa za zrihtat?

Objavljeno

Evo slike:

IPB Slika

IPB Slika

Kot sem že rekel, je motor zariban. Zamenjat je treba neke ležaje, cilinder, bat, ojnico in blajerco in na novo preštrihat. Upam da ga čimprej zrihtamo... :grim

Objavljeno

Cilinder...

IPB Slika

In nekaj rezervnih delov :)

IPB Slika

Kako je pa s temi bati A B C? Neki sem slišal da so za krose, pa me zanima kakšna je razlika med njimi.

Objavljeno

cilinder se ponavadi obnovi: povari morebitne razpoke, luknje, star nikasil se galvansko odstrani, nanese novega, na koncu se cilinder hona. strošek max 50000sit.

Objavljeno

1. pri modelskih mas taksne motorcke, ABC

-Aluminij - bat

-Bronza - pusa cilindra

-Crom - nanos na cilindru

So brez obrockov in tecejo na nekje 20% mesanco. Nevem ce jo glih za kroso :BUA:

2. lahko da majo zaradi manjsanja odpadkov tovarniske cilindre razvrscene v tri kategorije, A B C

po eno stotinko narazen, in bate isto

Objavljeno

cilinder se ponavadi obnovi: povari morebitne razpoke, luknje, star nikasil se galvansko odstrani, nanese novega, na koncu se cilinder hona. strošek max 50000sit.

Poznas koga ,ki to počne?

Objavljeno

mogoče.

Objavljeno

Evo slike:

IPB Image

zadevšna je več kot odlična za zmetat tistle kup zemlje na drugo lokacijo.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

rogi ta motor ti nouš nikol zrihtu

Objavljeno

Poznas koga ,ki to počne?

vse ti zrihta štern v kranju, za pušo se čaka 1-2 tedna, za nikasil pa tud do 4 tedne, ker pošilja v nemčijo, v sloveniji e pač s tem nihče ne ubada resno....... oglasi se pri šternu pa ti bodo vse povedal, pride pa vsaka stvar okrog 45k sit

Kako je pa s temi bati A B C? Neki sem slišal da so za krose, pa me zanima kakšna je razlika med njimi.

bati A,B,C,D in mislim da obstaja celo E so pač skoraj čist isti, razlika je pač v tisti tisočinki mm v premeru bata, npr. za aprilio RS 125 je A 53,93 mm, B 53,94mm, C 53,95mm itd. .....

ponavadi se vsakič ko se mejna bat, da notr za eno tisočinko mm večjega, torej če imaš notr zj B, boš dav zj notr C, sam fora je pa pol k prideš do zadnjega, pol je baje treba menjat cilinder, sam mislim, da se v te tisočinki mm ne pozna veliko, tko da, naredi kot hočeš..... pa čimprej uštimi tole :D

Objavljeno

hočeš rečt stotinke? ;)

yes :D mal sm se zmotu :blush:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdej je unikat že zrihtu ktmja :OK:

Dons sva se mal vozila žre k norc gre pa tut lih tko

Lp,

Andraž

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ej unikat dej zdej kake slikce od motorja k je zrihtan

Objavljeno

Bom dal slikce v kratkem. Torej, motor je res zakon, mislim da je bo kar držalo da ima 90 konjev, ker se jih občuti. Cel tank (12l) pokuri povprečno v 45 minutah, tko da se se ne vozim prav pogosto. :) BTW, motor prodajam, če koga zanima naj pošle PM.

Objavljeno

nevem ce jih ma 90

krose morjo met ful elasticne masine, ne pa navitke

zato ma krosa 125 40km, cestni navitek pa 55

bl okrog 60 bi reku

niti ni trend v krosah da bi mel 90 konj

450 4T ma ze cez 55 konj in majo to cist dost

in se s stirimi prestavami pridejo skoz

za supermoto se jih bolj navija, recimo da 500ccm pride na enih 80 konj

ce pogledas formulo ma na en 250(300)ccm cilinder enih 75-80 konj

to bi loh tud krosa mela, sam tak tip moci ni primeren za kroso in njen teren

tolk o smislu da ma 360 ccm krosa 90 konj

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!