Skoči na vsebino

BMW R 1200 S


bernardosi

Priporočene objave

Antares je zgleda bolj za japanezerje :)

Ja sej ni panike...vsakemu je všeč svoje...

Ampak !! Če se lotiš opisa nečesa, se vsaj prej pozanimaš o tej stvari ne ?

Objektivnost bi tudi prišla prav, argumentiranje mu je tudi tuje (multipraktik z žilavim kosom mesa?).

Lahko, da je človek zelo dober motorist, ne vem, ker ga ne poznam. Ampak ta opis mi zgleda, kot da je opisovalec prvič v roke dobil resen motor.

Nos sili pri bremzanju iz ovinka? Ma nemoj. Še bolj zanimivo je vse skupaj, ker se ta "fenomen" pri bmwjih pojavlja še toliko manj kot pri ostalih motorjih zaradi teleleverja, ki pa itak ni nikjer omenjen.

Tako da to branje ne smatram kot zanimivo ampak kot krneki, ker nima niti repa niti glave ampak pove samo to, da avtorju motor ni všeč. Znanja je pa not za vzorec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res sem vedno vozil Kawasaki ninjo 636 in sedaj Yamaho R-1-letnik 2007. To pa res niso resni motorji, to so igrače za odrasle.

Tvoj opis motorja že pove, da ga voziš penzionersko in sploh ne izkoriščaš njegovih potencialov. Ta motor je trd oreh za marsikateri japonski 600 kubikaš.

BMW ni edini s kardanom; dobro, tako, da ni treba praviti, da je normalno, da pri pogostem menjavanju brzin kardan prha kot žrebe. Očitno, ti nisi še vozil ničesar drugega, da ne znaš primerjati. Pomanjkljivot menjalnika je priznal celo sam lastnik, ki je ljubitelj BMW.

Namesto, da kosaš moj prispevek in nato napadaš vsak del posebej, bi raje napisal svoj prispevek. Seveda je lažje pljuvati; daje zadovoljstvo praznjenja baterij; izživljaj se v službi nad svojim šefom.

Motor je motor, ko ga vozim mene ne briga ali piše gor BMW, Aprilia, Yamaha, Ocenjujem izdelek in primerjam izdelke med seboj. In ta izdelek zaostaja za tem, kar je danes na trgu. Tvoja utemeljevanja so vredna Harley-davidsona, ker je to to, je vsak ki pravi drugače...

antares

Mimogrede, telelever pride opazen pri zaviranju, ker omili "pičenje na nos". Kako tebi uspe zavirati na nos v ovinku...

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoj opis motorja že pove, da ga voziš penzionersko in sploh ne izkoriščaš njegovih potencialov. Ta motor je trd oreh za marsikateri japonski 600 kubikaš.

Po tem, kar si ti napisal (mimogrede, nikjer nisem zasledil ene dobre lastnosti, razen, da se v DOLOČENE ovinke lepo pelje) je ta motor za v smeti kamoli za se kosat s 600 kubikaši...

Pomanjkljivot menjalnika je priznal celo sam lastnik, ki je ljubitelj BMW.

Menjalnik se zatika, meče z brzine in ropota, ko da bo razpadel. Priznam. Ampak ko se na njega navadiš, voziš čisto normalno. To se dogaja pri športni agresivni vožnji.

Namesto, da kosaš moj prispevek...

Cenim, da se lotiš pisanja in objave. Ne cenim pa, da pišeš neresnice o stvareh, na katere se ne spoznaš.

Motor je motor, ko ga vozim mene ne briga ali piše gor BMW, Aprilia, Yamaha, Ocenjujem izdelek in primerjam izdelke med seboj.

Po celem prispevku je očiten odpor do motorja. Ne vem, če tudi za ostale tako pišeš, ker ostalih člankov še nisem vidu. Ni mi pa jasno, kje primerjaš izdelek in s čim ?! Vidim samo neko vsepovprečno kurcanje, zato pa pravim, da prispevek ni uporaben. Še za R1100S praviš, da ima, pazi to, muzejski agregat (mimogrede, ta motor so zamenjali komaj s 1200 kubičnim boxerjem, 1150 je bil samo nadgradnja). Če bi motor s čim res primerjal, bi prispevek dobil na uporabnosti, tako pa ne.

