Johenson Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Naš kolega in dobavitelj gum v Zasavju je pokrpal že veliko gum in še nobena ni spustila. Sam še nisem prakticiral, je pa kolega z popravljeno gumo prevozil še 5000km brez problema.
DDEAN1 Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Naš kolega in dobavitelj gum v Zasavju je pokrpal že veliko gum in še nobena ni spustila. Sam še nisem prakticiral, je pa kolega z popravljeno gumo prevozil še 5000km brez problema. Če je to res tako potem zamenjam Gumu Dunlop 220 180/55 ZR 17 (prevoženih 2000 km zakrpana) za six packa Uniona
Johenson Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Če bi imel D208RR bi se pa res lahko zmenila :lol1:
snoopy Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 A mi lohk kdo svetuje kakšne gume naj dam na ZZR 250 kawasaki.Trenutno mam gor michelin macedam, ker pa sem več na asfaltu bi rad boljši oprijem. Izbiram med: pilot road ,pilot power arrowmax gt501,D206F Pa če mi lohk kdo mal razloži v čem je fora tistih w,v,h (150/70 R17 V69??) Hvala.
Petzl Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 Pa če mi lohk kdo mal razloži v čem je fora tistih w,v,h (150/70 R17 V69??) Hvala. w, v, h so hitrostni razredi in sicer gre to nekak tkole: h = do 210km/h v = do 240km/h w = nad 240km/h Upam da se nism kej zmotu glede zaporedja razredov :blush:
solo Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 A mi lohk kdo svetuje kakšne gume naj dam na ZZR 250 kawasaki.Trenutno mam gor michelin macedam, ker pa sem več na asfaltu bi rad boljši oprijem. Izbiram med: pilot road ,pilot power arrowmax gt501,D206F Pa če mi lohk kdo mal razloži v čem je fora tistih w,v,h (150/70 R17 V69??) Hvala. pilot power. W je 270 km/h.
snoopy Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 pilot power. W je 270 km/h. izkušnje?
solo Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 izkušnje? Odlične v vseh pogledih (sicer lahko govorim le za cesto, ne za dirkališče) in pa za dimezijo 180/55r17...
Rugi Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 Danes se mi je pa nekaj zelo čudnega zgodilo. Med vožnjo domov se mi je zdelo da je motor nekam preveč mehak in ko pridem domov vidim da so gume nekam prazne. Potlej jih grem napumpat in vidim da je bilo tam 0.5-0.8 bara premalo tlaka v sprednji IN zadnji gumi. Grem na en krog da vidim če je vse tako kakor more bit. Nekje se še ustavim v trgovini in ko pridem ven je bila zadnja guma res popolnoma prazna! S sprednjo je pa vse ok. Potlej se dobesedno na tanku, da bi bilo čim manj teže zadaj odpeljem do bencinske pol kilometra stran. Nafilam gume in so še sedaj take kot morajo bit. A mislite da mi je kdo gumo spraznu al da je kej predrto? Lp
Thundercat Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 hm...vprašanje...najbolje, da vprašaš lokalnega vulkanizerja...lahko, da je kak tujek v gumi in ti je spuščala samo ob določenem položaju tujka ali kaj podobno...z gumami se ni za zajebavat....predlagam obisk vulkanizerja, boš vsaj mirno spal... srečno
Mitja99 Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 Tistih 0,5-0,8 bara primanjkljaja tlaka v prvi in zadnji gumi je verjetno posledica tega, da že zelooooooooooooo dolgo nisi preverjal tlaka v gumah. :naughty: Zadnjo gumo pa najprej natančno preglej in preveri še ventil pa boš mogoče kar sam našel vzrok puščanja, :eek: drugače pa bo obisk vulkanizerja nujno potreben. :cry:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 10, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2006 Pred parimi dnevi sem sam pumpal gume na obeh motorjih in je bilo tudi za ca 0,5 at premalo v gumah (to je zaradi nižjih zunanjih temperatur). Kar pa se tiče izpusta gume po pumpanju je pa verjetno bil kri ventilček, namrč vsakič, ko napumpaš gumo preveri ventilček(pljuneš na prst in daš slino na ventil)takoj vidiš če pusča to tudi vulkanizer naredi.Če pušča zamenjaš ventil in ponovno napumpaš.Če ti guma sedaj drži ni panike ampak vseno bi bilo dobro zamenjati vsaj ventilček in preveri ,da ni kakšen tujek v gumi. :OK:
Rugi Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Preveru ventilček in gumo pa nisem nič najdu ampak guma je pa še zdaj tako napumpana kot včeraj :? To da je tistega pol bara razlike sem tudi sam pomislil da je zarad mraza, ker sem nazadnje napumpal gume pri 30 stopinjah. Ta teden grem pa vseeno raj k vulkanizerju da preveri če je res vse ok.
