Skoči na vsebino

100 najbolj zanesljivih avtov


SiR

Priporočene objave

zanimivo indeks -

Hmnja, Toyota sumljiv nizko, Honda sumljivo visoko, BMW in drugi nemci v glavnem spodnji polovici ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekam cudna se zdi tudi meni ta lestvica. :?

Mah, audi je zakon!

(svako svoga boga moli, ha, ha ... da ne "crkne")

LP

Schtabec/Sarajevo

P.S. Ce bi tukaj naredil test med uporabniki, zagotovo zmaga golf "dvica", za njim bi bil pa audi 80 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva mi je Corolla na 91. mestu, na 95. pa Alfa 145.

Kolikor vem, so bile karjole ene najbolj zanesljivih, tukaj pa šele 91.?!

Malo čudno... :hmm:

Ampak RAV 4 je pa zakon... :D :OK: :grim In točno tako je, kot piše... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa moje gajbice ni nikjer na seznamu..

(verjetno zato, ker si ne zasluži) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je za angleški trg raziskava

tam skoraj nimajo katrc, yugonow, 101k in podobnih zanesljivih prevoznih piksn :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram rečt, da so meni te lestvice približno tako glupe, kot glasbeni top pops 20. Avtomobili dobivajo in zgubljajo isto točk zaradi najbolj banalnih stvari (crknjena žarnica) ali pa najhujših (crknjena mašina). Japonci kotirajo tako visoko ravno zaradi neuničljivih žarnic. Pomislite, kdaj vam je na (jap.) motorju sploh crknila žarnica? Meni ni na Yamahi diversion (5 let) nobena, na Suzukiju SV 650 (4 leta) nobena. Po drugi strani mi je na Golfu 4 zadnja pozicija crknila vsak teden - dokler nisem nekje dobil nekih boljših žarnic. In to so stvari, ki gredo v statistiko, so pa - vsaj zame - popolnoma irelevantne. Ali kje v statistiki npr. stoji, da se Puntu (1) ne da naštelati preme? Pridem na optiko in jamram, da imam čudno zrabljene gume. Tip pregleda in pravi, da je optika v redu, na moje teženje, pa pove, da je optika pri tem avtu precej relativna stvar. Če je v redu, ko stoji na miru, to še ne pomeni, da je v redu, ko vozi. Naštelat se pa tega ne da. Je pa mimogrede ugotovil, da imam zamaknjeno celo zadnjo premo - šlamparija pri sestavi. Po drugi stranio je optika pri Golfu 4, ki ima res zanič žarnice, ostala po 115.000 cic pic. Gume so se vedno obrabljale enakomirno. Takih primerov je polno in zato te statistike smrdijo, oziroma so uporabne izključno za tehnično nepismene (imbecile).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o lestvici na splošno govorit je brezveze ker je to statistika in odvisno od kriterijev (kot je omenil osama) ampak na čudne kriterije opozarja par dejstev. recimo da je prvih 10 relativno pričakovoanih in realnih AMPAK.............

- zelo znano kvarljivi rover 45 na 23. mestu pred vsemi nemci, ki sicer niso več kar so bli AMPAK?!?!?!?!?! :slap:

- malo za njim ford cougar (nič kaj boljši glede kakovosti kot rover)?

- Vauxhall (opel) Corsa pred golfom in večino nemcev?????????? ne pozabit da to niso opli zadnjih 3 let, ki so spet boljši ampak oplovo zlato obdobje proizvajanja kvarljivih avtov kar jih še zdaj tepe!

- FIAT BRAVA, najbolj pokvarljiv od fiatov na 39. mestu?!?!?!?!

- en kup fiatov in Vauxhallov pred BMW 3 serijo

- praktično vsi fiati, roverji, vauxhalli itd. pred BMW X5 in 5 serijo, Audiji, MB e-klaso, itd....

malo čudni kriteriji so to?????

