Skoči na vsebino

Gume - montaža, tehnični podatki...


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kako pa zgleda tale klobuček ...oz kako se to naredi

Izgleda kot majhen odprt dežnik. Predrti del,oz. luknjo malo povrtajo, notranji del plašča kjer je luknja v večjem premeru zbrusijo, očistijo, namažejo z lepilom in po nekaj minutah skozi luknjo potegnejo klobuček, ki ga nato še s posebno napravo malce potolčejo. (Klobuček je na notranji strani pnevmatike.) Preostali del, ki gleda iz pnevmatike vzporedno s tekalno površino pnevmatike odrežejo. Pred vsako vožnjo sem preveril tlak v pnevmatiki, ki se ni spreminjal.

Michelinove pnevmatike imajo baje še vedno garancijo pri dvakratnem predrtju in krpanju s klobučkom.

Popravljeno . Popravil šokac
Objavljeno

Klobuček ali pa injekcija.

Oboje dobro.

Se že dvakrat vozil z injekcijo.

Enkrat čez 5000 km, enkrat pa 2000 km.

Obakrat v zadnji gumi.

Objavljeno

Vidiš kako različni nasveti in predlogi. Meni so odsvetovali injekcijo, ker pravijo, da je moto pnevmatika preozka za učinkovito krpanje.

Očitno je v tvoji praksi drugače.

Objavljeno

Saj so meni tudi odsvetovali.

Pa sem rekel, samo ti daj.

In ko sem kasneje gumo menjal, je injekcija prav lepo držala,

tisti del, ki je v notranjosti pnevmatike,

zato v njeni uporabi ne vidim nevarnosti.

Obakrat sem zadevo potem zvozil do platna,

prej je ne dam dol, gume.

Objavljeno

Sem imel čast iskati vulkanizerja v Crikvenici ob 9:30 zvečer ko se je mudilo na zadnji trajekt na Pag. :blink:

Smo ga nasli v bifeju :OK:

Prejel injekcijo brez problemov vozil in ujel trajekt. :OK:

Gumo sem zvozil do konca brez da bi tlak kdaj padel.

lp

Objavljeno

Koliko so vam pa racunali krpanje s klobuckom oziroma injekcijo? Kolikor vem, pri avtu za injiciranje gume ni potrebno demontirati. Je pri motorju enako?

Objavljeno

Ni potrebno demontirati.

Na okroglo 1000 tolarjof po komadu

ali 4 €urote, zopet na okroglo.

To za injekcijo.

Za klobuček ne vem.

Objavljeno

Predpostavljam, da injekcija ne pride v upoštev na choperjih, ki imajo zračnico :( .

Zato zna biti strošek na poti večji...

Zanima me, če ima kdo izkušnje s spreji za polnjenje gum.

Ali je stvar sploh uporabna?

Kaj za en "hudič" je notri?

Katerega se splača vzet?

Kako dolgo se lahko voziš s tako "pokrpano" gumo?

Sem malo iskal po forumu, pa nisem našel nič, lahko pa sem samo uporabljal napačne ključne besede. Če je kje že bila debata na to temo, prosim za link...

LP, Martin

Objavljeno

Koliko so vam pa racunali krpanje s klobuckom oziroma injekcijo? Kolikor vem, pri avtu za injiciranje gume ni potrebno demontirati. Je pri motorju enako?

Krpanje s klobučkom in centriranje stane okoli tri jurje. Pri klobučku je potrebno pnevmatiko sneti. Pri injekciji ni potrebno snemati kolesa.

Predpostavljam, da injekcija ne pride v upoštev na choperjih, ki imajo zračnico :( .

Zato zna biti strošek na poti večji...

Zanima me, če ima kdo izkušnje s spreji za polnjenje gum.

Ali je stvar sploh uporabna?

Kaj za en "hudič" je notri?

Katerega se splača vzet?

Kako dolgo se lahko voziš s tako "pokrpano" gumo?

Sem malo iskal po forumu, pa nisem našel nič, lahko pa sem samo uporabljal napačne ključne besede. Če je kje že bila debata na to temo, prosim za link...

