Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
motolover

BMW R 1200 RS

Recommended Posts

skalaprava

Tudi meni deluje tole precej všečno...mnogo bolj kot novi R1200R.

Hmmmm, sploh nisem razmišljal v tej smeri, ampak sedaj pa....bo treba v živo potipati tole "žverco" :OK:

 

O kakem cenovnem rangu se pogovarjamo v izvedbi z vsemi pripadajočimi kovčki?

Šipica je električna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

To je pa en redkih BMW, ki mi je ZELO všeč. Škoda je , ker bo verjetno precej drag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

:hmm: zanimivo kako pomemben je stajling. jez sm preprican de je bil tud prejsni RS dober stroj. ampak zarad specificnega izgleda se ni prijel, 1100 in 1150 sta pogostejsa kot 1200.

je pa tudi tale zgubil telelever in ima zdaj usd vilice, tam kjer je bil vcasih amortizer pa je zdej vodni hladilnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Če dobro pogledaš, je vseeno malo asimetričen. Levi in desni žaromet nista enaka.

 

post-35672-0-29294800-1412144578_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

:huh:  res je sploh nisem opazi dokler nisi omenil,je pa lepše kot  :blink:

Edited by Kmet2

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Takole na prvi pogled me še najbolj moti števec...rajši bi videl, da je obratomer analogen in prikaz hitrosti pa digitalen.

 

post-35672-0-56253800-1412146771_thumb.jpg

 

Drugače pa imam občutek, da se bo dalo tole stvarco s pravo obutvijo kar dinamično premikati po cesti :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Tako kot pa imajo boxerji razvite crash pade, jih pa noben nima :P

 

Skalaprava ma prav, obratomer mora bit analogen, ga ni lepšega kot gledat kazalca mal pred rdečim poljem :P... kilometri itak niso važni, sej več kot 90 km/h se itak ne smemo peljat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

ni švoh motorček :OK:

 

že kr malo po mojem okusu ...  mogoče pa kdaj ... :P

 

:krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

ni švoh motorček :OK:

 

že kr malo po mojem okusu ...  mogoče pa kdaj ... :P

 

:krneki:

 

hitr zbriš tole ker ti bo ninja pobegnila..

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Takole na prvi pogled me še najbolj moti števec...rajši bi videl, da je obratomer analogen in prikaz hitrosti pa digitalen.

 

attachicon.gifBMW-R1200RS-studio-17.jpg

 

Novi BMWji imajo možnost nastavitve, na števcu vidiš hitrost tudi digitalno. Na levi klasičen števec, na sredini številke.

Obrati bodo pa najbrž v stilu dirkalnih motorjev, kar je tudi v redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Nemereš bilivit, pri BMW-ju so v kakšnem zaprašenem kotu našli nikoli uporabljenega dizajnerja, ga očistili, malce naoljili in reč deluje :evilgrin:

 

Upside down namesto teleleverja - napača, ki verjetno izvira iz varčevanja (a bo to rezultiralo v nižji ceni ali višjih dobičkih pa naj si odgovori vsak sam).

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Meni so klasične vilice bolj všeč. Če bi bil telelever res tako super zadeva, bi ga imeli že vsi. To je seveda moje mnenje.

Kar se dobičkov tiče, upajmo, da ne bodo naročili delov od najnižjega ponudnika in potem delali vpoklice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Jaz pa mislim da so USD vilice kar namensko uporabili in ne zaradi varčevanja. Kot sem poslušal nekaj komentarjev iz strani BMW na Youtub-u, so dejansko želeli podeliti bolj športno noto temu modelu, zato maska ni po naključju podobna S1000RR. Posledično tak krog kupcev telelever prej odvrne od nakupa kot pritegne, ker v tem segmentu (sport) je pač USD vilica standard. Sicer pa bodo tudi prve vilice opremljene z Dinamic ESA (seveda za doplačilo), tako da se meni zdi USD vilica kar logična na temu modelu. No, meni je všeč, čeprav trenutno tudi sam vozim na telelever/paralever z ESA.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariborBMW

Meni ni všeč, da je vsem naenkrat BMW všeč. Če vsaj 90 % motosvetovcem BMW ni všeč, pol je nekaj hudo narobe.

Ne bom ga kupu, četudi mi ga šenkajo :BUA:

 

Je pa lep motor, ni kaj :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fritz

Jaz pa mislim da so USD vilice kar namensko uporabili in ne zaradi varčevanja. Kot sem poslušal nekaj komentarjev iz strani BMW na Youtub-u, so dejansko želeli podeliti bolj športno noto temu modelu, zato maska ni po naključju podobna S1000RR. Posledično tak krog kupcev telelever prej odvrne od nakupa kot pritegne, ker v tem segmentu (sport) je pač USD vilica standard. Sicer pa bodo tudi prve vilice opremljene z Dinamic ESA (seveda za doplačilo), tako da se meni zdi USD vilica kar logična na temu modelu. No, meni je všeč, čeprav trenutno tudi sam vozim na telelever/paralever z ESA.

 

Zna biti in zna biti, da je USD boljša za sport touring čeravno se meni zdi telelever/paralever vzmetenje ena od najboljših zadev na bavarcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!