Mimogrede, telelever pride opazen pri zaviranju, ker omili "pičenje na nos". Kako tebi uspe zavirati na nos v ovinku...

Učinek teleleverja se opazi tudi pri bolj blagem zaviranju, predvsem v ovinkih in pred vhodi v ovinek, ko motor ostane stabilen.

Tolko od mene. Drugače pa objavi še kaj, da vidimo ostale članke. Ta mi pač ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V profilu sem jasno napisal, da vozim Yamaho R-1; merila so tako postavljena; kljub temu, da sem sprejel razlike v konstrukciji sem ocenjeval tehniko in ta res ni na japonskem nivoju.

Žal so evropejci zaspali.

Kritike pa sem napisal zato, ker jih revije ne. Da človek, ki ne pozna, ve, kaj bi ga lahko zmotilo; kasneje, ko je motor že v garaži in ne moreš nazaj.Hvaljenje je v reviji in prodajnem salonu.

Tudi yamaha ima svoje muhe, za katerih opis ni potrebno niti primerjati.

Manovrabilnost je precej zahtevna (Honda bolj uravnotežena) ter nad 8.000 obrati dobi značaj, spremeni osebnost, da daje povprečnemu uporabniku toliko opravka z motociklom, da ga okupira v celoti samo obvladovanje.

Kaj se zgodi nato na cesti, pa je časopisni članek. Na grobniku se jim odpirajo M-tech kombinezoni, medtem, ko si lupijo zadnjico.

Antares

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vtisi z vožnje BMW R 1200 S

Z velikim veseljem sem pograbil priložnost, da se malo bolj temeljito zapeljem z BMWjevim športnikom z boxer motorjem.

Prejšnje leto je ta model zamenjal svojega predhodnika R 1100 S, katerega prodajo je tovarna forsirala bolj s svojim zvenečim imenom, kot s tehnično vsebino. Prepričanje v lastno znamko je šlo tako daleč, da so v predhodnika vgrajevali muzejski agregat, ki je bil predstavljen že 15 let nazaj; smešno je bilo tudi s te plati, da so moderne boxerje vgrajevali v celo paleto (lenobnih križark) razen v svojega ultimativnega boxer športnika ne. Moje zanimanje, kakšen je končno ta povsem nov strupen športni model, je bilo zato precej goreče.

Najprej, ko sem se vsedel, sem pomislil, če ne bi pred vžigom veljalo opraviti kakšen BMW tečaj. Pa ne zaradi vesoljske tehnike, ampak zaradi stikal, ki so razporejena povsem samosvoje. Sumim, da je to kakšen prikrit ukrep proti kraji motocikla, saj bi lopov delal toliko napak med vožnjo, da bi ga gotovo ustavile vse policijske patruljev službi.

Najljubše opravilo s tem motociklom je gotovo vožnja po ovinkastih cestah. Če se z avtomobilom sprašujete:«zakaj hudiča niso mogli tukaj potegniti naravnost« boste med vožnjo tegale boxerja prav odvisniško oprezali za naslendnjim ovinkom, pa še naslednjim, no, vsaj dokler vam ne zmanjka goriva.

Mašina je pri taki ovinkasti hitri vožnji izredno stabilna in progresivna.

Pravzaprav, se moram tukaj rahlo popraviti, to velja le za skledaste dolge ovinke primerne za nažgano vožnjo. Planino vam s tem motorjem ne morem ravno priporočiti, saj v ostrih in zaporednih ovinkih prednji del motorja deluje nekako zamrznjeno, oziroma zarjavelo. Druga velika pomanjkljivost, zaradi katere se z njim v ovinkih ne boste šli športa, je zaviranje med speljevanjem ovinka; motor začne siliti v širok ovinek oziroma na sprehod med obcestno drevje. K temu dodajte še to, da se prične zadnji del motocikla iti nekakšno gugalnico, ki v zrelih letih ni več tako atraktivna, kot je bila nekoč na domačem dvorišču.

