Skoči na vsebino

BMW R 1200 S


bernardosi

Priporočene objave

Zdravo druzba,

ima morda kdo kaksne osebne iskusnje z BMW-jem R1200S.

Meni deluje impozantno.

Pri glavnem zastopniku so bili tako prijazni in mi ga posodili za 2 uri. Sam sem lastik YAMAHE FZ6 FAZER in, ko sem po testni voznji zopet presedlal na Yamaho sem imel obcutek kot, da sem se vsedl na moped.

Drugace pa moje izkusnje: fantasticne bremze, da ti oci izpadejo, mehak menjalnik, tresljajev med voznjo skoraj ni, poderanje v ovinek ni tezavno. Skratka daje ti izreden obcutek stabilnosti in varnosti. Malenkost pa so me zmotile komande, lahko bi bile malo bolj ergonomske.

Kaj pravite vi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo druzba,

ima morda kdo kaksne osebne iskusnje z BMW-jem R1200S.

Meni deluje impozantno.

Pri glavnem zastopniku so bili tako prijazni in mi ga posodili za 2 uri. Sam sem lastik YAMAHE FZ6 FAZER in, ko sem po testni voznji zopet presedlal na Yamaho sem imel obcutek kot, da sem se vsedl na moped.

Drugace pa moje izkusnje: fantasticne bremze, da ti oci izpadejo, mehak menjalnik, tresljajev med voznjo skoraj ni, poderanje v ovinek ni tezavno. Skratka daje ti izreden obcutek stabilnosti in varnosti. Malenkost pa so me zmotile komande, lahko bi bile malo bolj ergonomske.

Kaj pravite vi.

Slikice: http://www.suburban-machinery.com/R1200S.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo druzba,

ima morda kdo kaksne osebne iskusnje z BMW-jem R1200S.

Meni deluje impozantno.

Pri glavnem zastopniku so bili tako prijazni in mi ga posodili za 2 uri. Sam sem lastik YAMAHE FZ6 FAZER in, ko sem po testni voznji zopet presedlal na Yamaho sem imel obcutek kot, da sem se vsedl na moped.

Drugace pa moje izkusnje: fantasticne bremze, da ti oci izpadejo, mehak menjalnik, tresljajev med voznjo skoraj ni, poderanje v ovinek ni tezavno. Skratka daje ti izreden obcutek stabilnosti in varnosti. Malenkost pa so me zmotile komande, lahko bi bile malo bolj ergonomske.

Kaj pravite vi.

Baje, da so ga pri Motosvetu že imeli na testu tko, da je za počakat :P

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2668

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima morda kdo kaksne osebne iskusnje z BMW-jem R1200S.

Meni deluje impozantno.

Pri glavnem zastopniku so bili tako prijazni in mi ga posodili za 2 uri. Sam sem lastik YAMAHE FZ6 FAZER in, ko sem po testni voznji zopet presedlal na Yamaho sem imel obcutek kot, da sem se vsedl na moped.

Drugace pa moje izkusnje: fantasticne bremze, da ti oci izpadejo, mehak menjalnik, tresljajev med voznjo skoraj ni, poderanje v ovinek ni tezavno. Skratka daje ti izreden obcutek stabilnosti in varnosti. Malenkost pa so me zmotile komande, lahko bi bile malo bolj ergonomske.

Kaj pravite vi.

Dva citata iz druge teme:

R 1200 S

Pravi sportnik. Njegovih 122 KM, kar krepko potegne ta motor. Imel sem obcutek, da bi ga zlahka spravil na zadnjo. Zavore pa tudi primejo kot se sika.

Sedenje je sportno, motor ima trdo, sportno podvozje (ohlins).

Vetrna zascita je odlicna.

R1200S je pa :blink: :blink: v bistvu je proti mojemu sedanjemu motorju (R1100S) zadeva čisto drugega karakterja. Stvar me je presenetla, ker nisem pričakoval tako velike razlike. Delovanje je ful bolj mirno, motor zelo malo trese (kar meni osebno ni všeč...motor mora malo rukat, ta je že skoraj preveč miren .) ). Na nizkih obratih (tam nekje do 5.500) vleče malenkost slabše od starega modela, postane pa grob pri 6000 pa tam do 8500 obratov, ne vem točno, ker nisem več gledal obratomera, sem se kar malo ustrašu od presenečenja. Od 1 do 4 prestave pri pospeševanju s sopotnico zadj stalno na zadnjem kolesu :blink: in to brez nekega pretiravanja...

