John2005 Objavljeno Oktober 31, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2006 Kako pa zgleda tale klobuček ...oz kako se to naredi
šokac Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 (popravljeno) Kako pa zgleda tale klobuček ...oz kako se to naredi Izgleda kot majhen odprt dežnik. Predrti del,oz. luknjo malo povrtajo, notranji del plašča kjer je luknja v večjem premeru zbrusijo, očistijo, namažejo z lepilom in po nekaj minutah skozi luknjo potegnejo klobuček, ki ga nato še s posebno napravo malce potolčejo. (Klobuček je na notranji strani pnevmatike.) Preostali del, ki gleda iz pnevmatike vzporedno s tekalno površino pnevmatike odrežejo. Pred vsako vožnjo sem preveril tlak v pnevmatiki, ki se ni spreminjal. Michelinove pnevmatike imajo baje še vedno garancijo pri dvakratnem predrtju in krpanju s klobučkom. Popravljeno November 1, 2006. Popravil šokac
Brrrm Objavljeno November 1, 2006 Opozori Objavljeno November 1, 2006 Klobuček ali pa injekcija. Oboje dobro. Se že dvakrat vozil z injekcijo. Enkrat čez 5000 km, enkrat pa 2000 km. Obakrat v zadnji gumi.
šokac Objavljeno November 2, 2006 Opozori Objavljeno November 2, 2006 Vidiš kako različni nasveti in predlogi. Meni so odsvetovali injekcijo, ker pravijo, da je moto pnevmatika preozka za učinkovito krpanje. Očitno je v tvoji praksi drugače.
Brrrm Objavljeno November 2, 2006 Opozori Objavljeno November 2, 2006 Saj so meni tudi odsvetovali. Pa sem rekel, samo ti daj. In ko sem kasneje gumo menjal, je injekcija prav lepo držala, tisti del, ki je v notranjosti pnevmatike, zato v njeni uporabi ne vidim nevarnosti. Obakrat sem zadevo potem zvozil do platna, prej je ne dam dol, gume.
T Objavljeno November 2, 2006 Opozori Objavljeno November 2, 2006 Sem imel čast iskati vulkanizerja v Crikvenici ob 9:30 zvečer ko se je mudilo na zadnji trajekt na Pag. :blink: Smo ga nasli v bifeju :OK: Prejel injekcijo brez problemov vozil in ujel trajekt. :OK: Gumo sem zvozil do konca brez da bi tlak kdaj padel. lp
Buzdovan Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Koliko so vam pa racunali krpanje s klobuckom oziroma injekcijo? Kolikor vem, pri avtu za injiciranje gume ni potrebno demontirati. Je pri motorju enako?
Brrrm Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Ni potrebno demontirati. Na okroglo 1000 tolarjof po komadu ali 4 €urote, zopet na okroglo. To za injekcijo. Za klobuček ne vem.
MrTn_T Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Predpostavljam, da injekcija ne pride v upoštev na choperjih, ki imajo zračnico :( . Zato zna biti strošek na poti večji... Zanima me, če ima kdo izkušnje s spreji za polnjenje gum. Ali je stvar sploh uporabna? Kaj za en "hudič" je notri? Katerega se splača vzet? Kako dolgo se lahko voziš s tako "pokrpano" gumo? Sem malo iskal po forumu, pa nisem našel nič, lahko pa sem samo uporabljal napačne ključne besede. Če je kje že bila debata na to temo, prosim za link... LP, Martin
šokac Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Koliko so vam pa racunali krpanje s klobuckom oziroma injekcijo? Kolikor vem, pri avtu za injiciranje gume ni potrebno demontirati. Je pri motorju enako? Krpanje s klobučkom in centriranje stane okoli tri jurje. Pri klobučku je potrebno pnevmatiko sneti. Pri injekciji ni potrebno snemati kolesa. Predpostavljam, da injekcija ne pride v upoštev na choperjih, ki imajo zračnico :( . Zato zna biti strošek na poti večji... Zanima me, če ima kdo izkušnje s spreji za polnjenje gum. Ali je stvar sploh uporabna? Kaj za en "hudič" je notri? Katerega se splača vzet? Kako dolgo se lahko voziš s tako "pokrpano" gumo? Sem malo iskal po forumu, pa nisem našel nič, lahko pa sem samo uporabljal napačne ključne besede. Če je kje že bila debata na to temo, prosim za link... LP, Martin