Matic7 Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 včasih se to zgodi zaradi hitrih in drastičnih temperaturnih razlik. tako so meni pojasnili, ko sem mel anenkrat prazno eno samo gumo na avtu v prehodnem obdobju (poletje-zima). potem smo tudi ugotovili, da ena sama zato, ker je bila edina izpostavljena direktnemu soncu, ko je zjutraj začelo svetit.
moto rider Objavljeno Oktober 12, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2006 Danes se mi je pa nekaj zelo čudnega zgodilo.... ...A mislite da mi je kdo gumo spraznu al da je kej predrto? Lp Ejga! To pa ni nič čudnega! Ven je ušel, pač... Dej mi ti rajš povej, kdaj si nazadnje prečekiral tlak v gumah, preveril starost pnevmatik, (zračnic) ventilov itd? Tlak v njih je najbolje tedensko preverjati. Nič nisi opisal, kakšen motor imaš. Tubeless, - z zračnico? Če nabašeš ekser, iz zračnice bistveno hitreje zgine tlak! Iz tubeless počasneje. Če imaš zračnice, je možno, da so te porozne, posebno če so stare. Lahko pa, da imaš "prijatelja", ki je pomagal zraku na prostost! Kdo bi vedel? Dons' je svet pokvarjen in hudič ga vedi, komu si se kdaj zameril? Ali je ena od stvari, ki sva jih naštela, ali si nabasal žebelj? Bilo pa bi prekleto čudno, da bi ga fasal v oba... :hmm: :?
Rugi Objavljeno Oktober 14, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2006 Motor je star šele tri mesece tako da ne bi smelo bit samo po sebi sploh kaj narobe.Motor je MZ SM ampak sploh ne vem ali imam v njih zračnico ali ne. Tudi v priročniku nič ne piše :?
NSR_FReAK Objavljeno Oktober 15, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2006 Motor je star šele tri mesece tako da ne bi smelo bit samo po sebi sploh kaj narobe.Motor je MZ SM ampak sploh ne vem ali imam v njih zračnico ali ne. Tudi v priročniku nič ne piše :? Verjetno na sami gumi piše TUBED (dimezija "tube" => zračnice), al pa Tubeless za brez zračnice. lp, FReAK.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 15, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2006 Motor je star šele tri mesece tako da ne bi smelo bit samo po sebi sploh kaj narobe.Motor je MZ SM ampak sploh ne vem ali imam v njih zračnico ali ne. Tudi v priročniku nič ne piše :? Če nenajdeš napisa tubeles(brez zračnice) ali tube-type(z zračnico) lahko prepoznaš že po samem ventilu namreč,če je brez zračnice je ventil debelejši zvrha ima celo rob, pri zračnici je ventil tanjši in med feltno in ventilom je zračnost. :OK:
John2005 Objavljeno Oktober 29, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2006 Neki me zanima. Dones sm se prpelu iz fure in ugotovu da imam v zadnjo gumo zapišen nek kovinski predmet. Ko sm ga probov izvlečt s kleščami sem ugotovil da začne čez luknjo uhajat zrak. Zanima me sledeče...glede na to da so gume nove ( cca 900km ) ... ali je bolje kupiti novo zadnjo gumo ali dat obstoječo k vulkanizerju. Gume so pa Metzeler Z4.
imlakar Objavljeno Oktober 29, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2006 Neki me zanima. Dones sm se prpelu iz fure in ugotovu da imam v zadnjo gumo zapišen nek kovinski predmet. Ko sm ga probov izvlečt s kleščami sem ugotovil da začne čez luknjo uhajat zrak. Zanima me sledeče...glede na to da so gume nove ( cca 900km ) ... ali je bolje kupiti novo zadnjo gumo ali dat obstoječo k vulkanizerju. Gume so pa Metzeler Z4. Men se je isto zgodil v začetku sezone. So mi predlagal, da je bolš kar novo kupit. Sam pri meni je bla kar velika luknja.