Glede na star model je poza bolj športna, čeprav je še vedno v mejah sprejemljivosti glede udobja. Tistih par kil manj se tudi čuti, vendar pa ne vem, kako se pelje v ovinkih, ker tam po Trzinu ni nekih dobrih pogojev za to poskusit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dva citata iz druge teme:

Vozil sem ga po stari cesti do Postojne, v ovinkih ima malenkost pocasnejsi, togi odziv kot meni znana Yamaha. Sicer pa ni tezak ali naporn, je pa toliko bolj stabilen, kot bi ga armiral v tla, to mi je zelo vsec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede ergonomskih komand..

verjetno ciljaš na "žmigavce", ki so postavljeni na vsako stran krmila.. ampak tega hudiča se zelo navadiš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede ergonomskih komand..

verjetno ciljaš na "žmigavce", ki so postavljeni na vsako stran krmila.. ampak tega hudiča se zelo navadiš..

Ja, lahko bi bil, ko sem pisal bolj natancen. A ni bolj enostavno, da je stikalo na eni strani in ga lazje otipas z rokavicami na rokah. Verjamem, da se navadis. Jaz imam sicer velike tezave z odrevenelostjo rok (mravlinci) in in v takem primeru v rokavicah tipam druga stikala, ki so zelo blizu drug drugemu.

Seveda pa je dve uri testne voznje vsekakor premalo, da se navadis.

Moram reci, da sem imel danes moznost testirat F800 pa me ni tako zelo navdusil kot R1200S. Seveda to ne pomeni, da je slaba makina ampak preprosto R mi je toliko bolj vsec (trse podvozje, boljse bremze.....).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ja, lahko bi bil, ko sem pisal bolj natancen. A ni bolj enostavno, da je stikalo na eni strani in ga lazje otipas z rokavicami na rokah. Verjamem, da se navadis. Jaz imam sicer velike tezave z odrevenelostjo rok (mravlinci) in in v takem primeru v rokavicah tipam druga stikala, ki so zelo blizu drug drugemu.

Seveda pa je dve uri testne voznje vsekakor premalo, da se navadis.

Moram reci, da sem imel danes moznost testirat F800 pa me ni tako zelo navdusil kot R1200S. Seveda to ne pomeni, da je slaba makina ampak preprosto R mi je toliko bolj vsec (trse podvozje, boljse bremze.....).

Jaz vozim K 1200 R-probaj ga peljat,dal sem ga že parim kolegom za peljat vsi so bili navdušeni !!!! Veš vsak svojo kobilo hvali-meni je to prvi BMW ampak sigurno ne zadnji,tudi na žmigavce sem se že navadil in na ostalo lahko se je navaditi na boljše težko se je na slabše.Vglavno,če se boš odločil za ta motor ne kupi brez ESA-ja in delno integriranega ABS-a.Jaz sam bi sigurno naredil napako ,ampak vse to sem natančno prebiral na nemškem forumu in ni mi žal. Sem starejši voznik z veliko izkušenj saj je to že moj osmi motor prevoženih z motorji pa imam ca 200.000 Km :OK: Pa pravilno izberi. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim K 1200 R-probaj ga peljat,dal sem ga že parim kolegom za peljat vsi so bili navdušeni !!!! Veš vsak svojo kobilo hvali-meni je to prvi BMW ampak sigurno ne zadnji,tudi na žmigavce sem se že navadil in na ostalo lahko se je navaditi na boljše težko se je na slabše.Vglavno,če se boš odločil za ta motor ne kupi brez ESA-ja in delno integriranega ABS-a.Jaz sam bi sigurno naredil napako ,ampak vse to sem natančno prebiral na nemškem forumu in ni mi žal. Sem starejši voznik z veliko izkušenj saj je to že moj osmi motor prevoženih z motorji pa imam ca 200.000 Km :OK: Pa pravilno izberi. :beer2:

[/quote

Hvala za dobro informacijo,

vsec mi je tudi K1200S. Trenutno prodajam Ymaho in se odlocam med sportnimi modeli, ceprav se smatram za bolj umerjenega voznika, ki pa nima toliko izkusenj kot ti. Verjetno pa bo odtehtala moja trenutna financna zmoznost. BMW ima zelo visoko ceno. Nekako tehtam med K1200S in Hondo CBR1000R. Vseeno pa si zelim vsaj malo vec komforta, ki pa ga ima BMW sigurno vec kot Honda, ki je cisti dirkalnik.

