K a m e n Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Pomen tehničnih oznak na moto gumah / pnevmatikah
Bostjan L Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 180/55 ZR 17 M/C 73W TL Kaj pomeni oznaka ZR??? Ponavadi je tam oznaka R za radialko in brez črke za diagonalko!
MARJA Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 180/55 ZR 17 M/C 73W TL Kaj pomeni oznaka ZR??? Ponavadi je tam oznaka R za radialko in brez črke za diagonalko! Pri pnevmatikah z oznako ZR, kjer ni navedenih ostalih indeksov (hitrost, nosilnost, tlak) se upoštevajo navodila proizvajalca pnevmatik ali proizvajalca avtomobila. Načeloma gre za vozila, katerih končna hitrost je višja od 240 km/h, zato je v navodilih proizvajalca navedeno, kolikšna je največja dovoljena hitrost pnevmatike z oznako ZR. Pri pnevmatikah s končno hitrostjo med 240 in 300 kilometri na uro se oznaka ZR lahko pojavi, medtem ko je pri pnevmatikah, namenjenim hitrostim nad 300 km/h, vselej prisotna. Bostjan L 1
motozajebant Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 zgleda da je res nekje na dopustu
skalaprava Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 (popravljeno) Po včerajšnjem "nebeškem pranju motorja" na povratku iz Mirne peči, sem se danes lotil še posvetnega čiščenja peska...ko mi v oko pade tale sumljiva poškodbica na tekalni površini zadnje gume Ker je bilo videti, kot da je v gumi zapičen košček kovinskega delca, sem skušal zadevo izbezati z malim izvijačem...nakar začne takoj sikati zrak, kar potrdijo tudi mehurčki Ni mi preostalo drugega, kot da zadevo potegnem ven iz gume s kleščami...jebemti žico Dolga je bila kar 3cm :hooray: Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno? Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega) Če pa bom nabavil novo gumo, pa se močno nagibam, da končno testiram Dami-jevo opevano Bridgestone T30, pa da vidim, če je to samo "japanska guma za japanske pirhe" ali pa lahko zadovolji tudi "superiorno" evropsko konjenico :grrr :grrr :grrr Lp. Popravljeno April 22, 2014. Popravil skalaprava
MiNa Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 (popravljeno) "črva" kot na tem posnetku (sicer avtoguma) tako sem "flikal" v Bosni na prejšnjem GS-u. Gumo sem lepo zvozil do meje legalnosti bolj 1,5mm kot 2mm brez kakršnih koli problemov (izgube tlaka, cefranja gume ipd.) po demontaži sem opazil, da se je na notranji strani "črvek" razlezel v obliko gobice velikosti kovanca za 1€. ps, Če si "ziheraš" pa takoj po novo gumo....mogoče ti bodo svetovali tudi to. http://www.youtube.com/watch?v=iuYKLFycnDY Popravljeno April 22, 2014. Popravil MiNa
Jure Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Zavrži Prepareli in kupi Dunlop Če se pa odločiš zaflikat pa pomoje ne bi smelo biti težav, glede na to da je poškodba na sredini tekalne površine.. NinjaRider04 1
ankh Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 (popravljeno) Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno? Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega) Za popravilo poškodbe naj ti vulkanizer vstavi t.i. gobico (gumo je za tako popravilo potrebno odstraniti s platišča), ker ima na notranji strani gume večjo površino za pokrivanje poškodbe. Popravljeno April 22, 2014. Popravil ankh
ludiluka Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Po včerajšnjem "nebeškem pranju motorja" na povratku iz Mirne peči, sem se danes lotil še posvetnega čiščenja peska...ko mi v oko pade tale sumljiva poškodbica na tekalni površini zadnje gume IMG_2958.jpg Ker je bilo videti, kot da je v gumi zapičen košček kovinskega delca, sem skušal zadevo izbezati z malim izvijačem...nakar začne takoj sikati zrak, kar potrdijo tudi mehurčki IMG_2960.jpg Ni mi preostalo drugega, kot da zadevo potegnem ven iz gume s kleščami...jebemti žico IMG_2961.jpg Dolga je bila kar 3cm :hooray: IMG_2964.jpg Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno? Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega) Če pa bom nabavil novo gumo, pa se močno nagibam, da končno testiram Dami-jevo opevano Bridgestone T30, pa da vidim, če je to samo "japanska guma za japanske pirhe" ali pa lahko zadovolji tudi "superiorno" evropsko konjenico :grrr :grrr :grrr Lp. Notranja flika in si lahko brez skrbi Urbii, gsxf750 in skalaprava 3
skalaprava Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Evo urejeno. Dal notranjo fliko, kot je dejal ludiluka (je isto predlagal tudi vulkanizer). Luknjica iz notranje strani je bila res minimalna. Vulkanzer je tudi dejal, da bo to zagotovo držalo in da lahko vozim brez skrbi. Bom si pa že sedaj naročil novo zadnjo gumo...za vsak slučaj.... Hvala za pomoč. Lp.