Pri tem moram izpostaviti, da je motociklovo podvozje imelo Ohlinsove dele podvozja in povečano zadnjo gumo na 190; eno in drugo je BMW oderuško zaračunal kot opcijo; no, vsaj amortizer krmila podarijo serijsko. V kolikor si ga boste kupili, sta ti dve opciji obvezni, drugače niti ne posegajte po tem modelu.

Druge dve zadevi, ki sta očitno tudi bolj za mlade upokojence, je kardanski prenos sile motorja in menjalnik, ki je migrena zase.

Ko hočete iz ovinka in dodate plin, bo kardan začel trzati, dobro, ne dosti, ampak za nenavajene je zadeva neprijetna; med športno vožnjo s pogostim menjanjem brzin se motocikel spremeni v multipraktik v katerega je nekdo vrgel žilav kos mesa. Za popoln užitek pri taki vožnji je tovarna dodala, serijsko seveda, menjalnik, pri katerem ne boste nikoli prav prepričani, če ste resnično zamenjali prestavo ali ne. Dvocilindrski agregati, ki so znani po temu, da z užitkom zablokirajo zadnje kolo, spremenijo tak menjalnik v pravo adrenalinsko vožnjo, ko prične med športnim prestavljanjem motocikel metati iz začrtane poti ali krivulje; zmagovalni recept za turistični obisk rogovile, na kateri gnezdijo ptički.

Sedež je tako širok in mehak, da ovira premikanje telesa, kar je še posebej moteče v ovinkih. Sicer je tudi neudoben, tako, da bo prišel bolj po meri gospodom v srednjih letih, ki imajo bolj podloženo in ne tako suhljato zadnjo plat kot je moja. Ker sem majhne postave, 1,7 metra, je bila kombinacija dokaj visokega sedeža (830mm) in nekam čudnega položaja, ki ga vsiljujo tako stopalke kot krmilo in silhueta gornjega dela, dokaj moteča. Vsaj težišče je malo nižje.

Še malo o boxer agregatu. Prva zadeva, ki jo morate najti, je gumb štarterja; po temu, ko ste končno odkrili, kam so ga umestili se pripravite na to, da vas bo agregat pričel zibati levo-desno, levo-desno…

Vibracije so čisto ljubiteljske, kazalec brzinomera se tako trese, da boste mislili, da že veselo peljete, kljub temu, da vas bodo stopala prepričevala v nasprotno. To, da ste speljali, vam bo povedalo prav tresenje, ki poneha vse do nekje 5.000 obratov. Po teh obratih prične drhteti krmilo, agregat pa postane malo bolj živ.

In končno, aleluja, pri 7.000 obratih dobite prvič občutek, da je agregat močna zadeva. Prostor za igro je do 8.500 obratov, ko motor razvije svojih 122 HP; zavrti se še do 8.800 obratov in potem je zabave konec. Meni se to področje zdi malo ozko, še posebej zaradi doolgih prestavnih razmerij, ko morate vsako brzino posebej pognati do konca, sicer vam bodo po prestavljanju obrat ipadli pod 7.000; adijo živ agregat, dobrodošla vreča cementa od 190kg.

K temu dodajte še overboost efekt; tehniki tovarne so se poigrali z ročico plina; če hočete, da se bo agregat res športno pognal, ne glede na prestavo ali vrtljaje, morate ročico odviti prav do konca; do zadnjega milimetra. Efekt rezerviran za nevrotike.

Drugi efekt, pri katerem morate nasprotno imeti zelo mirne živce je poraba; dvocilindrski agregati velikih volumnov niso bili nikoli varčni, tudi ta ni; 9 litrov benzina na 100km je tukaj češnja na torti, tako kot sama končna (o)cena motocikla.

ANTARES

Sej na Motosvetu so ga že lani testiral samo, da avtor testa verjetno ni tako dobro tehnično podkovan ko ti .)