Zdrawc Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Predpostavljam, da injekcija ne pride v upoštev na choperjih, ki imajo zračnico :( . Inekcija res ne pride v poštev, če imaš zračnico Zanima me, če ima kdo izkušnje s spreji za polnjenje gum. Ali je stvar sploh uporabna? Kaj za en "hudič" je notri? Katerega se splača vzet? Kako dolgo se lahko voziš s tako "pokrpano" gumo? Glede spreya pa... za skrajno silo je, čeppraw vedno ne deluje, jaz sem ga imel prej skozi zraven v motorju zdaj pa nič več.... <_< sem imel letos v Dalmaciji defekt na zadnji gumi....spustim sprej v zračnico....in jo sicer napolni, vendar začne tiščati peno ven pri ventilčku :eek: (na srečo je bil vulkanizer blizu in mi je potem zadevo zrihtal, kljub temu, da je bila sobota in ura že 13 :worship: ) je bilo potrebno nato zamenjati šlauf, ker je bil zanič... tudi vulkanizerji vsi odsvetujejo te spreye, predvsem zaradi tega, ker zapacajo feltno odznotraj in jo je težko spucat .) od sedaj naprej pa vozim seboj komplet za flikanje :grim P.S. Sem imel pa lani tudi defekt na zadnji gumi, spustim notri sprej, na naslednji pumpi napolnim gumo z zadostnim tlakom in je tako zdržala še 14 dni im približno 500km. :huh: (gumulezunga&flikepress)
SEOI-NAGE Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Vsi pravimo da je boljše zamenjat gumo ko se predre saj motor ima le dve gume in hitrosti niso tako nizke kot pri nizkokubikažnih motorjih (beri: skuterji), vendar nas tu omejujejo finance. Zato kadar se kaj takega zgodi, premisliš kako boš vozil, kje boš vozil, če misliš pametno vozit pa bolj z glavo lahko greš k vulkanizerju in ti uredu naredi, čim se guma sumljivo obnaša pa takoj zamenjat. Če pa misliš gnat potem pa obvezno gumo stran vrčt pa novo vzet ker varnost je na prvem mestu. Na mojem mestu bi nesel vulkarnizerju pa bi pokrpal pa bi imel gume za cesto, za pisto pa druge katere so 100% brez napak
Thundercat Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Na mojem mestu bi nesel vulkarnizerju pa bi pokrpal pa bi imel gume za cesto, za pisto pa druge katere so 100% brez napak "slaba" guma je v prometu lahko nevarnejša kot na dirkališču...če se ti guma predre, obišči vulkanizerja in vprašaj za nasvet, v večini primerih bo svetoval zamenjavo z novo gumo....pa tudi če tega ne svetuje, fajn premisli....
gebre Objavljeno November 3, 2006 Opozori Objavljeno November 3, 2006 Če je zadeva pro narejena ni skrbi. Valda se lahko naredi, da ti bo pri 200km/h+ spustila pa te bo zmetalo ko marjasca. Lahko pa ti pri 200 preseka novo gumo, pa si isto v pi**i. Sem gledal izrabljeno gumo, ki je bila zaflikana z injekcijo. Jo je pomoje samo še tista injekcija držala skupaj .) .
šokac Objavljeno November 4, 2006 Opozori Objavljeno November 4, 2006 Če je zadeva pro narejena ni skrbi. Valda se lahko naredi, da ti bo pri 200km/h+ spustila pa te bo zmetalo ko marjasca. Lahko pa ti pri 200 preseka novo gumo, pa si isto v pi**i. Sem gledal izrabljeno gumo, ki je bila zaflikana z injekcijo. Jo je pomoje samo še tista injekcija držala skupaj .) . Točno tako. Tudi, če bi klobuček spustil, ne bi spustil v momentu. Ko sem povozil samorezni vijak, sem to opazil čisto slučajno ko sem po furi čistil platišče. Lahko, da sem ga povozil tisti dan, ali pa že kak dan prej. Guma je kljub tujku držala 100% tlak. Želim povedati samo to, da če je držala s samoreznim vijakom, zakaj ne bi bilo povsem varno ko jo strokovno zakrpajo. Kot drugo pa se ne vozim 200. km na uro. Tudi z novo gumu ne.
