Unikat Objavljeno Junij 22, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 Ne se zdej jezit. Latnik od katerega sem motor kupil je rekel da ima 90 konjov, jst pa nemorm nič rečt, ker je to moj prvi kros motor in niti nevem kako potegnejo krose z drugačno kubaturo. Motor res leti, občutek je že tak da imaš pod sabo precej konjev, nevem pa kok jih je zdej res...
jacko Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 noben se ne jezi zarad mene jih ma loh na uc 115 razlika v deklariranih konjih med 125 in 500 ni tok velika razlika je bl v tem da mors pr 125 tocno prestavo zadet pr 500 pa ni treba prestave zadet 360 je pa nekje vmes drgac ma MAICO tud 720 ccm kit za prikolicarje ce komu 500 ni dost in 500 krosa je mela tok konj oz. tako voznost da jo noben ni mogu skoz cepit do konca sam se za na sipine :kva2: sm gledu video za ktm 360, pa mi je ful vsec ker ze pr standgasu kople in nc ne trokira
simonsi Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 Bom dal slikce v kratkem. Torej, motor je res zakon, mislim da je bo kar držalo da ima 90 konjev, ker se jih občuti. Cel tank (12l) pokuri povprečno v 45 minutah, tko da se se ne vozim prav pogosto. :) BTW, motor prodajam, če koga zanima naj pošle PM. 90 konjev nima nikol :grrr Ima jih kakih 60, butne pa zaradi navora ;) A daš en krog :blush:
tastra Objavljeno Junij 22, 2006 Opozori Objavljeno Junij 22, 2006 ej sam neki jst mam crossa 125 pa gre lih tok k APN6s u primerjavi s 360sx,k vem k sem se vozu z nim
D.J. Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 tastra predvidevam da imaš neko starejšo zadevo, ki bi že rabila nekaj več kompresije.
Unikat Objavljeno Junij 23, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 tastra predvidevam da imaš neko starejšo zadevo, ki bi že rabila nekaj več kompresije. Suzukija rm125 letnik 2003 al 2004, nevem točn. Sem dones mal v motorjetu vprašal kok ma konjev ta motor pa so prvič slišal za ta motor. Rekl pa so, da čist možno da jih ima 90 ker je dvotakten. Mah, sej je vseen, važn da dobr leti. :D
simonsi Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 enduro izvedba tega mopeda je imela 60 km
jacko Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Suzukija rm125 letnik 2003 al 2004, nevem točn. Sem dones mal v motorjetu vprašal kok ma konjev ta motor pa so prvič slišal za ta motor. Rekl pa so, da čist možno da jih ima 90 ker je dvotakten. Mah, sej je vseen, važn da dobr leti. :D UUUUUUUAAAAAUUUUUU mislm, sej ne mors verjet da ti v motoristicni stacuni kej tazga prjavjo upam da je blo izrecen kr tko mal v tri dni, in ne prevec kej zares mislm da tok nimajo pojma, haloooo pa enduro izvedba, za na cesto je mela 11kw (tm okrog) bom jutr postu test k ga mam :) z dyno chartom
BRANE Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 podoben motor ima žlahta. leti in pije. kej dosti več kot 60 konjev pa nima. ampak že to je dooosti preveč.
Avatar Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 UUUUUUUAAAAAUUUUUU mislm, sej ne mors verjet da ti v motoristicni stacuni kej tazga prjavjo upam da je blo izrecen kr tko mal v tri dni, in ne prevec kej zares mislm da tok nimajo pojma, haloooo pa enduro izvedba, za na cesto je mela 11kw (tm okrog) bom jutr postu test k ga mam :) z dyno chartom Najbrž je mislil SX 360, ne 125.
jacko Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 ne ne, 360 sm mislu v nemciji recimo majo vse krose za na cesto iste konje 11 al 17kw v tistem testu k ga jutr dobiste ( :naughty: ) ma krosa na cesti 23km odprta pa mal vec vlece pa od ene 2000-3000min-1 naprej ko zivaaaaaal -------------------- 2nd post ok , zdej sm pa ze zmeden :cry: grem dam skenirat
simonsi Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Zablokarana verzija ima tolko mal konjev. KTM ima eno smešno označevanje teh konjev
BaHa Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Cilinder... In nekaj rezervnih delov :) Kako je pa s temi bati A B C? Neki sem slišal da so za krose, pa me zanima kakšna je razlika med njimi. mal sm pozen :blush: samo neki ? a je bil mogoce prej na cilindru (tole rdece mislim) tist silikon za visoke temparature ??? no ce je temu tako upam da si kupil raje tesnila kokr da si dal se enkrat tole gor, namrec bencin razjeda tale silikon in zato je prej ali slej tesnenje slabo .... se posebno pr kroskah ki je kaksen kancek bencina vedno kje .....
