Jump to content

BMW R 1200 RS


motolover

Recommended Posts

Tudi meni deluje tole precej všečno...mnogo bolj kot novi R1200R.

Hmmmm, sploh nisem razmišljal v tej smeri, ampak sedaj pa....bo treba v živo potipati tole "žverco" :OK:

 

O kakem cenovnem rangu se pogovarjamo v izvedbi z vsemi pripadajočimi kovčki?

Šipica je električna?

Link to comment
Share on other sites

:hmm: zanimivo kako pomemben je stajling. jez sm preprican de je bil tud prejsni RS dober stroj. ampak zarad specificnega izgleda se ni prijel, 1100 in 1150 sta pogostejsa kot 1200.

je pa tudi tale zgubil telelever in ima zdaj usd vilice, tam kjer je bil vcasih amortizer pa je zdej vodni hladilnik.

Link to comment
Share on other sites

:huh:  res je sploh nisem opazi dokler nisi omenil,je pa lepše kot  :blink:

Edited by Kmet2
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Takole na prvi pogled me še najbolj moti števec...rajši bi videl, da je obratomer analogen in prikaz hitrosti pa digitalen.

 

post-35672-0-56253800-1412146771_thumb.jpg

 

Drugače pa imam občutek, da se bo dalo tole stvarco s pravo obutvijo kar dinamično premikati po cesti :OK:

Link to comment
Share on other sites

Tako kot pa imajo boxerji razvite crash pade, jih pa noben nima :P

 

Skalaprava ma prav, obratomer mora bit analogen, ga ni lepšega kot gledat kazalca mal pred rdečim poljem :P... kilometri itak niso važni, sej več kot 90 km/h se itak ne smemo peljat :P

Link to comment
Share on other sites

ni švoh motorček :OK:

 

že kr malo po mojem okusu ...  mogoče pa kdaj ... :P

 

:krneki:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ni švoh motorček :OK:

 

že kr malo po mojem okusu ...  mogoče pa kdaj ... :P

 

:krneki:

 

hitr zbriš tole ker ti bo ninja pobegnila..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Takole na prvi pogled me še najbolj moti števec...rajši bi videl, da je obratomer analogen in prikaz hitrosti pa digitalen.

 

attachicon.gifBMW-R1200RS-studio-17.jpg

 

Novi BMWji imajo možnost nastavitve, na števcu vidiš hitrost tudi digitalno. Na levi klasičen števec, na sredini številke.

Obrati bodo pa najbrž v stilu dirkalnih motorjev, kar je tudi v redu.

Link to comment
Share on other sites

Nemereš bilivit, pri BMW-ju so v kakšnem zaprašenem kotu našli nikoli uporabljenega dizajnerja, ga očistili, malce naoljili in reč deluje :evilgrin:

 

Upside down namesto teleleverja - napača, ki verjetno izvira iz varčevanja (a bo to rezultiralo v nižji ceni ali višjih dobičkih pa naj si odgovori vsak sam).

Link to comment
Share on other sites

Meni so klasične vilice bolj všeč. Če bi bil telelever res tako super zadeva, bi ga imeli že vsi. To je seveda moje mnenje.

Kar se dobičkov tiče, upajmo, da ne bodo naročili delov od najnižjega ponudnika in potem delali vpoklice.

Link to comment
Share on other sites

Jaz pa mislim da so USD vilice kar namensko uporabili in ne zaradi varčevanja. Kot sem poslušal nekaj komentarjev iz strani BMW na Youtub-u, so dejansko želeli podeliti bolj športno noto temu modelu, zato maska ni po naključju podobna S1000RR. Posledično tak krog kupcev telelever prej odvrne od nakupa kot pritegne, ker v tem segmentu (sport) je pač USD vilica standard. Sicer pa bodo tudi prve vilice opremljene z Dinamic ESA (seveda za doplačilo), tako da se meni zdi USD vilica kar logična na temu modelu. No, meni je všeč, čeprav trenutno tudi sam vozim na telelever/paralever z ESA.

Link to comment
Share on other sites

Meni ni všeč, da je vsem naenkrat BMW všeč. Če vsaj 90 % motosvetovcem BMW ni všeč, pol je nekaj hudo narobe.

Ne bom ga kupu, četudi mi ga šenkajo :BUA:

 

Je pa lep motor, ni kaj :smoke:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jaz pa mislim da so USD vilice kar namensko uporabili in ne zaradi varčevanja. Kot sem poslušal nekaj komentarjev iz strani BMW na Youtub-u, so dejansko želeli podeliti bolj športno noto temu modelu, zato maska ni po naključju podobna S1000RR. Posledično tak krog kupcev telelever prej odvrne od nakupa kot pritegne, ker v tem segmentu (sport) je pač USD vilica standard. Sicer pa bodo tudi prve vilice opremljene z Dinamic ESA (seveda za doplačilo), tako da se meni zdi USD vilica kar logična na temu modelu. No, meni je všeč, čeprav trenutno tudi sam vozim na telelever/paralever z ESA.

 

Zna biti in zna biti, da je USD boljša za sport touring čeravno se meni zdi telelever/paralever vzmetenje ena od najboljših zadev na bavarcu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!