Ni3ous Objavljeno November 4, 2006 Opozori Objavljeno November 4, 2006 Jaz ne vozim nič raznoraznih "gumidefekt"pripomočkov, če se predre, pač zadeve rešuješ sproti. Je vse skupaj lahko le še bolj pustolovsko! :D
Guest Brumer Objavljeno November 4, 2006 Opozori Objavljeno November 4, 2006 Malo tole berem in se mi zdi prav trapasto sploh še kaj napisat. Namreč logično je,da je najbolje nova guma,kar tudi svetuje vsak vulkanizer, kajti tu fajn zasluži od 30-40%včasih tudi več,pa še delo in montaža,spusti pa ravno tako lahko tudi nova guma kot zaflikana(nebi bilo prvič),obe je treba po kratkem času kontrolirati,namreč lahko začne puščati ventil ali na stiku guma feltna ali kot omenjeno na delu kjer je bila zakrpana z inekcijo (gomijasta špaga,gumijasti čep ali gumijasti klobuček ta je za večje luknje)vse to je inekcija.Da se tudi guma zavulkanizirati seveda za ta postopek je treba gumo demontirati,je pa najsigurnejši in tudi najdražji.Sprej naj se nebi uporabljal pri motorjih in to zaradi sigurnosti (rado takoj spusti)sploh če je poškodba malo večja in ostanki spreja ostanejo kot nekakšne kuglice v notranjosti gume kar povzroča excentričnost gume.Komplet za krpanje pa le nosite sabo, :devil: če se zgodi kje dalač od doma ali na avtocesti hudičevo fajn pride-tudi sprej,če ni drugega doma pa takoj k vulkanizerju na razgovor kaj narediti. :OK:
gattolina Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 Komplet za krpanje je, sploh če se voziš veliko in daleč, nujen pripomoček. Enostaven za uporabo, v resnici deluje in tudi če ima nekda "dve levi roki", lahko reši situacijo sam. Seveda pa bi jaz, v vsakem primer, takoj po prihodu domov, zamenjal gumo. Z vulkanizirano se ne bi peljal niti metra več, kot je potrebno. Ampak to je že druga zgodba. :yea1:
Lobo Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 ...Sprej naj se nebi uporabljal pri motorjih in to zaradi sigurnosti (rado takoj spusti)sploh če je poškodba malo večja in ostanki spreja ostanejo kot nekakšne kuglice v notranjosti gume kar povzroča excentričnost gume. ... Možno. Sam še nisem imel slabih izkušenj z njim, pa smo ga že nekajkrat uporabili. Zame je to najenostavnejši način hitrega popravila in ga zato vedno vozim s sabo na daljših furah.
Guest Brumer Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 Možno. Sam še nisem imel slabih izkušenj z njim, pa smo ga že nekajkrat uporabili. Zame je to najenostavnejši način hitrega popravila in ga zato vedno vozim s sabo na daljših furah. Pozabljas,eni se vozite z maximalno hitrostjo 100-150 Km/h,nekateri pa z 250-300 in pri teh hitrostih ni vseno kako popravljas pnevmatike. :OK:
danci1973 Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 (popravljeno) A kdo ve, kje bi lahko kupil prenosno napravo za montažo gum? Našel sem sicer tole iz Nemčije, pa se mi 400€ zdi drago. :evilgrin: Če kdo ve za kakšno cenejšo varianto, kar na dan z njo! D. Popravljeno Marec 31, 2007. Popravil danci1973
VmasIna Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 To bi se dalo doma narediti, če si malo mojstra .)
bmwslo Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 (popravljeno) Mogoče tole ? [attachmentid=94737] :hmm: :slap: Tole je menda samo za demontažo se mi zdi :slap: Tole pa ni bistveno ceneje POLO [attachmentid=94738] Popravljeno Marec 31, 2007. Popravil bmwslo
moto rider Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 Ni ravno "žepna" izvedba, je pa naprava, ki jo dirkači uporabljajo za lastno rabo. [attachmentid=94739]
simonsi Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 Če kdo ve za kakšno cenejšo varianto, kar na dan z njo! D. Če ti feltne ni preveč škoda, je pajsar čist v redu. :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se