Skoči na vsebino

Gume - montaža, tehnični podatki...


Priporočene objave

Objavljeno

Pomen tehničnih oznak na moto gumah / pnevmatikah

post-23051-0-12651200-1368168390_thumb.jpg

post-23051-0-89632600-1368168415_thumb.jpg

post-23051-0-54982600-1368168430_thumb.jpg

Objavljeno

Klonk :P

Objavljeno

KLONK :P

 

zdej pa lahk Cufa :D

Objavljeno

Zgleda da je na dopustu :P

Objavljeno

180/55 ZR 17 M/C 73W TL

 

Kaj pomeni oznaka ZR??? Ponavadi je tam oznaka R za radialko in brez črke za diagonalko! :huh:

Objavljeno

180/55 ZR 17 M/C 73W TL

 

Kaj pomeni oznaka ZR??? Ponavadi je tam oznaka R za radialko in brez črke za diagonalko! :huh:

Pri pnevmatikah z oznako ZR, kjer ni navedenih ostalih indeksov (hitrost, nosilnost, tlak) se upoštevajo navodila proizvajalca pnevmatik ali proizvajalca avtomobila. Načeloma gre

za vozila, katerih končna hitrost je višja od 240 km/h, zato je v navodilih proizvajalca

navedeno, kolikšna je največja dovoljena hitrost pnevmatike z oznako ZR. Pri

pnevmatikah s končno hitrostjo med 240 in 300 kilometri na uro se oznaka ZR lahko

pojavi, medtem ko je pri pnevmatikah, namenjenim hitrostim nad 300 km/h, vselej

prisotna.

 

Objavljeno

zgleda da je res nekje na dopustu :P

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Po včerajšnjem "nebeškem pranju motorja" na povratku iz Mirne peči, sem se danes lotil še posvetnega čiščenja peska...ko mi v oko pade tale sumljiva poškodbica na tekalni površini zadnje gume  :eek:

post-35672-0-01488700-1398199102_thumb.jpg

Ker je bilo videti, kot da je v gumi zapičen košček kovinskega delca, sem skušal zadevo izbezati z malim izvijačem...nakar začne takoj sikati zrak, kar potrdijo tudi mehurčki  :kva2:  

post-35672-0-49647300-1398199267_thumb.jpg

Ni mi preostalo drugega, kot da zadevo potegnem ven iz gume s kleščami...jebemti žico :headbang:

post-35672-0-41084700-1398199347_thumb.jpg

Dolga je bila kar 3cm :hooray:

post-35672-0-07624500-1398199413_thumb.jpg

 

Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno?

Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega)

 

Če pa bom nabavil novo gumo, pa se močno nagibam, da končno testiram Dami-jevo opevano Bridgestone T30, pa da vidim, če je to samo "japanska guma za japanske pirhe" ali pa lahko zadovolji tudi "superiorno" evropsko konjenico :grrr  :grrr  :grrr

 

Lp.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno (popravljeno)

"črva" kot na tem posnetku (sicer avtoguma) tako sem "flikal" v Bosni na prejšnjem GS-u. Gumo sem lepo zvozil do meje legalnosti bolj 1,5mm kot 2mm :whistle:  brez kakršnih koli problemov (izgube tlaka, cefranja gume ipd.) po demontaži sem opazil, da se je na notranji strani "črvek" razlezel v obliko gobice velikosti kovanca za 1€.

ps, Če si "ziheraš" pa takoj po novo gumo....mogoče ti bodo svetovali tudi to.

http://www.youtube.com/watch?v=iuYKLFycnDY

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Zavrži Prepareli in kupi Dunlop :D

 

Če se pa odločiš zaflikat pa pomoje ne bi smelo biti težav, glede na to da je poškodba na sredini tekalne površine..

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno?

Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega)

 

 

Za popravilo poškodbe naj ti vulkanizer vstavi t.i. gobico (gumo je za tako popravilo potrebno odstraniti s platišča), ker ima na notranji strani gume večjo površino za pokrivanje poškodbe. 

Popravljeno . Popravil ankh
Objavljeno

Po včerajšnjem "nebeškem pranju motorja" na povratku iz Mirne peči, sem se danes lotil še posvetnega čiščenja peska...ko mi v oko pade tale sumljiva poškodbica na tekalni površini zadnje gume  :eek:

attachicon.gifIMG_2958.jpg

Ker je bilo videti, kot da je v gumi zapičen košček kovinskega delca, sem skušal zadevo izbezati z malim izvijačem...nakar začne takoj sikati zrak, kar potrdijo tudi mehurčki  :kva2:  

attachicon.gifIMG_2960.jpg

Ni mi preostalo drugega, kot da zadevo potegnem ven iz gume s kleščami...jebemti žico :headbang:

attachicon.gifIMG_2961.jpg

Dolga je bila kar 3cm :hooray:

attachicon.gifIMG_2964.jpg

 

Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno?

Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega)

 

Če pa bom nabavil novo gumo, pa se močno nagibam, da končno testiram Dami-jevo opevano Bridgestone T30, pa da vidim, če je to samo "japanska guma za japanske pirhe" ali pa lahko zadovolji tudi "superiorno" evropsko konjenico :grrr  :grrr  :grrr

 

Lp.

Notranja flika in si lahko brez skrbi

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Evo urejeno. Dal notranjo fliko, kot je dejal ludiluka  :OK:  (je isto predlagal tudi vulkanizer).

Luknjica iz notranje strani je bila res minimalna. Vulkanzer je tudi dejal, da bo to zagotovo držalo in da lahko vozim brez skrbi.

Bom si pa že sedaj naročil novo zadnjo gumo...za vsak slučaj....

Hvala za pomoč.

 

Lp.

Objavljeno

Bo držalo 100% delam na vulkanizerstvu pa damo vsaj 2 notranji fliki na dan pa še nobene reklamacije ;) 

Objavljeno

Bo držalo 100% delam na vulkanizerstvu pa damo vsaj 2 notranji fliki na dan pa še nobene reklamacije ;)

Kje pa workaš če ni skrivnost?

Objavljeno

v lj

:eek:  Sm mislu da ki u Gorici.

Objavljeno

ne itak v gorici se ne dobi nikjer nč za delat :D

Za delat že, službo pa res težko :BUA:

Objavljeno

Po včerajšnjem "nebeškem pranju motorja" na povratku iz Mirne peči, sem se danes lotil še posvetnega čiščenja peska...ko mi v oko pade tale sumljiva poškodbica na tekalni površini zadnje gume  :eek:

attachicon.gifIMG_2958.jpg

Ker je bilo videti, kot da je v gumi zapičen košček kovinskega delca, sem skušal zadevo izbezati z malim izvijačem...nakar začne takoj sikati zrak, kar potrdijo tudi mehurčki  :kva2:  

attachicon.gifIMG_2960.jpg

Ni mi preostalo drugega, kot da zadevo potegnem ven iz gume s kleščami...jebemti žico :headbang:

attachicon.gifIMG_2961.jpg

Dolga je bila kar 3cm :hooray:

attachicon.gifIMG_2964.jpg

 

Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno?

Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega)

 

Če pa bom nabavil novo gumo, pa se močno nagibam, da končno testiram Dami-jevo opevano Bridgestone T30, pa da vidim, če je to samo "japanska guma za japanske pirhe" ali pa lahko zadovolji tudi "superiorno" evropsko konjenico :grrr  :grrr  :grrr

 

Lp.

Naredil 13500 km z dvema flikama na zadnji gumi, pa še bi šlo, tko da kr pogumno zaflikat in furaj dalje.

Objavljeno

Meni je po 300 km v zadnjo gumo prišel lesni vijak lih ko sem prišel iz obale v Tolmin sem ga videl gor, sem iskal vulkanizerja pa je bil vukend in vse zaprto pol sem se pa z njim donov pripeljal brez problema le dobro ga je zbruslo, potem sem šel k mehaniku in mi je dal notri črvička ib zdej naredu že 1000km brez problema. Iščem pa kakšen set za popravilo za met s sabo na furah.

Objavljeno

Tisti črvički pa niso nevem kej ponavadi se jih da v gumo ko je guma bolj slaba in se jo bo kmalu zamenjalo saj se rado zgodi da guma spusti na lepljenem mestu.

 

Tako da moje priporočilo za motor je da če imaš zluknjano gumo zahtevaj od vulkanizerja da da notranjo fliko z inekcijo. Tiste zunanje inekcije so pa po mojem mišljenju dobra stvar za kratkoročno popravilo

Objavljeno

Tisti črvički pa niso nevem kej ponavadi se jih da v gumo ko je guma bolj slaba in se jo bo kmalu zamenjalo saj se rado zgodi da guma spusti na lepljenem mestu.

 

Tako da moje priporočilo za motor je da če imaš zluknjano gumo zahtevaj od vulkanizerja da da notranjo fliko z inekcijo. Tiste zunanje inekcije so pa po mojem mišljenju dobra stvar za kratkoročno popravilo

 

Kaj je mišljeno pod notranja flika z injekcijo?

Objavljeno (popravljeno)

Kaj je mišljeno pod notranja flika z injekcijo?

 

Posod' mi punco, pa ti bo ona povedala...  :O  :P

Popravljeno . Popravil semering
Objavljeno

Kaj je že kdo uporabil set za popravilo pnevmatik Slime

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!