Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jama1100

BMW R 1200 C

Recommended Posts

jama1100

Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca

Share this post


Link to post
Share on other sites
manjak

Hja, če si ga že kupu je že mal prepozn sprašvet o izkušnjah

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

sam 30 km ko sem ga peljal včeraj domov ampak pele se pa super,prej sem imel jamaho XVS 1100 in sem prisegal na njo sedaj pa se mi zapo 30 km prisega rahlo lomi

Share this post


Link to post
Share on other sites
manjak
za kva pa ne verjetno tudi ti nisi bil popoln vedež ko si kupil svoj motor :shock:

To je sicer res, ampak sem se prej mal pozanimu.a si ga ti kr kupu

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Mislim da je imel BMW pripombe kar se kroma tiče. Pobrskaj po forumu, je bilo v tej smeri kar nekaj napisano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Saj predno si kupil, si ga itak pogledal in bi opazil odpadajoči in rjaveči krom. Nekatere serije imajo namreč težave s kromiranimi deli. Kar se pa pogonskega agregata tiče je pa menda itak neuničljiv.

Pretolči se slozi naslednje, čeprav je začetek malo čuden, ker je iztočnica zbrisana:

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...=asc&highlight=

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica
ZADNJI DISK,KROM.......vprašaj BMW....on ga menja za voz gnoja!!!! :D :D :D :D :D

Ne tist je bil BMWjev kolega z enakim motorjem

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra
ZADNJI DISK,KROM.......vprašaj BMW....on ga menja za voz gnoja!!!! :D :D :D :D :D

Ne tist je bil BMWjev kolega z enakim motorjem

Dobr......mal kiksnu......problemi so pa isti!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

predvsem pa... čestitke za novo kravco v štalci! naj ti dobro služi! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sax

Čestitam za nov bike.

:D

Z razliko od folka tle gor ti želim MNOGO varnih in lepih kilometrov.

Jaz imam pozitivne izkušnje s tem motorjem. Za kaj več mi pa pošlji mail, ker je tle gor folk nekam usmerjen proti BMW, razen ko so testne vožnje in se lahko zastonj vozijo.

LP, Sax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Po moje boš z motorjem zadovoljen, edino če ti bo s cajtom zmanjkalo konjičkov in si boš zaželel kaj močnejšega. To pa itak pride slej ko prej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN
Čestitam za nov bike.

:D

Z razliko od folka tle gor ti želim MNOGO varnih in lepih kilometrov.

Jaz imam pozitivne izkušnje s tem motorjem. Za kaj več mi pa pošlji mail, ker je tle gor folk nekam usmerjen proti BMW, razen ko so testne vožnje in se lahko zastonj vozijo.

LP, Sax

Sem že nekaj časa na tem forumu, pa takega občutka nisem dobil. 8)

Da nisi slučajno preobčutljiv. :D

Je pa res, da zaradi BMW noben ni od navdušenja dol padu.

Važen da si ti zadovoljen pa je. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber
...ker je tle gor folk nekam usmerjen proti BMW, razen ko so testne vožnje in se lahko zastonj vozijo.

LP, Sax

...občutek potrjen tudi z moje strani...

Kar se pa tiče cruiserja... vizuelno izreden, moti me le dejstvo, da se ne da kakšen bolj spodobe kufre gor montirat, čeprav se zavedam, da pač nobeden od čoperjev nima te opcije ne vem kako pošlihtane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Jama, želim ti vse dobro pri vožnji z Bavarcem. Če kaj potem zagotovo ne boš imel problemov z motorjem. Kot je napisal Brrrm je mašina neuničljiva. Zanima me, če še ta motor vedno rahlo potegne na desno, ko mu pri speljevanju dodaš gasa. Namreč 2 leti nazaj je temu še vedno bilo tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw
...ker je tle gor folk nekam usmerjen proti BMW, razen ko so testne vožnje in se lahko zastonj vozijo.

LP, Sax

...občutek potrjen tudi z moje strani...

Kar se pa tiče cruiserja... vizuelno izreden, moti me le dejstvo, da se ne da kakšen bolj spodobe kufre gor montirat, čeprav se zavedam, da pač nobeden od čoperjev nima te opcije ne vem kako pošlihtane.