Guest Brumer Objavljeno Oktober 29, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2006 Neki me zanima. Dones sm se prpelu iz fure in ugotovu da imam v zadnjo gumo zapišen nek kovinski predmet. Ko sm ga probov izvlečt s kleščami sem ugotovil da začne čez luknjo uhajat zrak. Zanima me sledeče...glede na to da so gume nove ( cca 900km ) ... ali je bolje kupiti novo zadnjo gumo ali dat obstoječo k vulkanizerju. Gume so pa Metzeler Z4. Obrni se na vulkanizerja verjetno se bo dalo kaj narediti-jaz bi svojo popravil z inekcijo -seveda če ni poškoba (luknja)prevelika. :OK:
Lego Objavljeno Oktober 29, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2006 Neki me zanima. Dones sm se prpelu iz fure in ugotovu da imam v zadnjo gumo zapišen nek kovinski predmet. Ko sm ga probov izvlečt s kleščami sem ugotovil da začne čez luknjo uhajat zrak. Zanima me sledeče...glede na to da so gume nove ( cca 900km ) ... ali je bolje kupiti novo zadnjo gumo ali dat obstoječo k vulkanizerju. Gume so pa Metzeler Z4. Tudi meni se je zgodilo podobno, le da sem šele po 3 dnevni motoristični pavzi opazil da imam skoraj prazno gumo. V tekalni površini gume sem imel zapičen sveder 3mm, ki je povrh še štrlel cca 2mm iz plašča. Napihnil sem gumo in se odpeljal k vulkanizerju, ki mi je izvlekel sveder in v luknjo porinil "vulkanizirno vrvico" baje je to injekcija. Guma mi je brez problema držala še 2000 km. Baje to ni priporočljivo, posebno za dirkače ne. Jaz sem mnenja, da je ta način krpanja gume varen, saj sem s svedrom v gumi in s sopotnico na zadnjem sedežu prevozil verjetno vsaj 20 km in to s "polno" hitrostjo, saj nisem vedel da imam predrto gumo.
mAc10 Objavljeno Oktober 29, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2006 Neki me zanima. Dones sm se prpelu iz fure in ugotovu da imam v zadnjo gumo zapišen nek kovinski predmet. Ko sm ga probov izvlečt s kleščami sem ugotovil da začne čez luknjo uhajat zrak. Zanima me sledeče...glede na to da so gume nove ( cca 900km ) ... ali je bolje kupiti novo zadnjo gumo ali dat obstoječo k vulkanizerju. Gume so pa Metzeler Z4. Glede na motor in posledično tudi vožnjo, ki spada zraven :) menjaj..Že tko imaš samo 2 gume, ziher je ziher
šokac Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 Takoj v začetku letošnje sezone sem predrl skoraj novo zadnjo pnevmatiko (D - 252), ko sem zapeljal na razrezan del ležajnega ohišja. Vsi so mi svetovali naj kupim novo, le vulkanizer mi je dejal, da se naj odločim sam. Odločitev je padla. Nakup nove zadnje pnevmatike. (D - 208) Predrto gumo D - 252 si shranim v garaži. Po dobrih 500. km vožnje z novo pnevmatiko D 208 vzamem s seboj "štoparja", ki mu je ime samorezni lesni vijak. Dobim popizditis in moja "stara" me pred garažo ko ugotovim kaj se je zgodilo komaj pomiri. Kaj sedaj? Denarja ne kradem po bankah. Odločim se za vulkanizerja, ki mi vstavi klobuček. ( To ni inekcija) Vozim se z zakrpano pnevamtiko in z njo naredim brez problemov, dobrih 5.000 km. Pnevmatiko demontiram in se odločim zaključit sezono 2006 s prvo predrto pnevmatiko, ki sem si jo shranil v garaži. Hop do vulkanizerja, po klobuček in vozim se še sedaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se