BlazS Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 Ti bati A B C so razlicno veliki. Ampak to so zelo majhna odstopanja. Pac mors gledat da se oznaka cilindra in bata ujemata.
simonsi Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 mal sm pozen :blush: samo neki ? a je bil mogoce prej na cilindru (tole rdece mislim) tist silikon za visoke temparature ??? no ce je temu tako upam da si kupil raje tesnila kokr da si dal se enkrat tole gor, namrec bencin razjeda tale silikon in zato je prej ali slej tesnenje slabo .... se posebno pr kroskah ki je kaksen kancek bencina vedno kje ..... Ta rdeč silikon je zakon. Pa bencin ga čist nič ne razjeda, sem ga že skor povsod uporabil in se super obnese. Ni pa mišljen za tesnenje glav ali kaj podobnega :P
Avatar Objavljeno Junij 24, 2006 Opozori Objavljeno Junij 24, 2006 ne ne, 360 sm mislu v nemciji recimo majo vse krose za na cesto iste konje 11 al 17kw v tistem testu k ga jutr dobiste ( :naughty: ) ma krosa na cesti 23km odprta pa mal vec vlece pa od ene 2000-3000min-1 naprej ko zivaaaaaal -------------------- 2nd post ok , zdej sm pa ze zmeden :cry: grem dam skenirat Ja če ima 23 KM (in 125 kubov) pa res ne more vlečt ko žival pri tako nizkih obratih (2-3 k rpm). Kaj je zdaj to?
jacko Objavljeno Junij 25, 2006 Opozori Objavljeno Junij 25, 2006 sory za zmesnjavo govorim samo o 360 in za njega dobite test ---------- in glede tistga silikona na pdnozju cilindra jest se nebi s tem igral debelina te dihtunge tudi vpliva na kopresijo in na zracnost ki je v rezi med batom in cilindrom (squish area) ce je dihtunga pretanka, so lahko posledice
Unikat Objavljeno Junij 25, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 25, 2006 UUUUUUUAAAAAUUUUUU mislm, sej ne mors verjet da ti v motoristicni stacuni kej tazga prjavjo upam da je blo izrecen kr tko mal v tri dni, in ne prevec kej zares mislm da tok nimajo pojma, haloooo pa enduro izvedba, za na cesto je mela 11kw (tm okrog) bom jutr postu test k ga mam :) z dyno chartom Prodajalec s katerim sem se pogovarjal je vozil motocross in verjetno bo že vedel... Na podnožje cilindra sem dal kit, drgač pa prvič slišim da so lahko problemi zarad tega.
ZED Objavljeno Junij 25, 2006 Opozori Objavljeno Junij 25, 2006 Prodajalec s katerim sem se pogovarjal je vozil motocross in verjetno bo že vedel... Na podnožje cilindra sem dal kit, drgač pa prvič slišim da so lahko problemi zarad tega. Lej, ni mu za verjet, krose 500ccm (honda cr, kawasaki kx), mjo 65KM, tko da 360 jih ma okol 60, kokr so ti že povedal, pa vrjem da 60 konjev trga gate, sploh na 2t!!! LP
Unikat Objavljeno Junij 25, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 25, 2006 (popravljeno) Sej sploh ni važno. Važn je da dobr leti, možno da je 90 mal prehuda ker potem bi bilo skoraj 1KM/1kg, to se pa verjetno sploh nebi dal pelat. Popravljeno Junij 25, 2006. Popravil Unikat
gizmOkak Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 evo, zdej pa mir u hiši....... niti 60KM nima :P
ZED Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 Ja ampak to je merjeno na kolesu!! :D :D
jacko Objavljeno Junij 26, 2006 Opozori Objavljeno Junij 26, 2006 levi dyno je na kolesu desni na sklopki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se