ludiluka Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Bo držalo 100% delam na vulkanizerstvu pa damo vsaj 2 notranji fliki na dan pa še nobene reklamacije
KNNMS Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Bo držalo 100% delam na vulkanizerstvu pa damo vsaj 2 notranji fliki na dan pa še nobene reklamacije Kje pa workaš če ni skrivnost?
ludiluka Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 ne itak v gorici se ne dobi nikjer nč za delat
KNNMS Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 ne itak v gorici se ne dobi nikjer nč za delat Za delat že, službo pa res težko
BMWflar Objavljeno April 24, 2014 Opozori Objavljeno April 24, 2014 Po včerajšnjem "nebeškem pranju motorja" na povratku iz Mirne peči, sem se danes lotil še posvetnega čiščenja peska...ko mi v oko pade tale sumljiva poškodbica na tekalni površini zadnje gume IMG_2958.jpg Ker je bilo videti, kot da je v gumi zapičen košček kovinskega delca, sem skušal zadevo izbezati z malim izvijačem...nakar začne takoj sikati zrak, kar potrdijo tudi mehurčki IMG_2960.jpg Ni mi preostalo drugega, kot da zadevo potegnem ven iz gume s kleščami...jebemti žico IMG_2961.jpg Dolga je bila kar 3cm :hooray: IMG_2964.jpg Guma ima prevoženih dobrih 3500km (Pirelli Angel GT). Ker je poškodba skoraj na sredini tekalne površine in ker je še kar nekaj profila, se nagibam k flikanju luknje....torej, kaj bi vi storili, glede na videno? Do sedaj na motorju še nisem imel gume s fliko (gobico, črvom, inekcijo,...karkoli takega) Če pa bom nabavil novo gumo, pa se močno nagibam, da končno testiram Dami-jevo opevano Bridgestone T30, pa da vidim, če je to samo "japanska guma za japanske pirhe" ali pa lahko zadovolji tudi "superiorno" evropsko konjenico :grrr :grrr :grrr Lp. Naredil 13500 km z dvema flikama na zadnji gumi, pa še bi šlo, tko da kr pogumno zaflikat in furaj dalje. skalaprava 1
jany Objavljeno April 27, 2014 Opozori Objavljeno April 27, 2014 Meni je po 300 km v zadnjo gumo prišel lesni vijak lih ko sem prišel iz obale v Tolmin sem ga videl gor, sem iskal vulkanizerja pa je bil vukend in vse zaprto pol sem se pa z njim donov pripeljal brez problema le dobro ga je zbruslo, potem sem šel k mehaniku in mi je dal notri črvička ib zdej naredu že 1000km brez problema. Iščem pa kakšen set za popravilo za met s sabo na furah.
ludiluka Objavljeno April 27, 2014 Opozori Objavljeno April 27, 2014 Tisti črvički pa niso nevem kej ponavadi se jih da v gumo ko je guma bolj slaba in se jo bo kmalu zamenjalo saj se rado zgodi da guma spusti na lepljenem mestu. Tako da moje priporočilo za motor je da če imaš zluknjano gumo zahtevaj od vulkanizerja da da notranjo fliko z inekcijo. Tiste zunanje inekcije so pa po mojem mišljenju dobra stvar za kratkoročno popravilo jany 1
ankh Objavljeno April 27, 2014 Opozori Objavljeno April 27, 2014 Tisti črvički pa niso nevem kej ponavadi se jih da v gumo ko je guma bolj slaba in se jo bo kmalu zamenjalo saj se rado zgodi da guma spusti na lepljenem mestu. Tako da moje priporočilo za motor je da če imaš zluknjano gumo zahtevaj od vulkanizerja da da notranjo fliko z inekcijo. Tiste zunanje inekcije so pa po mojem mišljenju dobra stvar za kratkoročno popravilo Kaj je mišljeno pod notranja flika z injekcijo?
semering Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 (popravljeno) Kaj je mišljeno pod notranja flika z injekcijo? Posod' mi punco, pa ti bo ona povedala... Popravljeno April 30, 2014. Popravil semering
MirkoG Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Kaj je že kdo uporabil set za popravilo pnevmatik Slime
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se