LP, Martin

Objavljeno

Predpostavljam, da injekcija ne pride v upoštev na choperjih, ki imajo zračnico :( .

Inekcija res ne pride v poštev, če imaš zračnico

Zanima me, če ima kdo izkušnje s spreji za polnjenje gum.

Ali je stvar sploh uporabna?

Kaj za en "hudič" je notri?

Katerega se splača vzet?

Kako dolgo se lahko voziš s tako "pokrpano" gumo?

Glede spreya pa...

za skrajno silo je, čeppraw vedno ne deluje, jaz sem ga imel prej skozi zraven v motorju zdaj pa nič več.... <_<

sem imel letos v Dalmaciji defekt na zadnji gumi....spustim sprej v zračnico....in jo sicer napolni, vendar začne tiščati peno ven pri ventilčku :eek: (na srečo je bil vulkanizer blizu in mi je potem zadevo zrihtal, kljub temu, da je bila sobota in ura že 13 :worship: ) je bilo potrebno nato zamenjati šlauf, ker je bil zanič...

tudi vulkanizerji vsi odsvetujejo te spreye, predvsem zaradi tega, ker zapacajo feltno odznotraj in jo je težko spucat .)

od sedaj naprej pa vozim seboj komplet za flikanje :grim

P.S. Sem imel pa lani tudi defekt na zadnji gumi, spustim notri sprej, na naslednji pumpi napolnim gumo z zadostnim tlakom in je tako zdržala še 14 dni im približno 500km. :huh:

(gumulezunga&flikepress)

Objavljeno

Vsi pravimo da je boljše zamenjat gumo ko se predre saj motor ima le dve gume in hitrosti niso tako nizke kot pri nizkokubikažnih motorjih (beri: skuterji), vendar nas tu omejujejo finance.

Zato kadar se kaj takega zgodi, premisliš kako boš vozil, kje boš vozil, če misliš pametno vozit pa bolj z glavo lahko greš k vulkanizerju in ti uredu naredi, čim se guma sumljivo obnaša pa takoj zamenjat.

Če pa misliš gnat potem pa obvezno gumo stran vrčt pa novo vzet ker varnost je na prvem mestu.

Na mojem mestu bi nesel vulkarnizerju pa bi pokrpal pa bi imel gume za cesto, za pisto pa druge katere so 100% brez napak

Objavljeno

Na mojem mestu bi nesel vulkarnizerju pa bi pokrpal pa bi imel gume za cesto, za pisto pa druge katere so 100% brez napak

"slaba" guma je v prometu lahko nevarnejša kot na dirkališču...če se ti guma predre, obišči vulkanizerja in vprašaj za nasvet, v večini primerih bo svetoval zamenjavo z novo gumo....pa tudi če tega ne svetuje, fajn premisli....

Objavljeno

Če je zadeva pro narejena ni skrbi. Valda se lahko naredi, da ti bo pri 200km/h+ spustila pa te bo zmetalo ko marjasca. Lahko pa ti pri 200 preseka novo gumo, pa si isto v pi**i.

Sem gledal izrabljeno gumo, ki je bila zaflikana z injekcijo. Jo je pomoje samo še tista injekcija držala skupaj .) .

Objavljeno

Če je zadeva pro narejena ni skrbi. Valda se lahko naredi, da ti bo pri 200km/h+ spustila pa te bo zmetalo ko marjasca. Lahko pa ti pri 200 preseka novo gumo, pa si isto v pi**i.

Sem gledal izrabljeno gumo, ki je bila zaflikana z injekcijo. Jo je pomoje samo še tista injekcija držala skupaj .) .

Točno tako. Tudi, če bi klobuček spustil, ne bi spustil v momentu. Ko sem povozil samorezni vijak, sem to opazil čisto slučajno ko sem po furi čistil platišče. Lahko, da sem ga povozil tisti dan, ali pa že kak dan prej.