Zanima pa me kaksen je obcutek pri okoli 70 kg tezjem motorju od pribliznjih ekvivalentov (kilovati-Japonci)?

R1200S, katerega sem peljal ni bil toliko tezji, navdusila pa me je tudi velika stabilnost, a v ovinkih ni bil nerodna klada. Presedlanje iz BMW-ja na Yamaho pa je bilo, kot sem ze povedala, iz motorja na moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da bi bilo dobro malo testov prebrati,to je res enkraten motor sploh ni težek saj njegova teža -suha je samo 211 Kg to ni veliko,če računaš kardan in 1200 ccm,teža z vso dodatno opremo in vsemi tekočinami natankan (brez kovčkov in tašk)je 236 Kg.Malo teh.podatkov: 163 Ks, 0-100 Km/h 2,8 sek od 0-200Kmh 8,6 sek prva prestava 150 Km/h.Vsi ti podatki so od R-a namreč s-mod. ima 168 Ks. Vožnja tja do 180 Km/h je povsem prijetna nad 180 pa je potrebno iti malo v zaveterje.Pri hitrosti 240 z približno 2/3 gasa in ca 8500o/min šela dobro potegne,če daš plin dokraja -enkrat poskusil. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da bi bilo dobro malo testov prebrati,to je res enkraten motor sploh ni težek saj njegova teža -suha je samo 211 Kg to ni veliko,če računaš kardan in 1200 ccm,teža z vso dodatno opremo in vsemi tekočinami natankan (brez kovčkov in tašk)je 236 Kg.Malo teh.podatkov: 163 Ks, 0-100 Km/h 2,8 sek od 0-200Kmh 8,6 sek prva prestava 150 Km/h.Vsi ti podatki so od R-a namreč s-mod. ima 168 Ks. Vožnja tja do 180 Km/h je povsem prijetna nad 180 pa je potrebno iti malo v zaveterje.Pri hitrosti 240 z približno 2/3 gasa in ca 8500o/min šela dobro potegne,če daš plin dokraja -enkrat poskusil. :OK:

Hvala,

sicer se vse bolj nagibam h BMW-ju, moram se oglasiti pri uvozniku.

Upam, da se kje srecava in izmenjava se kaksno informacijo.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot lastnik BMW-ja, sicer ne tega modela ampak R1150RS, lahko povem, da je voznja s temi motorji pravi uzitek. BMW-ja imam ze dobre 4 leta in vem, ce bo financna plat dopuscala nakup novega ali drugega BMW-ja, da ga bom imel se naprej. Mislim, da tisti pregovor, da je BMW le za "stare ate" ne velja vec popolnoma.

ABS je odlicna zadeva, res je, da se je treba nanj navaditi. Kar se pa tice stikalov, pa tudi ni nobenega problema, saj s casom ugotovis, da ti taksna razporeditev pride zelo "na roko" in je njihova uporaba nadvse enostavna. Seveda ima BMW se kar nekaj dobrih lastnosti in uporabnih zadev, kot je kardan, vzmetenje,...

V glavnem, kljub temu, da spadam med motoriste, ki so pod 30 ali 40 ali... let me je BMW popeljal ze na marsikatero popotovanje in to brez vsakrsnih tezav.

Obenem pa je voznja z njim udobna in dinamicna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale test,k je dons objavlen,je pa na cesti prot rakitni,in ob rakiškem jezeru slikan ane? :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Opa!!

V temi BMW razno (over here) sem na enih od strani vidu nek podatek od R1200S k mi je padu v oci. Moment k naflikam na forum..

[attachmentid=78087]

To je to. Dry clutch?!? :blink: Kej to pomeni da rozlja kukr ducatijeva suha sklopka? :P Al so mal narobe napisali? Kaj je res? :rolleyes:

post-442-1155059153_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opa!!