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2684

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno danas opažam, da je praksa na tem motosvetu na dokaj višjem nivoju, kot to vedo in znajo profesionalni dirkači, s katerimi se poznam in od samih tehnikov, ki delajo za tovarne motorjev. Vse kar so me naučili, je zato odveč.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno danas opažam, da je praksa na tem motosvetu na dokaj višjem nivoju, kot to vedo in znajo profesionalni dirkači, s katerimi se poznam in od samih tehnikov, ki delajo za tovarne motorjev. Vse kar so me naučili, je zato odveč.

Antares

Tudi jst poznam enega dobrega mehanika, pa ne znam šravfat. Pa zato še ne učim druge, kako se šravfa, če me razumeš. Pa me čisto nič ne briga, koga poznaš, zame še vedno pišeš neumnosti.

Že sama primerjava R1 in R1200S je slaba. Sej sta namenjena drugačnim namenom. Kot, da bi jaz primerjal novo R6 z mojim R1100S. Normalno, da R6 popuši na navoru, pa jo zato še nebi skritiziral, da nikamor ne potegne na nizkih obratih, ker to od takega motorja ne pričakuješ in niti ni temu namenjen.

Poleg tega pa s primerjavami, kot je tisti kos mesa in ostalimi "duhovitimi" vložki ne pomagaš čisto nobenemu, prej posreduješ napačne informacije.

Pa nimam nič proti tebi, ne me narobe razumet, jst tudi nebi bil sposoben napisat opisa, zato niti ne poskušam. Ti samo povem svoje mnenje, na kritikah pa se učiš, če jih znaš sprejet.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

BMW je motocikel R1200S dopolnil s turer varianto; dodali so oklep, ki ščiti pred zračnimi turbulencami.

Motor je lep; čudo pri BMW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1200S nov superšportnik bavarske firme BMW.

Dvo-cilindraš ali bicilindrico z 1170 kubičnimi centimetri spada med najkvalitetnejše, čeprav ne najmočnejše visoko kubične motocikle.

Motor je nadgradnja stare različice in sicer motorja R1100S z kar konkretnimi popravki.

Motor je boxer in dosega 122KM pri 8250 vrtljajih na minuto in 112 Nm navora, podatki navedeni na spletni strani BMW.

Za prenos moči na zadnje kolo so tudi tukaj bavarci izbrali kardan, kar ima svoje prednosti in svoje slabosti.

Motociklov dizajn je dovršen in izgleda malo futuristično za nekatere oči saj smo navajeni stil japoncev kateri so bolj ali manj podobni.

Sam se imel možnost videli celotno stvar od blizu. BMW veliko daje na določene detajle, naprimer oblika sprednje maske, armaturke. Meni zelo dopadljivo. Tudi menjalnik se mi zelo dopade saj gre zelo nežno mehko.

Slika, potem pa vaši komentarji oz. občutki pri vožnji z bavarsko lepoto

post-9669-1188391551_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno ljubosumje... Veš nekateri vidimo motor malo dlje kot samo na moč in hitrost.

Nekdo je imel prav, ko je napisal, da z današnjimi ljudmi nekaj ni uredu, ko več kot na hitrost in moč ne vidijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosegajo kar dobre rezultate na Endurance prvenstvu, vozijo v klasi Open, v Nemčiji so bili skupno 5. in 9. imajo pa 50 konjičev deficita napram japom

post-905-1188462185_thumb.jpg

post-905-1188462261_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Eno vprašanje, kaj R1200S so prenehali izdelovati ??

Sem vprašal že več naših trgovcev, pa sem dobil od vsakega drugačen odgovor in nihče ni deloval prepričljivo. :blink:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem je tole naslednik R1200: BMW HP2 Sport

Nima to veze z naslednikom R1200S, to je samo bolj stylish in bolj sportna verzija, ki stane se enkrat toliko. Poleg tega pa je motor pri HP2 sport zelo konkretno nafrfuljen glede na verzijo iz R1200S. R1200S, vsaj v italiji, se vedno prodajajo.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!