Guma je kljub tujku držala 100% tlak. Želim povedati samo to, da če je držala s samoreznim vijakom, zakaj ne bi bilo povsem varno ko jo strokovno zakrpajo. Kot drugo pa se ne vozim 200. km na uro. Tudi z novo gumu ne.

Objavljeno

Jaz ne vozim nič raznoraznih "gumidefekt"pripomočkov, če se predre, pač zadeve rešuješ sproti. Je vse skupaj lahko le še bolj pustolovsko! :D

Objavljeno

Malo tole berem in se mi zdi prav trapasto sploh še kaj napisat. Namreč logično je,da je najbolje nova guma,kar tudi svetuje vsak vulkanizer, kajti tu fajn zasluži od 30-40%včasih tudi več,pa še delo in montaža,spusti pa ravno tako lahko tudi nova guma kot zaflikana(nebi bilo prvič),obe je treba po kratkem času kontrolirati,namreč lahko začne puščati ventil ali na stiku guma feltna ali kot omenjeno na delu kjer je bila zakrpana z inekcijo (gomijasta špaga,gumijasti čep ali gumijasti klobuček ta je za večje luknje)vse to je inekcija.Da se tudi guma zavulkanizirati seveda za ta postopek je treba gumo demontirati,je pa najsigurnejši in tudi najdražji.Sprej naj se nebi uporabljal pri motorjih in to zaradi sigurnosti (rado takoj spusti)sploh če je poškodba malo večja in ostanki spreja ostanejo kot nekakšne kuglice v notranjosti gume kar povzroča excentričnost gume.Komplet za krpanje pa le nosite sabo, :devil: če se zgodi kje dalač od doma ali na avtocesti hudičevo fajn pride-tudi sprej,če ni drugega doma pa takoj k vulkanizerju na razgovor kaj narediti. :OK:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Komplet za krpanje je, sploh če se voziš veliko in daleč, nujen pripomoček. Enostaven za uporabo, v resnici deluje in tudi če ima nekda "dve levi roki", lahko reši situacijo sam. Seveda pa bi jaz, v vsakem primer, takoj po prihodu domov, zamenjal gumo. Z vulkanizirano se ne bi peljal niti metra več, kot je potrebno. Ampak to je že druga zgodba. :yea1:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

...Sprej naj se nebi uporabljal pri motorjih in to zaradi sigurnosti (rado takoj spusti)sploh če je poškodba malo večja in ostanki spreja ostanejo kot nekakšne kuglice v notranjosti gume kar povzroča excentričnost gume. ...

Možno. Sam še nisem imel slabih izkušenj z njim, pa smo ga že nekajkrat uporabili. Zame je to najenostavnejši način hitrega popravila in ga zato vedno vozim s sabo na daljših furah.

Objavljeno

Možno. Sam še nisem imel slabih izkušenj z njim, pa smo ga že nekajkrat uporabili. Zame je to najenostavnejši način hitrega popravila in ga zato vedno vozim s sabo na daljših furah.

Pozabljas,eni se vozite z maximalno hitrostjo 100-150 Km/h,nekateri pa z 250-300 in pri teh hitrostih ni vseno kako popravljas pnevmatike. :OK:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A kdo ve, kje bi lahko kupil prenosno napravo za montažo gum? Našel sem sicer tole iz Nemčije, pa se mi 400€ zdi drago. :evilgrin:

IPB Slika

Če kdo ve za kakšno cenejšo varianto, kar na dan z njo!

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno (popravljeno)

Mogoče tole ?

[attachmentid=94737]

:hmm: :slap: Tole je menda samo za demontažo se mi zdi :slap:

Tole pa ni bistveno ceneje

POLO

[attachmentid=94738]

post-5391-1175333957.jpg

post-5391-1175334427.jpg

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno

Ni ravno "žepna" izvedba, je pa naprava, ki jo dirkači uporabljajo za lastno rabo.

[attachmentid=94739]

post-4472-1175337077_thumb.jpg

Objavljeno

Če kdo ve za kakšno cenejšo varianto, kar na dan z njo!

D.

Če ti feltne ni preveč škoda, je pajsar čist v redu. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!