V temi BMW razno (over here) sem na enih od strani vidu nek podatek od R1200S k mi je padu v oci. Moment k naflikam na forum..

[attachmentid=78087]

To je to. Dry clutch?!? :blink: Kej to pomeni da rozlja kukr ducatijeva suha sklopka? :P Al so mal narobe napisali? Kaj je res? :rolleyes:

Saj R ima suho sklopko Ka-ji pa v olju. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj R ima suho sklopko Ka-ji pa v olju. :OK:

Ko sem ga peljal se mi ni zdelo, da bi kaj ruzilo, je pa zelo mehko prestavljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Vtisi z vožnje BMW R 1200 S

Z velikim veseljem sem pograbil priložnost, da se malo bolj temeljito zapeljem z BMWjevim športnikom z boxer motorjem.

Prejšnje leto je ta model zamenjal svojega predhodnika R 1100 S, katerega prodajo je tovarna forsirala bolj s svojim zvenečim imenom, kot s tehnično vsebino. Prepričanje v lastno znamko je šlo tako daleč, da so v predhodnika vgrajevali muzejski agregat, ki je bil predstavljen že 15 let nazaj; smešno je bilo tudi s te plati, da so moderne boxerje vgrajevali v celo paleto (lenobnih križark) razen v svojega ultimativnega boxer športnika ne. Moje zanimanje, kakšen je končno ta povsem nov strupen športni model, je bilo zato precej goreče.

Najprej, ko sem se vsedel, sem pomislil, če ne bi pred vžigom veljalo opraviti kakšen BMW tečaj. Pa ne zaradi vesoljske tehnike, ampak zaradi stikal, ki so razporejena povsem samosvoje. Sumim, da je to kakšen prikrit ukrep proti kraji motocikla, saj bi lopov delal toliko napak med vožnjo, da bi ga gotovo ustavile vse policijske patruljev službi.

Najljubše opravilo s tem motociklom je gotovo vožnja po ovinkastih cestah. Če se z avtomobilom sprašujete:«zakaj hudiča niso mogli tukaj potegniti naravnost« boste med vožnjo tegale boxerja prav odvisniško oprezali za naslendnjim ovinkom, pa še naslednjim, no, vsaj dokler vam ne zmanjka goriva.

Mašina je pri taki ovinkasti hitri vožnji izredno stabilna in progresivna.

Pravzaprav, se moram tukaj rahlo popraviti, to velja le za skledaste dolge ovinke primerne za nažgano vožnjo. Planino vam s tem motorjem ne morem ravno priporočiti, saj v ostrih in zaporednih ovinkih prednji del motorja deluje nekako zamrznjeno, oziroma zarjavelo. Druga velika pomanjkljivost, zaradi katere se z njim v ovinkih ne boste šli športa, je zaviranje med speljevanjem ovinka; motor začne siliti v širok ovinek oziroma na sprehod med obcestno drevje. K temu dodajte še to, da se prične zadnji del motocikla iti nekakšno gugalnico, ki v zrelih letih ni več tako atraktivna, kot je bila nekoč na domačem dvorišču.

Pri tem moram izpostaviti, da je motociklovo podvozje imelo Ohlinsove dele podvozja in povečano zadnjo gumo na 190; eno in drugo je BMW oderuško zaračunal kot opcijo; no, vsaj amortizer krmila podarijo serijsko. V kolikor si ga boste kupili, sta ti dve opciji obvezni, drugače niti ne posegajte po tem modelu.

Druge dve zadevi, ki sta očitno tudi bolj za mlade upokojence, je kardanski prenos sile motorja in menjalnik, ki je migrena zase.

Ko hočete iz ovinka in dodate plin, bo kardan začel trzati, dobro, ne dosti, ampak za nenavajene je zadeva neprijetna; med športno vožnjo s pogostim menjanjem brzin se motocikel spremeni v multipraktik v katerega je nekdo vrgel žilav kos mesa. Za popoln užitek pri taki vožnji je tovarna dodala, serijsko seveda, menjalnik, pri katerem ne boste nikoli prav prepričani, če ste resnično zamenjali prestavo ali ne. Dvocilindrski agregati, ki so znani po temu, da z užitkom zablokirajo zadnje kolo, spremenijo tak menjalnik v pravo adrenalinsko vožnjo, ko prične med športnim prestavljanjem motocikel metati iz začrtane poti ali krivulje; zmagovalni recept za turistični obisk rogovile, na kateri gnezdijo ptički.