......no po dolgem času spet na domači strani........

sem kar nekaj časa na motosvetu (vsaj zdi se mi,no),pa NIKOLI nisem dobil občutka, da bi bil folk sovražno nastrojen priti BMW-ju...........

osebno nimam proti bavarskemu proizvajalcu nič proti,proti slovenskemu uvozniku pa zelo veliko in sicer iz lastnih izkušenj...........ki pa so na motosvetu kar znane..........

jaz osebno imam na motorju montirana dva stranska kovčka (ki se zaklenejo z originalnim ključem,ki se uporablja tudi za vžig), ,čez naslon imam pa nataknjen "ruzak" ,tako da notri stlačim vse potrebno za dva za na pot...........

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej
Zanima me, če še ta motor vedno rahlo potegne na desno, ko mu pri speljevanju dodaš gasa. Namreč 2 leti nazaj je temu še vedno bilo tako.

Vsi boxerji vlečejo v desno, prav zaradi konstrukcije motorja. Ročična gred je pravokotno na osi koles in se vrti v desno.

Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

Dost lepih in varnih km,za motor pa itak ni panike,pravjo za ljudi,čez 100let ne mesa ne kosti,z motorji je drugače :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

Ja moram reči kar zanivi odgovori.Kljub detalnjem pregledu motorja nisem zasledil nikakršnih odstopanj kroma,tudi bremze so bogovske napram Yamahi Drag Star katero sem vozil do sedaj. Moram reči,da sem z Yamaho naredil 45.000 km brez vsakega problema. Bile so tudi vožnje LJ Danska 2 dni komot tako da tisti ki nalagajo da se čoper ne da peljati malo več km skupaj malo brcajo v temo.Z nijm sem naredel 1300km v enem dnevu pa nisem bil za umret,sem pa videl že kar nekaj " plastičarjev" ko so imeli kar velike probleme z utrujenostjo.Ker sem bol nizke sorte 170cm in čez 100 kil se pač bolje počutim na čoperju.Da ne bi mislili,da nisem vozil nič drugega Vam povem da sem imel na probi FJR 1300 ampak nekako mi ni sedla.Pri nekaj odgovorih sem zasledil rahlo nevoščljivost,kajti BMW le ni tako poceni in tudi grd ni za umret,seveda pa imajo vsake oči svojega malarja.Pričakoval sem več konkretnih odgovorov in sem kar malo razočaran. Lep pozdrav Vsem jama 1100

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky
Zanima me, če še ta motor vedno rahlo potegne na desno, ko mu pri speljevanju dodaš gasa. Namreč 2 leti nazaj je temu še vedno bilo tako.

Vsi boxerji vlečejo v desno, prav zaradi konstrukcije motorja. Ročična gred je pravokotno na osi koles in se vrti v desno.

Andrej

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN
Zanima me, če še ta motor vedno rahlo potegne na desno, ko mu pri speljevanju dodaš gasa. Namreč 2 leti nazaj je temu še vedno bilo tako.

Vsi boxerji vlečejo v desno, prav zaradi konstrukcije motorja. Ročična gred je pravokotno na osi koles in se vrti v desno.

Andrej

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Po moje pa je nujno da vleče, lahko da se to kompenzira, samo ne vem kako.

Giroskopski efekti vrtečih se mas so na delu in to se mora nekje odražat, tudi pri spremembi nagiba motorja mora priti do tega efekta.

Drugo pa je, kako lahko to moti in kako se na to navadiš.

8)

P.S. Podobno je to tudi pri Guzzijih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

Andrej, ne bo držalo, da vsi boxerji vlečejo v desno. Zagotovo to ne velja za R 1150 R, R 1150 RS, R 1150 RT, K 1200 RS....

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Rocky pa glih BO držalo. Sem vozila R1150R in R1150 GS. Oba je v prvem trenutku po dodajanju gasa (pri speljevanju z mesta, da ne bo pomote) potegnilo rahlo v desno. Kasneje, med vožnjo, tega efekta ni več. Vsaj jaz ga nisem opazila.

Pa še to: BMWji serije R so boxerji, torej K1200 RS NI boxer. In zato tudi ne potegne na desno :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ID

Moja izkušnja na 1100RT: Ko je motor na mestu in na hitro dodaš plin, je čutiti rahel sunek v desno. Med vožnjo pa tega sunka nisem uspel občutiti, čeprav sem večkrat poskusil s pospeševanjem pri različnih vrtljajih in v vseh prestavah.

Ne vem pa kako je z giroskopskimi in podobnimi efekti. Iz društva teoretikov sem namreč že pred časom izstopil in se sedaj samo vozim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!