PS: glede na to da je moj avto po 170.000 km na 47. mestu in razen normalnega potrošnega materiala (zavorne oblige, avspuh, jermen, olje, svečke) ni bilo menjano nič morejo tisti višje bit res brez napak :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede žarnic... na mazdi6 prednje žarnice za zasenčeno luč crknejo na vsakih 5000km... dizajn žarometa naj bi vplival na prerevanje žarnic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič zanimivega ne vidim tukaj. Nekateri (ki dosti beremo) poznamo (omenjene) najkvalitetnejše znamke avtomobilov že kakšno desetletje B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

glede žarnic oz. vzrokov da crkujejo....treba se je zavedat, da žarnice pri nekaterih avtih gorijo vedno ko je motor užgan/oz. kontakt, pri drugih pač jih sam voznik vklopi, z zakonom je predpisano, da morajo luči vedno biti vkjlopljene...to pomeni, da avto ki naredi 20k km na sezono, gorijo žarnice ravno toliko časa...pri takih pogojih je normalno, da žarnica pregori..celo vsaka žarnica ima napisano predvideno svetilnost v urah....

glede lestvice in žarnic se je treba vprašat ali so vsi avtomobili imeli enako št. kilometrov...ker ni vseeno ali z nekim avtom narediš 10k km na leto + obraba žarnic in posledična menjava le-teh, ali pa z avtom delaš 30k+ km na leto...

zanimivo bi bilo vedet, koliko Km jev so imeli narejeni avtomobili na vrhu lestvice in koliko tisti, ki so na dnu....ker količina narejenih km-jev vpliva na kvarljivost delov/žarnic....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fiat Tipota ni gor, čeprou je vsaj kolkr ga jest vozm, oz. cela familja že 13let, avto vreden zlata. Problem je edin to ker jih folk ne čuva in so vsi razškatlani. Tistega ki kam peljem reče da kako je ohranjen za 93letnik in 305.000km...

Nč se ni še pokvarlo da bi blo treba ful keša dat. Te osnovne stvari pač

Da je porš na zadnjem mestu in BMW 5serije tudi tam pri tazadnjih je krneki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kva nej pa crkne na enmu japoncu, ke nima pov opreme od enga nemca :slap: (kar ni ne crkne :D )

po opremi so bli japonci vedno pred švabi :grim dosti več zanesljive opreme so in še nudijo japonci :OK:

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar sem nabasal avto ki se je kvaril kot po tekočem traku (P 206 letnik 99 - prva serija :BUA: ). sem še kako gledal na take in podobne lestvice ko sem kupoval avto.

Aja sedaj vozim japonca ki je na vsek takih in drugačnih lestvicah med prvimi desetimi.

do sedaj brez problema :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem Fiatu Stilu se pokvari ena žarnica na cca 10.000 km, če ne še več. Ni ravno ok, samo na srečo plačaš samo ceno žarnice in ti jo zamenjajo zastonj - no sam je pa žarnica zato dražja :? . Samo to je bilo pa tudi vse, ostale napake so popravili v garanciji in mi bilo problema z njimi.

Zdaj, če se vsaka žarnica šteje za napako, potem je na mojem res veliko napak, če pa šteješ da ga imam že več kot 90.000 km pa da nikoli (ok razen žarnic :angry2: ) ni še nič crknilo, zaradi česar bi moral avto nujno na servis, potem je pa to že drugo. :hmm:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kva nej pa crkne na enmu japoncu, ke nima pov opreme od enga nemca :slap: (kar ni ne crkne :D )

Butl.

Sem vozil Nissan Primero 2.0, naredil 230.000 km, brez okvare.

Kar pa se tiče opreme, pa je avto imel kompleten električni paket, pomično streho, klimo in ABS serijsko, medtem ko si pri enem Passatu moral vseskupaj doplačati, tak da ne ti meni o opremi Nemških avtomobilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!