Sedež je tako širok in mehak, da ovira premikanje telesa, kar je še posebej moteče v ovinkih. Sicer je tudi neudoben, tako, da bo prišel bolj po meri gospodom v srednjih letih, ki imajo bolj podloženo in ne tako suhljato zadnjo plat kot je moja. Ker sem majhne postave, 1,7 metra, je bila kombinacija dokaj visokega sedeža (830mm) in nekam čudnega položaja, ki ga vsiljujo tako stopalke kot krmilo in silhueta gornjega dela, dokaj moteča. Vsaj težišče je malo nižje.

Še malo o boxer agregatu. Prva zadeva, ki jo morate najti, je gumb štarterja; po temu, ko ste končno odkrili, kam so ga umestili se pripravite na to, da vas bo agregat pričel zibati levo-desno, levo-desno…

Vibracije so čisto ljubiteljske, kazalec brzinomera se tako trese, da boste mislili, da že veselo peljete, kljub temu, da vas bodo stopala prepričevala v nasprotno. To, da ste speljali, vam bo povedalo prav tresenje, ki poneha vse do nekje 5.000 obratov. Po teh obratih prične drhteti krmilo, agregat pa postane malo bolj živ.

In končno, aleluja, pri 7.000 obratih dobite prvič občutek, da je agregat močna zadeva. Prostor za igro je do 8.500 obratov, ko motor razvije svojih 122 HP; zavrti se še do 8.800 obratov in potem je zabave konec. Meni se to področje zdi malo ozko, še posebej zaradi doolgih prestavnih razmerij, ko morate vsako brzino posebej pognati do konca, sicer vam bodo po prestavljanju obrat ipadli pod 7.000; adijo živ agregat, dobrodošla vreča cementa od 190kg.

K temu dodajte še overboost efekt; tehniki tovarne so se poigrali z ročico plina; če hočete, da se bo agregat res športno pognal, ne glede na prestavo ali vrtljaje, morate ročico odviti prav do konca; do zadnjega milimetra. Efekt rezerviran za nevrotike.

Drugi efekt, pri katerem morate nasprotno imeti zelo mirne živce je poraba; dvocilindrski agregati velikih volumnov niso bili nikoli varčni, tudi ta ni; 9 litrov benzina na 100km je tukaj češnja na torti, tako kot sama končna (o)cena motocikla.

ANTARES

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s pogostim menjanjem brzin se motocikel spremeni v multipraktik v katerega je nekdo vrgel žilav kos mesa.

:worship:

Drugače pa, se mi zdi, da nisi vajen vozit bmwjev in motorjev s kardanom nasploh. In da nisi navajen na bmwjeve menjalnike. Ker to kar si ti napisal, so čisto normalni sindromi pri vseh bmwjih.

Pa še nekaj bi komentiral. Boxerji nikoli niso bli mišljeni za neko špotrno vožnjo na visokih obratih, ker to ni njihova močna točka (tam razočarajo). Tak tip motorja s tako težo je namenjen predvsem tekoči, neagresivni vožnji, ki je lahko prav tako hitra in učinkovita. Če se ga forsira, se pojavijo od tebe omenjeni problemi (trd menjalnik, kardan skače....itd). Ampak to izgine, ko se enkrat navadiš na pravi način vožnje.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj mi razloži.

Citiram:

Druga velika pomanjkljivost, zaradi katere se z njim v ovinkih ne boste šli športa, je zaviranje med speljevanjem ovinka; motor začne siliti v širok ovinek oziroma na sprehod med obcestno drevje

Kateri motor pa tega ne dela ? :blink:

Ne, da bi zagovarjal bmw, ampak bi samo rad, da mi razložiš nejasnosti (če se ti da), in da bi blo vse skupaj čim bolj objektivno.

Glede boxerjev, pa ti priporočam, da se malo pozanimaš glede njihove zgodovine in izdelave, preden se spuščaš v take stvari, da si prišparaš marsikatero neumnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!